Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Over het algemeen: Dit topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Jammer dat vuurwerk gemist..
Ik mis wel vaker van die lokale dingen omdat ik nooit iets van een regionaal krantje in kijk. Weten jullie iets van een rotterdamse site waar dit soort dingen en ander cultureel spul aan bod komt?
Het vuurwerkgebeuren stond in het Rotterdam gedeelte in de Metro.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Ik mis wel vaker van die lokale dingen omdat ik nooit iets van een regionaal krantje in kijk. Weten jullie iets van een rotterdamse site waar dit soort dingen en ander cultureel spul aan bod komt?
zoiets dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk altijd dat de oorlog is uitgebroken.
Ja hier nog één! Ik zit in Prinsenland en vlakbij mijn huis is dus een vuurwerkdepot! Dus ik dacht echt even daaraan...tot ik hier lasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook![]()
Of dat er stiekem een vuurwerkdepot in de buurt zat dat ontplofte ofzo
een vuurwerkdepot in Prinsenland??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja hier nog één! Ik zit in Prinsenland en vlakbij mijn huis is dus een vuurwerkdepot! Dus ik dacht echt even daaraan...tot ik hier las
http://www.echo.nl/kaart/rijnmond/ ? En dan afhankelijk van welke wijk je woont aanklikken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Ken je Anthonetta Kuijlstraat? Soort bedrijventerreintje waar dus ook vuurwerk verkocht wordt enzo. Of het echt het hele jaar door opslagplaats is weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
een vuurwerkdepot in Prinsenland??![]()
waar??
Huh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
-edit- hebt t al gevonden. Via dat boekje dus!
Ik vroeg waar je het had gevonden, maar toen ik op invoeren klikte, vond ik het ook meteen op de rabosite. De post was dus overbodig.quote:
Is ver genoeg weg voor mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ken je Anthonetta Kuijlstraat? Soort bedrijventerreintje waar dus ook vuurwerk verkocht wordt enzo. Of het echt het hele jaar door opslagplaats is weet ik niet zeker.
Wel gaafquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Net een minicruise naar Newcastle geboekt.Cadeautje van de Rabobank (ik ben lid).
1 persoon is gratis, voor de andere betaal je wel.
Waar ligt die akker ergens?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:09 schreef Isegrim het volgende:
En tevens een hotelletje geboekt in Heilig Landstichting (ja, da's een plaats) voor na de potluck-meet op 8 mei.
Turk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef junkiexp het volgende:
Wij gaan morgen naar Leeuwarden met de trein![]()
En maandag terug met de vers opgehaalde auto voor erbij :
[ afbeelding ]
Kan niet wachten![]()
Haha, dan maar een turk, maar die wagens rijden wel heerlijk.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Eerst bezochten we de Off-Corso maar het wemelde buiten van de zwarten
Brr zwarten! Tjeempie zeg! Jij maakt wat mee!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Eerst bezochten we de Off-Corso maar het wemelde buiten van de zwarten en
Bij Cinema moet je ook naar beneden gaan, waar meer het clubgedeelte is, boven is minder, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Weggegaan,en daarna richting de Koopgoot gelopen richting Cinema,mjah..we
hebben daar maar 30 minuten rondgehangen want er was weinig aan als in :
Veel te veel pretenties maar de kwaliteit van de bestelde dranken en hapjes,
was gewoon pet en je betaalt de hoofdprijs.
Had een tijdje terug een vriendinnetje die af en toe fiks uit de hoek kan komen. Prachtig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Dag RotterdammerTs!
Omdat Rotterdam zo'n multiculti stad is geworden, vroeg ik mij af of het Rotterdamse dialect nog wordt gesproken. Zelf vind ik 't mooi, maar als er alleen maar immigranten komen kan ik me voorstellen dat 't verdwijnt.
Hoor jij het nog wel eens?
Das snelquote:Op zondag 28 maart 2010 13:34 schreef Isegrim het volgende:
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Ga ook een stukkie fietsen.
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=tuincentrum+rotterdamquote:
quote:
De NMS, idd...quote:Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een leuke/grote Turkse supermarkt zit er in Schiedam. En lang open op zondag (NMS ofzo).
ik hou niet van dronken mensenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Hey, jij hebt mijn gezelligheid meerdere malen live kunnen constateren. En aangezien ik tegenwoordig veel meer wijn drink dan eerst, is mijn gezelligheid exponentieel toegenomen.
Je kan prima beide zijn. En volgens mij hebben we jou ook al eens dronken meegemaakt. Of in elk geval aangeschoten na een fles supermarktamaretto.quote:
Paracetamol, de pillenslikkertquote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
TJ is al aangeschoten na een paracetamolletje en een glas water
mij? Oh dat was voordat ik bewust niet meer drinkquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan prima beide zijn. En volgens mij hebben we jou ook al eens dronken meegemaakt. Of in elk geval aangeschoten na een fles supermarktamaretto.
op de fiets ben ik thuis gekomen, maargoed snap niet dat ik over de brug ben gereden.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kijk, jij maakt het veel bonter dan ik. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet meer wist hoe ik was thuisgekomen.
Nou....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kijk, jij maakt het veel bonter dan ik. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet meer wist hoe ik was thuisgekomen.
Het is echt prachtig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:10 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen! Wat een prachtig weer hè?
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:45 schreef SingleCoil het volgende:
Idem. Was een nachtje in het ziekenhuis,nu weer thuis. Goedemorgen dus
Heb je nog een reden kunnen vinden om een lekkere pijnstiller te krijgen? Of valium, omdat je totaal in paniek was door de slangetjes? Als je er dan toch bent...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef SingleCoil het volgende:
Niks bijzonders, onderzoekje. Ik heb last van slaapapneu en dat wilde ze eens precies uitzoeken, dus moest ik met slangetjes en sensoren in het ziekenhuis slapen.
En daarnaast nog zeker een drietal politiebusjes voorbij zien scheuren die kant op.. Er is dus in elk geval een "reanimastie" aan de gangquote:31-03-10 12:23:30 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25744
31-03-10 12:22:56 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25743
31-03-10 12:22:39 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25743
31-03-10 12:22:22 Brandweer Rotterdam-Rijnmond PRIO 1 TS231 OD201 Zwarte Paardenstraat 90 Rotterdam HV Assistentie Ambu AED Vak: 5991250
1400200 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400201 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400231 Brandweer Rotterdam Noord kazernealarm Baan
1400999 Brandweer Regionaal Monitorcode - lichtkrant RAC
31-03-10 12:22:11 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X REANIMASTIE Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25742
Zuivere opium, dat is het enige dat ik verdraag. En het geritsel van vers-gesteven witte verpleegstersuniformen onder de dekens. Maar A. heeft dat liever niet, dus heb ik het bij een glaasje water gehouden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je nog een reden kunnen vinden om een lekkere pijnstiller te krijgen? Of valium, omdat je totaal in paniek was door de slangetjes? Als je er dan toch bent...
In plaats van de opium? Of in plaats van de verpleegsters?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zuivere opium, dat is het enige dat ik verdraag. En het geritsel van vers-gesteven witte verpleegstersuniformen onder de dekens. Maar A. heeft dat liever niet, dus heb ik het bij een glaasje water gehouden.
beide.Ik ben een man van weinig noden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In plaats van de opium? Of in plaats van de verpleegsters?
Wow. Foto's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef blue_tiger99 het volgende:
en hier komen de gevelplaten van de maastoren naar beneden. Brandweer en politie hebben de omgeving al afgezet
waarom zwaaide ze niet ffquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriendin mocht het pand niet verlaten
Wat waren de bevindingen? Wat zijn de behandelopties voor zoiets?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef SingleCoil het volgende:
Niks bijzonders, onderzoekje. Ik heb last van slaapapneu en dat wilde ze eens precies uitzoeken, dus moest ik met slangetjes en sensoren in het ziekenhuis slapen.
Mijn Turkse bakker op Zuid sprak onvervalst Rotterdamsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Dag RotterdammerTs!
Omdat Rotterdam zo'n multiculti stad is geworden, vroeg ik mij af of het Rotterdamse dialect nog wordt gesproken. Zelf vind ik 't mooi, maar als er alleen maar immigranten komen kan ik me voorstellen dat 't verdwijnt.
Hoor jij het nog wel eens?
Tour de Francequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom zijn de Erasmusbrug en de Euromast geel vanavond
Voor de Tour inderdaad, is al de hele week zo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom zijn de Erasmusbrug en de Euromast geel vanavond
Laatst in een of ander "burenruzie" programma (met tenenkrommende geacteerde onderhandelpogingen), een Italiaans stel dat te luid was met bepaalde bezigheden, en een Hollandse hokkiedoos die daar last van had. Was niet in Rotterdam, maar het was overduidelijk te horen dat die man hier in elk geval een flinke tijd heeft gewoondquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mijn Turkse bakker op Zuid sprak onvervalst Rotterdams
Helaas niet. Ik had graag mijn overcapaciteit gedoneerd aan minder bedeelden maar het is geen neurologische aandoening.quote:
Ik krijg volgende week de uitslag. Behandelopties: varieren van een speciale mondbeugel, een neuskapje met beademing of een chirugische ingreep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat waren de bevindingen? Wat zijn de behandelopties voor zoiets?
Met dat seksverslaafde wijf?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst in een of ander "burenruzie" programma (met tenenkrommende geacteerde onderhandelpogingen), een Italiaans stel dat te luid was met bepaalde bezigheden, en een Hollandse hokkiedoos die daar last van had. Was niet in Rotterdam, maar het was overduidelijk te horen dat die man hier in elk geval een flinke tijd heeft gewoond
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Dat "seksverslaafde koppel" had gewoon een gezond libido, en kwam over als een reeel en leuk stel. Die hockeydoos liep gewoon te zeuren en te janken
Daar denkt de man van de technische commissie van ons complex vast anders overquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, wij waren dus niet dat stel in dat TV-programma.
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Dat "seksverslaafde koppel" had gewoon een gezond libido, en kwam over als een reeel en leuk stel. Die hockeydoos liep gewoon te zeuren en te janken
zo weinig maarquote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?
Ja, en geluid daarvan. Met name savonds. En zomers luidruchtig praten in de tuin.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?
Nimbyquote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.
Mooi moment om zelf dan ook maar te gaan seksen lijkt me. \o/quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.
En er dan een wedstrijd van maken wie het luidst kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi moment om zelf dan ook maar te gaan seksen lijkt me. \o/
Als je je dan nog verveelt, zou zelfs dat kunnen..quote:Op donderdag 1 april 2010 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En er dan een wedstrijd van maken wie het luidst kan.
Alsof Isegrim zich verveelt tijdens de seksquote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je dan nog verveelt, zou zelfs dat kunnen..
je bedenkt toch ook keer op keer hoe het beter kanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me nooit tijdens de seks. Ik bedenk altijd wat ik allemaal nog in huis moet doen.
Nou, dan is dat gegil toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof Isegrim zich verveelt tijdens de seks
?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me nooit tijdens de seks. Ik bedenk altijd wat ik allemaal nog in huis moet doen.
vergeleken met zonder beademing is het toch wel fijn hoor...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Isegrim het volgende:
Elke nacht aan de beademing lijkt me niet ideaal.
Heb je er veel last van? Heb je dat altijd al?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
vergeleken met zonder beademing is het toch wel fijn hoor...
Ik heb er sinds een paar jaar last van, het is iets dat langzaam steeds erger wordt. Het vervelendste is dat je 's anchts nooit langer dan 5 minuten achter elkaar slaapt en dus nooit in een diepe slaap komt. En dat heeft nogal wat negatieve effecten op je leven, bijv. dat metabolisme voortdurend in de slaapstand komt waardoor je geen voeding meer kan verbranden, en dus alles opslaat, maar ook dat je korte-termijn geheugen aangetast wordt (dat heeft die diepe slaap nodig) waardoor ik veel dingen vergeet. En natuurlijk dat ik bij het minste of geringste in slaap kan vallen, bijvoorbeeld als ik in de auto lang voor een verkeerslicht moet wachten, of als ik met iemand zit te praten die mij niet echt boeitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je er veel last van? Heb je dat altijd al?
Mja, dan heb je nog wel je REM slaapquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat is echt naar zeg.Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Ik ben al geradbraakt als ik een paar daagjes te weinig slaap.
Ik heb van mijzelf gelukkig maar heel weinig slaap nodig, 2-3 uur per nacht is genoeg. Maar het zou wel fijn zijn als ik die ook kreegquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat is echt naar zeg.Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Ik ben al geradbraakt als ik een paar daagjes te weinig slaap.
Nee, maar A. schrikt wel vaak wakker als ik lang stop met ademen, en dan schud ze me wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Reya het volgende:
Dat is wel bijzonder vervelend, inderdaad. Heb je momenteel beademing 's nachts?
Heb je niet liever een chirurgische oplossing?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb van mijzelf gelukkig maar heel weinig slaap nodig, 2-3 uur per nacht is genoeg. Maar het zou wel fijn zijn als ik die ook kreeg
Ik hoop maar op snelle aansluiting op zo'n beademer. Het lijkt wel een beetje onhandig allemaal maar het schijnt heel goed te werken.
Ze zijn gelukkig al een poosje werkeloos, maar ze staan er nog.quote:
Ik ook.quote:Morgen dan nog een halve dag werken en dan 4 dagen naar Litouwen, ik ben benieuwd
Kut dingen, al is dat misschien niet helemaal de goede benamingquote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef junkiexp het volgende:
Sowieso, condooms
Morgen dan nog een halve dag werken en dan 4 dagen naar Litouwen, ik ben benieuwd
Hey, ik heb de keukenkastdeurtjes geschuurd (waarna we besloten maar een nieuwe keuken te gaan kopen), er hangen plafonieres, en er is al behang verwijdert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, na een half jaar ga ik nu maar eens beginnen met klussen in dit huis. Ik heb een behangafstomer gehuurd bij de Gamma en ga nu behangafstomen.
Dan wordt je nog gekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig al een poosje werkeloos, maar ze staan er nog.Ik kan niet tegen hormonale anticonceptie, dan veranderd ik in een hysterisch wijf.
![]()
[..]
Ik ook.Totaal geen beeld daarbij.
je kan ook dat huis aan mij kado doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, na een half jaar ga ik nu maar eens beginnen met klussen in dit huis. Ik heb een behangafstomer gehuurd bij de Gamma en ga nu behangafstomen.
Neuh ik woon primaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou willen we er misschien wel een vriendenprijsje van maken.
misschien als iemand mijn vriendin kan overtuigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou willen we er misschien wel een vriendenprijsje van maken.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Wij hebben vandaag de auto gewassen! Gewoon, met een emmer met sop en een spons enzo!
Zo had laatst iemand een methode om tekst op papier te krijgen zonder een printer, zelfs zonder stroomquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Wij hebben vandaag de auto gewassen! Gewoon, met een emmer met sop en een spons enzo!
De ideale ligging tussen Noord en Centrum, het rustige complex op 5 minuten lopen van de binnenstad (op 3 minuten van de markt!), de goede staat van de woning, en de recent geplaatste keuken en badkamer zijn niet overtuigend?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
misschien als iemand mijn vriendin kan overtuigen.
Dank. Dat was net twee minuten te laatquote:Op maandag 5 april 2010 00:50 schreef Isegrim het volgende:
Je mag altijd langskomen als je je verveelt.
Geen probleem, dan gooi ik het ding volgende week weg met het grof vuilquote:Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of we eigenlijk nog wel plek hebben voor dat bed in de opzet die we nu bedacht hebben, waarbij we de grootste slaapkamer als aparte eetkamer willen inrichten.
Dankquote:Op maandag 5 april 2010 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar je mag nog steeds wel langskomen
Meerkeuzevragen zijn juist lastiger, aangezien je antwoord fout óf goed is, je kan het niet een beetje goed hebben, zoals met een openvraag (zoals met Wiskunde waar je wel het antwoord hebt maar niet de berekening, of andersomquote:Op maandag 5 april 2010 14:22 schreef ChatGirl het volgende:
Pff, management en organisatie is echt véél om te onthouden. Morgen tentamen, gelukkig wel meerkeuzevragen, dus dat scheelt wel weer.
Hoezo gaaf?quote:
Dat is persoonlijk tochquote:Op maandag 5 april 2010 16:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoezo gaaf?SC heeft er vorig jaar opgetreden, was wel erg leuk allemaal.. Maar wat is er nu verder bijzonder aan Litouwen?
Zo lekker dat we er nu twee blogjes over hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 21:00 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag even wezen lunchen bij Tia Piri Piri. We vroegen om 'een lunch-hapje' en we werden helemaal volgepropt met héérlijk eten. Maar even geen avondeten vandaag.
Echt een aanrader, die tent. Ontzettend lekker en zéér vriendelijk geprijsd. De eigenaars zijn erg toegewijd en stralen als ze merken dat je hun eten lekker vindt.
Nu heb ik honger.quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo lekker dat we er nu twee blogjes over hebben![]()
http://vanwisse.nl/uit-eten/Lunch-Tia-Piri-Piri
http://vanwisse.nl/uit-eten/tia-piri-piri
Heimwee?quote:
Nieuwe en oude binnenweg...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Stadhuisplein ()
Meent
Schouwburgplein / Karel Doormanstraat
Loos op het Westplein
Delfshaven
Inmiddels al terug van verkansie, al van de jetlag af, alleen druk om alle (electronische) post door te werken van tijdens mijn vakantie...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef Isegrim het volgende:
Wat is het hier stil de laatste tijd.Zeker doordat DT op ferkansie is.
Altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Inmiddels al terug van verkansie, al van de jetlag af, alleen druk om alle (electronische) post door te werken van tijdens mijn vakantie...
Ik heb slechts 14 dagen het land verlaten. Alhoewel dat in de belevenis van sommige collega's blijkbaar veel langer was...quote:
Er lag een enorme berg werk op je te wachten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb slechts 14 dagen het land verlaten. Alhoewel dat in de belevenis van sommige collega's blijkbaar veel langer was...
Collega's die in je afwezigheidsassistent hebben gelezen wanneer je weer bereikbaar bent en dan sneaky precies op die ochtend high priority mailtjes gaan sturen en gaan bellen of je het gelezen hebt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef Isegrim het volgende:
Er lag een enorme berg werk op je te wachten?
Da's wel verstandig dan ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Collega's die in je afwezigheidsassistent hebben gelezen wanneer je weer bereikbaar bent en dan sneaky precies op die ochtend high priority mailtjes gaan sturen en gaan bellen of je het gelezen hebt.
Uiteraard geeft mijn afwezigheidsassistent altijd een paar dagen langer afwezigheid aan
RyanAir en "Brussel Zuid"?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:43 schreef junkiexp het volgende:
Zo, ben ook weer terug
Vliegen op Charleroi en dan met de trein naar Rotterdam Cs vind ik niet zo'n succes
Iddquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
RyanAir en "Brussel Zuid"?![]()
Ze noemen het nog net geen Schiphol Q vleugel...
Ik begin het zat te wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik ook. Maar da's normaal de laatste maanden.
Hey, je bent wel van de goede ideeën!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef SingleCoil het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe laat is de party?
800 is trouwens geen kattepis! Zo kan LHO lekker thuis blijven en de was doen enzo!
jezus man dat zou ik als vrouw nou nooit vertrouwen. LHO met je slipjes achterlatenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:54 schreef SingleCoil het volgende:
Gefeliciteerd! Hoe laat is de party?
800 is trouwens geen kattepis! Zo kan LHO lekker thuis blijven en de was doen enzo!
Hij wast ze zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jezus man dat zou ik als vrouw nou nooit vertrouwen. LHO met je slipjes achterlaten
Feli! Geen VVE werk meer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Feliciteer mij! Ik heb een nieuwe baan en ik ga er 800 euro bruto op vooruit. Per maand!
Nouja, mijn rug kan ik nog niet helemaal krabben, maar voor de rest gaat het wel weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even kwijt dat ik nog steeds knallend veel spierpijn heb van ons laatste sportschoolbezoek...
staat er in het contract niks over 500¤ netto per maand naar 5811630 over te maken ovv Toek is lief?quote:
Dat is dan ook een zeldzaam onverstandige gewoonte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even kwijt dat ik nog steeds knallend veel spierpijn heb van ons laatste sportschoolbezoek...
Ik krijg het contract begin volgende week. Ik zal het erop naslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
staat er in het contract niks over 500¤ netto per maand naar 5811630 over te maken ovv Toek is lief?
Tja, het zijn vaak de onverstandige dingen die aantrekkelijk zijn..quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan ook een zeldzaam onverstandige gewoonte.
Dan komt het aan op mentale hardheidquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, het zijn vaak de onverstandige dingen die aantrekkelijk zijn..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Feliciteer mij! Ik heb een nieuwe baan en ik ga er 800 euro bruto op vooruit. Per maand!
Ik heb nooit gepretendeerd mijn broeders hoeder te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uit jouw mond komt dat niet heel overtuigend over
Van harte!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:51 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij heb jij niet eens een broederquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nooit gepretendeerd mijn broeders hoeder te zijn.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Net zalig gegeten voor geen drol bij tia piri piri. Tnx voor de tip!
We zijn vrijdagavond vertrokken en we zitten nu in de trein terug. Op het werkelijk schandalig slechte eten aan boord na, was het erg leuk.quote:
Leuk dat je bent gegaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef LostFormat het volgende:
Net zalig gegeten voor geen drol bij tia piri piri. Tnx voor de tip!
1 hele dag in Newcastle. Snachts heen en terug varen, en dan kom je daar in de ochtend aanquote:
Wat wilde die mafketel dan?quote:Op zondag 11 april 2010 09:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben trouwens net uit bed gebeld door een stadswacht omdat ik mijn auto moest weghalen.
Niet echt lekker wakker worden, die gast stond serieus 10 seconden te bellen, ongeschoolde mafkees![]()
En er stonden ook geen borden toen ik gisterenavond thuiskwam
Ah, de marathon dus..quote:Op zondag 11 april 2010 10:40 schreef junkiexp het volgende:
Nee dat is wel een voordeel idd, maar dan hadden ze ook wel een probleem gehad.
Geen borden neerzetten en er maar vanuit gaan dat ik erg houd in een marathon is natuurlijk geen stijl.
BBQquote:Op maandag 12 april 2010 02:53 schreef Breuls het volgende:
Terug naar Nederland; nog een maandje en dan ben ik weer in ons mooie stadje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |