Kattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Whehehe, al die nieuwsgierige katten steeds
Leuk verslag, leuke spulletjes en w00t voor Princess-a!
Gaat de doos maandag weer verder?
mijn kat gaat em haten hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook twee kattenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
LOL!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Mijn moeder is sjagrijnig op meDe Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!
Ja dat was wel zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef AmNaBa het volgende:
Ik vraag me toch af of juliie niet stiekem poezen aan het swappen zijn ipv lakjes!
OW en een hele gave buit Juud. Benieuwd naar het vervolg.
Mwehehehequote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Mijn moeder is sjagrijnig op meDe Doos heb ik bij mijn moeder laten bezorgen, omdat zij altijd thuis is en ik eigenlijk nooit.. Nu gaat mevrouw woensdag een paar daagjes weg. Ik ben vrij en ga proberen in haar huis te zijn om het pakketje aan te nemen. Waarschijnlijk gaat De Doos dan Donderdag weer verder. Vindt ze NIET leuk want zij komt vrijdag laat weer thuis.. Ik wil em niet zo lang 'stil' houden en ga hem meteen doorsturen "Ik wil em ook zien A" Nee mam!
Haha ik kijk elke dag op die sitequote:Op zondag 28 maart 2010 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat was wel zo
[ afbeelding ]
[..]
Mwehehehe![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:02 schreef princess-a het volgende:
Lief! Maar dat hoeft niet hoor, het komt helemaal goed zoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Juud- het volgende:
[..]
Zeg het anders maar als je wilt dat ik em een andere dag verstuur of naar een ander adres..dat kan nog want hij staat hier nog (veilig uit de buurt van de katten..en wees niet bang, ik stuur alleen Poes mee
)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..
Ik: Ik wil een pakketje versturen
Hij: Ja, ik zie het ja.. en daar heb ik wel een probleem mee.
Ik:![]()
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
Hij: Ok....
Ik: Ja, want het is een swapdoos.
Hij:![]()
![]()
![]()
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes![]()
En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:11 schreef Juud- het volgende:
Zo, de doos is onderweg! Heb 'm afgegeven bij het postkantoor vandaag. Kreeg nog wel op mn kop van de postkantoormeneer..
Ik: Ik wil een pakketje versturen
Hij: Ja, ik zie het ja.. en daar heb ik wel een probleem mee.
Ik:![]()
Hij: Ja, je wilt een 13ehands doos versturen.. is dat uit milieubewustheid ofzo of gewoon uit zuinigheid (sarcastisch toontje)
Ik: Euh, nee, maar ik wil best vertellen waarom het is hoor, als u dat overhaalt die doos te versturen.
Hij: Ok....
Ik: Ja, want het is een swapdoos.
Hij:![]()
![]()
![]()
Ik: Een swapdoos ja en die gaat het het land door en hij zit vol met nagellakjes![]()
En toen keek hij me heel verward aan, nam zonder iets te zeggen die doos aan, propte het verzendbewijs in mijn hand en keek me het postkantoor uit. Maaarrrrrrr: de doos is onderweg en daar gaat het om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |