Kattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe, al die nieuwsgierige katten steeds
Leuk verslag, leuke spulletjes en w00t voor Princess-a!
Gaat de doos maandag weer verder?
mijn kat gaat em haten hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook twee kattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
LOL!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Mijn moeder is sjagrijnig op meDe Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!
Ja dat was wel zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef AmNaBa het volgende:
Ik vraag me toch af of juliie niet stiekem poezen aan het swappen zijn ipv lakjes!
OW en een hele gave buit Juud. Benieuwd naar het vervolg.
Mwehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Mijn moeder is sjagrijnig op meDe Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!
Haha ik kijk elke dag op die sitequote:Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo
[ afbeelding ]
[..]
Mwehehehe![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Lief! Maar dat hoeft niet hoor, het komt helemaal goed zoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Juud- het volgende:
[..]
Zeg het anders maar als je wilt dat ik em een andere dag verstuur of naar een ander adres..dat kan nog want hij staat hier nog (veilig uit de buurt van de katten..en wees niet bang, ik stuur alleen Poes mee
)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..
Ik: Ik wil een pakketje versturen
Hij: Ja, ik zie het ja.. en daar heb ik wel een probleem mee.
Ik:![]()
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
Hij: Ok....
Ik: Ja, want het is een swapdoos.
Hij:![]()
![]()
![]()
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes![]()
En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
![]()
![]()
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes![]()
En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!
Zal wel komen door het papier dat eromheen zitquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:14 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Hahah, kan hij dat zien dat die doos al 13 keer gebruikt is?en waarom maakt hij zich daar zorgen over, wat maakt dat uit, is inderdaad toch juist beter voor het milieu ook?
![]()
Njaa hij zal wel op zoek zijn naar iets spannends in zijn saaie werk ofzo..?
Hahahahahah! Hij wilde je vast een nieuwe doos verkopen!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
![]()
![]()
Ik zal goed kijken als ie aangekomen isquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:50 schreef Mirjam het volgende:
nouja, als de doos steeds meer gehavend is, zal er toch een nieuwe doos moeten komen
Bwehehehe. Ik hou van plakband. En de doos zelf was nog in goede conditie inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:03 schreef Juud- het volgende:
Nou, hij is dus helemaal niet echt gehavend! Vond ik iig.. ik heb hier en daar wat stickers eraf getrokken en 'm een beetje amateuristisch dichtgeplakband, maar verder..niks mis mee. IJsdraakje had 'm heel fancy ingepakt enzo, maar ik had geen inpakpapier meer en Albert Heijn ook niet meer, dus het moest maar ff met de originele doos. Die postkantoorvent was gewoon een zeikerd
Omdat hij je met liefde voor 5 euro een nieuwe doos verkooptquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef Lindytje het volgende:
Echt, de mensen van het postkantoor af en toe....![]()
Wat kan het die vent nou verrotten hoe die doos er uit ziet??
Dat ie 'm lekker stopt waar de zon nooit schijnt!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat hij je met liefde voor 5 euro een nieuwe doos verkoopt
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ie 'm lekker stopt waar de zon nooit schijnt!
(alle postkantoor-frustraties komen er uit...)
(gisteren ook... kom ik bij die knakkers aan, met een stapel P2-vloppen. 'Heb je zelf een keukenweegschaal, dan geef ik je twee velletjes postzegels mee... ' Nee, lamme zak!! Werken voor je geld zal je! Gooi die enveloppen op dat weegschaaltje van je en print postzegel-stickers uit!!!!![]()
)
Tsk, luie donderts.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ie 'm lekker stopt waar de zon nooit schijnt!
(alle postkantoor-frustraties komen er uit...)
(gisteren ook... kom ik bij die knakkers aan, met een stapel P2-vloppen. 'Heb je zelf een keukenweegschaal, dan geef ik je twee velletjes postzegels mee... ' Nee, lamme zak!! Werken voor je geld zal je! Gooi die enveloppen op dat weegschaaltje van je en print postzegel-stickers uit!!!!![]()
)
oh, je buurman neemt m wel aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:06 schreef Daph_ het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Leuk verslag trouwens weer!![]()
Helaas ben ik morgen pas om 17.00 thuis
daar heb ik een handtekeningetje voor gestokenquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je buurman neemt m wel aanLeuk verslag princess-a!
oh, ik teken ook altijd de pakketjes voor mijn buurvrouw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
daar heb ik een handtekeningetje voor gestoken
Aangetekende post tegen vervelende buurmannen
Same herequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk verslag!
ik wil wel steeds meer heel graag![]()
Die Buurman jah!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je buurman neemt m wel aanLeuk verslag princess-a!
Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaaldquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
daar heb ik een handtekeningetje voor gestoken
Aangetekende post tegen vervelende buurmannen
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlatenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaald![]()
Maarrr uhh algemene vraag eigenlijk:
mensen die de doos al gehad hebben.. doen jullie 'm allemaal aangetekend versturen?
Want.. namelijk.. mijn probleem is namelijk dat als de doos naar mij toekomt ik een probleem heb met de doos ophalen bij het postkantoor![]()
Want als ie aangetekend verstuurd wordt.. ik werk maandag t/m donderdag, dus als ie 1 van die dagen aankomt ben ik er niet. En dan zou ik m dus bij het postkantoor moeten ophalen, maar ook dat red ik nooit op maandag t/m donderdag omdat ik in een andere stad werk dan waar ik woon.
dusssssssss..... als de doos mijn kant opkomt, kan diegene er dan voor zorgen dat ie op donderdag op de post gaat zodat ie vrijdags bij mij bezorgd wordt?
Hmm tegen die tijd dat het zover is zal ik dit bericht nog wel ff quoten![]()
Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aanquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlaten
Ik heb hier standaard een briefje bij mijn bel hangen met geen gehoor pakketje afgeven op nummer ...of...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aan![]()
JA!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:43 schreef Juud- het volgende:
Is de swapdoos al bij Daph?? *benieuwd is*
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef Daph_ het volgende:
Ja de doos is er hoor! Ik heb al flink gesnuffeld en vanalles bekeken en na het eten ga ik eens kijken wat ik eruit ga halen (en er weer in ga stoppen natuurlijk!)
Verslagje volgt hopelijk vanavond
De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
*fluistert* lampen.... flitser........
een dubbelgevouwen wit papiertje voor je flits houdenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!
ik fotografeer graag, dus dat wist ik eigenlijk alquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:48 schreef Juud- het volgende:
Echt Mirjam?? Hoe kom je er op om zoiets te verzinnen?? Wel goed om te weten trouwens.. de kleuren op mijn foto's zijn ook vaak nogal vertekend..
Daph: we zijn nieuwsgierig!! (ik wel iig..)
Ik kan hem ook morgen verzenden (weet sowieso niet of ik het red vandaag om langs het postkantoor te gaan), dan wordt ie dinsdag bezorgdquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had het nog niet eens gelezen, ik was de nageltopics nog aan het bijlezen!
Wat een tof verslag!
*stuiter*stuiter*stuiter*
ik ben alleen dit hele weekend naar Friesland en maandag wordt er niet bezorgd, ik zal een briefje op de deur hangen dat de pakketman 'm bij de buren af mag geven...maar dan moet 'ie dus niet aangetekend verstuurd worden he?
AH wat lief!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Oh wat een leuke verslagen weer, en wat een gedoe met sommige postbeambten zeg.. Die van mij was juist heel behulpzaam, ook met doorsturen van de DNA enveloppen: "Daph, zoveel euro. Myraela, zoveel euro" en ik kon zo meeschrijven
.
Leuk verslag en leuke spulletjes die je er hebt uitgehaaldquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:29 schreef Daph_ het volgende:
Vanmorgen vroeg opgestaan om foto's te kunnen maken, dus ik moest Poes nog even wakkerschudden.. Gelukkig was ze wel in voor een kleine fotoshoot, ook al was het vroeg in de morgen!
Een fotootje van Poes toen ze bij mij aankwam gisteravond:
[ afbeelding ]
En ze nam mee:
[ afbeelding ]
Het GROTE Swapschrift!
De spulletjes die ik eruit gehaald heb:
[ afbeelding ]
Kneipp badpakketje
[ afbeelding ]
Nailart caroussel met gouden studs en Essence glitter tippainter
[ afbeelding ]
Mini handcreme en een potje Sabon handscrub (potje was helaas overleden)
[ afbeelding ]
Overleden potje
[ afbeelding ]
Blaze colorchanging polish, OPI Off with her Red! mini, Catrice Just Married
[ afbeelding ]
Catrice Nougat Praline, WIC by Herome Johannesburg, WIC by Herome Antwerp
[ afbeelding ]
Met tegenzin stopte Poes met het knuffelen van Johannesburg, zodat we die ook goed konden zien
Dat was het alweer! Poes heeft toezicht gehouden op wat ik er weer in heb gestopt dus dat is allemaal goed gegaan![]()
[ afbeelding ]
Daar gaat ze weer!
[ afbeelding ]
Helemaal alleen-ig in de grote doos.. Hopelijk is ze snel bij iemand anders die van De Doos mag gaan genieten!
De doos gaat vandaag of morgen weer verder op reis. Waarheen? Hmm.. Een tipje van de sluier; de gelukkige woont in Brabant!
Weet je het al? Nee?
*drumroll*
De Doos gaat naar Puckzzz! Veel plezier
Volgens mij komt ie morgen bij haar aanquote:
het is eigenlijk de bedoeling om er dingen in te stoppen die je zelf niet meer gebruikt, maar wel hebt gebruikt/geprobeerd, geen nieuwe producten dusquote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk,Hebben jullie al dingen in huis om in de doos te stoppen?
Ik wilde wat lakjes die ik nooit opheb erin doen, dat sowieso,maar de afspraak was om voor lakjes, ook lakjes terug te doen,voor handcreme ook handcreme etc,
Om te weten wat ik erin ga doen,moet ik eerst weten wat erin zit en ik eruit wil halen.Kan ik nu al wat dingen kopen die ik erin zou willen doen of beter wachten tot ik m daadwerkelijk heb en weet wat ik eruit haal?
Het idee was (en is voor mij nog steeds) een swapdoos, dus dat je dingen die je zelf niet gebruikt er in stopt. En niet dat je dingen gaat kopen om in die doos te stoppen.quote:Op maandag 5 april 2010 19:11 schreef Tammymara het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk,Hebben jullie al dingen in huis om in de doos te stoppen?
Ik wilde wat lakjes die ik nooit opheb erin doen, dat sowieso,maar de afspraak was om voor lakjes, ook lakjes terug te doen,voor handcreme ook handcreme etc,
Om te weten wat ik erin ga doen,moet ik eerst weten wat erin zit en ik eruit wil halen.Kan ik nu al wat dingen kopen die ik erin zou willen doen of beter wachten tot ik m daadwerkelijk heb en weet wat ik eruit haal?
maar zoooo letterlijk moet je het niet nemen. Als je 4 lakkies en een nailart dingetje pakt en je stopt er 5 lakkies voor terug, gaat niemand daar over mauwen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 19:17 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb namelijk echt helemaal niks van handcreme,vijlen,remover, wat dan ook. Ik gebruik dat allemaal niet.Maar stel er zit een mooie vijl in een nail art dingetjes,Dan kan ik niks terugstoppen want dat heb ik niet......Snappie?
Dan zou ik dus niets eruit kunnen halen op een of twee lakjes na want het enige dat ik heb en "niet meer wil" zijn wat lakjes die ik nooit op heb gehad.Dus ik wist wel van die bedoeling maar ik dacht dat ik echt niet de enige was die zulke dingen niet heeft en dus ook niet "terug kan stoppen"
heb ik ook gedaan hoor, vond iets wat ik voor mezelf kocht zo leuk dat ik het ook voor De Doos heb gekochtquote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Ik neem het niet letterlijk hoor,Maar voor drie flesjes is de moeite niet dus ik stop er wat leuks in terug sowieso dat ik ga kopen
als het maar met handen te maken heeft toch?
Dan weet ik al iets heel leuksBedankt in elk geval voor het antwoord.
Jeez, die Scrangie!!! http://cgi.ebay.com/BNIB-(...)?hash=item4a9fdb35ebquote:Op maandag 5 april 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
tenzij het uiteraard Clarins 230 of RBL Scrangie is ofzo
Clarins 230 gaat niet voor minder dan $250 weg op eBayquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jeez, die Scrangie!!! http://cgi.ebay.com/BNIB-(...)?hash=item4a9fdb35eb
60 dollar op ebay.... pffffffffffff.....
Er staat er momenteel een op ebay, moet nog 5 dagen en staat al op $56 dollar ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Clarins 230 gaat niet voor minder dan $250 weg op eBayEens in de zoveel tijd staat ie erop en wordt ie voor het hoogste bod verkocht..
Dat er faalhazen zijn die dat er voor over hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Clarins 230 gaat niet voor minder dan $250 weg op eBayEens in de zoveel tijd staat ie erop en wordt ie voor het hoogste bod verkocht..
http://www.scrangie.com/2(...)ood-right-now-i.html Whihi voordat Scrangie Skillzzzz had! Er is hoopquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat er faalhazen zijn die dat er voor over hebben
Komt dat ook door scrangie? Omdat het haar all time fav is?
Zeker mooi, maar ben toch wel benieuwd waar de hype vandaan komt. Lijkt me geen toeval dat de favoriete lak van Scrangie EN de lak die naar haar vernoemd is samen de duurste / most wanted lakken op aard zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.scrangie.com/2(...)ood-right-now-i.html Whihi voordat Scrangie Skillzzzz had! Er is hoop
Ik vind het toch echt wel een hele mooie lak hoor!
http://pretty-random.com/blog6.php/2009/09/21/clarins230
http://media.photobucket.(...)Layered/DSC07814.jpg
Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef princess-a het volgende:
Vandaag komt ie bij PuckzzzMęn ik ben benieuwd
Dan komt ie vast vandaag! *check track & trace*quote:Op woensdag 7 april 2010 08:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niets ontvangen
zelfs geen gewone post....
quote:07.04.2010:
Parcel out for delivery
Arme Poesquote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
HIj is er!!
Maar ik moet eerst even met Poes naar de spoedeisende hulp
Het was een monster zeg ik je...EEN MONSTER!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef buzzwheedle het volgende:
is tie verwond door een stanleymes of een nieuwsgierige hond?
kon poes zich niet gedragen ??quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was een monster zeg ik je...EEN MONSTER!!!
Was het een kwaadaardig nagelinstrument???quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neeeee poesquote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nouja...het begon allemaal zo leuk...
* Puckzzz kwam terug van een nogal frusty dagje op kantoor en wat zag ik??
DeDoos!!! Yeey!!! Samen met de koffie (ook YEEY!!)
[ afbeelding ]
Daar was Poes, ze begroette me in al haar vrolijke rozigheid:
[ afbeelding ]
Poes wou graag even uitrusten van de lamge reis, en ach...het was zulk mooi weer dus we gingen even buiten zitten maar daar waren ook ongenode gasten![]()
[ afbeelding ]
En toen gebeurde het
[ afbeelding ]
HET MONSTER greep haar voordat ik haar kon redden![]()
[ afbeelding ]
Ik den zo snel mogelijk naar de spoedeisende hulp gevlogen en die hebben er een Lappenpoes van gemaakt. Ze zal met een boel aandacht en liefde weer helemaal de oude worden
En dankzij de pijnstillers (gotta love those) wilde Poes toch nog poseren met mijn buit.
ieniemienie OPI baby
[ afbeelding ]
Wat een camerageil ding is het toch ook, ze ligt volkomen voor de LA Rockstar-Electric Guitar, Paris en Essence All Access:
[ afbeelding ]
Ze kon ook niet van dit aparte handgemaakte zeepje afblijven:
[ afbeelding ]
En verder waren er nog meer lekkere geurtjes en cremepjes:
[ afbeelding ]
Toen was het tijd om afscheid te nemen
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de volgende dame haar met alle zorg en liefde omringd die ze verdiend
en dat is...
.
.
.
JOYSA!!!!!!!!!!!
Poesquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Joysa het volgende:
Nou, ik kreeg de doos dus binnen vandaag![]()
Mn vriend belde op 'Er is een doos voor je, en hij is groter dan een schoenendoos'.
Dus ik was helemaal blij![]()
[ afbeelding ]
Poes was een beetje bang om uit de doos te komen, toen ik haar vertelde dat we geen huisdieren hadden sprong ze eruit en kon ik de inhoud gaan bewonderen!
Ik heb heel lang rondgekeken, alles 4x in mn handen gehad![]()
En uiteindelijk dit gekozen:
[ afbeelding ]
Finger Paints - Strawberry shortcake / CG - Tantalize me / CG - Sexy in the city
[ afbeelding ]
Essence nail art dingetjes / P2 - Stormy / Lush - Angels Delight
[ afbeelding ]
Konad plate M24 / Aceton
En dan ben ik nog vergeten op de foto te zetten:
Wattenschijfjes
Bubblicious
Parfum monstertjes
En Fimo watermeloentjes en sinaasappeltjes
Het was echt geweldig om de doos te krijgen en ik zou het zo weer doen![]()
![]()
En de volgende die em krijgt is...
Het begint met een D..
![]()
![]()
![]()
En eindigt op iconnected!
Ik laat het je weten of ie maandag al gelijk weg kan (ligt aan werk)
http://www.lush.nl/ hele fijne verzorgingsdingetjes zoals zeep, shampoo etcquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:16 schreef Tammymara het volgende:
Leuk! Ook in die konadplate, die weerspiegeling,had ik niet eens gezien de eerste keer dat ik keek!
ik heb nu trouwens al een paar keer "Lush"gezien, wat is dat ??
vast wel, de fles wijn achter mijn kiezen en ik zijn erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
*schop*
Zou de doos al bij Diconnected zijn?
Mijn drie biertjes en moi ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
vast wel, de fles wijn achter mijn kiezen en ik zijn erg nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenavond denk ik mn nageltjes opnieuw doen, zal straks nog even posten hoe ze nu zijn..!
Ben benieuwd naar het verslag van de dooss..en hopelijk ben ik snel aan de beurt
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
oh, ik hoop voor je dat ie er morgen isquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
Nog geen doos. Joysa zei dat ze hem vandaag of morgen op z'n laatst zou opsturen vanwege werk und so.
*wilt doos*
Ikke ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik hoop voor je dat ie er morgen is
echt? Jij woont zeker in de randstadquote:Op woensdag 14 april 2010 17:21 schreef Diconnected het volgende:
Hopelijk komt De Doos vanavond. Vaak worden pakketen 's avonds geleverd hier.
Joah, niet in een boerendurp.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Jij woont zeker in de randstad
quote:
Dat denk ik ook nog steedsquote:Op woensdag 14 april 2010 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
Bijijijijna!
Ik denk nog steeds dat ik 17e ben, dus ik rust nog lekker achterover
Evilquote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Diconnected het volgende:
Mwuahahaa en ik weet al wie de volgende is
Veghel is heul geen durp! We hebben stadsrechten jah!quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik woon in de enige boerenstad van nederlandVeur 'n durp moet je bij puckzzz zijn
Like,quote:Op donderdag 15 april 2010 08:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veghel is heul geen durp! We hebben stadsrechten jah!
Vooral met het formaat van die doosquote:Op donderdag 15 april 2010 12:20 schreef Diconnected het volgende:
Nou hoop ik echt dat ie vanmiddag komt, en niet na 6en ofzo, dan ben ik aan het werk. Ik zie m'n moeder alweer verbaasd kijken zo van :'wat heb je nu weer besteld?!'
Dat voornamelijk ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral met het formaat van die doos
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef beautyfreak het volgende:
ik wil ook wel nog mee doen.
Ben alleen over twee weken voor vier maanden het buitenland in, dus ik doe graag mee als ik terug ben.als dat nog kan
We zijn nu op de helft en er zijn 5 weken om, dus zoiets nog?quote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Diconnected het volgende:
De doos is er!Alleen ik moet zo weg, dus verslag en alles pas vanavond laat of morgenmiddag, aangezien ik morgen tot 12.00 moet werken!
Whoei!!! Spannendquote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Diconnected het volgende:
De doos is er!Alleen ik moet zo weg, dus verslag en alles pas vanavond laat of morgenmiddag, aangezien ik morgen tot 12.00 moet werken!
Sterkte met de ochtend doorkomen, en we wachten op jequote:Op donderdag 15 april 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
Morgen komt het verslag, kom net terug van een borrel... En moet er om 5.45 uit. Morgenmiddag verslag! Beloofd!
Jeeeeeh verslag, en Poes is weer beterquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:59 schreef Diconnected het volgende:
TATATATATATATATAAAAA *drumroll*
Gister wassie er dan eindelijk... De Doos!
[ afbeelding ]
Na wat gepulk van plakband en tape wassie eindelijk open...
[ afbeelding ]
En daar was poes!![]()
[ afbeelding ]
En daar het Grote Swapschrift!
Na heel wat graaien, midden in de nacht heel de doos uitpluizen (), al het moois zitten bekijken en de 'oehs' en 'ahs' voorbij kwamen in m'n kamer, heb ik uiteindelijk deze mooie spullies eruit gevist:
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Sweet as Sugar, Etos glitter effect paars, Mango Delerium parfum mini, Herome base/rigdefiller, Gosh Yellow Bombay, Rimmel Pulsating, Kneipp mini handcremé, Hugo Boss monstertje.En oja, wat verdwaalde paaseitjes
[ afbeelding ]
Poes was er gewoon helemaal ondersteboven van! (En Poes is weer beter, de pleister zat los)
[ afbeelding ]
Maar ze vond het uitzicht ontzettend mooi, en het zonnetje heerlijk!
En de volgende eigenaresse voor DE DOOS is....
Ze komt uit het zuiden van Nederland...
...
...
...
...
...
Tammymara!
Voor ons een weet, voor jou een vraagquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
LOL wat leuk!
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Tammy, veel plezier!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft poes magneetjes in d'r voetjes ofzo?![]()
Ja maakt niet uit,ben pas over vier en halve maand terug in NL en dan zal er wel genoeg geswappppt zijn XDquote:Op donderdag 15 april 2010 13:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gaat volgens mij niet meer, de eerste ronde zit vol... En geen idee wanneer de tweede ronde begint, zou je evn een PM moeten sturen naar Nune.
Nog niets bij de status?quote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
hoeft niet hoor, 5 minuten voordat De Doos bij mij was was er ook niets bekend en toen stopte er een auto voor de deur die hem bezorgdequote:Op maandag 19 april 2010 14:48 schreef Tammymara het volgende:
maar waarschijnlijk komt ie morgen pas aan, nog niets bekend bij track&trace...
baaaaaaaaaalen.
Veel sterkte dan vandaag, en ik hoop dat 'ie er vandaag isquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:47 schreef Tammymara het volgende:
Nee, nog geen doos...
Ik moet zo weg ( We gaan de as van oma uitstrooien.........) dus heb briefje op de deur dat het pakketje bij de buren bezorgd mag worden....Toch iets om naar uit te kijken op zo'n kutdag.
Dan hoop ik dat zo de bel nog gaat bij je!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:37 schreef Tammymara het volgende:
"chauffeur is onderweg" maar geen pakje tot nu toe.
Wooehh! Yes yes!quote:
Zei jij nou "zijn" zin over Poesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wooehh! Yes yes!
haha poes heeft het al naar zijn zie ik bij je thuis!
Yay pakjes tijdquote:
ooh typfoutjequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zei jij nou "zijn" zin over Poes?
[..]
Yay pakjes tijd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
ooh typfoutjenaar haar zin?
(het is roze poes)
Wat een leuk verslag! Snowcake is inderdaad zeepquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:10 schreef Tammymara het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic vol zou zijn tegen de tijd dat ik klaar was maar helaas, Dan moet ik m straks maar nog een keer kopieëren.
Komt ie:
Toen ik de doos opendeed sprong poes al tevoorschijn, Ze had twee dagen in die doos gezeten (Vanwege het weekend) en ze had HONGER! Zoals jullie op de eerste foto konden zien,sprong ze meteen richting koelkast.
[ afbeelding ]
Toen ze klaar was met eten had ze ook nog dorst dus maar wat te drinken gegeven....
(ze ligt nu te wachten op de kater)
[ afbeelding ]
Ze vond dat ik wat veel eruit gehaald had,Maar toen ze zag dat ik ook 34 dingetjes (Sorry,ik heb geen rem!) erin teruggestopt heb, én alle flesjes opnieuw ingepakt heb omdat er allemaal losse stukjes bubbelspul inzaten, toen was ze tevreden.Dit heeft ze hier gelaten...
[ afbeelding ]
(en voor ik iets heel stoms doe, Dat sterretje, Snowcake? Wat is dat? Dat is toch gewoon zeep he?)Het rook zo lekker dat ik me niet kon inhouden.....
Poes was een beetje dronken dus ging rare fratsen uithalen met de doos,Op de kop hangen en zo dus ik heb haar maar snel erin geduwd en dichtgedaan..... Rare poes!
[ afbeelding ]
Morgen kan ik poes niet op reis sturen,aangezien het woensdag is,en kind dan maar een halve dag school heeft én ik dan geen auto heb. EN het postkantoor dus gewoon 7 km hiervandaan is, dus donderdag of vrijdag (Wat degene waar ze heengaat beter uitkomt)gaat ze verder!
Dus...Wanneer komt jou het beste uit.....
......................
....................................
Vinden we het al spannend?
Miss moana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |