ja al 3 maandenquote:
Dat heb je met griep, ben je ineens 3 maanden zwanger.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja al 3 maanden
nee heb griep maar t is alleen maar erger geworden dus toch maar ff naar laten kijken...
quote:
quote:
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja al 3 maanden
nee heb griep maar t is alleen maar erger geworden dus toch maar ff naar laten kijken...
Wie zegt dat ze niet met bed en al naar de dokter gaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?
Ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet met bed en al naar de dokter gaat?
Hahahaha, wat een garpquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij bent de dokter?quote:
Dan is het geen griepquote:
Maar wat dan wel?quote:
Care.quote:
succes met de baby dan over 6 maanden.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een mongolen komen er voortaan in PUB zeg.
Ach, de seks was het waard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
succes met de baby dan over 6 maanden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, deze keer bedoelde ik eens niet jou.
Ja, dat bos.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, je bent zeker vlakbij Eindhoven.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
pics?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even tegen je zeggen dat mijn nieuwe jurkje vet sexy is.
Pics?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even tegen je zeggen dat mijn nieuwe jurkje vet sexy is.
Gemenert.quote:
quote:
Ja hou nou maar op, ik zit te lerenquote:
quote:
quote:
quote:
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.quote:
Die van Utrecht naar Eindhoven wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.
Is goed gast!quote:
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op, ik zit te leren
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
Wie weet heb je dat boekje wel bewaard vanwege die plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zitten.
quote:
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.
Het is bijna 1 Aprilquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.
2 weken terug moest ik het dak op op het bedrijf, de randen vegen. Heb m'n naam ook midden op het dak geveegd, hopen dat het er nog zo bij ligtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
![]()
Die foto's gaan dus ongelofelijk verpest wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
![]()
'dronken'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)5dc8c0358f74d45710bd
Ach jaquote:
Als dat dronken is weet ik niet wat ik dan was toen ik amper meer kon lopen/praten/etc.quote:
ALCOHOLABUSE!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als dat dronken is weet ik niet wat ik dan was toen ik amper meer kon lopen/praten/etc.
STUDENT!quote:
Ja dat!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
Zo, naar de kapper geweest.
[ afbeelding ]
Toch maar soort van het advies van Tamara genomen (Al zal ik me nooit vrijwillig laten kaalscheren)
Staat echt veel beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar soort van het advies van Tamara genomen (Al zal ik me nooit vrijwillig laten kaalscheren)
Ik hoor geen liedje, ik ben zo afgeleid door die clipquote:
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Die zonnebril is vet gast, die droeg mn pa 5 jaar geleden ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.
Het is één van de twaalf verschillende die ik bezitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.
Nice AMOG broquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zonnebril is vet gast, die droeg mn pa 5 jaar geleden ook
quote:
vieslap!quote:
quote:
weekend brotha!quote:
care dat maanlandschapquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Misschien net op tiet voor Luna! Hoewel ik zo weer weg ben voor de rest van de dag
quote:
alsof ons dat ook maar iets kan schelenquote:
Ja johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ons dat ook maar iets kan schelen
dus?quote:
Die koesteren ende liefkozen we hier toch?quote:
quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die koesteren ende liefkozen we hier toch?
Onee!quote:
we zijn heimo en sjoegerdio nietquote:
kusje op je kontjequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kusje op je kontje
/pixie.
quote:
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kusje op je kontje
/pixie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.
Ze is toch lesbo, so why not?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.
Even wachten tot het donker is.quote:
she likes pussyquote:
Geef de mensen nou niet zulke goede tips johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Even wachten tot het donker is.
Maar wat een teringwerk! Mijn hele achterlicht moet eruit om een lampje te vervangen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef de mensen nou niet zulke goede tips joh
Ja, en?quote:
Moderne auto's enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wat een teringwerk! Mijn hele achterlicht moet eruit om een lampje te vervangen.
is met alle nieuwe auto's zo jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
nietsquote:
Ja dat wist ik. Ik zei ook niet dat ze het ging doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Loop je achter ofzo? Dat weet heel FOK!
Wat een ramp.quote:
Kan je beter karten ipv nog meer bagger te kopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35063
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35063
Ik heb 'm ook niet gekocht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan je beter karten ipv nog meer bagger te kopen![]()
Dat mag hij zelf niet bepalenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kan je beter karten ipv nog meer bagger te kopen![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef -SG- het volgende:
Nieuw album van David Guetta maar eens kopen neerkopen.
Naam?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:13 schreef -SG- het volgende:
Nieuw album van David Guetta maar eens kopen.
Oh, heb ik alquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar..
Ik koop ook nog gewoon mijn dvd's.
David Guetta (Parijs, 7 november 1967) is een Franse house-dj.quote:
Novemberquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
David Guetta (Parijs, 7 november 1967) is een Franse house-dj.
Wtf. Dat zou je echt niet zeggen.
Als ze nou ook eens mooi zouden leren zingen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:18 schreef Schieganger het volgende:
Oasis met The Prodigy, kan je iets beters wensen?
Het correcte antwoord is nee, Oasis overheerst alles.
Shut it! Liam zingt lekker hard en grof en Noel heeft de mooie rustige stem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ze nou ook eens mooi zouden leren zingen...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Shut it! Liam zingt lekker hard en grof en Noel heeft de mooie rustige stem.
Cant help it, I like rock n roll and I like the prodigy. Samen is dat natuurlijk iets epischquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
vind JIJ.
wat een takkeherrie btw.
Nah, het heeft wel wat,. alleen jammer nadat datgene met Liams stem is gebeurd hij een stuk slechter zingtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
vind JIJ.
wat een takkeherrie btw.
quote:
Ik dacht nog hmm...zou leuk kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:30 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Cant help it, I like rock n roll and I like the prodigy. Samen is dat natuurlijk iets episch
Hij kan het nog wel, want op de CDs zingt die goed en dat word gewoon ingezongen zonder gadget sof wat. Alleen Live is die kutquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nah, het heeft wel wat,. alleen jammer nadat datgene met Liams stem is gebeurd hij een stuk slechter zingt
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:36 schreef Hyman het volgende:
Haha, ik heb meer oasis geluisterd dan paramore
Paramoar ook.quote:
en dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een kloon LiamGallagher aanmaken
Ja, maar als de zangeres lekker is, dan is de muziek automatisch ook beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Jotcha het volgende:
paramore![]()
![]()
Ik heb al die tijd maar 3 bands van m'n ipod afgegooid omdat ze echt te slecht waren, paramore was daar 1 van
Nee, dat werkt niet zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar als de zangeres lekker is, dan is de muziek automatisch ook beter
Avril lavigne bijvoorbeeld
Avril lavigne gaat nog wel, niet slecht iig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar als de zangeres lekker is, dan is de muziek automatisch ook beter
Avril lavigne bijvoorbeeld
Cradle of filthquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Avril lavigne gaat nog wel, niet slecht iig.
En de andere 2 bands zijn in flames en cradle of filth![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Avril lavigne gaat nog wel, niet slecht iig.
En de andere 2 bands zijn in flames en cradle of filth![]()
![]()
![]()
![]()
deze quoten we evenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:49 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gay? je zou bijna ja zeggen
maar de hamvraagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tyfus voor je oren. Toen ik het voor de eerste keer aanzette was het zo van BAAAAAAAAHHHH![]()
![]()
![]()
Een vriend vond dat ik het moest luisteren, ik zou het vast waarderen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
maar de hamvraag
Wat doet het dan op je iPod?
Toch zeker metroquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:49 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gay? je zou bijna ja zeggen
jij riep homo dus is het zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
het lamb of god gedeelte maakt het argument ongeldig!
turbo turboquote:
quote:
HAHAHAHAquote:
nn kheb geenen muilquote:
quote:
ow wie dan?quote:
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openenquote:
Naam topics voor jou worden alleen geopend door lis of mensen die van blauw houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openen
lis ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naam topics voor jou worden alleen geopend door lis of mensen die van blauw houden
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openen
Waarschijnlijk niet meer dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dus
ja ik snap er geen kut vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leg eens uit
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
nee! en dat wil jij ook helemaal nietquote:
quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee! en dat wil jij ook helemaal niet
Daar is hij dus te slecht voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja ik snap er geen kut vanleg eens uit
quote:
BANDEN LEK STEKENquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Honderdmiljoenmiljard fietsen voor je topic!
Een ekte ekte web 2.0 ridderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zo heet hun babbie later, een mocroflavour Twitteraartje met All-Stars
Babbie ketjap.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Zo heet hun babbie later, een mocroflavour Twitteraartje met All-Stars
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef Hyman het volgende:
Lau in het ziekenhuis tijdens het bevallen op twitter
*puf puf*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef Hyman het volgende:
Lau in het ziekenhuis tijdens het bevallen op twitter
* Ravi flauwvaltquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
*puf puf*
Ravi via twitter:
Komop meid je kunt het!.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Zeroku het volgende:
Your musical compatibility with Hyman36 is Super
Music you have in common includes All That Remains, Owl City, Sonic Syndicate, Paramore and Linkin Park.
Ik dacht eerst dat je een nieuwe sig hadquote:
Ik ga stukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Hyman het volgende:
"FAaAAAAACCCLKKKKKKk"
2 minutes ago from seesmic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |