abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:34:14 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_79651291
Nune had in het eerste topic een geweldig gaaf idee om een grote doos vol met nagellak en ander spul door te sturen naar iedereen die mee wilde doen.

Naar aanleiding van de Goodiedoos leek het Daph en Nune wel leuk om een Swapdoos te maken!

Wat is de Swapdoos?
De swapdoos is een doos waarin spullen zitten die met nagels en nagellak te maken hebben. Deze doos reist heel Nederland door om op bezoek te gaan bij de posters uit het show je nagels topic.

De regels:
- De doos start met 20 spullen bij Nune.
- Je haalt minimaal 5 items uit de doos.
- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
- Je stopt er een leuk briefje of kaartje in met een leuke tip, boodschap of wens in. Dan kan iedereen lezen wat jij meegeeft aan de posters!
- Als je klaar bent met dit maak je er een leuk verslagje van voor in het Swapdoos topic.
- Je betaalt alleen de verzending van de doos. Verzending van een doos tot 10kg is ongeveer 7 euro.
- Het is niet de bedoeling dat je dure spullen eruit haalt en goedkope spullen ervoor terug plaatst. Het is dus de bedoeling dat spullen van ongeveer dezelfde waarde elkaar afwisselen (dus geen OPI voor een action lakje van 50 cent).

Hoe weet je naar wie je de doos op moet sturen?
Van Nune krijg je het nieuwe adres en de naam van de poster zodat je onderling de verzending kunt regelen. Aan het einde keert de doos terug naar Nune, en kan zij er weer 10 spullen uithalen. Hierna kan hij weer op reis.

De dames die meedoen met deze eerste ronde Klik op de naam om het verslag + foto's te zien.

Stormqueen
Loqi
Debsterr
Crientj
IJsdraakje
Puckzzz
Joysa
DevilsAndDust
Mirjam
Juud-
PartyHardy
Zoeperzazke
Daph
Nune
Tammymara
Disconnected
Princess-a
Miss-Moana
Lindytje
Bernies
MissJ

[ Bericht 10% gewijzigd door SQ op 27-03-2010 20:12:28 ]
disclaimer
pi_79651311
Gefeliciteerd Juud!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:34:48 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_79651312
ik werk de OP nog bij nu!
disclaimer
pi_79651340
Gefeliciteerd Juud!

Heeft popcorn gepakt.
All good things are wild and free.
pi_79651473
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_79651483
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:41:06 #7
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79651491
Leuk al die linkjes in de OP
Knoei
pi_79651494
TVP
pi_79651641
Thanks meiden! Ok, komt ie!!

De doos, afgeleverd door een very jummie postbode:

Heerlijk dichtgetaped door ijsdraakje (en bedankt he )

Met het openen van de doos kwam poes al even gluren

..en met het openen van de doos kwamen ook de piepschuimchippies me tegemoet, tot grote vreugde van mijn eigen katjes:

Ze waren allebei supernieuwsgierig en kwamen me helpen uitpakken

Daarna werd ik er gek van en heb ik ze opgesloten op de gang. Poes heeft me daarna verder geassisteerd en wilde graag helpen met het showen van mijn aanwinsten:

Essence creamylicious

Catrice Royal Nights, Sephora Topcoat

P2 Glory, H&M Moonless Nights

En dan nu het moment waar iedereen op wacht, het bekend maken van de volgende swappert!!
*tromgeroffel*..
*nog meer tromgeroffel*
*spanning opbouwt.....*

De doos goes to......... :

Princess-a: hij komt naar je toe!!
pi_79651690
Oehh wat leukk en leuke dingetjes heb je er uit gevist

En heeeeeel veel plezier princess-a!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:51:49 #11
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79651839
Woohoo! Leuk verslag!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:02:25 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_79652205
Whehehe, al die nieuwsgierige katten steeds
Leuk verslag, leuke spulletjes en w00t voor Princess-a!
Gaat de doos maandag weer verder?
disclaimer
pi_79652383
Leuk verslagje!
pi_79653034
De doos gaat naar verwachting dinsdag verder. Maandag moet ik vroeg weg en ben ik laat thuis en het postkantoor is hier maar van 0800-1700h open, waardeloos. Dinsdag moet me wel lukken
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:42:57 #15
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79653516
Poezen

Leuke spulletjes en leuk verslag!

Veel plezier met de doos Princess-a!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79654226
Ah, hier zijn jullie
Leuk verslagje weer!!
pi_79655405
Wat een ontzettend leuk topic !
pi_79656200
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Katten
weet nu al dat die 2 van mij de doos ook erg interessant gaan vinden
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79657591
Ooh wat leuk weer!!!!
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:37:39 #20
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79658099
Wat leuk!!!

Princess-a, veel plezier met De Doos!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_79662298
Ooh Juud wat leuk! Hahah

Ik zit te lezen van goh, het lijkt wel op.. NEEEEE hij komt hierrr

Helemaal leuk ook dat ik net vandaag mijn pretpakketje voor in de doos compleet gemaakt heb Bring it on
quote:
mijn kat gaat em haten hoor Maar daar maak ik dan ook wel foto's van hahah

[ Bericht 14% gewijzigd door princess-a op 28-03-2010 05:49:05 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79663923
het lijkt wel of de doos van kat naar kat gaat hihihi

(verkapte tvp)
pi_79664835
tvp
  zondag 28 maart 2010 @ 12:08:12 #24
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79665619
Ik was jullie al kwijt!
Leuk verslag! De spanning wordt lekker opgebouwd zo voor iedereen

Ik wil ook poezen
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79666722
quote:
Ik heb ook twee katten Denk dat ik ze alleen niet bij de doos laat als ik 'm krijg want ben bang dat ze de piepschuimdingetjes gaan opeten

Leuk verslag weer!!
pi_79666965
Tvp. Tof gaat dit zeg!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79670709
Ohh die verslagjes
  zondag 28 maart 2010 @ 16:03:46 #28
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79672278
Ik vraag me toch af of juliie niet stiekem poezen aan het swappen zijn ipv lakjes!
OW en een hele gave buit Juud. Benieuwd naar het vervolg.
pi_79674200
Mijn moeder is sjagrijnig op me De Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!

Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 28 maart 2010 @ 19:05:58 #30
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79677601
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Mijn moeder is sjagrijnig op me De Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!

LOL!
ik was jullie al kwijt!

Leuk verslag Juud!

Bij mijzullen het geen nieuwsgierige poezels worden maar een heul nieuwsgierige grote hond

Die ik maar beter uit de buurt van Poes kan houden!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:07:55 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_79677674
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef AmNaBa het volgende:
Ik vraag me toch af of juliie niet stiekem poezen aan het swappen zijn ipv lakjes!
OW en een hele gave buit Juud. Benieuwd naar het vervolg.
Ja dat was wel zo

quote:

Mwehehehe
disclaimer
  zondag 28 maart 2010 @ 19:13:59 #32
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79677827
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat was wel zo

[ afbeelding ]
[..]

Mwehehehe
Haha ik kijk elke dag op die site
pi_79678110
quote:

Zeg het anders maar als je wilt dat ik em een andere dag verstuur of naar een ander adres..dat kan nog want hij staat hier nog (veilig uit de buurt van de katten..en wees niet bang, ik stuur alleen Poes mee )
pi_79678496
quote:
Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Juud- het volgende:

[..]

Zeg het anders maar als je wilt dat ik em een andere dag verstuur of naar een ander adres..dat kan nog want hij staat hier nog (veilig uit de buurt van de katten..en wees niet bang, ik stuur alleen Poes mee )
Lief! Maar dat hoeft niet hoor, het komt helemaal goed zo
pi_79689546
Gave verslag Juud!
En veel plezier met de doos princess-a!
  maandag 29 maart 2010 @ 09:13:32 #36
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79697306
Leuk verslag en lieve poezels
Knoei
pi_79754771
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..

Ik: Ik wil een pakketje versturen
Hij: Ja, ik zie het ja.. en daar heb ik wel een probleem mee.
Ik:
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
Hij: Ok....
Ik: Ja, want het is een swapdoos.
Hij:
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes

En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:12:32 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_79754819
postbeambtes
Maar hij is weer op reis
disclaimer
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:14:47 #39
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79754914
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..

Ik:
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
Hij:
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes

En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!

Hahah, kan hij dat zien dat die doos al 13 keer gebruikt is? en waarom maakt hij zich daar zorgen over, wat maakt dat uit, is inderdaad toch juist beter voor het milieu ook?
Njaa hij zal wel op zoek zijn naar iets spannends in zijn saaie werk ofzo..?
pi_79755728
quote:

Ik:
Hij:

Geweldig! Ik zie onze postmiepen ook wel zo kijken, die kijken me al raar aan als ik pakketjes over de hele wereld verstuur !
pi_79755741
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Hahah, kan hij dat zien dat die doos al 13 keer gebruikt is? en waarom maakt hij zich daar zorgen over, wat maakt dat uit, is inderdaad toch juist beter voor het milieu ook?
Njaa hij zal wel op zoek zijn naar iets spannends in zijn saaie werk ofzo..?
Zal wel komen door het papier dat eromheen zit
pi_79756162
quote:

Ik:
Hij:

Hahahahahah! Hij wilde je vast een nieuwe doos verkopen!
pi_79756372
nouja, als de doos steeds meer gehavend is, zal er toch een nieuwe doos moeten komen
pi_79756483
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Mirjam het volgende:
nouja, als de doos steeds meer gehavend is, zal er toch een nieuwe doos moeten komen
Ik zal goed kijken als ie aangekomen is
pi_79756941
Nou, hij is dus helemaal niet echt gehavend! Vond ik iig.. ik heb hier en daar wat stickers eraf getrokken en 'm een beetje amateuristisch dichtgeplakband, maar verder..niks mis mee. IJsdraakje had 'm heel fancy ingepakt enzo, maar ik had geen inpakpapier meer en Albert Heijn ook niet meer, dus het moest maar ff met de originele doos. Die postkantoorvent was gewoon een zeikerd
pi_79766657
ik ben stiekem zo nieuwsgierig
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:17:27 #47
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79767104
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:03 schreef Juud- het volgende:
Nou, hij is dus helemaal niet echt gehavend! Vond ik iig.. ik heb hier en daar wat stickers eraf getrokken en 'm een beetje amateuristisch dichtgeplakband, maar verder..niks mis mee. IJsdraakje had 'm heel fancy ingepakt enzo, maar ik had geen inpakpapier meer en Albert Heijn ook niet meer, dus het moest maar ff met de originele doos. Die postkantoorvent was gewoon een zeikerd
Bwehehehe. Ik hou van plakband. En de doos zelf was nog in goede conditie inderdaad. (Tenminste, toen 'ie hier wegging, neem aan dat de TNT er niet mee is gaan volleyballen ofzo)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:36:16 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79768246
Echt, de mensen van het postkantoor af en toe....
Wat kan het die vent nou verrotten hoe die doos er uit ziet??
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:40:01 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_79768535
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Echt, de mensen van het postkantoor af en toe....
Wat kan het die vent nou verrotten hoe die doos er uit ziet??
Omdat hij je met liefde voor 5 euro een nieuwe doos verkoopt
disclaimer
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:45:58 #50
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79768925
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat hij je met liefde voor 5 euro een nieuwe doos verkoopt
Dat ie 'm lekker stopt waar de zon nooit schijnt!
(alle postkantoor-frustraties komen er uit... )
(gisteren ook... kom ik bij die knakkers aan, met een stapel P2-vloppen. 'Heb je zelf een keukenweegschaal, dan geef ik je twee velletjes postzegels mee... ' Nee, lamme zak!! Werken voor je geld zal je! Gooi die enveloppen op dat weegschaaltje van je en print postzegel-stickers uit!!!! )
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:20 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_79769003
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:

[..]

(gisteren ook... kom ik bij die knakkers aan, met een stapel P2-vloppen. 'Heb je zelf een keukenweegschaal, dan geef ik je twee velletjes postzegels mee... ' Nee, lamme zak!! Werken voor je geld zal je! Gooi die enveloppen op dat weegschaaltje van je en print postzegel-stickers uit!!!! )

Ik frankeer ze ook altijd thuis op de keukenweegschaal tho, geen zin in dat gedoe
disclaimer
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:32 #52
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79769024
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Tsk, luie donderts.

*Houdt van plaatselijke postlui*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79769072
Ik had de doos ingepakt met inpakpapier en daar een nieuwe sticker overheen gedaan. Gaat prima hoor!
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:49:20 #54
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79776389
Postbeambtes...het blijft een apart ras
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79786199
Hij is eeeeeeerrrrrrrr

Ik ga even een paar uurtjes kluizenaren en sneupen maar laat snel van me horen
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:39:05 #56
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79786295
Oeh!!! Spannend!!
pi_79786486
oeeeeeehhhhhh spannend
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_79786490
Leuk!! Veel plezier princess-a
pi_79786564
Foto's! En veel plezier ermee
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:11:59 #60
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79787682
Spannend!

*Wacht op verslag*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79788449
tvptje
pi_79788674
Oeh oeh oeh ben benieuwd!
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:53:54 #63
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79789478
LeukLeukLeuk
pi_79794927
Komt ie dan

Vanmiddag rond 2 uur stopte dan eindelijk De Auto voor mijn deur.
Meneer de pakjes man kwam helemaal heppie de peppie aandansen met De Doos en ook ik werd helemaal heppie toen ik hem dan eindelijk zag

Blij stak ik mijn handjes uit naar de pakketmeneer om De Doos aan te nemen, pakjesmeneer vond het jammergenoeg leuker om De Doos op de grond neer te kwakken en mij zijn handtekeningenapparaat toe te steken
Iets minder blij zei ik tegen pakketjesmeneer dat er BREEKBAAR op stond, waarna ik me bedacht dat Zoeperzazke er prutjes bij in had gedaan waardoor De Lakken minder snel stuk konden gaan.. Mijn blijheid had ik terug en snel zette ik mijn handtekening waarna ik de deur achter pakketjesmeneer dicht gooide. DOEI

De Doos zette ik snel op tafel

na wat gepriegel met de sluiting ging De Doos dan eindelijk open waarna Poes omhoog kwam springen en mij het Swapschrift aangaf

Omdat Poes zo mogelijk nog nieuwsgieriger was dan ik, heb ik haar op de bank gezet en wat te doen gegeven

Na flink wat gegraai, waar mijn zus me graag bij hielp, hebben we de volgende dingetjes uitgezocht.

2 Geurtjes die wij bij de DA zelf niet verkopen;

OPI mini cuticle oil en kneip zachte handen handcreme, samen met nagelwielen die ik echt superleuk vind

Lakjes. Diamond cosmetics midnight passion, Gosh Gasoline, LaGirl Rockstar Groupie. OPI baby I'm his coral friend

Mijn collega heeft het altijd over Snowcake van Lush, noooit kon ik hem ergens vinden en tadaa; hij zat gewoon in De Doos! Súperlekker ruikt ie.. Poes wilde hem niet afstaan maar ik heb haar iets heel lekkers ervoor teruggegeven en toen mocht ie gelukkig hier blijven

Zuslief wilde heel graag de mascara uitproberen en ik heb geen idee waar de watten voor zijn maar kom daar vast nog achter

Poes schrok toen ze zag dat ik er zoveel uithaalde, maar moest ook wel lachen toen ze zag wat ik, onder andere, terugstopte. De rest van de dingen die ik er heb ingestopt konden niet op de foto omdat jullie dan meteen konden zien wat het is (voor de mensen die denken dat ik een heel hebberig meisje ben, dat klopt, maar ik kan ook gul zijn en heb nog veel meer teruggestopt )

Samen met Poes heb ik mijn handtekening achtergelaten op het Swapschrift. "Happy girls are the prettiest girls" en zo is het maar net!

Om kwart voor 5 moest ik nog snel naar een winkel, ik vroeg Poes of ze het goed vond dat ik haar snel weer wegbracht. Dat vond ze gelukkig en tevreden zit ze nu weer bovenop De Doos

Ik heb wat nieuwe vulling toegevoegd om te zorgen dat de lakjes niet breken. Voor deze vulling heb ik schaamteloos misbruik gemaakt van de goedheid van mijn baas Ik hoop dat jullie mijn baas nu ook een fijne man gaan vinden, want dat is ie hahha

Tevens hoop ik dat je het niet erg vind dat ik hem snel nog weg heb gebracht, waardoor ie morgen al bij jou is....

..

..

...

DAPH!!!

Veel plezier ermee

[ Bericht 0% gewijzigd door princess-a op 31-03-2010 17:30:31 ]
pi_79795125
Leuk verslag en leuke spulletjes heb je eruit!
pi_79795144
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Leuk verslag trouwens weer!

Helaas ben ik morgen pas om 17.00 thuis
pi_79795208
Leuk verslag en nice spulletjes Poes is schattig!
pi_79795439
Wat een tof verslag!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_79795450
Leeeeeuk verslag, leuke dingetjes

Veel plezier Daph!!!
pi_79795562
Wat leuk weer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:21:18 #71
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79795653
Leuk
Knoei
pi_79796219
Daaag Poes, veel plezier onderweg!

Leuk Daph
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:58:43 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_79796903
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!

Leuk verslag trouwens weer!

Helaas ben ik morgen pas om 17.00 thuis
oh, je buurman neemt m wel aan Leuk verslag princess-a!
disclaimer
pi_79797025
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar heb ik een handtekeningetje voor gestoken
Aangetekende post tegen vervelende buurmannen
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:03:41 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_79797063
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef princess-a het volgende:

[..]

oh, ik teken ook altijd de pakketjes voor mijn buurvrouw!
disclaimer
pi_79797085
leuk verslag!
ik wil wel steeds meer heel graag
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:06:22 #77
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79797163
Wat een tof verslag!!!!!!

Daph, heel veel plezier met De Doos!!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:08:08 #78
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79797225
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk verslag!
ik wil wel steeds meer heel graag
Same here
pi_79798137
Jaaa leuk princess!! Gefeliciteerd met de spullen die je eruit hebt gehaald En daph -> enjoy!!
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:39:15 #80
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79798300
Echt een leuk verslag Vond het een leuk stukje van de pakketjes meneer lachen en ook poes met de paaseitjes is super schattig!
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:09:02 #81
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79799397
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die Buurman jah! als ie maar van Poes afblijft!

Wat een ontzettend leuk verslag Princess!!! Veel foto's
pi_79800905
Gaaf verslag Princess! Super

Veel plezier Daph!
pi_79801318
Oeh, leuk verslagje weer!! En mooie spullen eruit en volgens mij ook erin

Ben benieuwd wat Daph weer uit de doos gaat vissen
  woensdag 31 maart 2010 @ 22:56:55 #84
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79810625
Leuk verslag en leuke spullen!

Poes is
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79820997
Leuk verslag!
Ik blijf dit toch een ontzettend leuk topic vinden om te volgen
pi_79821449
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef princess-a het volgende:

[..]

Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaald

Maarrr uhh algemene vraag eigenlijk:
mensen die de doos al gehad hebben.. doen jullie 'm allemaal aangetekend versturen?
Want.. namelijk.. mijn probleem is namelijk dat als de doos naar mij toekomt ik een probleem heb met de doos ophalen bij het postkantoor
Want als ie aangetekend verstuurd wordt.. ik werk maandag t/m donderdag, dus als ie 1 van die dagen aankomt ben ik er niet. En dan zou ik m dus bij het postkantoor moeten ophalen, maar ook dat red ik nooit op maandag t/m donderdag omdat ik in een andere stad werk dan waar ik woon.
dusssssssss..... als de doos mijn kant opkomt, kan diegene er dan voor zorgen dat ie op donderdag op de post gaat zodat ie vrijdags bij mij bezorgd wordt ?
Hmm tegen die tijd dat het zover is zal ik dit bericht nog wel ff quoten
  donderdag 1 april 2010 @ 10:28:51 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_79821504
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:27 schreef MissJ het volgende:

[..]

Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaald

Maarrr uhh algemene vraag eigenlijk:
mensen die de doos al gehad hebben.. doen jullie 'm allemaal aangetekend versturen?
Want.. namelijk.. mijn probleem is namelijk dat als de doos naar mij toekomt ik een probleem heb met de doos ophalen bij het postkantoor
Want als ie aangetekend verstuurd wordt.. ik werk maandag t/m donderdag, dus als ie 1 van die dagen aankomt ben ik er niet. En dan zou ik m dus bij het postkantoor moeten ophalen, maar ook dat red ik nooit op maandag t/m donderdag omdat ik in een andere stad werk dan waar ik woon.
dusssssssss..... als de doos mijn kant opkomt, kan diegene er dan voor zorgen dat ie op donderdag op de post gaat zodat ie vrijdags bij mij bezorgd wordt ?
Hmm tegen die tijd dat het zover is zal ik dit bericht nog wel ff quoten
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlaten
disclaimer
pi_79821546
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlaten
Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aan
pi_79823911
Vraag dan of degene die hem naar jou stuurt op de doos zet "Bij geen gehoor graag afgeven bij buren op nr *x*", dan komt dat vaak wel goed....
  donderdag 1 april 2010 @ 12:18:01 #90
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79825334
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef MissJ het volgende:

[..]

Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aan
Ik heb hier standaard een briefje bij mijn bel hangen met geen gehoor pakketje afgeven op nummer ...of...
aangezien ik mijn bovenbuurman die wel altijd thuis is niet zo vertrouw en mijn overburen echte lieve mensen zijn. (meestal waarschuw ik ook als ik een pakje verwacht)

En echt wel weer een heel leuk verslag en die poes
Leuk om hier mee te lezen!
pi_79840149
Is de swapdoos al bij Daph?? *benieuwd is*
pi_79840456
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:43 schreef Juud- het volgende:
Is de swapdoos al bij Daph?? *benieuwd is*
JA!
pi_79840887
Ja de doos is er hoor! Ik heb al flink gesnuffeld en vanalles bekeken en na het eten ga ik eens kijken wat ik eruit ga halen (en er weer in ga stoppen natuurlijk!)

Verslagje volgt hopelijk vanavond
pi_79842339
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef Daph_ het volgende:
Ja de doos is er hoor! Ik heb al flink gesnuffeld en vanalles bekeken en na het eten ga ik eens kijken wat ik eruit ga halen (en er weer in ga stoppen natuurlijk!)

Verslagje volgt hopelijk vanavond
pi_79848393
pi_79848584
Ik heb geen goed licht dus kan geen goede foto's maken! Wordt dus morgenochtend.. Sorry ladies!
  donderdag 1 april 2010 @ 22:06:47 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_79848635
disclaimer
pi_79849044
*fluistert* lampen.... flitser........
pi_79849129
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
*fluistert* lampen.... flitser........
De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!
  donderdag 1 april 2010 @ 22:34:20 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79849934
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!
een dubbelgevouwen wit papiertje voor je flits houden
werkt echt
pi_79859035
Echt Mirjam?? Hoe kom je er op om zoiets te verzinnen?? Wel goed om te weten trouwens.. de kleuren op mijn foto's zijn ook vaak nogal vertekend..

Daph: we zijn nieuwsgierig!! (ik wel iig..)
pi_79859717
Vanmorgen vroeg opgestaan om foto's te kunnen maken, dus ik moest Poes nog even wakkerschudden.. Gelukkig was ze wel in voor een kleine fotoshoot, ook al was het vroeg in de morgen!

Een fotootje van Poes toen ze bij mij aankwam gisteravond:

En ze nam mee:

Het GROTE Swapschrift!

De spulletjes die ik eruit gehaald heb:

Kneipp badpakketje

Nailart caroussel met gouden studs en Essence glitter tippainter

Mini handcreme en een potje Sabon handscrub (potje was helaas overleden )

Overleden potje

Blaze colorchanging polish, OPI Off with her Red! mini, Catrice Just Married

Catrice Nougat Praline, WIC by Herome Johannesburg, WIC by Herome Antwerp

Met tegenzin stopte Poes met het knuffelen van Johannesburg, zodat we die ook goed konden zien

Dat was het alweer! Poes heeft toezicht gehouden op wat ik er weer in heb gestopt dus dat is allemaal goed gegaan

Daar gaat ze weer!

Helemaal alleen-ig in de grote doos.. Hopelijk is ze snel bij iemand anders die van De Doos mag gaan genieten!

De doos gaat vandaag of morgen weer verder op reis. Waarheen? Hmm.. Een tipje van de sluier; de gelukkige woont in Brabant!

Weet je het al? Nee?

*drumroll*

De Doos gaat naar Puckzzz! Veel plezier
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:37:10 #103
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79859866
Yaaay, leuk veel plezier Puckzzz
Knoei
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:41:36 #104
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_79859984
Leuke spulletjes heb je eruit gehaald! vooral die W.I.C lakjes!
Veel plezier Puckzzz
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:24:09 #105
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_79861038
Wat leuk!!!! Ik vind de foto's van Poes elke keer zo leuk....

Puckzzz, veel plezier met De Doos!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:56:47 #106
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79862071
Ik had het nog niet eens gelezen, ik was de nageltopics nog aan het bijlezen!

Wat een tof verslag!

*stuiter*stuiter*stuiter*

ik ben alleen dit hele weekend naar Friesland en maandag wordt er niet bezorgd, ik zal een briefje op de deur hangen dat de pakketman 'm bij de buren af mag geven...maar dan moet 'ie dus niet aangetekend verstuurd worden he?
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:02:42 #107
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79862241
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 08:48 schreef Juud- het volgende:
Echt Mirjam?? Hoe kom je er op om zoiets te verzinnen?? Wel goed om te weten trouwens.. de kleuren op mijn foto's zijn ook vaak nogal vertekend..

Daph: we zijn nieuwsgierig!! (ik wel iig..)
ik fotografeer graag, dus dat wist ik eigenlijk al
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:03:32 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79862267
leuk verslag!
pi_79862312
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had het nog niet eens gelezen, ik was de nageltopics nog aan het bijlezen!

Wat een tof verslag!

*stuiter*stuiter*stuiter*

ik ben alleen dit hele weekend naar Friesland en maandag wordt er niet bezorgd, ik zal een briefje op de deur hangen dat de pakketman 'm bij de buren af mag geven...maar dan moet 'ie dus niet aangetekend verstuurd worden he?
Ik kan hem ook morgen verzenden (weet sowieso niet of ik het red vandaag om langs het postkantoor te gaan), dan wordt ie dinsdag bezorgd
pi_79862942
Leuk, leuk, leuk! Even volgen dit.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:29:27 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_79863016
Tof verslag!

Veel plezier ermee Puckzzz!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_79863331
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk, leuk, leuk! Even volgen dit.
Doe je mee de volgende ronde?
pi_79864861
Leuk verslag weer
pi_79865147
Leuk leuk leuk
pi_79866170
Leuk verslag Daph En veel plezier ermee Puckz!
pi_79866771
Leuk verslag Daph, mooie spulletjes heb je eruit gevist!

En puckz: eindelijk, want je was al zo ongeduldig wanneer -ie bij jou zou komen haha Have fun!
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:17:18 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79866820
Oh wat een leuke verslagen weer, en wat een gedoe met sommige postbeambten zeg .. Die van mij was juist heel behulpzaam, ook met doorsturen van de DNA enveloppen: "Daph, zoveel euro. Myraela, zoveel euro" en ik kon zo meeschrijven .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:21:54 #118
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79866992
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Oh wat een leuke verslagen weer, en wat een gedoe met sommige postbeambten zeg .. Die van mij was juist heel behulpzaam, ook met doorsturen van de DNA enveloppen: "Daph, zoveel euro. Myraela, zoveel euro" en ik kon zo meeschrijven .
AH wat lief!
Als ik De Doos dinsdag zou krijgen dan kan 'm woensdag meteen weer doorsturen
pi_79867024
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:29 schreef Daph_ het volgende:
Vanmorgen vroeg opgestaan om foto's te kunnen maken, dus ik moest Poes nog even wakkerschudden.. Gelukkig was ze wel in voor een kleine fotoshoot, ook al was het vroeg in de morgen!

Een fotootje van Poes toen ze bij mij aankwam gisteravond:
[ afbeelding ]

En ze nam mee:
[ afbeelding ]
Het GROTE Swapschrift!

De spulletjes die ik eruit gehaald heb:

[ afbeelding ]
Kneipp badpakketje

[ afbeelding ]
Nailart caroussel met gouden studs en Essence glitter tippainter

[ afbeelding ]
Mini handcreme en een potje Sabon handscrub (potje was helaas overleden )

[ afbeelding ]
Overleden potje

[ afbeelding ]
Blaze colorchanging polish, OPI Off with her Red! mini, Catrice Just Married

[ afbeelding ]
Catrice Nougat Praline, WIC by Herome Johannesburg, WIC by Herome Antwerp

[ afbeelding ]
Met tegenzin stopte Poes met het knuffelen van Johannesburg, zodat we die ook goed konden zien

Dat was het alweer! Poes heeft toezicht gehouden op wat ik er weer in heb gestopt dus dat is allemaal goed gegaan

[ afbeelding ]
Daar gaat ze weer!

[ afbeelding ]
Helemaal alleen-ig in de grote doos.. Hopelijk is ze snel bij iemand anders die van De Doos mag gaan genieten!

De doos gaat vandaag of morgen weer verder op reis. Waarheen? Hmm.. Een tipje van de sluier; de gelukkige woont in Brabant!

Weet je het al? Nee?

*drumroll*

De Doos gaat naar Puckzzz! Veel plezier
Leuk verslag en leuke spulletjes die je er hebt uitgehaald
Zonde van de scrub maar hoop dat je hem nog gewoon kunt gebruiken

Veel plezier Puckzz
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:36:44 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_79869899
Wat een superleuk verslagje weer
En Puckzzz, veel plezier!
disclaimer
pi_79876942
Leuk leuk Daph!!!
pi_79948448
Leuk, leuk!
Ik sta al in de startblokken om mij aan te melden voor ronde 2
  zondag 4 april 2010 @ 22:18:24 #123
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79948525
Ik word ook steeds ongeduldiger om de doos te ontvangen!
  zondag 4 april 2010 @ 23:03:33 #124
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79950599
En ik wordt steeds ongeduldiger om de nieuwe post te lezen, zo leuk om te zien dat die doos opengaat, poes eruitkomt en dan al die leuke spulletjes tevoorschijn tovert.
Heerlijk leesvoer!
  maandag 5 april 2010 @ 13:19:54 #125
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79964833
En heb je de doos al bekeken Puckzzz?
pi_79965195
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:19 schreef PartyHardy het volgende:
En heb je de doos al bekeken Puckzzz?
Volgens mij komt ie morgen bij haar aan
pi_79965317
De Doos is sinds zaterdag onderweg, dus hopelijk heeft ze 'm morgen!
  maandag 5 april 2010 @ 18:38:25 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_79974581
met pasen bezorgen ze geen post he
disclaimer
pi_79975717
Hoe doen jullie het eigenlijk,Hebben jullie al dingen in huis om in de doos te stoppen?
Ik wilde wat lakjes die ik nooit opheb erin doen, dat sowieso,maar de afspraak was om voor lakjes, ook lakjes terug te doen,voor handcreme ook handcreme etc,

Om te weten wat ik erin ga doen,moet ik eerst weten wat erin zit en ik eruit wil halen.Kan ik nu al wat dingen kopen die ik erin zou willen doen of beter wachten tot ik m daadwerkelijk heb en weet wat ik eruit haal?
  maandag 5 april 2010 @ 19:12:19 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79975741
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk,Hebben jullie al dingen in huis om in de doos te stoppen?
Ik wilde wat lakjes die ik nooit opheb erin doen, dat sowieso,maar de afspraak was om voor lakjes, ook lakjes terug te doen,voor handcreme ook handcreme etc,

Om te weten wat ik erin ga doen,moet ik eerst weten wat erin zit en ik eruit wil halen.Kan ik nu al wat dingen kopen die ik erin zou willen doen of beter wachten tot ik m daadwerkelijk heb en weet wat ik eruit haal?
het is eigenlijk de bedoeling om er dingen in te stoppen die je zelf niet meer gebruikt, maar wel hebt gebruikt/geprobeerd, geen nieuwe producten dus
  maandag 5 april 2010 @ 19:13:57 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_79975806
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:

Het idee was (en is voor mij nog steeds) een swapdoos, dus dat je dingen die je zelf niet gebruikt er in stopt. En niet dat je dingen gaat kopen om in die doos te stoppen.
Ik wacht sowieso even af wat er in zit... en wat ik er uit wil halen
disclaimer
pi_79975937
Ik heb namelijk echt helemaal niks van handcreme,vijlen,remover, wat dan ook. Ik gebruik dat allemaal niet.Maar stel er zit een mooie vijl in een nail art dingetjes,Dan kan ik niks terugstoppen want dat heb ik niet......Snappie?

Dan zou ik dus niets eruit kunnen halen op een of twee lakjes na want het enige dat ik heb en "niet meer wil" zijn wat lakjes die ik nooit op heb gehad.Dus ik wist wel van die bedoeling maar ik dacht dat ik echt niet de enige was die zulke dingen niet heeft en dus ook niet "terug kan stoppen"
  maandag 5 april 2010 @ 19:38:08 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_79976694
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:17 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb namelijk echt helemaal niks van handcreme,vijlen,remover, wat dan ook. Ik gebruik dat allemaal niet.Maar stel er zit een mooie vijl in een nail art dingetjes,Dan kan ik niks terugstoppen want dat heb ik niet......Snappie?

Dan zou ik dus niets eruit kunnen halen op een of twee lakjes na want het enige dat ik heb en "niet meer wil" zijn wat lakjes die ik nooit op heb gehad.Dus ik wist wel van die bedoeling maar ik dacht dat ik echt niet de enige was die zulke dingen niet heeft en dus ook niet "terug kan stoppen"
maar zoooo letterlijk moet je het niet nemen. Als je 4 lakkies en een nailart dingetje pakt en je stopt er 5 lakkies voor terug, gaat niemand daar over mauwen hoor

misschien hadden we de "regels" beter gewoon achterwege kunnen laten
disclaimer
pi_79976804
Ik neem het niet letterlijk hoor,Maar voor drie flesjes is de moeite niet dus ik stop er wat leuks in terug sowieso dat ik ga kopen

als het maar met handen te maken heeft toch?
Dan weet ik al iets heel leuks Bedankt in elk geval voor het antwoord.
pi_79977926
quote:
Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Ik neem het niet letterlijk hoor,Maar voor drie flesjes is de moeite niet dus ik stop er wat leuks in terug sowieso dat ik ga kopen

als het maar met handen te maken heeft toch?
Dan weet ik al iets heel leuks Bedankt in elk geval voor het antwoord.
heb ik ook gedaan hoor, vond iets wat ik voor mezelf kocht zo leuk dat ik het ook voor De Doos heb gekocht
een ander is er heel blij mee, hoop ik, en ik ben heel blij met dat wat ik er in ruil voor uit De Doos kon pakken
wel gecombineerd trouwens met dingen die ik niet gebruik
pi_79979768
De 'regels' zijn bedacht om te voorkomen dat er aan het einde van de rit (als de doos weer bij Nune terecht komt dus) alleen maar handcremes en vijlen in De Doos zitten. Het kijkt niet zo nauw, wat Mirjam al zegt, niemand is er rouwig om als er 5 lakjes in gaan als je er vier lakjes en een nailartdingetje uithaalt. Daar zou ik me echt niet druk om maken

Wat betreft het nieuw/gebruikt gedeelte; ik denk dat dat gewoon een kwestie van logisch nadenken is. Als je er een ongebruikt lakje in wilt doen dan is dat prima, maar ook lakken die een paar keer gebruikt zijn mogen erin. Alleen als het een lak is waarbij je al bijna geen lak meer op de kwast krijgt omdat het flesje halfleeg is, dan begrijp je zelf ook wel dat die wat minder gewest zal zijn in De Doos - tenzij het uiteraard Clarins 230 of RBL Scrangie is ofzo

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is
pi_80008321
Vandaag komt ie bij Puckzzz Męn ik ben benieuwd
pi_80009550
Het is duidelijk Daph! Dank je!

Ik vond toevallig gisteren nog iets wat ik ooit van mijn moeder heb gekregen maar waar ik NIET mee overweg kan (ook nagelgerelateerd!) Dus dat kan er ook mooi in Komt goed!
pi_80011838
quote:
Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
tenzij het uiteraard Clarins 230 of RBL Scrangie is ofzo
Jeez, die Scrangie!!! http://cgi.ebay.com/BNIB-(...)?hash=item4a9fdb35eb

60 dollar op ebay.... pffffffffffff.....
pi_80012011
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Jeez, die Scrangie!!! http://cgi.ebay.com/BNIB-(...)?hash=item4a9fdb35eb

60 dollar op ebay.... pffffffffffff.....
Clarins 230 gaat niet voor minder dan $250 weg op eBay Eens in de zoveel tijd staat ie erop en wordt ie voor het hoogste bod verkocht..
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:56:49 #141
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80012078
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Clarins 230 gaat niet voor minder dan $250 weg op eBay Eens in de zoveel tijd staat ie erop en wordt ie voor het hoogste bod verkocht..
Er staat er momenteel een op ebay, moet nog 5 dagen en staat al op $56 dollar ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:56:50 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_80012080
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat er faalhazen zijn die dat er voor over hebben
Komt dat ook door scrangie? Omdat het haar all time fav is?
disclaimer
pi_80012477
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat er faalhazen zijn die dat er voor over hebben
Komt dat ook door scrangie? Omdat het haar all time fav is?
http://www.scrangie.com/2(...)ood-right-now-i.html Whihi voordat Scrangie Skillzzzz had! Er is hoop

Ik vind het toch echt wel een hele mooie lak hoor!
http://pretty-random.com/blog6.php/2009/09/21/clarins230

http://media.photobucket.(...)Layered/DSC07814.jpg

[ Bericht 12% gewijzigd door Daph_ op 06-04-2010 18:12:08 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:21:49 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_80013050
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

http://www.scrangie.com/2(...)ood-right-now-i.html Whihi voordat Scrangie Skillzzzz had! Er is hoop

Ik vind het toch echt wel een hele mooie lak hoor!
http://pretty-random.com/blog6.php/2009/09/21/clarins230

http://media.photobucket.(...)Layered/DSC07814.jpg
Zeker mooi, maar ben toch wel benieuwd waar de hype vandaan komt. Lijkt me geen toeval dat de favoriete lak van Scrangie EN de lak die naar haar vernoemd is samen de duurste / most wanted lakken op aard zijn
disclaimer
pi_80013671
Prachtig kleurtje inderdaad!!! Maar zoveel geld voor 1 lakje nee, too much!
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:21:54 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80015247
Dames, slowchat?
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:22:52 #147
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80015277
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Dames, slowchat?
precies.

en buiten dat zit ik hier steeds te F5'en bij een nieuwe reply
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:16:42 #148
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80017300
Puckzzz we zijn nieuwsgierig

Edit: Sorry voor mijn ongeduldigheid

[ Bericht 35% gewijzigd door PartyHardy op 06-04-2010 20:43:48 ]
pi_80018108
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 20:16 schreef PartyHardy het volgende:
Puckzzz we zijn nieuwsgierig
Dat dus
  woensdag 7 april 2010 @ 08:45:36 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80031741
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef princess-a het volgende:
Vandaag komt ie bij Puckzzz Męn ik ben benieuwd
Niets ontvangen zelfs geen gewone post....
pi_80032428
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Niets ontvangen zelfs geen gewone post....
Dan komt ie vast vandaag! *check track & trace*
quote:
07.04.2010:
Parcel out for delivery
  woensdag 7 april 2010 @ 18:48:31 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80053162
Is ie er al??
  woensdag 7 april 2010 @ 18:56:03 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80053436
HIj is er!!

Maar ik moet eerst even met Poes naar de spoedeisende hulp
pi_80053803
is tie verwond door een stanleymes of een nieuwsgierige hond?
  woensdag 7 april 2010 @ 19:10:57 #155
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80054036
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
HIj is er!!

Maar ik moet eerst even met Poes naar de spoedeisende hulp
Arme Poes wat is er aan de hand?
  woensdag 7 april 2010 @ 19:11:30 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80054057
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef buzzwheedle het volgende:
is tie verwond door een stanleymes of een nieuwsgierige hond?
Het was een monster zeg ik je...EEN MONSTER!!!
  woensdag 7 april 2010 @ 19:15:23 #157
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80054219
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

kon poes zich niet gedragen ??
  woensdag 7 april 2010 @ 19:17:03 #158
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_80054284
quote:

[..]

Was het een kwaadaardig nagelinstrument???
OMG Arme Poes vertel ons meer....
  woensdag 7 april 2010 @ 19:17:09 #159
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80054289
quote:

[..]

Neeeee poes
Knoei
pi_80055061
Oeeeh, nou ben ik wel benieuwd wat er met poes is.....
  woensdag 7 april 2010 @ 19:37:39 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80055164
Nouja...het begon allemaal zo leuk...

* Puckzzz kwam terug van een nogal frusty dagje op kantoor en wat zag ik??

DeDoos!!! Yeey!!! Samen met de koffie (ook YEEY!! )

Daar was Poes, ze begroette me in al haar vrolijke rozigheid:

Poes wou graag even uitrusten van de lamge reis, en ach...het was zulk mooi weer dus we gingen even buiten zitten maar daar waren ook ongenode gasten

En toen gebeurde het

HET MONSTER greep haar voordat ik haar kon redden

Ik den zo snel mogelijk naar de spoedeisende hulp gevlogen en die hebben er een Lappenpoes van gemaakt. Ze zal met een boel aandacht en liefde weer helemaal de oude worden

En dankzij de pijnstillers (gotta love those ) wilde Poes toch nog poseren met mijn buit.
ieniemienie OPI baby

Wat een camerageil ding is het toch ook, ze ligt volkomen voor de LA Rockstar-Electric Guitar, Paris en Essence All Access:

Ze kon ook niet van dit aparte handgemaakte zeepje afblijven:

En verder waren er nog meer lekkere geurtjes en cremepjes:

Toen was het tijd om afscheid te nemen

Ik hoop dat de volgende dame haar met alle zorg en liefde omringd die ze verdiend

en dat is...

.
.

.
.
.
.
.
.

JOYSA!!!!!!!!!!!
pi_80055188
Wat is er met Poes? Ze heeft toch geen slokje van de remover genomen he?
*edit, toen ik poste stond het verhaal van Puckz er nog niet*
Achossie, ik hoop voor poes dat de bult op haar hoofd niet al te groot is.

Leuke buit Puckz! Ik ben erg benieuwd naar die electric guitar.
pi_80055264
JEEEEEEEEEJ :D:D:D

Hahaha ik moest hardop lachen om poes!

Ik zal er heeeeel erg goed voor zorgen!!!

Puckz ik pm je even met een verzoekje.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:40:40 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80055297
Puckzzz wat een leuk verslag, en Poes zit er erg lief uit zo !
  woensdag 7 april 2010 @ 19:43:22 #165
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80055401
Leuk Puckzzz!
Knoei
  woensdag 7 april 2010 @ 19:45:00 #166
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80055475
Arme Poes!!
Wat een leuk verslag Puckzzz!!

Joysa, veel plezier met De Doos!
pi_80055476
Poes met een pleister op haar kop.. hilarisch

Mooie buit Puckzz en een geweldig verslag! Eerst dacht ik dat je bedoelde dat de doos beschadigd aangekomen was en dat Poes daarom gewond was. Maar 'gelukkig' was het alleen maar een monster.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:45:52 #168
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_80055515
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja...het begon allemaal zo leuk...

* Puckzzz kwam terug van een nogal frusty dagje op kantoor en wat zag ik??

DeDoos!!! Yeey!!! Samen met de koffie (ook YEEY!! )
[ afbeelding ]

Daar was Poes, ze begroette me in al haar vrolijke rozigheid:
[ afbeelding ]

Poes wou graag even uitrusten van de lamge reis, en ach...het was zulk mooi weer dus we gingen even buiten zitten maar daar waren ook ongenode gasten
[ afbeelding ]

En toen gebeurde het
[ afbeelding ]

HET MONSTER greep haar voordat ik haar kon redden
[ afbeelding ]

Ik den zo snel mogelijk naar de spoedeisende hulp gevlogen en die hebben er een Lappenpoes van gemaakt. Ze zal met een boel aandacht en liefde weer helemaal de oude worden

En dankzij de pijnstillers (gotta love those ) wilde Poes toch nog poseren met mijn buit.
ieniemienie OPI baby
[ afbeelding ]

Wat een camerageil ding is het toch ook, ze ligt volkomen voor de LA Rockstar-Electric Guitar, Paris en Essence All Access:
[ afbeelding ]

Ze kon ook niet van dit aparte handgemaakte zeepje afblijven:
[ afbeelding ]

En verder waren er nog meer lekkere geurtjes en cremepjes:
[ afbeelding ]

Toen was het tijd om afscheid te nemen
[ afbeelding ]

Ik hoop dat de volgende dame haar met alle zorg en liefde omringd die ze verdiend

en dat is...

.
.
.

JOYSA!!!!!!!!!!!

Tjee wat aan avontuur, gelukkig ben jij goed met gaas en pleisters zeg!
Nu maar hopen dat poes nog wel uit de doos durft te komen, .

Wel weer een mooie fotoshoot! Met leuke spulletjes!
  woensdag 7 april 2010 @ 19:47:54 #169
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80055610
Die derde foto van Hond ook, met poes bungelend in d'r bek...
Die kop!!
  woensdag 7 april 2010 @ 19:48:19 #170
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80055623
Ik heb er natuurlijk ook weer allerlei moois terug ingestopt hoor! En wat onzin
Ik heb wel een beetje het kleurenpallet een andere richting opgeduwd, het werd een beetje veel dezelfde tintjes zeg maar
pi_80055677
Oooh męn! Ik dacht dat je echte poes naar de dierenarts moest ofzo, toen dacht ik dat Poes dan misschien de reis niet had overleefd.. maar gelukkig valt het allemaal mee

Leuke dingen heb je er uit gehaald Puckzzz en ik heb hardop gelachen om je verslag
  woensdag 7 april 2010 @ 19:58:04 #172
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80056106
oeww leuk verslagje! En dat koppie van de hond, zo onschuldig
Ik ben nu wel heeel benieuwd naar wat er in De Doos zit!

Veel plezier ermee Joysa!
pi_80056884
Whahaha, gelukkig valt het mee met poes. Ze ziet er wel snoezig uit zo!
pi_80057375
Super leuk verslag weer!!! Die poes maakt wel wat mee
pi_80057794
hahahahaha! ik denk dat Poes de andere poezenhuishoudens toch wel leuker vindt, maar gelukkig had ze bij jou wel een lieve zuster getroffen!

Leuke buit!
  woensdag 7 april 2010 @ 20:51:06 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80058735
  woensdag 7 april 2010 @ 21:17:23 #177
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80060260
Geniaal verslag .
  woensdag 7 april 2010 @ 21:21:34 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_80060462
oh lol, wat leuk!
En Joysa, veul plezier!

Ik heb inmiddels al een bakje met 12 swaplakjes klaar staan, wil ze pas in het swaptopic gooien als ik weet wat De Doos brengt
disclaimer
  woensdag 7 april 2010 @ 21:53:58 #179
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80062476
Arme Poes

Tof verslag!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_80062574
Leuk verslag weer! Arme poes Die foto met de hond Whihihi!

Veel plezier Joysa!
pi_80063113
LOL! Die hond!!!!! hahahahahahahaha!
pi_80066036
Puckzzz, wat een geweldig leuk verslag
pi_80067983
Wat een leuk verslag Puckzzz!
  vrijdag 9 april 2010 @ 10:21:34 #184
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80114754
De Doos staat bij onze receptie en zal vandaag verstuurd worden.
Op Joysa's verzoek vandaag zodat ze 'm morgen kan ontvangen.

En thnx iedereen
We hebben Daantje (=hond) maar een tennisbal gegeven om aan stukken te scheuren want ze was wel teleurgesteld dat ik Poes weer van haar afpakte

Gisteren LA Rockstar ff snel opgedaan, maar die droogde te langzaam en ik moest nog van alles doen, dus die komt later wel een keertje. De bodylotion, parfummonstertjes en vooral het Lush zeepje zijn heerlijk!
pi_80117504
Gaaf verslag Puckzzz! Arme poes

Veel plezier met de doos Joysa!
pi_80134098
Ik heb zin in morgen

En ik weet al wie de volgende is.. maar ik ga het lekker nog niet zeggen
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:59:02 #187
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80152871
10.04.2010:
Chauffeur is onderweg
pi_80161321
De doos is er!! Maar ik ben nog onderweg naar huis! Als er niks tussen komt, schrijf ik vanavond het verslag!
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:04:30 #189
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80161554

Ben benieuwd naar het verslag!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:55:32 #190
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80162772
Tof!! Ben erg benieuwd!
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:53:50 #191
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80164255
Spannend!
Vind het zo leuk om te lezen allemaal ben echt benieuwd naar wat iedereen eruit vist.
pi_80165183
Sneupse en geniet er maar van
pi_80167442
Nou, ik kreeg de doos dus binnen vandaag

Mn vriend belde op 'Er is een doos voor je, en hij is groter dan een schoenendoos'.
Dus ik was helemaal blij

Poes was een beetje bang om uit de doos te komen, toen ik haar vertelde dat we geen huisdieren hadden sprong ze eruit en kon ik de inhoud gaan bewonderen!

Ik heb heel lang rondgekeken, alles 4x in mn handen gehad
En uiteindelijk dit gekozen:

Finger Paints - Strawberry shortcake / CG - Tantalize me / CG - Sexy in the city

Essence nail art dingetjes / P2 - Stormy / Lush - Angels Delight

Konad plate M24 / Aceton

En dan ben ik nog vergeten op de foto te zetten:
Wattenschijfjes
Bubblicious
Parfum monstertjes
En Fimo watermeloentjes en sinaasappeltjes

Het was echt geweldig om de doos te krijgen en ik zou het zo weer doen

En de volgende die em krijgt is...

Het begint met een D..

En eindigt op iconnected!

Ik laat het je weten of ie maandag al gelijk weg kan (ligt aan werk )
pi_80167494
Wow, mooie aanwinsten Joysa!!

En leuk verslagje weer
pi_80167560
Leuk verslag Puckz (die foto met het monster! ) en Joysa!
Arme Poes
Veel plezier Diconnected!
pi_80167643
Haha ik zie nu pas dat je stukje mij ziet in de konad plate
pi_80168055
Leuk verslag Joysa! Lekker roze lakje van finger paints!
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:31:00 #198
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80168710
Wat een leuk verslagje weer, mooie lakjes heb je er ook uit gehaald
Disconnected: veel plezier met De Doos!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:33:26 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80168771
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Joysa het volgende:
Nou, ik kreeg de doos dus binnen vandaag

Mn vriend belde op 'Er is een doos voor je, en hij is groter dan een schoenendoos'.
Dus ik was helemaal blij

[ afbeelding ]

Poes was een beetje bang om uit de doos te komen, toen ik haar vertelde dat we geen huisdieren hadden sprong ze eruit en kon ik de inhoud gaan bewonderen!

Ik heb heel lang rondgekeken, alles 4x in mn handen gehad
En uiteindelijk dit gekozen:

[ afbeelding ]
Finger Paints - Strawberry shortcake / CG - Tantalize me / CG - Sexy in the city

[ afbeelding ]
Essence nail art dingetjes / P2 - Stormy / Lush - Angels Delight

[ afbeelding ]
Konad plate M24 / Aceton

En dan ben ik nog vergeten op de foto te zetten:
Wattenschijfjes
Bubblicious
Parfum monstertjes
En Fimo watermeloentjes en sinaasappeltjes

Het was echt geweldig om de doos te krijgen en ik zou het zo weer doen

En de volgende die em krijgt is...

Het begint met een D..

En eindigt op iconnected!

Ik laat het je weten of ie maandag al gelijk weg kan (ligt aan werk )
Poes . Leuk verslag!!
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:43:12 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80169109

Leuk verslag
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_80170781
Leuke dingetjes heb je er uit gehaald zeg Fijn begin van je weekend lijkt me dat
Veel plezier Diconnected!
pi_80171339
Leuk!!!! Lieve foto's van poes en whaha die konadplate met een stukje jij niet zo sjaggerijnig kijken he

Veel plezier disconnected!
pi_80171549
Leuk! Ook in die konadplate, die weerspiegeling,had ik niet eens gezien de eerste keer dat ik keek!

ik heb nu trouwens al een paar keer "Lush"gezien, wat is dat ??
pi_80172004
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:16 schreef Tammymara het volgende:
Leuk! Ook in die konadplate, die weerspiegeling,had ik niet eens gezien de eerste keer dat ik keek!

ik heb nu trouwens al een paar keer "Lush"gezien, wat is dat ??
http://www.lush.nl/ hele fijne verzorgingsdingetjes zoals zeep, shampoo etc
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:06:58 #205
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80173007
Hij was weer leuk
Knoei
pi_80181412
Leuk verslag en erg mooie lakjes heb je eruit gehaald
  zondag 11 april 2010 @ 14:59:08 #207
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80186245
Leuk verslag, Poes blijft liev!

Ik krijg De Doos *hypert*
pi_80186688
leuk Joysa!!
Diconnected: enjoy!
  zondag 11 april 2010 @ 15:43:15 #209
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80187959
Goede keuzes Joysa!

Diconnected veel plezier met De Doos!
  dinsdag 13 april 2010 @ 14:33:46 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_80264085
*schop*
Zou de doos al bij Diconnected zijn?
disclaimer
pi_80273559
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
*schop*
Zou de doos al bij Diconnected zijn?
vast wel, de fles wijn achter mijn kiezen en ik zijn erg nieuwsgierig
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:34:31 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_80273886
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 18:25 schreef princess-a het volgende:

[..]

vast wel, de fles wijn achter mijn kiezen en ik zijn erg nieuwsgierig
Mijn drie biertjes en moi ook
disclaimer
  dinsdag 13 april 2010 @ 18:47:43 #213
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80274323
En wat is de reden om je te bezatten op een kale dinsdag ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenavond denk ik mn nageltjes opnieuw doen, zal straks nog even posten hoe ze nu zijn..!
Ben benieuwd naar het verslag van de dooss.. en hopelijk ben ik snel aan de beurt
pi_80274566
Ontzettend leuk dit! Veel plezier allemaal!
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:06:24 #215
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80283942
Nog geen doos . Joysa zei dat ze hem vandaag of morgen op z'n laatst zou opsturen vanwege werk und so.

*wilt doos*
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:11:32 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_80284280
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Nog geen doos . Joysa zei dat ze hem vandaag of morgen op z'n laatst zou opsturen vanwege werk und so.

*wilt doos*
oh, ik hoop voor je dat ie er morgen is
disclaimer
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:33:27 #217
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80285700
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, ik hoop voor je dat ie er morgen is
Ikke ook
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:45:50 #218
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_80286478
spannend dat wachten op DE DOOS
  woensdag 14 april 2010 @ 17:21:39 #219
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80311509
Hopelijk komt De Doos vanavond. Vaak worden pakketen 's avonds geleverd hier.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:23:26 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_80311555
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Diconnected het volgende:
Hopelijk komt De Doos vanavond. Vaak worden pakketen 's avonds geleverd hier.
echt? Jij woont zeker in de randstad
disclaimer
  woensdag 14 april 2010 @ 17:25:27 #221
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80311620
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

echt? Jij woont zeker in de randstad
Joah, niet in een boerendurp.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:28:40 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_80311732
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Joah, niet in een boerendurp.
zeg!
disclaimer
  woensdag 14 april 2010 @ 17:31:51 #223
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80311832
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zeg!
Maar mensen die er wonen zijn wel lief hoor.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:34:28 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_80311921
Ik woon in de enige boerenstad van nederland Veur 'n durp moet je bij puckzzz zijn
disclaimer
  woensdag 14 april 2010 @ 20:22:45 #225
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80318426
Morgen komt de Doos
  woensdag 14 april 2010 @ 20:33:15 #226
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80318881
aah het duurt zo lang.. haha ben zo ongeduldig!
  woensdag 14 april 2010 @ 20:33:53 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_80318911
Bijijijijna!

Ik denk nog steeds dat ik 17e ben, dus ik rust nog lekker achterover
disclaimer
pi_80319208
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bijijijijna!

Ik denk nog steeds dat ik 17e ben, dus ik rust nog lekker achterover
Dat denk ik ook nog steeds
  woensdag 14 april 2010 @ 20:43:50 #229
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80319363
Mwuahahaa en ik weet al wie de volgende is
  woensdag 14 april 2010 @ 20:44:09 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_80319382
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Mwuahahaa en ik weet al wie de volgende is
Evil
disclaimer
  woensdag 14 april 2010 @ 20:44:46 #231
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80319411
quote:
Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Evil
  woensdag 14 april 2010 @ 21:01:47 #232
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80320225
Spannend!!!! En heul niet lief om dat al te zeggen...
pi_80331397
Haha ik had echt moeite om het niet alvast te verklappen
  donderdag 15 april 2010 @ 08:35:07 #234
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80332258
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik woon in de enige boerenstad van nederland Veur 'n durp moet je bij puckzzz zijn
Veghel is heul geen durp! We hebben stadsrechten jah!
  donderdag 15 april 2010 @ 10:06:47 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_80334169
quote:
Op donderdag 15 april 2010 08:35 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Veghel is heul geen durp! We hebben stadsrechten jah!
Like,
Vandaag Doosdag
disclaimer
  donderdag 15 april 2010 @ 12:20:18 #236
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80338995
Nou hoop ik echt dat ie vanmiddag komt, en niet na 6en ofzo, dan ben ik aan het werk. Ik zie m'n moeder alweer verbaasd kijken zo van :'wat heb je nu weer besteld?!'
  donderdag 15 april 2010 @ 12:21:06 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_80339023
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Diconnected het volgende:
Nou hoop ik echt dat ie vanmiddag komt, en niet na 6en ofzo, dan ben ik aan het werk. Ik zie m'n moeder alweer verbaasd kijken zo van :'wat heb je nu weer besteld?!'
Vooral met het formaat van die doos
disclaimer
  donderdag 15 april 2010 @ 12:24:39 #238
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80339137
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vooral met het formaat van die doos
Dat voornamelijk ja.
pi_80342722
ik wil ook wel nog mee doen.
Ben alleen over twee weken voor vier maanden het buitenland in, dus ik doe graag mee als ik terug ben. als dat nog kan
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
  donderdag 15 april 2010 @ 13:57:19 #240
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80342974
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil ook wel nog mee doen.
Ben alleen over twee weken voor vier maanden het buitenland in, dus ik doe graag mee als ik terug ben. als dat nog kan
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
  donderdag 15 april 2010 @ 14:01:48 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_80343136
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
We zijn nu op de helft en er zijn 5 weken om, dus zoiets nog?
Ach, dit blijft wel lopen hoor
disclaimer
pi_80343407
Kan niet wachten tot ronde 2 begint En dan maar hopen dat ik een beetje voor aan in de rij zit
  donderdag 15 april 2010 @ 20:38:08 #243
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80358053
De doos is er! Alleen ik moet zo weg, dus verslag en alles pas vanavond laat of morgenmiddag, aangezien ik morgen tot 12.00 moet werken!
  donderdag 15 april 2010 @ 20:48:34 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80358487
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Diconnected het volgende:
De doos is er! Alleen ik moet zo weg, dus verslag en alles pas vanavond laat of morgenmiddag, aangezien ik morgen tot 12.00 moet werken!

*Zet tent op voor verslag*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 april 2010 @ 21:55:56 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80362389
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Diconnected het volgende:
Whoei!!! Spannend
  donderdag 15 april 2010 @ 23:29:39 #246
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80367431
Morgen komt het verslag, kom net terug van een borrel... En moet er om 5.45 uit . Morgenmiddag verslag! Beloofd!
  vrijdag 16 april 2010 @ 02:57:46 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_80370817
borrels
disclaimer
  vrijdag 16 april 2010 @ 08:25:14 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80372015
quote:
Op donderdag 15 april 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Morgen komt het verslag, kom net terug van een borrel... En moet er om 5.45 uit . Morgenmiddag verslag! Beloofd!
Sterkte met de ochtend doorkomen, en we wachten op je .
pi_80374168
Wat een leuk idee !!
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:41:04 #250
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80380150
Spannend!!! Waar blijft dat verslag?

Kan niet wachten tot de tweede ronde!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:59:14 #251
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80390866
TATATATATATATATAAAAA *drumroll*

Gister wassie er dan eindelijk... De Doos!

Na wat gepulk van plakband en tape wassie eindelijk open...

En daar was poes!

En daar het Grote Swapschrift!

Na heel wat graaien, midden in de nacht heel de doos uitpluizen ( ), al het moois zitten bekijken en de 'oehs' en 'ahs' voorbij kwamen in m'n kamer, heb ik uiteindelijk deze mooie spullies eruit gevist:

Diamond Cosmetics Sweet as Sugar, Etos glitter effect paars, Mango Delerium parfum mini, Herome base/rigdefiller, Gosh Yellow Bombay, Rimmel Pulsating, Kneipp mini handcremé, Hugo Boss monstertje. En oja, wat verdwaalde paaseitjes

Poes was er gewoon helemaal ondersteboven van! (En Poes is weer beter, de pleister zat los )

Maar ze vond het uitzicht ontzettend mooi, en het zonnetje heerlijk!

En de volgende eigenaresse voor DE DOOS is....

Ze komt uit het zuiden van Nederland...

...
...
...
...
...

Tammymara!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diconnected op 16-04-2010 17:12:03 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:02:00 #252
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80390974
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
TATATATATATATATAAAAA *drumroll*

Gister wassie er dan eindelijk... De Doos!

[ afbeelding ]

Na wat gepulk van plakband en tape wassie eindelijk open...

[ afbeelding ]

En daar was poes!

[ afbeelding ]

En daar het Grote Swapschrift!

Na heel wat graaien, midden in de nacht heel de doos uitpluizen ( ), al het moois zitten bekijken en de 'oehs' en 'ahs' voorbij kwamen in m'n kamer, heb ik uiteindelijk deze mooie spullies eruit gevist:

[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sweet as Sugar, Etos glitter effect paars, Mango Delerium parfum mini, Herome base/rigdefiller, Gosh Yellow Bombay, Rimmel Pulsating, Kneipp mini handcremé, Hugo Boss monstertje. En oja, wat verdwaalde paaseitjes

[ afbeelding ]

Poes was er gewoon helemaal ondersteboven van! (En Poes is weer beter, de pleister zat los )

[ afbeelding ]

Maar ze vond het uitzicht ontzettend mooi, en het zonnetje heerlijk!

En de volgende eigenaresse voor DE DOOS is....

Ze komt uit het zuiden van Nederland...

...
...
...
...
...

Tammymara!

Jeeeeeh verslag, en Poes is weer beter ! Leuke buit hoor!
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:04:15 #253
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80391058
Leuk verslag! En een mooie buit

Tammy veel plezier met de doos!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_80391137
Leuk verslag!!!!!!!!!!

En have fun Tammymara!

[ Bericht 22% gewijzigd door Joysa op 16-04-2010 17:38:07 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:09:19 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_80391225
LOL wat leuk!
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?
Tammy, veel plezier!
disclaimer
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:17:04 #256
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80391496
leuk verslag en leuke spulletjes, dat parfumflesje is schattig!
Tammymara veel plezier met De Doos!
pi_80391564
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
LOL wat leuk!
Tammy, veel plezier!
Voor ons een weet, voor jou een vraag
pi_80392349
leuke buit en leuk verslag!! en poes lijkt ook helemaal tevreden
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:09:08 #259
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80393034
Leuk verslag!
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:

[ Bericht 12% gewijzigd door Loqi op 16-04-2010 20:44:45 ]
Knoei
pi_80403541
Joepie!! Ik ben benieuwd en verheug me er nu al op!
Leuk verslagje en fijn dat poes weer beter is!
pi_80405412
Leuke dingen heb je er uit gehaald Veel plezier Tammymara!
  vrijdag 16 april 2010 @ 23:23:05 #262
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80405926
Morgen gaat ie op de post.
pi_80409027
verkeerde topic !
pi_80409574
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja maakt niet uit,ben pas over vier en halve maand terug in NL en dan zal er wel genoeg geswappppt zijn XD
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 11:58:40 #265
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80414995
Leuk verslagje, en leuke dingen heb je er uit gehaald!!
Tammymara, veel pezier met De Doos!!
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:19:04 #266
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80417129
*Kruipt uit tent*

Yay! Verslag

Veel plezier ermee Tammymara!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:48:01 #267
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80425428
Hij is onderweg, vanochtend gebracht bij het postkantoor.
pi_80482163
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
pi_80482258
Oh ja ! vergat ik nog!!
Het hoeft niet alleen iets voor nagels te zijn (gezien de handcreme) , er mag dus ook iets in om je "handen" mooier te maken?
  maandag 19 april 2010 @ 14:55:26 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_80482399
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
baaaaaaaaaalen.
Nog niets bij de status?
Maar we duimen mee!
disclaimer
pi_80482538
Nee, er staat "over deze zending is niks bekend"
pi_80482829
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
baaaaaaaaaalen.
hoeft niet hoor, 5 minuten voordat De Doos bij mij was was er ook niets bekend en toen stopte er een auto voor de deur die hem bezorgde
  maandag 19 april 2010 @ 15:55:12 #273
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80484728
Stomme track and trace
  maandag 19 april 2010 @ 16:25:10 #274
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80485761
Leuk verslag!! Je hebt iets van mij eruit gehaald
pi_80512101
Nee, nog geen doos...
Ik moet zo weg ( We gaan de as van oma uitstrooien.........) dus heb briefje op de deur dat het pakketje bij de buren bezorgd mag worden....Toch iets om naar uit te kijken op zo'n kutdag.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:48:02 #276
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80514369
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:47 schreef Tammymara het volgende:
Nee, nog geen doos...
Ik moet zo weg ( We gaan de as van oma uitstrooien.........) dus heb briefje op de deur dat het pakketje bij de buren bezorgd mag worden....Toch iets om naar uit te kijken op zo'n kutdag.
Veel sterkte dan vandaag, en ik hoop dat 'ie er vandaag is .
pi_80523000
"chauffeur is onderweg" maar geen pakje tot nu toe.
  dinsdag 20 april 2010 @ 15:39:37 #278
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80523082
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef Tammymara het volgende:
"chauffeur is onderweg" maar geen pakje tot nu toe.
Dan hoop ik dat zo de bel nog gaat bij je!
pi_80524642

dinsdag 20 april 2010 @ 16:21:19 #280
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80524980
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]

Wooehh! Yes yes!
haha poes heeft het al naar zijn zie ik bij je thuis!
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:26:56 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_80525234
disclaimer
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:55:04 #282
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80526326
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Wooehh! Yes yes!
haha poes heeft het al naar zijn zie ik bij je thuis!
Zei jij nou "zijn" zin over Poes ?
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Tammymara het volgende:
[ afbeelding ]

Yay pakjes tijd .
  dinsdag 20 april 2010 @ 16:58:35 #283
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80526455
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zei jij nou "zijn" zin over Poes ?
[..]

Yay pakjes tijd .
ooh typfoutje naar haar zin? (het is roze poes)
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:05:09 #284
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80526690
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 april 2010 @ 17:18:05 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_80527251
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

ooh typfoutje naar haar zin? (het is roze poes)
heel goed .
pi_80531525
Ik had gehoopt dat dit topic vol zou zijn tegen de tijd dat ik klaar was maar helaas, Dan moet ik m straks maar nog een keer kopieëren.

Komt ie:

Toen ik de doos opendeed sprong poes al tevoorschijn, Ze had twee dagen in die doos gezeten (Vanwege het weekend) en ze had HONGER! Zoals jullie op de eerste foto konden zien,sprong ze meteen richting koelkast.

Toen ze klaar was met eten had ze ook nog dorst dus maar wat te drinken gegeven....
(ze ligt nu te wachten op de kater )

Ze vond dat ik wat veel eruit gehaald had,Maar toen ze zag dat ik ook 34 dingetjes (Sorry,ik heb geen rem!) erin teruggestopt heb, én alle flesjes opnieuw ingepakt heb omdat er allemaal losse stukjes bubbelspul inzaten, toen was ze tevreden.Dit heeft ze hier gelaten...

(en voor ik iets heel stoms doe, Dat sterretje, Snowcake? Wat is dat? Dat is toch gewoon zeep he?)Het rook zo lekker dat ik me niet kon inhouden.....

Poes was een beetje dronken dus ging rare fratsen uithalen met de doos,Op de kop hangen en zo dus ik heb haar maar snel erin geduwd en dichtgedaan..... Rare poes!

Morgen kan ik poes niet op reis sturen,aangezien het woensdag is,en kind dan maar een halve dag school heeft én ik dan geen auto heb. EN het postkantoor dus gewoon 7 km hiervandaan is, dus donderdag of vrijdag (Wat degene waar ze heengaat beter uitkomt)gaat ze verder!

Dus...Wanneer komt jou het beste uit.....

......................

....................................

Vinden we het al spannend?

Miss moana?
pi_80531664
Wat een leuk verslag
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:17:37 #288
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_80531832
GE-WEL-DIG verslag!!

Mooie spullekes
pi_80532553
leuke spullies heb je er uit gehaald
pi_80533630
Super aanwinsten!!

En natuurlijk ook weer leuk verslagje
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:13:34 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80534333
Toffe aanwinsten!! (En ja, Snowcake is zeep. )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:38:47 #292
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80535404
Super leuk verslag!! En een goede buit zo te zien
pi_80535847
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic vol zou zijn tegen de tijd dat ik klaar was maar helaas, Dan moet ik m straks maar nog een keer kopieëren.

Komt ie:

Toen ik de doos opendeed sprong poes al tevoorschijn, Ze had twee dagen in die doos gezeten (Vanwege het weekend) en ze had HONGER! Zoals jullie op de eerste foto konden zien,sprong ze meteen richting koelkast.
[ afbeelding ]

Toen ze klaar was met eten had ze ook nog dorst dus maar wat te drinken gegeven....
(ze ligt nu te wachten op de kater )
[ afbeelding ]

Ze vond dat ik wat veel eruit gehaald had,Maar toen ze zag dat ik ook 34 dingetjes (Sorry,ik heb geen rem!) erin teruggestopt heb, én alle flesjes opnieuw ingepakt heb omdat er allemaal losse stukjes bubbelspul inzaten, toen was ze tevreden.Dit heeft ze hier gelaten...

[ afbeelding ]
(en voor ik iets heel stoms doe, Dat sterretje, Snowcake? Wat is dat? Dat is toch gewoon zeep he?)Het rook zo lekker dat ik me niet kon inhouden.....

Poes was een beetje dronken dus ging rare fratsen uithalen met de doos,Op de kop hangen en zo dus ik heb haar maar snel erin geduwd en dichtgedaan..... Rare poes!
[ afbeelding ]

Morgen kan ik poes niet op reis sturen,aangezien het woensdag is,en kind dan maar een halve dag school heeft én ik dan geen auto heb. EN het postkantoor dus gewoon 7 km hiervandaan is, dus donderdag of vrijdag (Wat degene waar ze heengaat beter uitkomt)gaat ze verder!

Dus...Wanneer komt jou het beste uit.....

......................

....................................

Vinden we het al spannend?

Miss moana?
Wat een leuk verslag! Snowcake is inderdaad zeep
pi_80536120
Leuk verslag!
pi_80536200
Geweldig hoe je Poes hebt verwend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:04:30 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80536639
Wat een tof verslag weer!!
En wat heb je er een hoop in gestopt joh!! Gek!

Miss Moana; Veel plezier met De Doos!!
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:16:27 #297
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80537238

Ik wist helemaal niet dat Poes wel een borrel luste
Knoei
pi_80537534
Geweldig verslag! De avonturen van Poes worden steeds hilarischer
En 34 dingen teruggestopt.. je bent helemaal losgegaan!
pi_80542836
Mijn man dacht ook eerst dat het eetbaar was hoor ("het heet toch Cake! en er staat VEGAN"op!" ) en dan ruikt het ook nog zo lekker eetbaar!!
Wij kennen die winkel hier helemaal niet en die spulletjes dus ook niet

Ik heb Poes een hele strip paracetamol meegegeven, want ze zal wel een flinke kater hebben straks! Ik ben er erg blij mee in elk geval wat ik eruit heb gehaald en ik hoop dat "mijn"dingetjes straks ook iemand blij maken!

Lijkt me ook leuk om te zien dat mensen "iets van jou"uit de doos halen.Zo, en nu ga ik mijn bed in..Fijn dat jullie gelachen hebben om Poes
pi_80549498
yeahh je hebt iets van mij

En wat een leuk verslag weer!
pi_80549612
Wat een vreselijk gaaf verslag

Veel plezier met de doos Miss Moana!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')