quote:
paul is een baasquote:
Enig? Hmmmmm. Ik dacht iets heul anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Die middelste blauwe broek, enig met die lekkere heupen
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou leuker vind, elke week weer, X-factor op tv, of het commentaar hier
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest badboy huilen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.
Omdat het een mietje isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom moest badboy huilen?
True!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
4Granted was slecht, en ik vond Intence ook wat tegenvallen.... maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Kijken op tv en tegelijk meelezen op fok! Beide dus.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.
Maar goed dat je niet hoeft te kiezen hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nou leuker vind, elke week weer, X-factor op tv, of het commentaar hier
QFTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
...maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
Aaaah das schattigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn moeder kwam zijn pokemonlunchbox brengen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Die 3 bruine dames hoe heet die groep? Toen ze net zongen kreeg ik zware kippevel, steengoed op toon en timing.!!
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god en we krijgen nog Badboyz, gaan ze dan weer die glijer Neder R&B zingen?
"En dan kom jijjjjjjjjjjj ineens voorbijjjjjjjjjj"
En daar houdt Gordon vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Mwoah, BadBoyz stijgt er nog wel bovenuit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef ranja het volgende:
maar wat een verschil, de groepen en de meisjes. Alle 5 meisjes zijn beter dan de beste groep.
Er zullen ook genoeg pubers hun tv nog op zoom gezet hebben. Al was dat niet echt nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
Maar even serieus, die tietenmeisjes waren wél goed. Voor het eerst dat ik m'n geluid harder zette vanavond.
Hebben ze toch al eens gedaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!
Halleluja....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh bestaat die ook nog, Lisa. Een heel album nog wel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben en ik denk dat ze dat nog goed zouden zingen ook!
Best een leuk album!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
Oh bestaat die ook nog, Lisa. Een heel album nog wel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zullen ook genoeg pubers hun tv nog op zoom gezet hebben. Al was dat niet echt nodig
Vergeet het binnenhuppen met "Bad Boys Bad Boys, whatcha gonna do when they come for you?" nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hebben ze al gedaan, dus nu mag er wel weer wat andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor het eerst?????? Waar was jij tijdens de optredens van de meiden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
Maar even serieus, die tietenmeisjes waren wél goed. Voor het eerst dat ik m'n geluid harder zette vanavond.
Om d'r af te schieten? prima!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Nou ik ren meteen naar de winkel hoor voor Ushi en Dushi.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah, BadBoyz stijgt er nog wel bovenuit.
Als ze maar niet elke keer Nederlandstalig gaan zingen, net zoals met Wesley. Ik was alweer vergeten wat ze hadden gezongenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben ze al gedaan, dus nu mag er wel weer wat anders
omdat de andere badboy vreemd gaatquote:
ik denk dat hij bedoelt, de beste van de groepenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Badboyz beter dan de 5 meiden, wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |