Ze heeft een BMI van 29..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe lang is ze en hoeveel weegt ze dan?
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Ik wou vragen wat verrollen betekende heb je het al aangepast!quote:
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als jij haar mooivindt?
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.quote:
Wel waar man, dat is echt een MEGA dikkequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.
Leesvoer: http://the-f-word.org/blo(...)why-we-still-use-it/quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:02 schreef Max_Aue het volgende:
[..]
Ze heeft een BMI van 29..
(BMI = lengte in kwadraat, keer het gewicht)
Dat mag, maar je kunt beter vragen of ze wat meer vaart wil zitten met het beëindigen van de relatie.quote:Maar mag ik nu vragen of ze wat meer vaart wil zetten met afvallen?
Ik zie dit niet als een serieus topic.quote:Hoe zien jullie dat?
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat iemand je op straat ziet lopen met een dik wijf waarmee je seks hebt gehad. Ik geef het maximaal een maand.quote:Hoe lang gaat zoiets duren eigenlijk, een half jaar of zo?
Maar hij was al blij dat er in ieder geval 1 iemand met hem verder wilde gaan, pakken wat je pakken kuntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het nu juist....hij vind haar oer en oerlelijk
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het zoiets zou zijn moet TS zich dik schamen. Want daar is niets mis mee.
Ts heeft last van een soort egocentrie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Licht uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus, die is zeker niet slank, maar nou niet zo godsgruwelijk dik en wanstaltig als de TS beschrijft.
Maar hoe kan je haar in godsnaam niet lekker vinden maar wel de seks goed vinden
Maar dan hoor je alle rolletjes wel nog op elkaar ketsen als ze boven op zit. Oordopjes zijn misschien ook een goed idee TS!quote:
In de paar weken dat TS en zij iets hadden ging ze van een BMI van 21 naar 29.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
waarop viel je dan, in het begin?
want toen was ze ook al dik ?
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kgquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze weegt sowieso meer dan 150 kilo
Zie edit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Als je van lengte rond 1.60 / 1.70 uitgaat zit je volgens mij zo rond de 80 a 90 kg
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Dat had je duidelijk moeten maken voor je met haar de koffer indook.
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus ja... Eerst neuken, en dan daarna jammeren dat je niet met haar over straat durft
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Je bent leuk voor de seks, maar verder ben je een dik mormel dat ik niet aan m'n vrienden durf voor te stellen. Maar toch hou ik wel van je, hoor!'
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog geen probleem geweest, als hij direct duidelijk was geweest dat ze een scharreltje was en meer niet. Maar dat lijkt me ook niet. En uit het verhaal is wel op te maken dat hij haar wel leuk vind, maar vooral bang is voor reacties van vrienden en familie.
Uiteraard, als je zelf te weinig ruggegraat hebt om een situatie te handelen verander je toch gewoon de situatiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En haar dus wil dwingen om zich aan te passen zodat hij zich niet hoeft te schamen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:36 schreef rashudo het volgende:
Ik zou gewoon wat laxeerpillen door haar eten verkruimelen, dan vliegen de kilo's eraf, hoe meer ze vreet hoe harder het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |