En dat was... 2 kilo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:05 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zei eens tegen een scharrel die lang op reis was geweest: "ik ben wel wat aangekomen". Tot mijn verbazing zei hij niet "dat valt best mee/je bent nog prachtig/ik heb graag iets om vast te pakken" maar simpel: "ja, ik zie het". Ik vond dat een verademing.
idd, en als ze dik wordt -> dumpen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:06 schreef Fip het volgende:
Wie neemt er dan ook in de eerste plaatst een dikke vrouw als vriendin.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd, en als ze dik wordt -> dumpen.
mee eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Leonidas82 het volgende:
In Nederland heerst er blijkbaar een taboe op: eerlijk tegen je vriendin/vrouw zeggen dat je haar te dik vindt en dat ze op haar lijn moet letten. Let op al die kerels die als een trouwe hond naast hun moddervette vriendin lopen.
Welnu, ik vond het tijd om dat te doorbreken, en prees vanavond mijn vriendin dat mij opviel dat ze duidelijk was afgevallen (ze is ziek geweest, zeer weinig gegeten) en dat haar dat veel beter staat. Dus probeer een beetje op je lijn te letten' zei ik er nog achteraan.
Uiteraard keek ze me eerst aan alsof ik zojuist de kogel door de kerk had gejaagd, maar ik heb heel duidelijk gezegd dat je in een relatie best een beetje om je uiterlijk/gewicht mag denken voor je partner en dat het uiteraard wederzijds hoort te zijn. ' die verantwoordelijkheid dragen we samen' heb ik er ook aan toegevoegd. Was ze helemaal mee eens![]()
Dus als je vindt dat je vriendin te dik wordt, gewoon eerlijk zeggen dan. Beter dan dat het uit de hand loopt en voor je het weet naast een kamerolifantje op de bank zit of een zwetende zeug. Ben benieuwd hoe jullie dit zien?
Omdat ie niks anders kan krijgen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:06 schreef Fip het volgende:
Wie neemt er dan ook in de eerste plaatst een dikke vrouw als vriendin.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:21 schreef Volpez het volgende:
[..]
mee eens
moet gewoon kunnen mits op een normale manier.
ach wat schattigquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Leonidas82 het volgende:
In Nederland heerst er blijkbaar een taboe op: eerlijk tegen je vriendin/vrouw zeggen dat je haar te dik vindt en dat ze op haar lijn moet letten. Let op al die kerels die als een trouwe hond naast hun moddervette vriendin lopen.
Welnu, ik vond het tijd om dat te doorbreken, en prees vanavond mijn vriendin dat mij opviel dat ze duidelijk was afgevallen (ze is ziek geweest, zeer weinig gegeten) en dat haar dat veel beter staat. Dus probeer een beetje op je lijn te letten' zei ik er nog achteraan.
Uiteraard keek ze me eerst aan alsof ik zojuist de kogel door de kerk had gejaagd, maar ik heb heel duidelijk gezegd dat je in een relatie best een beetje om je uiterlijk/gewicht mag denken voor je partner en dat het uiteraard wederzijds hoort te zijn. ' die verantwoordelijkheid dragen we samen' heb ik er ook aan toegevoegd. Was ze helemaal mee eens![]()
Dus als je vindt dat je vriendin te dik wordt, gewoon eerlijk zeggen dan. Beter dan dat het uit de hand loopt en voor je het weet naast een kamerolifantje op de bank zit of een zwetende zeug. Ben benieuwd hoe jullie dit zien?
Aan je reactie te zien ben jij ook een dikkerdje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ach wat schattig![]()
Heb je er ook nog bij gezegd dat je blij bent dat ze weer beter is of was dat niet relevant?
enne... o jah,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 23:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien ben jij ook een dikkerdje?![]()
Ja, dan zou ik het gewoon eerlijk, en op een normale manier, tegen haar zeggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Leonidas82 het volgende:
Dus als je vindt dat je vriendin te dik wordt, gewoon eerlijk zeggen dan.
Als je niet eerlijk tegen elkaar kunt zijn binnen een relatie dan houdt het al snel op hè?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef DSGamer het volgende:
Niet iedere vrouw reageerd even goed op het nieuws dat ze dik zijn/worden
En als het een goeie vrouw is dan dumpt ze hem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:05 schreef DSGamer het volgende:
Niet iedere vrouw reageerd even goed op het nieuws dat ze dik zijn/worden.
Je kan het wel zo eerlijk zeggen maar er zijn veeel vrouwen die dan meteen gekrenkt zijn en boos gaan worden.
Absoluutquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:23 schreef Dolichologofobie het volgende:
Mee eens, in een relatie hoor je alles te kunnen zeggen tegen elkaar.
Ja natuurlijk, want dan heeft de relatie nooit wat voorgesteld.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef rival het volgende:
Ik heb dit ook een keer gedaan!
toen begon de drama
omdat ik eerlijk was?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
want dan heeft de relatie nooit wat voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |