quote:
paul is een baasquote:
Enig? Hmmmmm. Ik dacht iets heul anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste blauwe broek, enig met die lekkere heupen
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou leuker vind, elke week weer, X-factor op tv, of het commentaar hier
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest badboy huilen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.
Omdat het een mietje isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest badboy huilen?
True!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
4Granted was slecht, en ik vond Intence ook wat tegenvallen.... maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.
Maar goed dat je niet hoeft te kiezen hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou leuker vind, elke week weer, X-factor op tv, of het commentaar hier
QFTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
...maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
Aaaah das schattigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Die 3 bruine dames hoe heet die groep? Toen ze net zongen kreeg ik zware kippevel, steengoed op toon en timing.!!
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god en we krijgen nog Badboyz, gaan ze dan weer die glijer Neder R&B zingen?
"En dan kom jijjjjjjjjjjj ineens voorbijjjjjjjjjj"
En daar houdt Gordon vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Mwoah, BadBoyz stijgt er nog wel bovenuit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
Er zullen ook genoeg pubers hun tv nog op zoom gezet hebben. Al was dat niet echt nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
Maar even serieus, die tietenmeisjes waren wél goed. Voor het eerst dat ik m'n geluid harder zette vanavond.
Hebben ze toch al eens gedaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!
Halleluja....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh bestaat die ook nog, Lisa. Een heel album nog wel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!
Best een leuk album!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg pubers hun tv nog op zoom gezet hebben. Al was dat niet echt nodig
Vergeet het binnenhuppen met "Bad Boys Bad Boys, whatcha gonna do when they come for you?" nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hebben ze al gedaan, dus nu mag er wel weer wat andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor het eerst?????? Waar was jij tijdens de optredens van de meiden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
Maar even serieus, die tietenmeisjes waren wél goed. Voor het eerst dat ik m'n geluid harder zette vanavond.
Om d'r af te schieten? prima!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Nou ik ren meteen naar de winkel hoor voor Ushi en Dushi.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah, BadBoyz stijgt er nog wel bovenuit.
Als ze maar niet elke keer Nederlandstalig gaan zingen, net zoals met Wesley. Ik was alweer vergeten wat ze hadden gezongenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan, dus nu mag er wel weer wat anders
omdat de andere badboy vreemd gaatquote:
ik denk dat hij bedoelt, de beste van de groepenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badboyz beter dan de 5 meiden, wtf?
Zo moeilijk is het niet die 2 rapmeisjes moeten sowieso niet door en dan nog 1 slechtequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef L3viathan het volgende:
ik vind het moeilijk
Zoveel bagger en toch moeten er 3 groepen door
en dan de naam veranderen in 'slechte jongens'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet elke keer Nederlandstalig gaan zingen, net zoals met Wesley.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Alles is beter dan een limbo die "Love is in de èr" gaat zingen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet elke keer Nederlandstalig gaan zingen, net zoals met Wesley.
Dat zeg ik niet, maar het is ook niet zo dat de 5 meiden beter zijn dan BadBoyz.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badboyz beter dan de 5 meiden, wtf?
Het zijn iig geen shape-ups van Sketchersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:53 schreef Karina het volgende:
Zijn die schoenen van een bekend merk of zo? Dat die steeds in beeld komen?
Zelfs "stront" staat bij de inzendingen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik heb zojuist de winnende Lays-smaak bedacht, ik ga 'm even insturen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoelt, de beste van de groepen
In bed. Onder een dekentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Voor het eerst?????? Waar was jij tijdens de optredens van de meiden?![]()
Niet echt mijn smaak. Maar ik heb waarschijnlijk een rare smaak sowieso.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou eh, de meeste in dit seizoen mochten willen dat ze met zo'n strot zouden kunnen zingen hoor
"Slechte jongens" Of "Reuzelheupen"?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik heb zojuist de winnende Lays-smaak bedacht, ik ga 'm even insturen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is ook niet zo dat de 5 meiden beter zijn dan BadBoyz.
Post ff!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef iBenny het volgende:
hehe, emailadres voor Xfactor gevonden![]()
Tijd voor dreigmailtjes
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak. Maar ik heb waarschijnlijk een rare smaak sowieso.
Ze kunnen wel zingen, vind ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef charmed_angel het volgende:
LekkerZie je wel dat ze WEL kunnen zingen
iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, zolang je niet naar ze kijkt zingen ze best oke
maar ik bedoel dan ook
NIET KIJKEN
te zoetsappig voor woordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, zolang je niet naar ze kijkt zingen ze best oke
maar ik bedoel dan ook
NIET KIJKEN
maak je er dan wel een filmpje vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Als die 2 rapmeisjes doorgaan eet ik mijn petje op
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
Sterker nog.. Als T&Y door is..
Ga ik met mijn grote teen in mijn neus rondhuppelen op 1 been en daarna met mijn benen in mijn nek over de grond rollen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
Komt dat ook op youtube? En niet zo fake als die sok van xebro graagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
te zoetsappig voor woordenen dan heten ze ook nog BadBoysz
!
is een indo....ergens, een kwart, een helft...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef Kleurdoos het volgende:
en gedraag je eens als een nederlander WHITE BOY
man o man wat een wigger
Aan al dat geknuffel te zien hebben ze al een jubileum.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
is een indo....ergens, een kwart, een helft...
Als vrienden onder elkaar wel..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef sbientje het volgende:
ze zijn wel UBERklef die 2, of is dat normaal tussen mannen tegenwoordig?
ja die is ook een indo (half, kwart, eentiende whatever)quote:
Straks ga je nog zeggen dat mannen spul onder hun ogen smeren tegen wallen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als vrienden onder elkaar wel..
Dat geeft m nog geen recht om zich als een Hoetsie toetsie te gedragenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:06 schreef Marlalala het volgende:
[..]
is een indo....ergens, een kwart, een helft...
nou.. misschien in spijkenisse, maar hier in Breda iig nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
hahaha ja! Fiercly Intencequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
met z'n 3en naar beneden
die mogen een 'koortje' gaan vormen!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat mannen spul onder hun ogen smeren tegen wallen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man welDie van nivea van de reclame... en ja ook de wake-upgel
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Starlie het volgende:
De tietenclub zal wel doorgaan!
je avatarquote:
hihi, je zei dikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Duh... dit zat er dik in!Tietenparade idd!
heb je daar zo lang naar lopen zoeken? naar dat e-mailadres?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Intence niet door
Romy niet door
Dreigmailtjes![]()
![]()
xfactor@rtl.nl![]()
![]()
totaal terecht dat ze niet door zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Intence niet door
Romy niet door
Dreigmailtjes![]()
![]()
xfactor@rtl.nl![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Ja de tietjesen zijn door. Die waren ook wel de beste van de dames.
alle redenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Intence niet door
Romy niet door
Dreigmailtjes![]()
![]()
xfactor@rtl.nl![]()
![]()
'jes' ?????quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Ja de tietjes zijn door. Die waren ook wel de beste van de dames.
nee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je daar zo lang naar lopen zoeken? naar dat e-mailadres?
Gerechtigheidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
Intence niet door
Romy niet door
Dreigmailtjes![]()
![]()
xfactor@rtl.nl![]()
![]()
Ze weet toch dat hij homo is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:
oh stacey bij van der vorst
Stacey alert!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef sbientje het volgende:
oh stacey bij van der vorst
lijkt me wel, veel interesantere categorie. Zeker de groepjs dit jaar zijn erg onder de maat... Behalve Badboyz danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is het volgende week wat minder saai.
dat is zonde... of is het een oude televisiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
* iBenny gooit tomaten tegen tvscherm...
kut Stacey![]()
![]()
![]()
![]()
true!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef sbientje het volgende:
hahah dat is dan wel weer grappig, een afwasmachine als kast
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Mensen mijn batterij is leeg! Tot volgende week
edit: en ik ga zachtjes huilen op bed... Romy![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw zonder make up lijkt r gezicht op een enorme voet![]()
Wat is er opeens allemaal met Stacey aan de hand hier ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Woelli het volgende:
Vorig jaar had ik al zo mijn twijfels over Stacey, maar dit jaar
Er kwam cola uit mijn neusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik snap echt niks van dat gezicht, zo smal en lang en dan die ogen, die hoeken lopen af ergens op de zijkant van het gezicht
quote:
Wel jammer dat Paul zijn petje nou niet opeetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paul zijn petje nou niet opeet
die danser op het achtergrondquote:
Nee x factorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je gaat wel meedoen met Popstars toch?
beidequote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:15 schreef sbientje het volgende:
hahah dat is dan wel weer grappig, een afwasmachine als kast
Jaaaa volgende Xfactor ja, popstars is geen kwaliteits en heeft geen eigen forum op fok, ik wil een eigen topic natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
flauw![]()
je had gezegd bij volgende show
okequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaa volgende Xfactor ja, popstars is geen kwaliteits en heeft geen eigen forum op fok, ik wil een eigen topic natuurlijk
Ga je dan weer een liedje voor me zingenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Jaaaa volgende Xfactor ja, popstars is geen kwaliteits en heeft geen eigen forum op fok, ik wil een eigen topic natuurlijk
Sorry ik ben dan celeb, dat weet ik nog niet hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ga je dan weer een liedje voor me zingen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry ik ben dan celeb, dat weet ik nog niet hoor
Ik lach niet, ik sla met mijn hand op de grond.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nou lacht hoor, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |