Wat dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:45 schreef SingleCoil het volgende:
Idem. Was een nachtje in het ziekenhuis,nu weer thuis. Goedemorgen dus
Heb je nog een reden kunnen vinden om een lekkere pijnstiller te krijgen? Of valium, omdat je totaal in paniek was door de slangetjes? Als je er dan toch bent...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef SingleCoil het volgende:
Niks bijzonders, onderzoekje. Ik heb last van slaapapneu en dat wilde ze eens precies uitzoeken, dus moest ik met slangetjes en sensoren in het ziekenhuis slapen.
En daarnaast nog zeker een drietal politiebusjes voorbij zien scheuren die kant op.. Er is dus in elk geval een "reanimastie" aan de gangquote:31-03-10 12:23:30 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25744
31-03-10 12:22:56 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25743
31-03-10 12:22:39 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25743
31-03-10 12:22:22 Brandweer Rotterdam-Rijnmond PRIO 1 TS231 OD201 Zwarte Paardenstraat 90 Rotterdam HV Assistentie Ambu AED Vak: 5991250
1400200 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400201 Brandweer Noord OD 20.1 Officier van Dienst
1400231 Brandweer Rotterdam Noord kazernealarm Baan
1400999 Brandweer Regionaal Monitorcode - lichtkrant RAC
31-03-10 12:22:11 Ambulance Rotterdam-Rijnmond A1 AMBU X REANIMASTIE Zwarte Paardenstraat X 3012VL Rotterdam rt bon 25742
Zuivere opium, dat is het enige dat ik verdraag. En het geritsel van vers-gesteven witte verpleegstersuniformen onder de dekens. Maar A. heeft dat liever niet, dus heb ik het bij een glaasje water gehouden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Heb je nog een reden kunnen vinden om een lekkere pijnstiller te krijgen? Of valium, omdat je totaal in paniek was door de slangetjes? Als je er dan toch bent...
In plaats van de opium? Of in plaats van de verpleegsters?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zuivere opium, dat is het enige dat ik verdraag. En het geritsel van vers-gesteven witte verpleegstersuniformen onder de dekens. Maar A. heeft dat liever niet, dus heb ik het bij een glaasje water gehouden.
beide.Ik ben een man van weinig noden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In plaats van de opium? Of in plaats van de verpleegsters?
Wow. Foto's?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:48 schreef blue_tiger99 het volgende:
en hier komen de gevelplaten van de maastoren naar beneden. Brandweer en politie hebben de omgeving al afgezet
waarom zwaaide ze niet ffquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriendin mocht het pand niet verlaten
Wat waren de bevindingen? Wat zijn de behandelopties voor zoiets?quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:40 schreef SingleCoil het volgende:
Niks bijzonders, onderzoekje. Ik heb last van slaapapneu en dat wilde ze eens precies uitzoeken, dus moest ik met slangetjes en sensoren in het ziekenhuis slapen.
Mijn Turkse bakker op Zuid sprak onvervalst Rotterdamsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Dag RotterdammerTs!
Omdat Rotterdam zo'n multiculti stad is geworden, vroeg ik mij af of het Rotterdamse dialect nog wordt gesproken. Zelf vind ik 't mooi, maar als er alleen maar immigranten komen kan ik me voorstellen dat 't verdwijnt.
Hoor jij het nog wel eens?
Tour de Francequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom zijn de Erasmusbrug en de Euromast geel vanavond
Voor de Tour inderdaad, is al de hele week zo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom zijn de Erasmusbrug en de Euromast geel vanavond
Laatst in een of ander "burenruzie" programma (met tenenkrommende geacteerde onderhandelpogingen), een Italiaans stel dat te luid was met bepaalde bezigheden, en een Hollandse hokkiedoos die daar last van had. Was niet in Rotterdam, maar het was overduidelijk te horen dat die man hier in elk geval een flinke tijd heeft gewoondquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mijn Turkse bakker op Zuid sprak onvervalst Rotterdams
Helaas niet. Ik had graag mijn overcapaciteit gedoneerd aan minder bedeelden maar het is geen neurologische aandoening.quote:
Ik krijg volgende week de uitslag. Behandelopties: varieren van een speciale mondbeugel, een neuskapje met beademing of een chirugische ingreep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat waren de bevindingen? Wat zijn de behandelopties voor zoiets?
Met dat seksverslaafde wijf?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Laatst in een of ander "burenruzie" programma (met tenenkrommende geacteerde onderhandelpogingen), een Italiaans stel dat te luid was met bepaalde bezigheden, en een Hollandse hokkiedoos die daar last van had. Was niet in Rotterdam, maar het was overduidelijk te horen dat die man hier in elk geval een flinke tijd heeft gewoond
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Dat "seksverslaafde koppel" had gewoon een gezond libido, en kwam over als een reeel en leuk stel. Die hockeydoos liep gewoon te zeuren en te janken
Daar denkt de man van de technische commissie van ons complex vast anders overquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, wij waren dus niet dat stel in dat TV-programma.
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die ja. Dat "seksverslaafde koppel" had gewoon een gezond libido, en kwam over als een reeel en leuk stel. Die hockeydoos liep gewoon te zeuren en te janken
zo weinig maarquote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?
Ja, en geluid daarvan. Met name savonds. En zomers luidruchtig praten in de tuin.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:02 schreef Asgard het volgende:
[..]
O ok, ik had alleen maar stukjes gezien en kon alleen de ondertiteling lezen. Iets met 3x per dag seks?
Nimbyquote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.
Mooi moment om zelf dan ook maar te gaan seksen lijkt me. \o/quote:Op donderdag 1 april 2010 12:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel herrie ze maakten. Ik bedoel, als mijn buren drie keer per dag onwijs luidruchtige seks zouden hebben, zou me dat mogelijk ook wel irriteren.
En er dan een wedstrijd van maken wie het luidst kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mooi moment om zelf dan ook maar te gaan seksen lijkt me. \o/
Als je je dan nog verveelt, zou zelfs dat kunnen..quote:Op donderdag 1 april 2010 12:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En er dan een wedstrijd van maken wie het luidst kan.
Alsof Isegrim zich verveelt tijdens de seksquote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je je dan nog verveelt, zou zelfs dat kunnen..
je bedenkt toch ook keer op keer hoe het beter kanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik verveel me nooit tijdens de seks. Ik bedenk altijd wat ik allemaal nog in huis moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |