Nice AMOG broquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die zonnebril is vet gast, die droeg mn pa 5 jaar geleden ook
quote:
vieslap!quote:
quote:
weekend brotha!quote:
care dat maanlandschapquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Misschien net op tiet voor Luna! Hoewel ik zo weer weg ben voor de rest van de dag
quote:
alsof ons dat ook maar iets kan schelenquote:
Ja johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ons dat ook maar iets kan schelen
dus?quote:
Die koesteren ende liefkozen we hier toch?quote:
quote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die koesteren ende liefkozen we hier toch?
Onee!quote:
we zijn heimo en sjoegerdio nietquote:
kusje op je kontjequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kusje op je kontje
/pixie.
quote:
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kusje op je kontje
/pixie.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.
Ze is toch lesbo, so why not?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zou ze geloof ik best bij me mogen doen.
Even wachten tot het donker is.quote:
she likes pussyquote:
Geef de mensen nou niet zulke goede tips johquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Even wachten tot het donker is.
Maar wat een teringwerk! Mijn hele achterlicht moet eruit om een lampje te vervangen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef de mensen nou niet zulke goede tips joh
Ja, en?quote:
Moderne auto's enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar wat een teringwerk! Mijn hele achterlicht moet eruit om een lampje te vervangen.
is met alle nieuwe auto's zo jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef mstr het volgende:
[..]
nietsquote:
Ja dat wist ik. Ik zei ook niet dat ze het ging doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Loop je achter ofzo? Dat weet heel FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |