Komt ie dan

Vanmiddag rond 2 uur stopte dan eindelijk De Auto voor mijn deur.
Meneer de pakjes man kwam helemaal heppie de peppie aandansen met De Doos en ook ik werd helemaal heppie toen ik hem dan eindelijk zag
Blij stak ik mijn handjes uit naar de pakketmeneer om De Doos aan te nemen, pakjesmeneer vond het jammergenoeg leuker om De Doos op de grond neer te kwakken en mij zijn handtekeningenapparaat toe te steken
Iets minder blij zei ik tegen pakketjesmeneer dat er BREEKBAAR op stond, waarna ik me bedacht dat Zoeperzazke er prutjes bij in had gedaan waardoor De Lakken minder snel stuk konden gaan.. Mijn blijheid had ik terug en snel zette ik mijn handtekening waarna ik de deur achter pakketjesmeneer dicht gooide. DOEI
De Doos zette ik snel op tafel
![]()
na wat gepriegel met de sluiting ging De Doos dan eindelijk open waarna Poes omhoog kwam springen en mij het Swapschrift aangaf
![]()
Omdat Poes zo mogelijk nog nieuwsgieriger was dan ik, heb ik haar op de bank gezet en wat te doen gegeven
![]()
Na flink wat gegraai, waar mijn zus me graag bij hielp, hebben we de volgende dingetjes uitgezocht.
2 Geurtjes die wij bij de DA zelf niet verkopen;
![]()
OPI mini cuticle oil en kneip zachte handen handcreme, samen met nagelwielen die ik echt superleuk vind
![]()
Lakjes. Diamond cosmetics midnight passion, Gosh Gasoline, LaGirl Rockstar Groupie. OPI baby I'm his coral friend
![]()
Mijn collega heeft het altijd over Snowcake van Lush, noooit kon ik hem ergens vinden en tadaa; hij zat gewoon in De Doos! Súperlekker ruikt ie.. Poes wilde hem niet afstaan maar ik heb haar iets heel lekkers ervoor teruggegeven en toen mocht ie gelukkig hier blijven
![]()
Zuslief wilde heel graag de mascara uitproberen en ik heb geen idee waar de watten voor zijn maar kom daar vast nog achter

![]()
Poes schrok toen ze zag dat ik er zoveel uithaalde, maar moest ook wel lachen toen ze zag wat ik, onder andere, terugstopte. De rest van de dingen die ik er heb ingestopt konden niet op de foto omdat jullie dan meteen konden zien wat het is

(voor de mensen die denken dat ik een heel hebberig meisje ben, dat klopt, maar ik kan ook gul zijn en heb nog veel meer teruggestopt

)
![]()
Samen met Poes heb ik mijn handtekening achtergelaten op het Swapschrift. "Happy girls are the prettiest girls"

en zo is het maar net!
![]()
Om kwart voor 5 moest ik nog snel naar een winkel, ik vroeg Poes of ze het goed vond dat ik haar snel weer wegbracht. Dat vond ze gelukkig en tevreden zit ze nu weer bovenop De Doos
![]()
Ik heb wat nieuwe vulling toegevoegd om te zorgen dat de lakjes niet breken. Voor deze vulling heb ik schaamteloos misbruik gemaakt van de goedheid van mijn baas

Ik hoop dat jullie mijn baas nu ook een fijne man gaan vinden, want dat is ie hahha
Tevens hoop ik dat je het niet erg vind dat ik hem snel nog weg heb gebracht, waardoor ie morgen al bij jou is....
..
..
...
DAPH!!!
Veel plezier ermee
[ Bericht 0% gewijzigd door princess-a op 31-03-2010 17:30:31 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain