Ja hou nou maar op, ik zit te lerenquote:
quote:
quote:
quote:
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.quote:
Die van Utrecht naar Eindhoven wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De trein van Eindhoven naar Boxtel, stopt niet te best.
Is goed gast!quote:
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op, ik zit te leren
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
inmiddels fap je op de erotisch getinte plaatjes van cleopatra in je geschiedenisboekje?
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
Wie weet heb je dat boekje wel bewaard vanwege die plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want ik zit nog op de middelbare school!_
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als jullie de erlenmeyer hebben gepakt, ga dan rustig weer op jullie plaats zitten.
quote:
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze bespioneren ons gewoon he. Naarlingen dat het zijn.
Het is bijna 1 Aprilquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:07 schreef MarkM het volgende:
Google maakt opnieuw satellietbeelden van Nederland ik ga een hakenkruis in het weiland maaien.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja. Ik kan natuurlijk ook keigroot FOK! doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |