Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sym was aan het Muckenquote:
lijkt me niet zo'n goed ideequote:
gewoon pauze inlassenquote:
Dan ben je wel ff bezig jaquote:
dan mag jij theequote:
als je dorst krijgt is dat wel goedquote:
Ervoor of erna?quote:
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddelsquote:
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je een pauze inlastquote:
of het moet een pakje van 30 zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddels
Hij rookt toch sjek? Dan is het afhankelijk van hoe dun hij ze draaitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
negentien wipbeurten op een dag dus he. Je kent onze Sym inmiddels
En alle kerels slaan zich nu op hun kop omdat ze vrouwen die shag roken niet leuk vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij rookt toch sjek? Dan is het afhankelijk van hoe dun hij ze draait...
ik haalde vroeger 54 sigaretten met huls eruitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
54 x op een dagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik haalde vroeger 54 sigaretten met huls eruit
(tante van vriendin draaide ze voor me, meteen hele pakje op.. vandaar dat ik het exact weet)
daar gaat ie vast en zeker kapot vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
54 x op een dag![]()
ik moet er niet aan denken
Dan heb je zo een schrale dopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
54 x op een dag![]()
ik moet er niet aan denken
niet alleen de dop vrees ikquote:
Ik wou net zeggen.quote:
ik denk dat je niks meer hebtquote:
Gewoon met een krop sla door die grot op en neer rossen denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet hoe MPG de meisjes pleziert natuurlijk
ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Ik weet niet hoe MPG de meisjes pleziert natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon met een krop sla door die grot op en neer rossen denk ik
Jesus flesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoor.
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben ook wortelen en komkommers bij ons op de zaak hoor.
dat doen we ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat MPG heel bedreven is met een krop sla hoor. Jullie HOEVEN me niet te geloven
moet je maar op tijd naar de wc gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
en godverdomme pies ik bijna in mn broek door jullie
Moet je niet zo veel Wieckse Rosé zuipenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
en godverdomme pies ik bijna in mn broek door jullie
lullig gevoel in het kwadraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:11 schreef Ladylike het volgende:
die hoeft na dinsdag niet meer te komen dankzij mijhij zat te roken op een van de kantoren en mijn baas hoorde dat ik het tegen een collega zei
![]()
rook ze symquote:
ja en neequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had hij zijn werk maar goed moeten doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja en nee
wilde niet NSB-en.. das de ja
de nee is: hij weet dat je hier niet mag roken, hij is de poetsman en dan gaat ie toch roken en dan ook nog op een kantoor van een medewerker met verlof... straks krijgt die de schuld...
bovendien was dit niet echt de eerste keer
en hij gebruikt voor de toiletten, telefoon, bureaus, koffieapparaat e.d. het zelfde poetsdoekje.. dat verdient nog het meeste ontslag
Mjah snap ik ghehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja en nee
wilde niet NSB-en.. das de ja
de nee is: hij weet dat je hier niet mag roken, hij is de poetsman en dan gaat ie toch roken en dan ook nog op een kantoor van een medewerker met verlof... straks krijgt die de schuld...
bovendien was dit niet echt de eerste keer
en hij gebruikt voor de toiletten, telefoon, bureaus, koffieapparaat e.d. het zelfde poetsdoekje.. dat verdient nog het meeste ontslag
denk dat mijn opmerking die per ongeluk opgevat werd door frans de welbekende druppel wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had hij zijn werk maar goed moeten doen.
en als je binnen niet mag roken moet je dat ook niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |