quote:Op zondag 28 maart 2010 13:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hieruit kunnen we dus concluderen dat Wildstylez gaat afsluiten op de main
Goed gezien pik!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk ik daar nou tegen het achterhoofd van een FOK!k(J)ert_K?![]()
quote:
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"quote:Luna vs. Crypsis @ Knock Out!
04. New MIM @ 11:25 (met een moeilijk vette mid @ 13:20)![]()
eens. Wat dat betreft is Zany ook een held. Mixtechnisch 1vd betere dj'squote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"
zonnetje..quote:
Nee, maar doet er niet toe want is toch al doodquote:Op zondag 28 maart 2010 16:42 schreef Sc0tTy het volgende:
dat GHF forum, is dat een gezellig forum, zoals hier ?
quote:Alpha² vs. Deepack @ Knock Out!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de alpha zusjes!! haha
QFTquote:
Gele Minuut - foemp foempquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef Haghorst het volgende:
Nieuwe dutch master is ook lekker.. Ik weet niet wat ik heb met die vent maar zijn tracks zijn
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.quote:
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?quote:
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.
Achja, die 'nieuwe' DM kan ik niet meer serieus nemen nadat die naam is gekaapt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?![]()
btw die mello is wel gejat , kan er alleen niet op komen waarvan
Dan had je wel een hard anthem gehad denk ikquote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
"Lala lalalalalala lalala lalalalalala"quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
tzijn die noisecontrollers ... die Fusion-homo's
op 't randje maar nog wel humor. Leuke afsluiter btw
Ik sluit me helemaal aan bij deze meningquote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
zonnetje..
biertje..
anthempje..
stampje..
ja, deze plaat gaat werken voor mij
Haha, dat is waar een battle om gaat! Tracks maken om je tegenstander te dissen. Vette shit. Tis trouwens nog een brute plaat ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaad op het randje. Ik vond de afsluiting echt superquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Taste Me is fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinken
AVIO is de live-act van Alphaverb & Intractable Onequote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef Noxa het volgende:
What;s up with AVIO. Zie die zo vaak voorbij gekomen. Heb em nog nooit live gezien. Wie of wat is AVIO?
Goeie shit... die vocal is van een dude die bij mij in de klas zitquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Van al die artiesten die jij opsomt zouden alleen Tuneboy, Crypsis & The Pitcher het wat mij betreft mogen doen..quote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Damn wat zou ik dan toch eens graag tegenover Showtek willen staan
Vond die van Coone en HHZ ook erg goedquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigen
Ja je hebt gelijk. Maar er zijn zoveel andere opties mogelijk ipv homo's dat ik wel denk, kies daar dan voor. Nu ga je een groep mensen onnodig beledigen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaakt
Dat zij mijn vriendin ook bij het horen van het setjequote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Ik vind Fly like a rocket wel goed te doen. Tis wel erg melodieus, maar hij klonk toen echt lekker tijdens KO.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:07 schreef T_Killer het volgende:
DutchMaster - Recalled to life is wel goed te pruimen, i.t.t. die fly like a rocket
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Sterker nog:quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef eQuaL het volgende:
Wat een kut anthem trouwens, doe dan maar Scrap Attack
QFTquote:
Wat was er mis met Scrap Attackquote:
Foutje met link; die bedoelde ik idd... "Ik wil je"..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Sterker nog:
Weten we ook weer waar Zany z'n inspiratie weg haalt...
Deze dusquote:Op maandag 29 maart 2010 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond die van Coone en HHZ ook erg goed
Zie net dat het toen net de stream eruit gevallen was. De tekst van Wordz of a Gang verwerkt dat Psyko Punkz kut muziek maakte enzo erg vet gedaan. Had de tranen in mijn ogen staan.
Geweldigquote:
Hoe vaker je die track hoort hoe beter die wordt. Wat een brute hardcore kick zit daar in!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Tis daar wel eens zo heet geweest dat tussen de sets de deuren open moesten en de muziek een kwartier stil ging. Hehehehe en dat noemen ze dan een ijshal....quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
Ok, van mij even een uitgebreid verslag van K.O.![]()
21.45: Na een treinreis van ongeveer 2 uur waren we eindelijk aangekomen bij de Silverdome. Ik was er nog nooit geweest, maar van de verhalen bleek dat het een warme beukhal was. Ontzettend benieuwd stapte ik, na een kwartiertje wachten in de regen de dome binnen. Het was precies zoals ik verwacht had, een soort van mini-Gelredome. Prima te doen dus.
Psyko Punkz vs. Coone
We waren als een van de eerste binnen en gingen maar meteen vooraan staan. Er werd vanaf het begin al lekker gedraaid door deze 3 heren van het DWX Label. Met een goede opbouw in deze set en de nodige disses & knock outs werd deze set extra spannend gehouden. Een "Coone MF" (ipv After MF) van Psyko Punkz knalde erin: 1-0. Later werd hier door Coone een duidelijke linke gegeven, want het stond meteen 1-2 voor Coone. Een "Words From The Gang" in een I-Hate-Psyko-Punkz-jasje. Prachtig gewoonNog wat opmerkelijke platen die lekkerrrr klonken: Toneshifterz - Elektroshock
Bioweapon - Raw
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone
![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
Deze jonge jongens hadden het concept goed begrepen, props voor deze set![]()
Wordt vervolgd, ff geen zin meer om te typen
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
[knip]
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
x2!!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Ik heb dat al 3 wekenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Huh!? Ik heb 4x op de foto moeten poseren met m'n shirt, maar deze heb ik niet doorgehadquote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
Van die mensen die de hele tijd in mijn loop pad gaan staan stampen....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
[ afbeelding ]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.quote:Geck-o @ The Magic Show Theracords Presents
01. Geck-o - Instant Fame
02. Gatty - As It Appeared
03. DJ Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
04. Organ Donors - Locked Tight (Thilo & Evanti Remix)
05. Space Frog - Follow Me (Derb Remix)
06. The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
07. Louk & Busho - Believe (Geck-o Remix)
08. Carnifex meets Rephex - Tyrano
09. Evil Z - The End Of Time (Decepticon Transformed Remix)
10. Donkey Rollers - The Last City On Earth
11. Chris One - Convictions
12. Zany meets The Beholder - Annihilating
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o vs Thera - Trespassing
15. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Misschien heeft ze geoefendquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Ik heb me vanmiddag toch een partijtje zitten stuiteren in de auto op die warm up mix van Alpha TwinsDamn wat een geweld!
Had het gezicht van mijn tegenliggers willen zien toen ik losging op Under Attack
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
http://partyflock.nl/artist/53229/votes.html#votesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
Leuke aftermovie.quote:
Wie zegt dat het volgend jaar weer battles zijn? Vorig jaar was het Knock Out! – GP of the Harder Styles. Twee zalen en geen battles dacht ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Leuke aftermovie.
Terwijl ik hem bekeek was ik aan het denken dat t wel vet zou zijn als ze aan beide zijden van het de zaal n podium neer hadden gezet. Luna op de een, Crypsis op de ander bijvoorbeeld. Geen idee of dat met de audio zou kunnen werken, maar zou wel echt een 'battle' sfeer creeren.
Misschien iets voor vorig jaar
Noemen we dit dan Back to Future ?quote:
Requiem for a dream?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh vette aftermovie !!
die eerste track mix van (gvd ken nie op die naam van die hhz track kmn ) en tonighten die snelle psychidelic is ook heeeerlijk
Touché Bartmanquote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Nee Back to the Futurequote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Vond het persoonlijk niet zo heel erg vet maar dat kan ook te maken hebben dat ik even een dipje had. Hoe het mixtechnisch enzo zit heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
'domme wat n setjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:heb die afsluiter van KO nu al 8x gedraaid ofzo vandaag
Als ik nog even een setje mag tippen:
[..]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.
Vorige week Degos & Re-Done @ Strangerz![]()
en deze week is voor Geck-o; heerlijke ragset zonder de expected hitjengs
quote:
Helaas niet echt een battle. Maar zoals ik al zei, de Italianen hadden het concept niet echt begrepen.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.quote:Decibel Outdoor 2010
De Decibel line-up liegt er niet om dit jaar! Hoe de organisatoren het voor elkaar krijgen weet niemand, maar dit jaar zullen de groten der aarde het nietsvermoedende Hilvarenbeek op zijn grondvesten doen schudden! Wat te denken van The Prophet, Pavo Vs Isaac, Mike Heart, Fausto, Panic, Ruthles, Yves Deruyter, Max Enforcer, Southstylers Live, Max B Grant, Mc: Ruffian, Darkraver en DJ Paul Elstak? Decibel kaartjes kunt u nu nog reserveren op Onlineticketshop! Het behoeft, gezien deze knallende line-up, waarschijnlijk nauwelijks uitleg dat de kaarten voor Decibel Outdoor 2010 de deur uit vliegen? Met meer dan 100 iconen uit de hardere stromingen van de house, verspreid over 10 area’s, is dit festival niet te missen! Wees er op tijd bij, want de Decibel kaartverkoop gaat als een Razende Roeland!
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |