ja al 3 maandenquote:
Dat heb je met griep, ben je ineens 3 maanden zwanger.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja al 3 maanden
nee heb griep maar t is alleen maar erger geworden dus toch maar ff naar laten kijken...
quote:
quote:
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:33 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja al 3 maanden
nee heb griep maar t is alleen maar erger geworden dus toch maar ff naar laten kijken...
Wie zegt dat ze niet met bed en al naar de dokter gaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?
Ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet met bed en al naar de dokter gaat?
Hahahaha, wat een garpquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je griep hebt ben je toch te beroerd om je bed uit te komen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij bent de dokter?quote:
Dan is het geen griepquote:
Maar wat dan wel?quote:
Care.quote:
succes met de baby dan over 6 maanden.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een mongolen komen er voortaan in PUB zeg.
Ach, de seks was het waard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
succes met de baby dan over 6 maanden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, deze keer bedoelde ik eens niet jou.
Ja, dat bos.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, je bent zeker vlakbij Eindhoven.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
pics?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even tegen je zeggen dat mijn nieuwe jurkje vet sexy is.
Pics?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik wilde even tegen je zeggen dat mijn nieuwe jurkje vet sexy is.
Gemenert.quote:
quote:
Ja hou nou maar op, ik zit te lerenquote:
quote:
quote:
quote:
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.quote:
Die van Utrecht naar Eindhoven wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.
Is goed gast!quote:
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op, ik zit te leren
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
Wie weet heb je dat boekje wel bewaard vanwege die plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zitten.
quote:
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.
Het is bijna 1 Aprilquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.
2 weken terug moest ik het dak op op het bedrijf, de randen vegen. Heb m'n naam ook midden op het dak geveegd, hopen dat het er nog zo bij ligtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
![]()
Die foto's gaan dus ongelofelijk verpest wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
![]()
'dronken'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.101.tv/page/10(...)5dc8c0358f74d45710bd
Ach jaquote:
Als dat dronken is weet ik niet wat ik dan was toen ik amper meer kon lopen/praten/etc.quote:
ALCOHOLABUSE!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als dat dronken is weet ik niet wat ik dan was toen ik amper meer kon lopen/praten/etc.
STUDENT!quote:
Ja dat!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
Zo, naar de kapper geweest.
[ afbeelding ]
Toch maar soort van het advies van Tamara genomen (Al zal ik me nooit vrijwillig laten kaalscheren)
Staat echt veel beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar soort van het advies van Tamara genomen (Al zal ik me nooit vrijwillig laten kaalscheren)
Ik hoor geen liedje, ik ben zo afgeleid door die clipquote:
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:33 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
Die zonnebril is vet gast, die droeg mn pa 5 jaar geleden ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.
Het is één van de twaalf verschillende die ik bezitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zou ook een andere zonnebril kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |