Ze heeft een BMI van 29..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe lang is ze en hoeveel weegt ze dan?
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Ik wou vragen wat verrollen betekende heb je het al aangepast!quote:
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooivindt?
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.quote:
Wel waar man, dat is echt een MEGA dikkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.
Leesvoer: http://the-f-word.org/blo(...)why-we-still-use-it/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kunt beter vragen of ze wat meer vaart wil zitten met het beëindigen van de relatie.quote:Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen?
Ik zie dit niet als een serieus topic.quote:Hoe zien jullie dat?
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat iemand je op straat ziet lopen met een dik wijf waarmee je seks hebt gehad. Ik geef het maximaal een maand.quote:Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Maar hij was al blij dat er in ieder geval 1 iemand met hem verder wilde gaan, pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijk
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ts heeft last van een soort egocentrie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Licht uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Maar dan hoor je alle rolletjes wel nog op elkaar ketsen als ze boven op zit. Oordopjes zijn misschien ook een goed idee TS!quote:
In de paar weken dat TS en zij iets hadden ging ze van een BMI van 21 naar 29.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarop viel je dan, in het begin?
want toen was ze ook al dik ?
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kgquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze weegt sowieso meer dan 150 kilo
Zie edit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kg
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat had je duidelijk moeten maken voor je met haar de koffer indook.
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durft
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.
Uiteraard, als je zelf te weinig ruggegraat hebt om een situatie te handelen verander je toch gewoon de situatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef rashudo het volgende:
Ik zou gewoon wat laxeerpillen door haar eten verkruimelen, dan vliegen de kilo's eraf, hoe meer ze vreet hoe harder het gaat.
Dat dus. Maar TS is al met de Noorderzon vertrokken, heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef tliciouz het volgende:
Waarom neem je een relatie als je haar te dik vind? Ze zou gek zijn als ze zou afvallen omdat JIJ het niet mooi vind. Neem dan ook geen relatie als je er zo over denkt
dat dus. maar dan wel echt sporten. heb zo'n hekel aan van die stelletjes die mieterig gaan sporten omdat ze elkaar anders niet bijhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:42 schreef MrDrako het volgende:
Stel gewoon voor samen 2 of 3x in de week 1,5 uur te gaan sporten, is nog gezellig ook
Dat ligt er helemaal aan hoe lang de vriendin van TS is...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:13 schreef Chinless het volgende:
een bmi van 29 trek je niet bij met 10kg er af.
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Als ze te dik is om aan je vrienden te laten zien (wat ik me goed kan voorstellen), moet je haar gewoon dumpen. Friends are for life.
feeders, dikkertjeloves enz enz. zijn er zat van, 70% leek me wel realistischquote:
Precies, en over het algemeen word het met de jaren niet slanker en strakker maar nog wat vadsiger en gaat het allemaal wat hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:56 schreef Catbert het volgende:
Als het nu al een probleem is kan je het beter uit gaan maken. Als je je vriendin niet aantrekkelijk genoeg vindt gaat je dat later toch wel opbreken.
Onzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef o.us het volgende:
Wie schaamt er zich voor zijn vriendin? Je houdt van haar hoe ze is, punt. Zoiets moet echt geen invloed op jullie relatie hebben.
Ik gun mijn vrienden een leuke vriendin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.
En zo zie ik het ook bij elk van hen. Is hij gelukkig met zijn vriendin, dan maakt het geen flikker uit dat ik vind dat ze een bostrol is.
Nou ja, ze is lelijk en haar kledingstijl draagt bij aan haar hobbezakkerig voorkomen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
moet ze leren afkleden. ik ken zat meisjes die niet de slankste zijn, maar door hun kleding ziet het er al een stuk leuker uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou ja, ze is lelijk en haar kledingstijl draagt bij aan haar hobbezakkerig voorkomen.
Maar als mens is er niet zoveel mis mee voor zover ik kan zien. Armen, benen, alles....
Mijn echte vriendinnen waren stuk voor stuk slank. Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:01 schreef i10TD het volgende:
[..]
moet ze leren afkleden. ik ken zat meisjes die niet de slankste zijn, maar door hun kleding ziet het er al een stuk leuker uit
ik vind het wel goor als je vriendin 2 buiken heeft (dus een opgeblazen venusheuvel lol)
TS niet, z'n ex vriendin.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
TS moet zich even hier melden: Volle(re) vrouwen #2
Kuttopic, ga het lekker stimulerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef MikeyMo het volgende:
TS moet zich even hier melden: Volle(re) vrouwen #2
ik zou zeggen, open een topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn echte vriendinnen waren stuk voor stuk slank. Heerlijk.
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:07 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik zou zeggen, open een topic
(mijn eerste vriendin was mooi slank en getraind, mn 2e leek net anorexia door der snelle stofwisseling. ook geen pretje)
dat is koel en secksie!quote:
ik vind die onderste ook wel mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef i10TD het volgende:
maar goed dan nog, 70% van de mannen wilt dit als vriendin:
[ afbeelding ]
en eindigen met
[ afbeelding ]
(wat natuurlijk kan)
Dan maar wat minder koel en secksie. Geen zin in om een topic te openen waar tientallen puisterige fokpubers gaan zeuren om foto's van mijn exenquote:
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)quote:
Daarom zeg ik: geen kinderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef i10TD het volgende:
[..]
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)
quote:
Punt is vooral dat veel vrouwen 't na hun 2e kind ofzo gewoon opgeven. Die kerel blijft toch wel bij ze dus ze kunnen de zooi lekker laten hangen en zich een 'pittig' kapsel aanmeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:13 schreef i10TD het volgende:
klopt ook wel (geen enkele moeder van 2 kinderen ziet er nog uit als een badpakwijf van 19)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt is vooral dat veel vrouwen 't na hun 2e kind ofzo gewoon opgeven. Die kerel blijft toch wel bij ze dus ze kunnen de zooi lekker laten hangen en zich een 'pittig' kapsel aanmeten.
Ik gun dat de mijne ook, erkenende dat zij de vrijheid hebben zelf hun keuzes daarin te maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gun mijn vrienden een leuke vriendin.
Is dit nog niemand opgevallen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Dat kan best hoor... Hangt er alleen van af wat je eisen zijn voor dat "bijtrekken"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:13 schreef Chinless het volgende:
een bmi van 29 trek je niet bij met 10kg er af.
Jawel, maar vond het de opmerking niet waardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nog niemand opgevallen?
BMI = gewicht / lengte in meters2
Met de formule van TS weegt dat meisje bij een lengte van 1.70 10 kilo
En die 10 moest ze kwijt, toch?
Ik wil een combinatie van Chivez en Sammm als vriendinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:50 schreef i10TD het volgende:
maar goed dan nog, 70% van de mannen wilt dit als vriendin:
[ afbeelding ]
en eindigen met
[ afbeelding ]
(wat natuurlijk kan)
Nope, lengte in meters kwadraatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar vond het de opmerking niet waard
edit: en nog veel minder dan 10kg, want het is lengte in cm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Queteletindex#De_formulequote:De waarde van de queteletindex is gelijk aan het gewicht van de persoon (in kilogram) gedeeld door het kwadraat van de lengte (in meter):
Nee. Wiki:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar vond het de opmerking niet waard
edit: en nog veel minder dan 10kg, want het is lengte in cm
Als ze 1.70 is met een bmi van 29, weegt ze dus 29 *1,72=83,81quote:De waarde van de queteletindex is gelijk aan het gewicht van de persoon (in kilogram) gedeeld door het kwadraat van de lengte (in meter)
Heeft ze d'r hoofd al eens gepost?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:34 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil een combinatie van Chivez en Sammm als vriendin
hoe kan jou iets gelukkig maken ,waarvan jij zelf vind dat ze te dik is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:52 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Als ze mij gelukkig maakt dan interesseert mij de mening van mijn vrienden me geen flikker.
En zo zie ik het ook bij elk van hen. Is hij gelukkig met zijn vriendin, dan maakt het geen flikker uit dat ik vind dat ze een bostrol is.
Welke van de 2?quote:
Oh sorry, Chivez. Die foto's zijn leuk en aardig (mooi figuur) maar ik ken wel meer meiden met een mooi figuur maar waar dan wel een zak over 't hoofd moetquote:
Jij bent er zo een die alleen van totale perfectie gelukkig kan worden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
hoe kan jou iets gelukkig maken ,waarvan jij zelf vind dat ze te dik is?
nee maar ik kan wel gelukkig worden ,met iets dat wat me zindquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die alleen van totale perfectie gelukkig kan worden?
Mijn vriendin is niet perfect, maar is wel een erg mooie meid. Er zit nogal een groot grijs stuk tussen "mooi" en "perfect" weet je?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
quote:What a surpriser, Open your eyes, A Woman advisor
[Verse 1]
The name of this entertainement is 'Women lose weight'
Our first years of mariage everything was just great
But after two kids And a weight gain factor
The fact is Now she's completely unattractive
Look fat chicks I don't mean to sound rude
I tell her nice hit the gym And don't eat so much food
But no Your shallow
You need to run the course of unconditionnal love and so forth
But how if desire's is not there That's just delayment
Divorce is, child support, alimony payments
My happiness i doubt discouraged
So hurry for an easier way out of this marriage
Meanwhile my secretary June well groomed
When you gonna leave your wife I tell her soon mommy soon, i assume
Or my destiny is blue Interestingly The only thing left for me to do is to kill her
[Chorus]
What a surpriser, Open your eyes, A Woman advisor
I'm gonna have to kill her
Of course there's laws which enforces divorces
Send that ass right to the morgue miss
I'm gonna have to kill her
[Verse 2]
My plans against or shenanigans Kinda ran thin
Knowin' nothing about poisoning And i can't swim
Bad intentions pumping Might as well become numb
Cut her lungs or the obvious robbery gone wrong
But the catch is do i have the nerve to dispatch this
Who can i get to help me murder this fat chick
I guess i'll have to play a dude robbin
on wednesday The day she usually goes food shopping
Anyway long story short hit the side of her Chrysler
And sent her clean over the divider
"You bastard" she said
as the wreck went tumblin down the hill I thought "she has to be dead"
Later on get a call (from a) Lieutenant O'Rourke
(had me) leapin like a frog We need you at the morgue
So i selfishly persue
"boohoo" there was nothing else for me to do i had to kill her
[Chorus]
C'mon ya'll know i had to kill her
Send that ass right to the morgue miss Kill her
What a surpriser Open your eyes, A Woman advisor
i had to kill her
[Verse 3]
So you mean to tell me officer you don't have no clue who did this hit and run
No sir we don't have no clues right now
This is terrible what am i gonna tell the kids?
Pull yourself together sir
I'm so broken up inside i just can't believe this
I understand, I understand
Catch the person who did this
We're gonna try sir Please
Screamin "who done took my heart" acting shakin up a lot
At the funeral though everyone was lookin at me odd like i did it
Like i was the reason my mates slain murmuring
"I heard he was displeased with her weight gain"
While my secretary sort of a sexy blonde can't cook
All she does is order from restaurants
All of the sex you want I doubt could adress,
clothes not washed proper and house look a mess and
Talkin to detectives that was waitin outside
How i took a long lunch break day the wife died
I darn near turned pale
And because of betrayal they indicted me, and gave me an impossible bail
Good fortune to anyone admiring the rawtent
Moral of the story is
Desire is important
So watch your weight It'll keep you mate smitten it's a given
Though looking back i realised i didn't have to kill her
[Chorus]
I didn't have to kill her
I killed her
I didn't have to kill her
Well there you have it Keep thin trim Keep your mariage healthy Do you know what i mean?
Small message from Morcheeba and Slick Rick the ruler
Peace
Ja dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh sorry, Chivez. Die foto's zijn leuk en aardig (mooi figuur) maar ik ken wel meer meiden met een mooi figuur maar waar dan wel een zak over 't hoofd moet
Nee, dat is stbabylon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |