Nou, dan is dat gegil toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof Isegrim zich verveelt tijdens de seks
?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me nooit tijdens de seks. Ik bedenk altijd wat ik allemaal nog in huis moet doen.
vergeleken met zonder beademing is het toch wel fijn hoor...quote:Op donderdag 1 april 2010 10:57 schreef Isegrim het volgende:
Elke nacht aan de beademing lijkt me niet ideaal.
Heb je er veel last van? Heb je dat altijd al?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
vergeleken met zonder beademing is het toch wel fijn hoor...
Ik heb er sinds een paar jaar last van, het is iets dat langzaam steeds erger wordt. Het vervelendste is dat je 's anchts nooit langer dan 5 minuten achter elkaar slaapt en dus nooit in een diepe slaap komt. En dat heeft nogal wat negatieve effecten op je leven, bijv. dat metabolisme voortdurend in de slaapstand komt waardoor je geen voeding meer kan verbranden, en dus alles opslaat, maar ook dat je korte-termijn geheugen aangetast wordt (dat heeft die diepe slaap nodig) waardoor ik veel dingen vergeet. En natuurlijk dat ik bij het minste of geringste in slaap kan vallen, bijvoorbeeld als ik in de auto lang voor een verkeerslicht moet wachten, of als ik met iemand zit te praten die mij niet echt boeitquote:Op donderdag 1 april 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je er veel last van? Heb je dat altijd al?
Mja, dan heb je nog wel je REM slaapquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat is echt naar zeg.Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Ik ben al geradbraakt als ik een paar daagjes te weinig slaap.
Ik heb van mijzelf gelukkig maar heel weinig slaap nodig, 2-3 uur per nacht is genoeg. Maar het zou wel fijn zijn als ik die ook kreegquote:Op donderdag 1 april 2010 14:29 schreef Isegrim het volgende:
Dat is echt naar zeg.Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Ik ben al geradbraakt als ik een paar daagjes te weinig slaap.
Nee, maar A. schrikt wel vaak wakker als ik lang stop met ademen, en dan schud ze me wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 14:48 schreef Reya het volgende:
Dat is wel bijzonder vervelend, inderdaad. Heb je momenteel beademing 's nachts?
Heb je niet liever een chirurgische oplossing?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb van mijzelf gelukkig maar heel weinig slaap nodig, 2-3 uur per nacht is genoeg. Maar het zou wel fijn zijn als ik die ook kreeg
Ik hoop maar op snelle aansluiting op zo'n beademer. Het lijkt wel een beetje onhandig allemaal maar het schijnt heel goed te werken.
Ze zijn gelukkig al een poosje werkeloos, maar ze staan er nog.quote:
Ik ook.quote:Morgen dan nog een halve dag werken en dan 4 dagen naar Litouwen, ik ben benieuwd
Kut dingen, al is dat misschien niet helemaal de goede benamingquote:Op donderdag 1 april 2010 21:20 schreef junkiexp het volgende:
Sowieso, condooms
Morgen dan nog een halve dag werken en dan 4 dagen naar Litouwen, ik ben benieuwd
Hey, ik heb de keukenkastdeurtjes geschuurd (waarna we besloten maar een nieuwe keuken te gaan kopen), er hangen plafonieres, en er is al behang verwijdert.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, na een half jaar ga ik nu maar eens beginnen met klussen in dit huis. Ik heb een behangafstomer gehuurd bij de Gamma en ga nu behangafstomen.
Dan wordt je nog gekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig al een poosje werkeloos, maar ze staan er nog.Ik kan niet tegen hormonale anticonceptie, dan veranderd ik in een hysterisch wijf.
![]()
[..]
Ik ook.Totaal geen beeld daarbij.
je kan ook dat huis aan mij kado doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:17 schreef Isegrim het volgende:
Zo, na een half jaar ga ik nu maar eens beginnen met klussen in dit huis. Ik heb een behangafstomer gehuurd bij de Gamma en ga nu behangafstomen.
Neuh ik woon primaquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou willen we er misschien wel een vriendenprijsje van maken.
misschien als iemand mijn vriendin kan overtuigen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou willen we er misschien wel een vriendenprijsje van maken.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Wij hebben vandaag de auto gewassen! Gewoon, met een emmer met sop en een spons enzo!
Zo had laatst iemand een methode om tekst op papier te krijgen zonder een printer, zelfs zonder stroomquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen. Wij hebben vandaag de auto gewassen! Gewoon, met een emmer met sop en een spons enzo!
De ideale ligging tussen Noord en Centrum, het rustige complex op 5 minuten lopen van de binnenstad (op 3 minuten van de markt!), de goede staat van de woning, en de recent geplaatste keuken en badkamer zijn niet overtuigend?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
misschien als iemand mijn vriendin kan overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |