Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sym was aan het Muckenquote:
lijkt me niet zo'n goed ideequote:
gewoon pauze inlassenquote:
Dan ben je wel ff bezig jaquote:
dan mag jij theequote:
als je dorst krijgt is dat wel goedquote:
Ervoor of erna?quote:
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddelsquote:
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je een pauze inlastquote:
of het moet een pakje van 30 zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddels
Hij rookt toch sjek? Dan is het afhankelijk van hoe dun hij ze draaitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddels
En alle kerels slaan zich nu op hun kop omdat ze vrouwen die shag roken niet leuk vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij rookt toch sjek? Dan is het afhankelijk van hoe dun hij ze draait...
ik haalde vroeger 54 sigaretten met huls eruitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
54 x op een dagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik haalde vroeger 54 sigaretten met huls eruit
(tante van vriendin draaide ze voor me, meteen hele pakje op.. vandaar dat ik het exact weet)
daar gaat ie vast en zeker kapot vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
54 x op een dag![]()
ik moet er niet aan denken
Dan heb je zo een schrale dopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
54 x op een dag![]()
ik moet er niet aan denken
niet alleen de dop vrees ikquote:
Ik wou net zeggen.quote:
ik denk dat je niks meer hebtquote:
Gewoon met een krop sla door die grot op en neer rossen denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet hoe MPG de meisjes pleziert natuurlijk
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet hoe MPG de meisjes pleziert natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een krop sla door die grot op en neer rossen denk ik
Jesus flesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoor.
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoor.
dat doen we ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat MPG heel bedreven is met een krop sla hoor. Jullie HOEVEN me niet te geloven
moet je maar op tijd naar de wc gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
en godverdomme pies ik bijna in mn broek door jullie
Moet je niet zo veel Wieckse Rosé zuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
en godverdomme pies ik bijna in mn broek door jullie
lullig gevoel in het kwadraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
die hoeft na dinsdag niet meer te komen dankzij mijhij zat te roken op een van de kantoren en mijn baas hoorde dat ik het tegen een collega zei
![]()
rook ze symquote:
ja en neequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had hij zijn werk maar goed moeten doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja en nee
wilde niet NSB-en.. das de ja
de nee is: hij weet dat je hier niet mag roken, hij is de poetsman en dan gaat ie toch roken en dan ook nog op een kantoor van een medewerker met verlof... straks krijgt die de schuld...
bovendien was dit niet echt de eerste keer
en hij gebruikt voor de toiletten, telefoon, bureaus, koffieapparaat e.d. het zelfde poetsdoekje.. dat verdient nog het meeste ontslag
Mjah snap ik ghehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja en nee
wilde niet NSB-en.. das de ja
de nee is: hij weet dat je hier niet mag roken, hij is de poetsman en dan gaat ie toch roken en dan ook nog op een kantoor van een medewerker met verlof... straks krijgt die de schuld...
bovendien was dit niet echt de eerste keer
en hij gebruikt voor de toiletten, telefoon, bureaus, koffieapparaat e.d. het zelfde poetsdoekje.. dat verdient nog het meeste ontslag
denk dat mijn opmerking die per ongeluk opgevat werd door frans de welbekende druppel wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had hij zijn werk maar goed moeten doen.
en als je binnen niet mag roken moet je dat ook niet doen
operatie stofwolk kan gestart wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
en we kunnen importeren op dit moment
het zal idd niet het enigste zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat mijn opmerking die per ongeluk opgevat werd door frans de welbekende druppel was
pech voor em maar zon schoonmaker is viesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat mijn opmerking die per ongeluk opgevat werd door frans de welbekende druppel was
Ik weet niet wat ik erger moet vinden;quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)de-E40-geplukt.dhtml
Gaat weer lekker in dat apenland ja. Hier nog één:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Das dan wel weer terecht, moet ze maar niet bloeden op straatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat weer lekker in dat apenland ja. Hier nog één:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jk-kosten-vlek-.html
rijd maar eens een boom om hier in nederlandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat weer lekker in dat apenland ja. Hier nog één:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)jk-kosten-vlek-.html
Jesus allebei zwanger ook echtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
tering dat is jongquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
dit bedoel ik niet discriminerend, maar de kindjes zullen wrs wel gekleurd zijnquote:
niet alleen een boomquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rijd maar eens een boom om hier in nederland
Want kaaskoppen neuken niet met jonge meisjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dit bedoel ik niet discriminerend, maar de kindjes zullen wrs wel gekleurd zijn
oh fuck ik discrimineer
waarom denk je dat JF en ik zijn doorgereden na dat eenzijdige gezoen met de vangrail?quote:
Nou en?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ik gok dat het 'Roma' zigeuners zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck ik discrimineer
loverboy......quote:
Wel een slechte danquote:
mag jij uitleggen waarom ze dan kindjes blijven maken om maar op bezoek te kunnen vanuit de gevangenisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel een slechte danWant dat is niet het idee van een loverboy.
die wilt geen kids, die trekt desnoods 10 condooms aan denk ik zoquote:
lees het artkel eens goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck ik discrimineer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die wilt geen kids, die trekt desnoods 10 condooms aan denk ik zo
kampersquote:
Mag jij uitleggen waar je nou ineens vandaan haalt dat het vast een allochtoon is en waar je dan vervolgens op baseert dat het dus een loverboy is geweest? Welkom in 2010, er zijn genoeg meisjes van 12 die zeer bewust neuken met hun blanke vriendje en dan zwanger raken namelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij uitleggen waarom ze dan kindjes blijven maken om maar op bezoek te kunnen vanuit de gevangenis
oh wacht.. dat deed ik net zelf
het beest uit turkije is zo ontsnapt
maar okay je hebt gelijk
het hoeft ook niet van een loverboy zelf te zijn, kan van een van zijn matties...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gok dat het 'Roma' zigeuners zijn.
kan je nog dokken ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
rijd maar eens een boom om hier in nederland
WTFquote:
heeft hij ook zijn zigeunersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kampers![]()
maar marc zal dus wrs gelijk hebben
tot morgen LLquote:
downloadenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Fha het volgende:
http://www.amazon.com/Ed-(...)RXB4AY/ref=pd_cp_d_1
Iedereen even doneren want dit MOET ik gewoon hebben
In de kast zetten is leukerquote:
heeerschquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Fha het volgende:
http://www.amazon.com/Ed-(...)RXB4AY/ref=pd_cp_d_1
Iedereen even doneren want dit MOET ik gewoon hebben
Seizoen 1 heb ik net gekocht via ebayquote:
wahahahaha vet coolquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Seizoen 1 heb ik net gekocht via ebayjeeej
Ja voor mij ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahaha vet coollang geleden dat ik dat heb gezien
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
toendertijd keek ik enorm veeeeel cartoon network keek altijd lekker weg
oooooeew what does this button dooooquote:
Omelet du fromage!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooooeew what does this button doooo
Troost je, ik moet morgen weer slaaj pwnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Ik heb echt geen zin in werk, gewoon echt nietbleg!!
Waarom moet ik me daarmee troosten? Ik moet morgen en overmorgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je, ik moet morgen weer slaaj pwnen.
Omdat ik daarvoor om 5 uur al mn nest uit moetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom moet ik me daarmee troosten? Ik moet morgen en overmorgen ook nog werken
@Fles: mjah als er uberhaupt klanten komen..
Ja dat doe je zelf hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik daarvoor om 5 uur al mn nest uit moet.
doei Fhaquote:
@workquote:
Altijdquote:
Dank jequote:
Ik smijt als ik thuis kom nog een heerlijke quiche in de ovenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeIs alweer op
Lasagne is vet lekker męn
Oehhhhhh, hoe heet die???quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
AltijdEr ligt boven een hele mooie over boedha of in ieder geval met prachtige platen
Ik willum!! Maar hij is ten eerste 30 euro ofzo en ten tweede formaat "hier moet je speciaal een kast voor bouwen" dus ik zou niet weten waar ik hem moet laten
Ik zal eens even naar boven rennen om te kijken zoquote:
hier begint het pas om half 9quote:
Thx voor het kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal eens even naar boven rennen om te kijken zo
edit: http://www.bol.com/nl/p/n(...)004923916/index.html
Ja maar jij hebt een clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier begint het pas om half 9![]()
tenminste ik mag wel hopen dat het druk wordt
Die lag er woensdag zeker nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een clubWij zijn een boekenwinkel, die draaien overdag enzo
![]()
@Marc: graag gedaanEn hij is echt prachtig. Je moet maar keer bij jou winkel kijken of ze hem hebben liggen
dat klopt maar dan kan het toch wel rustig zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een clubWij zijn een boekenwinkel, die draaien overdag enzo
![]()
@Marc: graag gedaanEn hij is echt prachtig. Je moet maar keer bij jou winkel kijken of ze hem hebben liggen
Jij zal toch redelijk recessieproef zijn. Batsen wil men toch welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt maar dan kan het toch wel rustig zijn
als het weer niet te raar doet zijn wij idd redelijk recessieproefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zal toch redelijk recessieproef zijn. Batsen wil men toch wel
Overstappen naar een anderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lag er woensdag zeker nog niet
Dat snap ik, maar voor jou is er nog hoop om half 9quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt maar dan kan het toch wel rustig zijn
die sluiten niet om half 9quote:
jullie mogen pas om 9 uur sluitenquote:[..]
Dat snap ik, maar voor jou is er nog hoop om half 9Wij gaan dan alweer bijna dicht (als we dat niet al zijn)
Nee hoor, ze mogen maar tot 9 uur open zijn, dat is iets andersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie mogen pas om 9 uur sluiten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen maar tot 9 uur open zijn, dat is iets anders
Die grote in Rotterdam, Eindhoven of Maastrichtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Overstappen naar een ander![]()
[..]
Dat snap ik, maar voor jou is er nog hoop om half 9Wij gaan dan alweer bijna dicht (als we dat niet al zijn)
dat draait hier alquote:
die in Eindhovenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die grote in Rotterdam, Eindhoven of Maastricht
Heb je de nieuwe boekhandel al gezien daar?quote:
Ik ben in 2006 ooit wel eens bij Van Piere geweest, hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe boekhandel al gezien daar?
Die zitten in een heel nieuw pand. Mooie winkelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben in 2006 ooit wel eens bij Van Piere geweest, hoezo?
Nee, daar kwam ik begin van de maand achter. Liep daar naar binnen, zat alleen nog een heel kleine boekenoutletquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me herinneren dat die op de bovenste verdieping van een übervette dubbeldeks winkelpassage oid zaten? Niet meer dan?
die in de heuvelgalerij bedoel je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe boekhandel al gezien daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daar zit ie dus niet meer, zie mijn post netquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die in de heuvelgalerij bedoel je?
las het waar zit hij nou dan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit ie dus niet meer, zie mijn post net
http://www.selexyz.nl/winkels/24/eindhoven/nieuwe-emmasingel-44/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
las het waar zit hij nou dan ?
Huhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Die quasi 1977-hippe pertinente weigering om hoofdletters te gebruiken![]()
boekhandel selexyz van pierequote:
whehehe ik zat net te denken die zal dan wel in de bruine heer zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.selexyz.nl/winkels/24/eindhoven/nieuwe-emmasingel-44/
En er in ook echtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een vieze naam. De bruine heer. Bah.
Ja heul wel!! Nieuwe pot gekocht waar hij in kan wonen dus hij staat er weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Fhaa![]()
![]()
Boejje die katDe plant is geen gevaar meer
tja de naam is wat ongelukkig maar zo wordt hij in de volksmond genoemdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een vieze naam. De bruine heer. Bah.
Opvoeden danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heul wel!! Nieuwe pot gekocht waar hij in kan wonen dus hij staat er weerEn hij doet ook pogingen om de boxen er af te meppen
puber
bolle eraf meppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja heul wel!! Nieuwe pot gekocht waar hij in kan wonen dus hij staat er weerEn hij doet ook pogingen om de boxen er af te meppen
puber
Ik zit te eten. Dus nouja, je snapt hetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opvoeden danhop hop, toon je moederschapskwaliteiten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zit te eten. Dus nouja, je snapt het![]()
En hij mept gewoon terug, dus dan hangt er 7 kilo gevaar aan mijn arm te klauwen
Wedden van niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
plantenspuit gebruiken.
als dat niet helpt een glas water.
als dat niet helpt de tuinslang
wedden dat hij het leert?
en niet beginnen over waterschade
Ik moet ook nog opletten bij Top Gear dus helaas heb ik niet meer aandacht over om Bolle van de kast te trekkenquote:
Taserquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
plantenspuit gebruiken.
als dat niet helpt een glas water.
als dat niet helpt de tuinslang
wedden dat hij het leert?
en niet beginnen over waterschade
Werkt dat op vacht?quote:
laatste red middel is een emmer water. 10 min.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Wedden van niet?
[..]
Ik moet ook nog opletten bij Top Gear dus helaas heb ik niet meer aandacht over om Bolle van de kast te trekken
Ik wou het ook alleen weten voor gewoon de weetquote:
Mjah en dan kan ik het fortuin aan studieboeken wat er staat weg gooienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
laatste red middel is een emmer water. 10 min.doet hij het nooit meer.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wou het ook alleen weten voor gewoon de weetIk ga de Bolleman geen pijn doen
[..]
Mjah en dan kan ik het fortuin aan studieboeken wat er staat weg gooienNee bedankt.
Die lijkt wel verdomd op Bolle..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 minuten zo houden als de emmer vol zit met water, doet geen pijn.
Nou, die nagels in je huid kunnen toch redelijk pijn doen hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
10 minuten zo houden als de emmer vol zit met water, doet geen pijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, die nagels in je huid kunnen toch redelijk pijn doen hoor
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Die lijkt wel verdomd op Bolle..Je hebt dat met hem gedaan en hem toen bij het asiel gedumpt!! Daarom is hij bang voor alle huishoudelijke schoonmaak zooi
Beul!!!!
katten zijn te stom om de gevolgen van hun acties te overzien, daarom blijven ze dezelfde fouten maken en kan je ze niets leren. stom zeg ik je.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten zijn tof![]()
Honden zijn om op te kotsen
Nee hoor. Bolle is heel slim. Door elke keer vervelend te doen krijgt hij heel veel extra aandachtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
katten zijn te stom om de gevolgen van hun acties te overzien, daarom blijven ze dezelfde fouten maken en kan je ze niets leren. stom zeg ik je.
Nou en. Honden kunnen nogniet eens schijten zonder begeleidingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
katten zijn te stom om de gevolgen van hun acties te overzien, daarom blijven ze dezelfde fouten maken en kan je ze niets leren. stom zeg ik je.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Honden kunnen nogniet eens schijten zonder begeleiding![]()
De Admirant is die witte toren. De Bruine Heer is die oude fabriekshal er langs (ook aan de Vestdijk). Toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja de naam is wat ongelukkig maar zo wordt hij in de volksmond genoemd![]()
eigenlijke naam is de admirant of zoiets
de vestdijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Admirant is die witte toren. De Bruine Heer is die oude fabriekshal er langs (ook aan de Vestdijk). Toch?
indahquote:
op de vestdijk heb je de groene toren is op de hoek met de dommelstraat/vestdijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Admirant is die witte toren. De Bruine Heer is die oude fabriekshal er langs (ook aan de Vestdijk). Toch?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 117 goldfinger1963
02. 090 Ladylike
03. 064 Fha
04. 050 indahnesia.com
05. 040 Dr_Flash
06. 031 Giertje
07. 029 marcb1974
08. 022 wel.o.k
09. 016 MPG
10. 014 Symphonic
11. 006 Lenny_Leonard
12. 005 friemelaar
13. 004 Knuffelzacht
14. 003 AryaMehr
15. 003 john-frusciante
16. 003 remlof
17. 002 Aarti
18. 002 marco-h
19. 001 OA
20. 001 Biffkoffie
quote:Top 100 van vrijdag 26 maart 2010
13. 173 Ladylike
24. 147 goldfinger1963
51. 100 suikertaartje
68. 086 Pheno
83. 075 Fha
Da's toch de Vestdijk, direct tegenover de ANWB winkel? Ik pak Google Maps er wel even bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de vestdijk
daar ligt cocange of hoe heet dat hotel nou alweer
en de bruine heer is de admirant de witte toren heet dus de witte toren of iets van de lamp ofzo![]()
nope dat is de emmasingelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's toch de Vestdijk, direct tegenover de ANWB winkel? Ik pak Google Maps er wel even bij.
precies daar zat die fordgarage in het midden en snel autoalarm zat daar langs of die er nog zitten wet ik trouwens nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Oh. De Emmasingel..De Vestdijk is aan de andere kant ja.
ja, klopt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope dat is de emmasingel
en de nieuwe emmasingel was dat parkeerterein wat tussen de emmasingel en de rechtestraat lag![]()
Vroegah...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies daar zat die fordgarage in het midden en snel autoalarm zat daar langs of die er nog zitten wet ik trouwens niet![]()
de garage is weg was volgens mij van de meulen-ansems
de Admirant dat is dat nieuw ding de toren heet de witte dame en daar tussen in staat de bruine heerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:26 schreef indahnesia.com het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=vestdijk+eindhoven&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.393645,93.076172&ie=UTF8&hq=&hnear=Vestdijk,+Eindhoven,+The+Netherlands&ll=51.439686,5.475094&spn=0.001047,0.00284&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.439765,5.475137&panoid=Q33_VVy_ibQk67krrl0kdg&cbp=12,107.93,,0,0.86
Rechts de Admirant (overduidelijk) en links heet dan toch de Bruine Heer?
Eindhovenquote:
Waarom staat er op die witte toren dan 'De Admirant?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de Admirant dat is dat nieuw ding de toren heet de witte dame en daar tussen in staat de bruine heer
dat is aan de andere kant van de emmasingel op de hoek met de willemstraatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Waarom staat er op die witte toren dan 'De Admirant?
Dat zeg ik net. snotaap!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 03:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zie het nou pas de admirant is tegenover de anwb
marcquote:
hoorde vanmorgen dattie prostaatkanker heeft maar te zwak is voor de operatiequote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Tering he..![]()
[ afbeelding ]
Dennis Hopper, voor diegenen die het niet direct zagen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dronkelap reanimeert dode buidelrat
dan heb je dus echt teveel gezopen
L_Lquote:
1 april komt in de buurt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dronkelap reanimeert dode buidelrat
dan heb je dus echt teveel gezopen
quote:
ik had gelukkig weinig nodigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff moet ik ook nog doen vandaag... boodschappen
kijk ze indah en tot morgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om tv te gaan kijken voor de rest van de avond.
graag met melk en suiker aubquote:
dan doe je broek maar weer aanquote:
Dat is een prestatie op zich eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Symphonic het volgende:
Op mijn eigen computer heb ik iedere link naar IE verwijderd.
Kutbrowser..
Ik hou niet van ongevraagde gratis extra troep als ik vraag om een update van Google Earthquote:
linkje ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Bij SR is alle googleshit eruit gesloopt, maar je hebt wel de snelheid.
Pagina's laden echt ontzettend snel
FF gebruik ik op mijn andere pc'squote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik gebruik FF 3.6 en sins een tijdje ook SRware Iron, dat is een chrome kloon die heel prettig werkt.
was die laatst niet kapotquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb gewoon een fatsoenlijke pc ::P
hetzelgde giertjequote:
en bevalt die?quote:
Kreeg Adobe CS4 er niet op. Dat gelukt ondertussen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelgde giertje
[..]
en bevalt die?
daar had je laatst toch ook iets mee of was dat iets met windows?
ik ben erachter waarom mijn andere p4 zo traag is gewordenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kreeg Adobe CS4 er niet op. Dat gelukt ondertussen.
Hij is goed snel deze
Dat alleen gaat je niet helpen hoor. Tenzij je staat te swappen als een aap. En dan nog niet eigenlijk. Hoeveel geheugen zit erin?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben erachter waarom mijn andere p4 zo traag is geworden![]()
de hd staat voor 90 % vol![]()
van de week toch maar eens weer eens wat eraf gaan gooien op mijn extern hd
1 gig maar daar komt van de week nog 2 gig bijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat alleen gaat je niet helpen hoor. Tenzij je staat te swappen als een aap. En dan nog niet eigenlijk. Hoeveel geheugen zit erin?
die kan 4 gig aan dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht dat eerst maar ens af dan![]()
10 % vrij HD is iig te weinig om te kunnen defraggen. En kan je mobo die 3 GB wel aan?
Gelukkig niet, die onzin allemaalquote:Op zondag 28 maart 2010 03:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
alles goed?? doen ze daar ook aan zomer/wintertijd of niet?
Ze wilden het toch afschaffen? of is dat weer niet doorgegaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 03:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
lol
vroegah had het misschien nut maar nu niet meer
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-03-2010
![]()
01. 033 goldfinger1963
02. 018 indahnesia.com
03. 014 Dr_Flash
04. 008 Symphonic
05. 008 Giertje
06. 007 marcb1974
07. 006 Knuffelzacht
08. 002 MPG
09. 001 FFSletop
10. 001 GooseFM
11. 001 Lenny_Leonard
quote:Top 100 van zaterdag 27 maart 2010
048. 071 suikertaartje
083. 053 BrandX
083. 053 Knuffelzacht
090. 050 goldfinger1963
Gelukkig wordt de klok niet in de nacht van ZO op MA verzet.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik meteen weer eens tot kwart voor elf kunnen uitslapen! Dat doe ik anders nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |