Same herequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
leuk verslag!
ik wil wel steeds meer heel graag![]()
Die Buurman jah!quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, je buurman neemt m wel aanLeuk verslag princess-a!
Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaaldquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
daar heb ik een handtekeningetje voor gestoken
Aangetekende post tegen vervelende buurmannen
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlatenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geweldig leuk verslag!! en je hebt er leuke dingetjes uitgehaald![]()
Maarrr uhh algemene vraag eigenlijk:
mensen die de doos al gehad hebben.. doen jullie 'm allemaal aangetekend versturen?
Want.. namelijk.. mijn probleem is namelijk dat als de doos naar mij toekomt ik een probleem heb met de doos ophalen bij het postkantoor![]()
Want als ie aangetekend verstuurd wordt.. ik werk maandag t/m donderdag, dus als ie 1 van die dagen aankomt ben ik er niet. En dan zou ik m dus bij het postkantoor moeten ophalen, maar ook dat red ik nooit op maandag t/m donderdag omdat ik in een andere stad werk dan waar ik woon.
dusssssssss..... als de doos mijn kant opkomt, kan diegene er dan voor zorgen dat ie op donderdag op de post gaat zodat ie vrijdags bij mij bezorgd wordt?
Hmm tegen die tijd dat het zover is zal ik dit bericht nog wel ff quoten![]()
Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aanquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
OF gewoon niet aangetekend versturen en bij de buren achterlaten
Ik heb hier standaard een briefje bij mijn bel hangen met geen gehoor pakketje afgeven op nummer ...of...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Yep dat zou nog beter zijn, want mijn onderburen zijn altijd thuis overdag en nemen al mijn pakketjes met veel zorg aan![]()
JA!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:43 schreef Juud- het volgende:
Is de swapdoos al bij Daph?? *benieuwd is*
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef Daph_ het volgende:
Ja de doos is er hoor! Ik heb al flink gesnuffeld en vanalles bekeken en na het eten ga ik eens kijken wat ik eruit ga halen (en er weer in ga stoppen natuurlijk!)
Verslagje volgt hopelijk vanavond
De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef zoeperzazke het volgende:
*fluistert* lampen.... flitser........
een dubbelgevouwen wit papiertje voor je flits houdenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De lampen zijn aan hier, maar kan daarbij geen goede foto;s maken en de flitser zorgt ervoor dat de dingen op de foto nogal euh, kleurloos zijn en voornamelijk een witte flits op de foto te zien is.. I've tried!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |