Ze heeft een BMI van 29..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe lang is ze en hoeveel weegt ze dan?
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Ik wou vragen wat verrollen betekende heb je het al aangepast!quote:
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooivindt?
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.quote:
Wel waar man, dat is echt een MEGA dikkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.
Leesvoer: http://the-f-word.org/blo(...)why-we-still-use-it/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kunt beter vragen of ze wat meer vaart wil zitten met het beëindigen van de relatie.quote:Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen?
Ik zie dit niet als een serieus topic.quote:Hoe zien jullie dat?
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat iemand je op straat ziet lopen met een dik wijf waarmee je seks hebt gehad. Ik geef het maximaal een maand.quote:Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Maar hij was al blij dat er in ieder geval 1 iemand met hem verder wilde gaan, pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijk
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ts heeft last van een soort egocentrie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Licht uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Maar dan hoor je alle rolletjes wel nog op elkaar ketsen als ze boven op zit. Oordopjes zijn misschien ook een goed idee TS!quote:
In de paar weken dat TS en zij iets hadden ging ze van een BMI van 21 naar 29.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarop viel je dan, in het begin?
want toen was ze ook al dik ?
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kgquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze weegt sowieso meer dan 150 kilo
Zie edit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kg
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat had je duidelijk moeten maken voor je met haar de koffer indook.
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durft
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.
Uiteraard, als je zelf te weinig ruggegraat hebt om een situatie te handelen verander je toch gewoon de situatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef rashudo het volgende:
Ik zou gewoon wat laxeerpillen door haar eten verkruimelen, dan vliegen de kilo's eraf, hoe meer ze vreet hoe harder het gaat.
Dat dus. Maar TS is al met de Noorderzon vertrokken, heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef tliciouz het volgende:
Waarom neem je een relatie als je haar te dik vind? Ze zou gek zijn als ze zou afvallen omdat JIJ het niet mooi vind. Neem dan ook geen relatie als je er zo over denkt
dat dus. maar dan wel echt sporten. heb zo'n hekel aan van die stelletjes die mieterig gaan sporten omdat ze elkaar anders niet bijhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:42 schreef MrDrako het volgende:
Stel gewoon voor samen 2 of 3x in de week 1,5 uur te gaan sporten, is nog gezellig ook
Dat ligt er helemaal aan hoe lang de vriendin van TS is...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:13 schreef Chinless het volgende:
een bmi van 29 trek je niet bij met 10kg er af.
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Als ze te dik is om aan je vrienden te laten zien (wat ik me goed kan voorstellen), moet je haar gewoon dumpen. Friends are for life.
feeders, dikkertjeloves enz enz. zijn er zat van, 70% leek me wel realistischquote:
Precies, en over het algemeen word het met de jaren niet slanker en strakker maar nog wat vadsiger en gaat het allemaal wat hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:56 schreef Catbert het volgende:
Als het nu al een probleem is kan je het beter uit gaan maken. Als je je vriendin niet aantrekkelijk genoeg vindt gaat je dat later toch wel opbreken.
Onzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef o.us het volgende:
Wie schaamt er zich voor zijn vriendin? Je houdt van haar hoe ze is, punt. Zoiets moet echt geen invloed op jullie relatie hebben.
Ik gun mijn vrienden een leuke vriendin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.
En zo zie ik het ook bij elk van hen. Is hij gelukkig met zijn vriendin, dan maakt het geen flikker uit dat ik vind dat ze een bostrol is.
Nou ja, ze is lelijk en haar kledingstijl draagt bij aan haar hobbezakkerig voorkomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
moet ze leren afkleden. ik ken zat meisjes die niet de slankste zijn, maar door hun kleding ziet het er al een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, ze is lelijk en haar kledingstijl draagt bij aan haar hobbezakkerig voorkomen.
Maar als mens is er niet zoveel mis mee voor zover ik kan zien. Armen, benen, alles....
Mijn echte vriendinnen waren stuk voor stuk slank. Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
moet ze leren afkleden. ik ken zat meisjes die niet de slankste zijn, maar door hun kleding ziet het er al een stuk leuker uit
ik vind het wel goor als je vriendin 2 buiken heeft (dus een opgeblazen venusheuvel lol)
TS niet, z'n ex vriendin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
TS moet zich even hier melden: Volle(re) vrouwen #2
Kuttopic, ga het lekker stimulerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
TS moet zich even hier melden: Volle(re) vrouwen #2
ik zou zeggen, open een topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn echte vriendinnen waren stuk voor stuk slank. Heerlijk.
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:07 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik zou zeggen, open een topic
(mijn eerste vriendin was mooi slank en getraind, mn 2e leek net anorexia door der snelle stofwisseling. ook geen pretje)
dat is koel en secksie!quote:
ik vind die onderste ook wel mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef i10TD het volgende:
maar goed dan nog, 70% van de mannen wilt dit als vriendin:
[ afbeelding ]
en eindigen met
[ afbeelding ]
(wat natuurlijk kan)
Dan maar wat minder koel en secksie. Geen zin in om een topic te openen waar tientallen puisterige fokpubers gaan zeuren om foto's van mijn exenquote:
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)quote:
Daarom zeg ik: geen kinderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)
quote:
Punt is vooral dat veel vrouwen 't na hun 2e kind ofzo gewoon opgeven. Die kerel blijft toch wel bij ze dus ze kunnen de zooi lekker laten hangen en zich een 'pittig' kapsel aanmeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef i10TD het volgende:
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt is vooral dat veel vrouwen 't na hun 2e kind ofzo gewoon opgeven. Die kerel blijft toch wel bij ze dus ze kunnen de zooi lekker laten hangen en zich een 'pittig' kapsel aanmeten.
Ik gun dat de mijne ook, erkenende dat zij de vrijheid hebben zelf hun keuzes daarin te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun mijn vrienden een leuke vriendin.
Is dit nog niemand opgevallen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Dat kan best hoor... Hangt er alleen van af wat je eisen zijn voor dat "bijtrekken"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:13 schreef Chinless het volgende:
een bmi van 29 trek je niet bij met 10kg er af.
Jawel, maar vond het de opmerking niet waardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nog niemand opgevallen?
BMI = gewicht / lengte in meters2
Met de formule van TS weegt dat meisje bij een lengte van 1.70 10 kilo
En die 10 moest ze kwijt, toch?
Ik wil een combinatie van Chivez en Sammm als vriendinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef i10TD het volgende:
maar goed dan nog, 70% van de mannen wilt dit als vriendin:
[ afbeelding ]
en eindigen met
[ afbeelding ]
(wat natuurlijk kan)
Nope, lengte in meters kwadraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar vond het de opmerking niet waard
edit: en nog veel minder dan 10kg, want het is lengte in cm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queteletindex#De_formulequote:De waarde van de queteletindex is gelijk aan het gewicht van de persoon (in kilogram) gedeeld door het kwadraat van de lengte (in meter):
Nee. Wiki:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar vond het de opmerking niet waard
edit: en nog veel minder dan 10kg, want het is lengte in cm
Als ze 1.70 is met een bmi van 29, weegt ze dus 29 *1,72=83,81quote:De waarde van de queteletindex is gelijk aan het gewicht van de persoon (in kilogram) gedeeld door het kwadraat van de lengte (in meter)
Heeft ze d'r hoofd al eens gepost?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil een combinatie van Chivez en Sammm als vriendin
hoe kan jou iets gelukkig maken ,waarvan jij zelf vind dat ze te dik is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.
En zo zie ik het ook bij elk van hen. Is hij gelukkig met zijn vriendin, dan maakt het geen flikker uit dat ik vind dat ze een bostrol is.
Welke van de 2?quote:
Oh sorry, Chivez. Die foto's zijn leuk en aardig (mooi figuur) maar ik ken wel meer meiden met een mooi figuur maar waar dan wel een zak over 't hoofd moetquote:
Jij bent er zo een die alleen van totale perfectie gelukkig kan worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
hoe kan jou iets gelukkig maken ,waarvan jij zelf vind dat ze te dik is?
nee maar ik kan wel gelukkig worden ,met iets dat wat me zindquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die alleen van totale perfectie gelukkig kan worden?
Mijn vriendin is niet perfect, maar is wel een erg mooie meid. Er zit nogal een groot grijs stuk tussen "mooi" en "perfect" weet je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
quote:What a surpriser, Open your eyes, A Woman advisor
[Verse 1]
The name of this entertainement is 'Women lose weight'
Our first years of mariage everything was just great
But after two kids And a weight gain factor
The fact is Now she's completely unattractive
Look fat chicks I don't mean to sound rude
I tell her nice hit the gym And don't eat so much food
But no Your shallow
You need to run the course of unconditionnal love and so forth
But how if desire's is not there That's just delayment
Divorce is, child support, alimony payments
My happiness i doubt discouraged
So hurry for an easier way out of this marriage
Meanwhile my secretary June well groomed
When you gonna leave your wife I tell her soon mommy soon, i assume
Or my destiny is blue Interestingly The only thing left for me to do is to kill her
[Chorus]
What a surpriser, Open your eyes, A Woman advisor
I'm gonna have to kill her
Of course there's laws which enforces divorces
Send that ass right to the morgue miss
I'm gonna have to kill her
[Verse 2]
My plans against or shenanigans Kinda ran thin
Knowin' nothing about poisoning And i can't swim
Bad intentions pumping Might as well become numb
Cut her lungs or the obvious robbery gone wrong
But the catch is do i have the nerve to dispatch this
Who can i get to help me murder this fat chick
I guess i'll have to play a dude robbin
on wednesday The day she usually goes food shopping
Anyway long story short hit the side of her Chrysler
And sent her clean over the divider
"You bastard" she said
as the wreck went tumblin down the hill I thought "she has to be dead"
Later on get a call (from a) Lieutenant O'Rourke
(had me) leapin like a frog We need you at the morgue
So i selfishly persue
"boohoo" there was nothing else for me to do i had to kill her
[Chorus]
C'mon ya'll know i had to kill her
Send that ass right to the morgue miss Kill her
What a surpriser Open your eyes, A Woman advisor
i had to kill her
[Verse 3]
So you mean to tell me officer you don't have no clue who did this hit and run
No sir we don't have no clues right now
This is terrible what am i gonna tell the kids?
Pull yourself together sir
I'm so broken up inside i just can't believe this
I understand, I understand
Catch the person who did this
We're gonna try sir Please
Screamin "who done took my heart" acting shakin up a lot
At the funeral though everyone was lookin at me odd like i did it
Like i was the reason my mates slain murmuring
"I heard he was displeased with her weight gain"
While my secretary sort of a sexy blonde can't cook
All she does is order from restaurants
All of the sex you want I doubt could adress,
clothes not washed proper and house look a mess and
Talkin to detectives that was waitin outside
How i took a long lunch break day the wife died
I darn near turned pale
And because of betrayal they indicted me, and gave me an impossible bail
Good fortune to anyone admiring the rawtent
Moral of the story is
Desire is important
So watch your weight It'll keep you mate smitten it's a given
Though looking back i realised i didn't have to kill her
[Chorus]
I didn't have to kill her
I killed her
I didn't have to kill her
Well there you have it Keep thin trim Keep your mariage healthy Do you know what i mean?
Small message from Morcheeba and Slick Rick the ruler
Peace
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh sorry, Chivez. Die foto's zijn leuk en aardig (mooi figuur) maar ik ken wel meer meiden met een mooi figuur maar waar dan wel een zak over 't hoofd moet
Nee, dat is stbabylon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Chivez ziet er qua gezicht ook niet lelijk uit hoor. Heb er volgens mij wel een paar foto's van gezien..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh sorry, Chivez. Die foto's zijn leuk en aardig (mooi figuur) maar ik ken wel meer meiden met een mooi figuur maar waar dan wel een zak over 't hoofd moet
Ik heb nog geen een foto gezien in die topics van haar gezicht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Chivez ziet er qua gezicht ook niet lelijk uit hoor. Heb er volgens mij wel een paar foto's van gezien..
Ja, ik weet dat... Ik reageer dan ook op de post van PushyGurl die zich afvraagt hoe je gelukkig kunt zijn met iemand die te dik is. Alsof dat de enige factor is die bepalend is voor geluk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn vriendin is niet perfect, maar is wel een erg mooie meid. Er zit nogal een groot grijs stuk tussen "mooi" en "perfect" weet je?
Ok, stel je voor, je ultieme droomvent op alle vlakken muv van het feit dat hij iets te zwaar is. Daarmee zou je dus niet gelukkig kunnen worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee maar ik kan wel gelukkig worden ,met iets dat wat me zind
Ik heb zelf 2 jaar een relatie gehad met een meid die van "stevig maar wel mooi" naar "pas op zwenkt uit" ging. En sorry maar een relatie gaat niet meer goedkomen als je die ander niet (meer) aantrekkelijk vindt. Ik verbaas me ook altijd over vrouwen die op 50 jarige leeftijd met een kort kapsel en compleet rondgevroten zitten te janken dat hun kerel (die zich wel in vorm gehouden heeft) vreemdgaat. Joh, echt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Ja, ik weet dat... Ik reageer dan ook op de post van PushyGurl die zich afvraagt hoe je gelukkig kunt zijn met iemand die te dik is. Alsof dat de enige factor is die bepalend is voor geluk.
Er is nogal een verschil tussen 'iets' te zwaar en gewoon te dik te zijn. En een BMI van 29 is gewoon te dik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Ok, stel je voor, je ultieme droomvent op alle vlakken muv van het feit dat hij iets te zwaar is. Daarmee zou je dus niet gelukkig kunnen worden?
ik zal van zijn persoonlijkheid wel gelukkig worden...maar hoe kan ik nou gelukkig zijn als ik me erger aan zijn gewicht?...dan begin je daar toch niet aan ...of was het alleen om te neuken en na dat gedaan te hebben zijn ze ineens te dik...uhm tja zo komt het bij mij over ....ik vind je ziet gelijk en vind het gelijk al als je iemand te dik vind...en als dat zo is kan het je wat uitmaken, of niks uit maken ...maar aan de hand van dat moet je een beslissing nemen .....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat... Ik reageer dan ook op de post van PushyGurl die zich afvraagt hoe je gelukkig kunt zijn met iemand die te dik is. Alsof dat de enige factor is die bepalend is voor geluk.
[..]
Ok, stel je voor, je ultieme droomvent op alle vlakken muv van het feit dat hij iets te zwaar is. Daarmee zou je dus niet gelukkig kunnen worden?
Als je iemand te dik vind, zul je sowieso er vaak niet achter komen wat voor kwaliteiten die andere nog meer heeft, omdat je daar niet naar op zoek gaat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:07 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
ik zal van zijn persoonlijkheid wel gelukkig worden...maar hoe kan ik nou gelukkig zijn als ik me erger aan zijn gewicht?...dan begin je daar toch niet aan ...of was het alleen om te neuken en na dat gedaan te hebben zijn ze ineens te dik...uhm tja zo komt het bij mij over ....ik vind je ziet gelijk en vind het gelijk al als je iemand te dik vind...en als dat zo is kan het je wat uitmaken, of niks uit maken ...maar aan de hand van dat moet je een beslissing nemen .....
Dan begrijp je mijn punt dus nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 jaar een relatie gehad met een meid die van "stevig maar wel mooi" naar "pas op zwenkt uit" ging. En sorry maar een relatie gaat niet meer goedkomen als je die ander niet (meer) aantrekkelijk vindt. Ik verbaas me ook altijd over vrouwen die op 50 jarige leeftijd met een kort kapsel en compleet rondgevroten zitten te janken dat hun kerel (die zich wel in vorm gehouden heeft) vreemdgaat. Joh, echt?
Neen, een BMI van 29 staat voor matig overgewicht oftewel iets te zwaar. Dat jij dat niet mooi vindt, is uiteraard goed mogelijk, da's immers subjectief.quote:[..]
Er is nogal een verschil tussen 'iets' te zwaar en gewoon te dik te zijn. En een BMI van 29 is gewoon te dik.
Ja, dat is gewoon waardeloos inderdaad. Mijn vriendin hoeft geen maatje catwalkmodel te zijn, maar dik hoef ik ze ook niet. Heb verder geen problemen met zacht buikje. Zolang het maar gewoon er fatsoenlijk uitziet. Zodra de buik gaat hangen is ze te dik..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 jaar een relatie gehad met een meid die van "stevig maar wel mooi" naar "pas op zwenkt uit" ging. En sorry maar een relatie gaat niet meer goedkomen als je die ander niet (meer) aantrekkelijk vindt. Ik verbaas me ook altijd over vrouwen die op 50 jarige leeftijd met een kort kapsel en compleet rondgevroten zitten te janken dat hun kerel (die zich wel in vorm gehouden heeft) vreemdgaat. Joh, echt?
ja precies en wat is daar mis mee?...ik zelf vind vies dik of een beetje dik een groot verschil ...ik stap ook wel op iets wat dikkere mensen af maar dan moet het toch echt niet modder vet zijn ...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je iemand te dik vind, zul je sowieso er vaak niet achter komen wat voor kwaliteiten die andere nog meer heeft, omdat je daar niet naar op zoek gaat.
overgewicht = te dik, daar is niks subjectief aan. Net als ondergewicht te dun is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan begrijp je mijn punt dus nietMaakt niet uit...
[..]
Neen, een BMI van 29 staat voor matig overgewicht oftewel iets te zwaar. Dat jij dat niet mooi vindt, is uiteraard goed mogelijk, da's immers subjectief.
Jij je zin... het subjectieve eraan is of je het wel of niet om aan te zien vindt overigens. En ik moet de eerste man nog tegenkomen die het juist kan schatten wat betreft gewicht en BMIquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
overgewicht = te dik, daar is niks subjectief aan. Net als ondergewicht te dun is.
Ja tuurlijk, het moet er (redelijk) lekker uitzien. En dat is zwaar subjectief. Ik kan een vrouw vrij snel aantrekkelijk vinden, dat ligt voornamelijk aan houding/gezicht. Maar verliefd worden, gebeurt me eigenlijk vrijwel alleen met slanke dames.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij je zin... het subjectieve eraan is of je het wel of niet om aan te zien vindt overigens. En ik moet de eerste man nog tegenkomen die het juist kan schatten wat betreft gewicht en BMI
nee dat vind ik ook ...maar als een ander daar een probleem mee heeft ..had hij er gewoon niet aan moeten beginnen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang de betreffende meid/dame/vrouwmensch lekker in haar vel zit () zie ik het probleem niet.
"Matig overgewicht" is nog steeds overgewicht. Smaken verschillen maar dat neemt niet weg dat het nog steeds overgewicht is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:13 schreef Sjeen het volgende:
Neen, een BMI van 29 staat voor matig overgewicht oftewel iets te zwaar. Dat jij dat niet mooi vindt, is uiteraard goed mogelijk, da's immers subjectief.
wie? Doet eens linkjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil een combinatie van Chivez en Sammm als vriendin
En met een BMI van 29 kom je aardig in de buurt van het begin van "ernstig" overgewicht. Dan heb je het over wat meer dan een buikje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Matig overgewicht" is nog steeds overgewicht. Smaken verschillen maar dat neemt niet weg dat het nog steeds overgewicht is.
Ligt ook aan je bouw verder. Iemand die veel sport zal met hetzelfde gewicht er een stuk strakker uitzien dan iemand die dat niet doet. Spieren zijn nu eenmaal een stuk zwaarder dan vetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef macondo het volgende:
En met een BMI van 29 kom je aardig in de buurt van het begin van "ernstig" overgewicht. Dan heb je het over wat meer dan een buikje.
Zie KPDquote:
Dat. Tenzij ze heel breed gebouwd is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef macondo het volgende:
[..]
En met een BMI van 29 kom je aardig in de buurt van het begin van "ernstig" overgewicht. Dan heb je het over wat meer dan een buikje.
TS heeft pas een paar weken wat met haar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat. Tenzij ze heel breed gebouwd is.
Wat een hoop huillie posts hier dat TS zo'n lul is. Ze is gewoon te dik en TS heeft er moeite mee. Niet zo heel raar aangezien de meeste mensen gewoon wat aan hun gewicht kunnen doen.
TS je kan het aankaarten bij haar. Maar dan nog is het haar keuze of ze er iets mee doet. Jij moet haar dumpen of accepteren zoals ze is.
TS is geen lul omdat hij loopt af te geven op haar gewicht. TS is een lul omdat hij een relatie met haar begint terwijl hij weet dat hij niet van dergelijke vrouwen houdt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
Wat een hoop huillie posts hier dat TS zo'n lul is. Ze is gewoon te dik en TS heeft er moeite mee. Niet zo heel raar aangezien de meeste mensen gewoon wat aan hun gewicht kunnen doen.
Daarbij hebben vrouwen het patent op hun partner proberen te veranderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Lod het volgende:
[..]
TS is geen lul omdat hij loopt af te geven op haar gewicht. TS is een lul omdat hij een relatie met haar begint terwijl hij weet dat hij niet van dergelijke vrouwen houdt.. Dan had hij dat gelijk moeten zeggen voor dat ze wat kregen.
Hoezo de rest niet? Hij geeft wel degelijk aan dat hij haar leuk en lief vindt. Alhoewel ik het er wel mee eens ben dat hij beter gewoon niets had moeten beginnen met haar.quote:
Langs familie en vrienden enzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hoezo de rest niet? Hij geeft wel degelijk aan dat hij haar leuk en lief vindt. Alhoewel ik het er wel mee eens ben dat hij beter gewoon niets had moeten beginnen met haar.
kneusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
Hoi allemaal,
Sinds een paar weken heb ik een nieuw vriendinnetje. Ze is 23 jaar, lief, leuk en de seks is prima. Maar toch zit ik met een probleem. Ze is te dik, en niet zo'n klein beetje ook. Er moet zeker tien kilo af voordat ze normaal met een rokje over straat kan - dus het is wat anders dan een beetje gezet zijn of mollig zijn. En ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Voorstellen aan mijn maten zie ik ook niet echt zitten. Dan kun je wel roepen het gaat toch of jij haar leuk vind en niet je maten ; maar ik kan het niet ontkennen dat de buitenwereld ook een rol speelt.
kortom
TS vind vriendin te dik en daarom niet altijd lekker
TS schaamt zich voor een te dikke vriendin
Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen? Hoe zien jullie dat? Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Dit lijkt me trouwens een typisch geval van een brede bouw, en dan is ze nog erg klein ook wat daar nog meer de nadruk op legt. Ik denk niet dat zij haar BMI veel naar beneden zou kunnen krijgen.quote:
dit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoe denk je dat t je vriendin zich zal voelen als ze er achterkomt dat jij je voor haar schaamt? Lekkere relatie..![]()
Ik zou het in ieder geval meteen uitmaken
zoals i kal zei dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef purplerose het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk want als die alleen maar slanke chicks wil gaat ie uiteindelijk van een koude kermis thuiskomen en heel lang alleen zijn.
De meeste vrouwen voldoen niet aan het ideaal beeld.
Maar ik ben blij dat je zo van deze prille liefde geniet.quote:Er moet zeker tien kilo af voordat ze normaal met een rokje over straat kan
Inderdaad, het zal ook niet echt heel goed zijn voor haar zelfbeeld. Degene van wie je houdt(?) schaamt zich voor jou lijf. Nou lekker danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Hamast het volgende:
[..]
dit.
Mijn advies: maak het uit voordat je schade aanricht bij haar, jezelf en je familie/vrienden.
Heb niet het hele topic doorgelezenquote:
Vooral ook dat rokje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben blij dat je zo van deze prille liefde geniet.
Jij ziet er zo te zien ook niet rete strak uit, ik bespeur daar zelfs een onderkin op je foto's.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn echte vriendinnen waren stuk voor stuk slank. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb niet het hele topic doorgelezenmaar ben blij dat we het eens zijn.
quote:maar goed dan nog, 70% van de mannen wilt dit als vriendin:
en eindigen met
(wat natuurlijk kan)
So? Ik heb mijn smaak, vrouwen hebben hun smaak. Ik hoef niet een kopie te zijn van waar ik op val. Heb ik je ergens per ongeluk beledigt of zo, dat je deze reactie moet geven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij ziet er zo te zien ook niet rete strak uit, ik bespeur daar zelfs een onderkin op je foto's.
Jammer dat je slanke vriendinnetjes er niet over zeurden zodat je er wat aan ging doen.
Idd! Alleen jij deed het met plaatjesquote:
Nee hoor, het was meer om de boel even om te draaien want ik denk dat jij er ook niet blij van wordt dat er gezeurd wordt over het feit dat je geen sixpack hebt en een terugkruipende haarlijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
So? Ik heb mijn smaak, vrouwen hebben hun smaak. Ik hoef niet een kopie te zijn van waar ik op val. Heb ik je ergens per ongeluk beledigt of zo, dat je deze reactie moet geven?
Lekkere vergelijking. Daar kan je weinig aan doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hoor, het was meer om de boel even om te draaien want ik denk dat jij er ook niet blij van wordt dat er gezeurd wordt over het feit dat je geen sixpack hebt en een terugkruipende haarlijn.
Maar het kwartje viel dus niet bij je, helaas.
En oja, ik voldoe ook niet aan het ideaalbeeld
Ook daar is wat aan te doen als je het echt wilt, zie Gerard Joling en zn haar implanten. Maar jij mist het punt dus ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Daar kan je weinig aan doen.
Ik snap je punt wel, ik ben het er alleen falikant niet mee eens. Ik zie niet in waarom ik geen 'eisen' mag stellen aan welke partner ik uit kies, als ik er zelf ook niet aan voldoe. Om het in het extreme te trekken, stel, ik val op negerinnen, volgens jouw beredenering mag dat niet, want ik ben zelf blank.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hoor, het was meer om de boel even om te draaien want ik denk dat jij er ook niet blij van wordt dat er gezeurd wordt over het feit dat je geen sixpack hebt en een terugkruipende haarlijn.
Maar het kwartje viel dus niet bij je, helaas.
En oja, ik voldoe ook niet aan het ideaalbeeld
Dat kost een fortuin en ziet er alsnog niet uit. Het is gewoon een enorm zwaktebod dat je dat erbij haalt. Vergelijk het dan gewoon met een man die ook te dik is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen als je het echt wilt, zie Gerard Joling en zn haar implanten. Maar jij mist het punt dus ook![]()
Volgens mij ben je gewoon op je teentjes getrapt en zit je heerlijk wraak te nemen. Maar ik kan me vergissen, verbeter me dan alsjeblieftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ook daar is wat aan te doen als je het echt wilt, zie Gerard Joling en zn haar implanten. Maar jij mist het punt dus ook![]()
Ik ken ze wel hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef i10TD het volgende:
(geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)
Ja, helemaal mee eens, als TS er zo'n probleem mee heeft, had hij er nooit aan moeten beginnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:56 schreef purplerose het volgende:
Het gaat erom dat TS er gewoon niet aan had moeten beginnen, je krijgt/neemt die relatie neem ik aan omdat je het hele pakketje leuk vindt en nu begint ie achteraf te zeuren dat ie niet van dr formaat houdt.
Misschien is die vriendin wel heel blij met dr lijf en dan door hem een minderwaardigheids complex of eetstoornis ontwikkelt omdat ze zo graag aan zn wensen wil voldoen.
D'r zijn meer dan genoeg meiden met een normaal figuur. "Slank" betekent niet dat iemand een zak botten is, dat noemt men "(extreem) dun".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef purplerose het volgende:
Hoe oud is TS eigenlijk want als die alleen maar slanke chicks wil gaat ie uiteindelijk van een koude kermis thuiskomen en heel lang alleen zijn.
De meeste vrouwen voldoen niet aan het ideaal beeld.
Zolang de gedacht heerst dat maatje 36 al als vol beschouwd wordt maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
D'r zijn meer dan genoeg meiden met een normaal figuur. "Slank" betekent niet dat iemand een zak botten is, dat noemt men "(extreem) dun".
Dat is volgens mij een fabeltje die vrouwen verzonnen hebben. 36-38 wordt eerder door mannen gezien als slank. En daarboven wordt het wat voller. En dan nog ligt het erg aan de bouw van de vrouw.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zolang de gedacht heerst dat maatje 36 al als vol beschouwd wordt maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.
Wat een gezeurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef purplerose het volgende:
Zolang de gedacht heerst dat maatje 36 al als vol beschouwd wordt maak je het voor jezelf alleen maar moeilijker.
de van nature slanke mensch is misschien maar 15 of 20% ofzo op de hele bevolking, de rest hongert zich uit om aan dat beeld te kunnen voldoen. En dan vinden de meeste mannen het ook nog vervelend als ze alleen sla eetGoed eten en dun zijn gaat niet goed samen met de genen van de meeste van ons.
En als afvallen zo easy zou zijn zouden we allemaal een gezond gewicht hebben.
Afvallen ís easy, kwestie van je eetpatronen aanpassen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef purplerose het volgende:
En als afvallen zo easy zou zijn zouden we allemaal een gezond gewicht hebben.
Och Cc, zolang het met ons decolleté maar goed zit, toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
Altijd leuk als de TS in geen velden of wegen meer te bekennen is en de discussie verzandt van dik versus dun en perceptie.
TS was op zoek naar reboundsex, gezien z'n PH.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef Juzme het volgende:
TS was wel heel erg verblind door de liefde, of niet. Nu een paar weken later bemerkt hij ineens dat zn vriendin'netje' toch wel een beetje erg dik is.
Daar ben ik het mee eens. TS (waar is ie?) heeft moeite met de zwaarlijvigheid van zijn vriendin, Moet kunnen, al zou ik er in zijn geval dan geen relatie mee beginnen. Maar iets zeggen over dikke vrouwen en je staat op een dozijn lange tenen. Alsof echt te dik zijn niet uit zou mogen maken : dat is gewoon niet waar. het maakt wel uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Noem je me nu een dik wijf met dito tieten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef Sjeen het volgende:
Och Cc, zolang het met ons decolleté maar goed zit, toch?
Maar dat is toch eigenlijk de kwestie niet meer hier, het is gewoon raar dat hij sinds een paar weken een relatie heeft met het meisje en dat hij haar nu te dik vind. Dan moet je toch geen relatie met iemand beginnen, want je gaat mij niet vertellen dat ze een paar weken terug nog 'lekker strak was'!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. TS (waar is ie?) heeft moeite met de zwaarlijvigheid van zijn vriendin, Moet kunnen, al zou ik er in zijn geval dan geen relatie mee beginnen. Maar iets zeggen over dikke vrouwen en je staat op een dozijn lange tenen. Alsof echt te dik zijn niet uit zou mogen maken : dat is gewoon niet waar. het maakt wel uit.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je me nu een dik wijf met dito tieten?
Neehee! Een lekker ding, met een perfecte landigsbaan voor suikerklontjes en theezakjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Noem je me nu een dik wijf met dito tieten?
Valt mee. Je kunt aan een zwart gat ontsnappen door de helft van je massa richting 't gat te duwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Je zou d'r moeten dumpen. Maar het gaat nog lastig worden om aan haar zwaartekrachtveld te ontsnappen.
Kan ik me eigenlijk we wat bij voorstellen. Jezelf vertellen dat het voornamelijk om het innerlijk gaat. En er dan later achter komen dat je toch oppervlakkiger bent dan dat je eerst wou toegeven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:22 schreef Juzme het volgende:
TS was wel heel erg verblind door de liefde, of niet. Nu een paar weken later bemerkt hij ineens dat zn vriendin'netje' toch wel een beetje erg dik is.
Maak je niet dik, dun is de modequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neehee! Een lekker ding, met een perfecte landigsbaan voor suikerklontjes en theezakjes
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neehee! Een lekker ding, met een perfecte landigsbaan voor suikerklontjes en theezakjes
ja joh dat is moder vetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal vrouwen met een bmi van rond de 29, sommige 30 (wat ze zelf zeggen dus wrs nog hoger) Niet ultra-slank maar nu ook niet om te zeggen moddervet, dat je je een weg tussen de vetrollen moet banen
Hmmm ja, de kleding helpt nou niet echt bij deze dames.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal vrouwen met een bmi van rond de 29, sommige 30 (wat ze zelf zeggen dus wrs nog hoger) Niet ultra-slank maar nu ook niet om te zeggen moddervet, dat je je een weg tussen de vetrollen moet banen
En alleen de eerste daarvan vind ik aantrekkelijk. Je punt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:17 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt door d'r kop waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
En alleen de eerste daarvan vind ik aantrekkelijk. Je punt?
Ze is ook wel wat slanker dan die middelste 2.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat komt door d'r kop waarschijnlijk
Denk niet dat we daar ooit antwoord op gaan krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom is ze dan je vriendin als je haar toch lelijk vindt.
M'n punt is dat dit nou niet bepaald het beeld was wat de TS schetste in z'n OP over het uiterlijk van een BMI van 29.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
En alleen de eerste daarvan vind ik aantrekkelijk. Je punt?
Photoshopquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ze is ook wel wat slanker dan die middelste 2.
BMI van 29 is gewoon te zwaar. Punt. (Of eigenlijk minstens 4 punten om precies te zijn.) Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat TS wil dat ze afvalt. Je hoeft toch niet per se alles mooi te vinden aan iemand. Wat een gelul dat je iemand maar moet nemen zoals hij/zij is. Als ik verliefd zou worden op iemand met een enorme bierbuik (fat chance, maar stél) dan zou ik daar zeker wat van zeggen. Sue me.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
M'n punt is dat dit nou niet bepaald het beeld was wat de TS schetste in z'n OP over het uiterlijk van een BMI van 29.
Niemand die het raar vind dat hij haar dik vind hoor. Meer dat het kansloos is dat hij haar eerst finaal uitwoond en een relatie begint, en dan vervolgens denk 'Oh shit, mn vrienden vinden haar vast dik', en daarom vind ze dat er maar wat aan moet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
BMI van 29 is gewoon te zwaar. Punt. (Of eigenlijk minstens 4 punten om precies te zijn.) Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat TS wil dat ze afvalt. Je hoeft toch niet per se alles mooi te vinden aan iemand. Wat een gelul dat je iemand maar moet nemen zoals hij/zij is. Als ik verliefd zou worden op iemand met een enorme bierbuik (fat chance, maar stél) dan zou ik daar zeker wat van zeggen. Sue me.
Dat is denk ik meer uit oogpunt van zijn gezondheid en niet omdat je je daarom voor je vriend schaamt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
BMI van 29 is gewoon te zwaar. Punt. (Of eigenlijk minstens 4 punten om precies te zijn.) Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat TS wil dat ze afvalt. Je hoeft toch niet per se alles mooi te vinden aan iemand. Wat een gelul dat je iemand maar moet nemen zoals hij/zij is. Als ik verliefd zou worden op iemand met een enorme bierbuik (fat chance, maar stél) dan zou ik daar zeker wat van zeggen. Sue me.
gewoon slotje dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk niet dat we daar ooit antwoord op gaan krijgen.
Dat hij zich schaamt to zijn vrienden deugt misschien niet heel erg inderdaad. Maar ik denk dat hij nog erg jong is en dan zijn dat soort meningen belangrijk, niet dat ik dat goedkeur, maar menselijk is het wel een beetje. Het is namelijk fijn om trots te zijn op iemand. En dat kan zijn om wat iemand presteert maar ook om hoe hij/ zij eruit ziet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand die het raar vind dat hij haar dik vind hoor. Meer dat het kansloos is dat hij haar eerst finaal uitwoond en een relatie begint, en dan vervolgens denk 'Oh shit, mn vrienden vinden haar vast dik', en daarom vind ze dat er maar wat aan moet doen.
Overigens zou je als je verliefd word op iemand ook gewoon diegene kunnen nemen zoals hij/zij is. Niet 'Ik ben verliefd op je maar die pens moet echt weg...' Dan is iemand het schijnbaar toch niet voor je als je zulke bedenkingen erbij hebt
Die gedachte kan ik mij voorstellen als je 15 jaar getrouwd bent. Niet in de uitwoonfase verkenningsfase.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer uit oogpunt van zijn gezondheid en niet omdat je je daarom voor je vriend schaamt.
Ja kan zeker samengaan, en ik snap ergens ook wel dat hij zich dan schaamt. Maar aan de andere kant; ga dan geen relatie aan als je het niet kan handelen. Hou het bij een scharrel, of totaal niks. Nu heeft hij een relatie met haar en komt het 'Meet the parents / posse' momentje en dan durft hij ineens nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat hij zich schaamt to zijn vrienden deugt misschien niet heel erg inderdaad. Maar ik denk dat hij nog erg jong is en dan zijn dat soort meningen belangrijk, niet dat ik dat goedkeur, maar menselijk is het wel een beetje. Het is namelijk fijn om trots te zijn op iemand. En dat kan zijn om wat iemand presteert maar ook om hoe hij/ zij eruit ziet.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat hij verliefd op haar is en haar ook leuk vindt, maar gewoon te dik. Dat kan toch samengaan?
Ik zou me niet zo snel schamen nee. Maar zou het wel erg lelijk vinden. En dan kan ik wel heel politiek correct zeggen dat ik me vooral zorgen maak om zijn gezondheid, maar da's dan niet helemaal de waarheid.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer uit oogpunt van zijn gezondheid en niet omdat je je daarom voor je vriend schaamt.
Hij vindt haar te dik in de verkenningsfase en schaamt zich voor haar. Maar hij neukt haar wel. Ze hebben een relatie, maar hij schaamt zich tov zijn vrienden. Ik vind dat TS het dan geen relatie moet noemen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die gedachte kan ik mij voorstellen als je 15 jaar getrouwd bent. Niet in de uitwoonfase verkenningsfase.
Ik zou niet met iemand neukeneen relatie aangaan waarbij ik me gelijk in het begin al stoor aan zijn bierbuik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo snel schamen nee. Maar zou het wel erg lelijk vinden. En dan kan ik wel heel politiek correct zeggen dat ik me vooral zorgen maak om zijn gezondheid, maar da's dan niet helemaal de waarheid.
iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij vindt haar te dik in de verkenningsfase en schaamt zich voor haar. Maar hij neukt haar wel. Ze hebben een relatie, maar hij schaamt zich tov zijn vrienden. Ik vind dat TS het dan geen relatie moet noemen.Dan mag ze wel iets meer respect verwachten.
Ik denk zomaar, ik ook niet. Dat zei ik al eerder. Maar ik zou het me in de verte kunnen voorstellen, indien heel veel andere compenserende eigenschappen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou niet met iemand neukeneen relatie aangaan waarbij ik me gelijk in het begin al stoor aan zijn bierbuik.
Die jongen is gewoon geil en moet zijn zak legen. Dat die dame zich door hem laat gebruiken dat is haar probleem imo. Can't blame him.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij vindt haar te dik in de verkenningsfase en schaamt zich voor haar. Maar hij neukt haar wel. Ze hebben een relatie, maar hij schaamt zich tov zijn vrienden. Ik vind dat TS het dan geen relatie moet noemen.Dan mag ze wel iets meer respect verwachten.
Ze hebben volgens mij gewoon een relatie hoor, niet een scharrel. En laten gebruiken? Dat zou betekenen dat iedereen die er niet helemaal ok uitziet maar geen relatie moet aangaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon geil en moet zijn zak legen. Dat die dame zich door hem laat gebruiken dat is haar probleem imo. Can't blame him.
Veel geld, exclusieve italiaanse auto's in de garage, villa in Bloemendaal toch bedoel je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk zomaar, ik ook niet. Dat zei ik al eerder. Maar ik zou het me in de verte kunnen voorstellen, indien heel veel andere compenserende eigenschappen.
Dat zeg ik niet. Dat zijn jouw woorden. Ik geef alleen mijn mening op het geschetste scenario.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij gewoon een relatie hoor, niet een scharrel. En laten gebruiken? Dat zou betekenen dat iedereen die er niet helemaal ok uitziet maar geen relatie moet aangaan.
Nope. Ik bedoel: Grappig, intelligent, dezelfde interesses delend en reislustig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Veel geld, exclusieve italiaanse auto's in de garage, villa in Bloemendaal toch bedoel je ?
Jij weet wat je wil, dat vind ik wel weer goed van je. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Ik bedoel: Grappig, intelligent, dezelfde interesses delend en reislustig.
QFTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niemand die het raar vind dat hij haar dik vind hoor. Meer dat het kansloos is dat hij haar eerst finaal uitwoond en een relatie begint, en dan vervolgens denk 'Oh shit, mn vrienden vinden haar vast dik', en daarom vind ze dat er maar wat aan moet doen.
Overigens zou je als je verliefd word op iemand ook gewoon diegene kunnen nemen zoals hij/zij is. Niet 'Ik ben verliefd op je maar die pens moet echt weg...' Dan is iemand het schijnbaar toch niet voor je als je zulke bedenkingen erbij hebt
Aansluit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef tliciouz het volgende:
Waarom neem je een relatie als je haar te dik vind? Ze zou gek zijn als ze zou afvallen omdat JIJ het niet mooi vind. Neem dan ook geen relatie als je er zo over denkt
Je kunt het vragen, maar denk niet dat ze het je in dank afneemt. En tien kilo kun je in een paar maanden al kwijt zijn. Denk alleen niet dat het een goede motivatie is als jij zegt dat ze er vaart achter moet zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen? Hoe zien jullie dat? Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Ik zou een hele grote tafel kopen en als je vrienden op bezoek komen, haar daarachter laten zitten zodat ze haar niet zien. Dan hoeft ze niet af te vallen en is het probleem opgelost.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
Hoi allemaal,
Sinds een paar weken heb ik een nieuw vriendinnetje. Ze is 23 jaar, lief, leuk en de seks is prima. Maar toch zit ik met een probleem. Ze is te dik, en niet zo'n klein beetje ook. Er moet zeker tien kilo af voordat ze normaal met een rokje over straat kan - dus het is wat anders dan een beetje gezet zijn of mollig zijn. En ik voel mij daar ongemakkelijk bij. Voorstellen aan mijn maten zie ik ook niet echt zitten. Dan kun je wel roepen het gaat toch of jij haar leuk vind en niet je maten ; maar ik kan het niet ontkennen dat de buitenwereld ook een rol speelt.
kortom
Ach kom nou zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:07 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ook te dik, maar mijn vriend schaamt zich gelukkig niet voor me.![]()
Hoezo? Ben je bang dat ze het ook niet eens is met jouw maten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
Voorstellen aan mijn maten zie ik ook niet echt zitten.
Verzonnen, fabeltje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:10 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een fabeltje die vrouwen verzonnen hebben. 36-38 wordt eerder door mannen gezien als slank. En daarboven wordt het wat voller. En dan nog ligt het erg aan de bouw van de vrouw.
Ligt er ook wel aan hoe lang iemand is en zo natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Verzonnen, fabeltje?Spreken vrouwen voor mannen dan? Als hier vrouwen zijn die zeggen dat zij maatje 40 ook als slank beschouwen, dan is dat natuurlijk zo. Beetje flauw om dat af te doen als een verzonnen fabeltje die vrouwen alleen vertellen om zichzelf in te dekken (dat is de gedachte er achter vermoed ik?).
Dat laatste zinnetje is een waarheid als een koe (), het ligt enorm aan de bouw inderdaad.
Wat klink jij eng zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef Kabolter het volgende:
Ik zou, als ik jou was, gewoon zeggen dat je nog heel lang van haar wilt genieten en dat je het daarom erg fijn zou vinden dat zij er ook zo over nadenkt en wat gezonder gaat leven.
Daarna please je haar gewoon door de weken daarop aan te geven hoe lekker je haar vindt/begint te vinden. Niet alle superlatieven meteen gebruiken, maar langzaam opbouwen.
Voordeel: hoe lekkerder een vrouw zich voelt, des te meer....
Al komt dat jou dat nu vast klote uit, dus zeg je dat je je relatie langzaam wilt verdiepen en daardoor geen/weinig sex wilt hebben.
Bijkomstig nadeel, ze zal nog meer gaan aandringen. Maar ja, ik denk dat jij dat fijner vindt dan aangetrild te worden.
In welk universum woon jij zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef Kabolter het volgende:
Ik zou, als ik jou was, gewoon zeggen dat je nog heel lang van haar wilt genieten en dat je het daarom erg fijn zou vinden dat zij er ook zo over nadenkt en wat gezonder gaat leven.
Daarna please je haar gewoon door de weken daarop aan te geven hoe lekker je haar vindt/begint te vinden. Niet alle superlatieven meteen gebruiken, maar langzaam opbouwen.
Al komt dat jou dat nu vast klote uit, dus zeg je dat je je relatie langzaam wilt verdiepen en daardoor geen/weinig sex wilt hebben.
Bijkomstig nadeel, ze zal nog meer gaan aandringen. Maar ja, ik denk dat jij dat fijner vindt dan aangetrild te worden.
Mmm ok, dat was inderdaad een beetje krom verwoord. Ik wou alleen maar aangeven dat maat 36 door bijna alle mannen totaal niet gezien wordt als een vol lichaam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Verzonnen, fabeltje?Spreken vrouwen voor mannen dan? Als hier vrouwen zijn die zeggen dat zij maatje 40 ook als slank beschouwen, dan is dat natuurlijk zo. Beetje flauw om dat af te doen als een verzonnen fabeltje die vrouwen alleen vertellen om zichzelf in te dekken (dat is de gedachte er achter vermoed ik?).
quote:
Verdiep ik mij ergens in, is het niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef Kabolter het volgende:
Alles.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Kabolter het volgende:
TS is natuurlijk erg overdreven. Heel erg overdreven.
Maar wat is er mis aan iemand willen verbeteren in een relatie?
Als daar iemand aan denkt in een relatie is dat 9 van de 10 keer de vrouw wel.
Zolang zij mogelijkheden ziet heeft ze er vertrouwen in dat het lukt.
Sterker nog, het is nóg interessanter als het niet meteen lukt, maar ze er wel vertrouwen in heeft dat het zou kunnen lukken. Dan pas is het écht interessant.
En tja, mannen zijn nou eenmaal vaak visueler ingesteld dan vrouwen. Dus die zullen eerder over zoiets vallen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef silent_scream1 het volgende:
@ TS: ik vind het nogal oppervlakkig van je.
Ik bedoel, ik heb zelf ook geen maatje 36 (42 heb ik) en heb ook een heel lief leuk vriendje die me accepteert zoals ik ben.
ik vind niet dat je je voor je vriendin moet schamen.
Als zij lekker in haar vel zit, dan moet je dat accepteren.
Plus jij bent haar vriendje dus geef jij het signaal dat je haar leuk vind hoe ze is. Ik denk dat je haar erg
zal kwetsen als je nu tegen haar gaat zeggen dat ze moet afvallen. Dat moet ze zelf willen en niet omdat jij zo nodig met een dunne vriendin wilt pochen, dan moet je haar niet als je vriendin nemen.
Zoals ik al zei heb ik zelf ook geen maatje 36 en ik zelf vind dat je iemand moet accepteren hoe diegene is. Want ondanks dat ik zo ben heb ik genoeg aandacht van kerels en heeft niemand er echt problemen mee (ook mijn vriend niet). Dus ik vind dat je niet moet zeiken en trots moet zijn op je vriendin om wie ze is en jij moet je instelling veranderen, of je moet een andere vriendin gaan zoeken.
Ik heb het helemaal gelezenquote:
Helaas is het zo dat meestal de vrouwen de mannen inruilen voor iets beters en dan moet je die kerels horen schreeuwen, janken en hulp zoeken in de drank etc etc. Leg je er gewoon bij neer dat de man het zwakke geslacht is en niet andersom zoals men altijd denkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:03 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gelezen![]()
Samenvatting: Net als auto's gaan vrouwen na verloop van tijd kuren vertonen en lelijk worden, dus is het verstandig om eens in de zoveel tijd het oude model door een nieuwe te vervangen.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:06 schreef Athalon1951 het volgende:
Leg je er gewoon bij neer dat de man het zwakke geslacht is en niet andersom zoals men altijd denkt.![]()
Op de dag dat jij van de lagere school af komt, zul je dat nog wel gaan merkenquote:
Dan heb je toch de verkeerde vrouw of vriendin genomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Je vergist je![]()
Die kerels dumpen hun wijf om weer fatsoenlijk te kunnen drinken.
Omdat die luie ongedisciplineerde varkens vaak ook nog een kutkarakter hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef P.F het volgende:
Een dik iemand kan toch ook lief/leuk zijn? Waarom zou je daar dan niet mee mogen gaan al zou je haar liever dun zien?
Dat is niet zo aardigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:32 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Omdat die luie ongedisciplineerde varkens vaak ook nog een kutkarakter hebben.
Sorry maar jij bent echt sneu. Get a life mafkeesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:09 schreef Synthesist het volgende:
mijn motto is een beetje "neuk niets waar je 1 seconde na t klaarkomen spijt van hebt"
dan vallen zeugen wel af
Want? Zo'n walvis straalt gewoon ongedisciplineerde luiheid uit. Vaak zit daar dan ook nog eens gebrek aan initiatief bij, behalve als het op vreten aankomtquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Want? Zo'n walvis straalt gewoon ongedisciplineerde luiheid uit. Vaak zit daar dan ook nog eens gebrek aan initiatief bij, behalve als het op vreten aankomt
Eindelijk eens een man met principes die 'm niet overal inhangt, en dan is het weer niet goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Sorry maar jij bent echt sneu. Get a life mafkees
Je zou je helemaal de pan uit moeten schamen, LOMP, TRIEST, STUKJE EXCUUS VAN EEN MANquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
Hoi allemaal,
kortom
Het wordt steeds gekker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:20 schreef Braamyo het volgende:
Vrienden van TS hebben hierbij dus ook stempel *onbegripvolle eikels* over zich heen gekregen.
Zonde, als ze lekkere grote tieten heeft kan je op zijn russisch. En dan lekker er overheen spuiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:59 schreef Max_Aue het volgende:
kortom
Want? Zijn motto zit wel wat in. En dat hij niets met dikkere vrouwen wil is zijn eigen keuze om te maken, hij verwoordt het alleen een beetje cru.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
natuurlijk zijn het bepaalde vrienden die gaar doen, maar ik vind mn vrienden wel belangrijk, en wil natuurlijk ook graag dat het met de relatie goed op elkaar inspeelt. anders moet je partij kiezen en daar heeft niemand zin inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:09 schreef raebyddet het volgende:
En hoe kinderachtig ben jij zelf dat je je vrienden invloed laat hebben op je keus ?
Een beetje vriend lacht zich ook de tering natuurlijk als jij met je moddervette zeug aan komt zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef i10TD het volgende:
[..]
natuurlijk zijn het bepaalde vrienden die gaar doen, maar ik vind mn vrienden wel belangrijk, en wil natuurlijk ook graag dat het met de relatie goed op elkaar inspeelt. anders moet je partij kiezen en daar heeft niemand zin in
Partijen kiezen lijkt me zwaar overdreven. Dat ze niet met elkaar overweg kunnen is kut, maar dat zal niet je keuze moeten beïnvloeden. Ik denk niet dat de vrienden het probleem zijn, meer de reactie die TS niet wil aanhoren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef i10TD het volgende:
[..]
natuurlijk zijn het bepaalde vrienden die gaar doen, maar ik vind mn vrienden wel belangrijk, en wil natuurlijk ook graag dat het met de relatie goed op elkaar inspeelt. anders moet je partij kiezen en daar heeft niemand zin in
Dat dus. En niet zo'n rare reactie dus die kan die zeker weten verwachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een beetje vriend lacht zich ook de tering natuurlijk als jij met je moddervette zeug aan komt zetten.
Lees m'n vorige reactie nog eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef i10TD het volgende:
[..]
naja laat ik het zo verwoorden: ik heb liever als groep op vakantie / met zn allen op een verjaardag, dan apart gaan omdat er mot is. Nu heb ik gelukkig heel vriendelijke en gezellige vrienden en vriendinnen dus daar zal het niet aan liggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:16 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Partijen kiezen lijkt me zwaar overdreven. Dat ze niet met elkaar overweg kunnen is kut, maar dat zal niet je keuze moeten beïnvloeden. Ik denk niet dat de vrienden het probleem zijn, meer de reactie die TS niet wil aanhoren.
Wordt een reeks jonge.quote:
Natuurlijk heeft ze er zelf profijt van, maar wat zijn de motieven van de TS ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:16 schreef 16meter het volgende:
Ze heeft er zelf ook profijt van als ze afslankt, beter zelfbeeld, gezonder, fitter etc..
Niets mis mee om haar dat (subtiel) duidelijk te maken.
ja. en nu? ik blijf bij mn mening wat vrienden in een relatie betreftquote:
jij weet niet wat er met het brein van een man gebeurt nog geen seconde nadat hij klaar is gekomen. het is alsof Neo uit de matrix wordt gehaald en weer verder gaat met denken aan de lengte spijkers voor zijn dakkapelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ook dat, als je echt apart moet gaan dan zijn het gewoon matige vrienden of jij laat jezelf te hard beïnvloeden door hun flauwe opmerkingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef i10TD het volgende:
[..]
naja laat ik het zo verwoorden: ik heb liever als groep op vakantie / met zn allen op een verjaardag, dan apart gaan omdat er mot is. Nu heb ik gelukkig heel vriendelijke en gezellige vrienden en vriendinnen dus daar zal het niet aan liggen.
Maar jij bent dan ook gewoon leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens zelf een dikke reet etc, maar verder niks te klagen over mannelijke aandacht. Dus denk dat die chick als ze zo leuk is echt niet om jou hoeft te treuren
Als jij heel vriendelijke en gezellige vrienden en vriendinnen hebt, wat is dan het probleem ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef i10TD het volgende:
[..]
naja laat ik het zo verwoorden: ik heb liever als groep op vakantie / met zn allen op een verjaardag, dan apart gaan omdat er mot is. Nu heb ik gelukkig heel vriendelijke en gezellige vrienden en vriendinnen dus daar zal het niet aan liggen.
Wat zou haar omvang daar in vredesnaam mee te maken hebben? Of accepteren je vrienden alleen maar een vriendin als ze er zelf ook overheen kunnen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef i10TD het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook dat, als je echt apart moet gaan dan zijn het gewoon matige vrienden of jij laat jezelf te hard beïnvloeden door hun flauwe opmerkingen.
haar omvang niet, ik heb het nu gewoon over vrienden > relatie. Nu zullen de meeste mensen wel normale vrienden hebben die of gemeend leuk omgaan met de relatie, of achter de rug om spotten. Again, ik heb daar zelf gelukkig geen last van, al heb ik wel een ex die om redenen die i kzelf niet eens weet nooit meer mn maat wilt zien. dat respecteer ik, en mocht dat ooit weer opbloeien (wat helaas nooit zal gebeuren) zou ik daar persoonlijk rekening mee houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zou haar omvang daar in vredesnaam mee te maken hebben? Of accepteren je vrienden alleen maar een vriendin als ze er zelf ook overheen kunnen?
Ook weer een beetje kort door de bocht. Er is natuurlijk wel wat sociale druk vanuit je vriendenkring dat je vriendin in de groep past. Niet alleen qua karakter maar ook uiterlijk. Als ze er hard buiten valt dan is dat echt wel te merken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zou haar omvang daar in vredesnaam mee te maken hebben? Of accepteren je vrienden alleen maar een vriendin als ze er zelf ook overheen kunnen?
Inderdaad. Mee eensch dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef Fortitude het volgende:
Ook weer een beetje kort door de bocht. Er is natuurlijk wel wat sociale druk vanuit je vriendenkring dat je vriendin in de groep past. Niet alleen qua karakter maar ook uiterlijk. Als ze er hard buiten valt dan is dat echt wel te merken.
mwah, dat ligt wel een beetje aan de groep denk ik.. je kan bij mooie zwanen geen lelijk eendjes neerzetten nee, maar dat zal wel meevallen als je in de praktijk kijkt. soort zoekt soort denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ook weer een beetje kort door de bocht. Er is natuurlijk wel wat sociale druk vanuit je vriendenkring dat je vriendin in de groep past. Niet alleen qua karakter maar ook uiterlijk. Als ze er hard buiten valt dan is dat echt wel te merken.
Billen zoals billen moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef Ripley het volgende:
Ik heb overigens zelf een dikke reet
Tuurlijk, maar dat moet ze doen omdat ze het zelf wilt en niet omdat TS huilie doet over haar omvangquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:16 schreef 16meter het volgende:
Ze heeft er zelf ook profijt van als ze afslankt, beter zelfbeeld, gezonder, fitter etc..
Niets mis mee om haar dat (subtiel) duidelijk te maken.
Als een meid al zo ver is met ontbinden, dan geef ik haar persoonlijk wel een spuitjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kan ook geen rokje dragen. Als er wind onder komt waait ze weg.
De bloem fleurt de foto nog enigzins opquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:55 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als een meid al zo ver is met ontbinden, dan geef ik haar persoonlijk wel een spuitje
Altijd leuk, een eetgestoorde op de zaterdagmorgenquote:
Als ze het niet zelf wil zegt dat wel wat over haar hoe gedisciplineerd ze is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat moet ze doen omdat ze het zelf wilt en niet omdat TS huilie doet over haar omvang
Misschien heeft ze geen tijd/geld of misschien is dat wel gewoon haar fysiek?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ze het niet zelf wil zegt dat wel wat over haar hoe gedisciplineerd ze is.
Lekker isoleerlaagje voor de winterquote:Wie wil er nou dik zijn?
Dit!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus je hebt goeie seks, maar je wil toch dat ze haar uiterlijk verandert? Zo dat je met haar over straat kan?
Eikel.
schildklier anyone?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ze het niet zelf wil zegt dat wel wat over haar hoe gedisciplineerd ze is.
Wie wil er nou dik zijn?
Ik word spontaan geil van jouw manier van omschrijvenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:19 schreef Synthesist het volgende:
[..]
jij weet niet wat er met het brein van een man gebeurt nog geen seconde nadat hij klaar is gekomen. het is alsof Neo uit de matrix wordt gehaald en weer verder gaat met denken aan de lengte spijkers voor zijn dakkapel
Ik kreeg er stiekem ook een harde plasser vanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:30 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik word spontaan geil van op de manier hoe je het verwoord...
15 kilo te zwaar? Das nou niet echt mega vadsig volgens mij. En prima weg te sporten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:51 schreef Max_Aue het volgende:
Ze is leuk en ze is lief - maar vanavond verbreek ik de relatie. Verder gaan met iemand die 15 kilo te zwaar is zie ik niet zitten. Beetje mollig of gewoon een gewone dikke kont ; prima.
Veel boze kamerolifantjes in dit topic..
Omdat je je als een onvolwassen kneus gedraagt zijn we allemaal kamerolifantjes?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:51 schreef Max_Aue het volgende:
Ze is leuk en ze is lief - maar vanavond verbreek ik de relatie. Verder gaan met iemand die 15 kilo te zwaar is zie ik niet zitten. Beetje mollig of gewoon een gewone dikke kont ; prima.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:51 schreef Max_Aue het volgende:
Die kans zit er goed in jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
15 kilo te zwaar? Das nou niet echt mega vadsig volgens mij. En prima weg te sporten.
Maar goed, slappe zak ben je. Maar dat was al duidelijk.
Het zou wel heel ironisch zijn als je nu zo hard faalt verder dat dit het lekkerste wijf is wat je ooit gehad hebt en nog jaaaaaaaren terug verlangt naar haar
Ja of dat dit grietje ineens toch lekker gaat sporten en een lekker ding word, en zijn volgende vriendin slank is, na een half jaar zwanger, en dan lekker uit gaat dijen en een pittig kort kapsel neemtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die kans zit er goed in ja
Z'n volgende gaat een slankie zijn met een kut karakter
Met 15 kilo lichter zou ze ook nog dik zijn, maar "normaal" dik. Voor slank zou er 25 kilo afmoeten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
15 kilo te zwaar? Das nou niet echt mega vadsig volgens mij. En prima weg te sporten.
Maar goed, slappe zak ben je. Maar dat was al duidelijk.
Het zou wel heel ironisch zijn als je nu zo hard faalt verder dat dit het lekkerste wijf is wat je ooit gehad hebt en nog jaaaaaaaren terug verlangt naar haar
Enjoy your hand!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:51 schreef Max_Aue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |