Bij Cinema moet je ook naar beneden gaan, waar meer het clubgedeelte is, boven is minder, vind ik zelf.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Weggegaan,en daarna richting de Koopgoot gelopen richting Cinema,mjah..we
hebben daar maar 30 minuten rondgehangen want er was weinig aan als in :
Veel te veel pretenties maar de kwaliteit van de bestelde dranken en hapjes,
was gewoon pet en je betaalt de hoofdprijs.
Had een tijdje terug een vriendinnetje die af en toe fiks uit de hoek kan komen. Prachtig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:21 schreef Runselpink het volgende:
Dag RotterdammerTs!
Omdat Rotterdam zo'n multiculti stad is geworden, vroeg ik mij af of het Rotterdamse dialect nog wordt gesproken. Zelf vind ik 't mooi, maar als er alleen maar immigranten komen kan ik me voorstellen dat 't verdwijnt.
Hoor jij het nog wel eens?
Das snelquote:Op zondag 28 maart 2010 13:34 schreef Isegrim het volgende:
http://www.intratuin.nl/vestiging_prov/Zuid-Holland/2
Ga ook een stukkie fietsen.
http://www.google.nl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=tuincentrum+rotterdamquote:
quote:
De NMS, idd...quote:Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat een leuke/grote Turkse supermarkt zit er in Schiedam. En lang open op zondag (NMS ofzo).
ik hou niet van dronken mensenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Hey, jij hebt mijn gezelligheid meerdere malen live kunnen constateren. En aangezien ik tegenwoordig veel meer wijn drink dan eerst, is mijn gezelligheid exponentieel toegenomen.
Je kan prima beide zijn. En volgens mij hebben we jou ook al eens dronken meegemaakt. Of in elk geval aangeschoten na een fles supermarktamaretto.quote:
Paracetamol, de pillenslikkertquote:Op maandag 29 maart 2010 19:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
TJ is al aangeschoten na een paracetamolletje en een glas water
mij? Oh dat was voordat ik bewust niet meer drinkquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan prima beide zijn. En volgens mij hebben we jou ook al eens dronken meegemaakt. Of in elk geval aangeschoten na een fles supermarktamaretto.
op de fiets ben ik thuis gekomen, maargoed snap niet dat ik over de brug ben gereden.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kijk, jij maakt het veel bonter dan ik. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet meer wist hoe ik was thuisgekomen.
Nou....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Isegrim het volgende:
Nou, kijk, jij maakt het veel bonter dan ik. Ik heb nog nooit gehad dat ik niet meer wist hoe ik was thuisgekomen.
Het is echt prachtig!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:10 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen! Wat een prachtig weer hè?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |