ow wie dan?quote:
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openenquote:
Naam topics voor jou worden alleen geopend door lis of mensen die van blauw houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openen
lis ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naam topics voor jou worden alleen geopend door lis of mensen die van blauw houden
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs als wij twee de laatste users op FOK! waren zou ik nog geen naamtopic voor je openen
Waarschijnlijk niet meer dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet meer dus
ja ik snap er geen kut vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leg eens uit
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
nee! en dat wil jij ook helemaal nietquote:
quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee! en dat wil jij ook helemaal niet
Daar is hij dus te slecht voorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja ik snap er geen kut vanleg eens uit
quote:
BANDEN LEK STEKENquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Honderdmiljoenmiljard fietsen voor je topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |