Was ook lachen met die kankerschelder van netquote:Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Niemand in mijn klas kent alberto
ze kijken wel wegmisbruikers als er een allochtoon inkomt, weet niet waarom![]()
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Proberen foto's te maken natuurlijk om in dit topic te posten
Wat ga je doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgende week ben ik er bij Peter iig écht niet. Wegmisbruikers wel.
Jij altijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
Wat geef je dan als antwoord?
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
Zit je zo thuis te fokken. Gaat de bel. Loop je naar de deur doe je hem open . Staat alberto voor de deur met een bos bloemen en vraagt . Mag ik binnenkomen?
it wasn't me...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef Stephan1237 het volgende:
We moeten eigenlijk eens kijken hoe we de alberto confrontatie gaan doen, als we met zn allen naar z'n kantoor gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en dan door de zenuwen en klamme handen falen
worked everytime so farquote:
Gaat hij een uur lopen lullen over iemandquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan
Alles. Peter.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er nou niet leuk aan
Een spannend waargebeurt misdaadverhaal + confrontatiequote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat hij een uur lopen lullen over iemand
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gaat hij een uur lopen lullen over iemandwat hij in oude afleveringen voor succes heeft geboekt
over 40 jaarquote:
Ik krijg altijd honger op de verkeerde tijden met die zomertijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:46 schreef teamlead het volgende:
ik heb daar ook altijd een dikke week last vanKutzomertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |