Waarom moet ik me daarmee troosten? Ik moet morgen en overmorgen ook nog werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Troost je, ik moet morgen weer slaaj pwnen.
Omdat ik daarvoor om 5 uur al mn nest uit moetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom moet ik me daarmee troosten? Ik moet morgen en overmorgen ook nog werken
@Fles: mjah als er uberhaupt klanten komen..
Ja dat doe je zelf hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik daarvoor om 5 uur al mn nest uit moet.
doei Fhaquote:
@workquote:
Altijdquote:
Dank jequote:
Ik smijt als ik thuis kom nog een heerlijke quiche in de ovenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank jeIs alweer op
Lasagne is vet lekker męn
Oehhhhhh, hoe heet die???quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
AltijdEr ligt boven een hele mooie over boedha of in ieder geval met prachtige platen
Ik willum!! Maar hij is ten eerste 30 euro ofzo en ten tweede formaat "hier moet je speciaal een kast voor bouwen" dus ik zou niet weten waar ik hem moet laten
Ik zal eens even naar boven rennen om te kijken zoquote:
hier begint het pas om half 9quote:
Thx voor het kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zal eens even naar boven rennen om te kijken zo
edit: http://www.bol.com/nl/p/n(...)004923916/index.html
Ja maar jij hebt een clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier begint het pas om half 9![]()
tenminste ik mag wel hopen dat het druk wordt
Die lag er woensdag zeker nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een clubWij zijn een boekenwinkel, die draaien overdag enzo
![]()
@Marc: graag gedaanEn hij is echt prachtig. Je moet maar keer bij jou winkel kijken of ze hem hebben liggen
dat klopt maar dan kan het toch wel rustig zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een clubWij zijn een boekenwinkel, die draaien overdag enzo
![]()
@Marc: graag gedaanEn hij is echt prachtig. Je moet maar keer bij jou winkel kijken of ze hem hebben liggen
Jij zal toch redelijk recessieproef zijn. Batsen wil men toch welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt maar dan kan het toch wel rustig zijn
als het weer niet te raar doet zijn wij idd redelijk recessieproefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zal toch redelijk recessieproef zijn. Batsen wil men toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |