Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Over het algemeen: Dit topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Jammer dat vuurwerk gemist..
Ik mis wel vaker van die lokale dingen omdat ik nooit iets van een regionaal krantje in kijk. Weten jullie iets van een rotterdamse site waar dit soort dingen en ander cultureel spul aan bod komt?
Het vuurwerkgebeuren stond in het Rotterdam gedeelte in de Metro.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Ik mis wel vaker van die lokale dingen omdat ik nooit iets van een regionaal krantje in kijk. Weten jullie iets van een rotterdamse site waar dit soort dingen en ander cultureel spul aan bod komt?
zoiets dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk altijd dat de oorlog is uitgebroken.
Ja hier nog één! Ik zit in Prinsenland en vlakbij mijn huis is dus een vuurwerkdepot! Dus ik dacht echt even daaraan...tot ik hier lasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook![]()
Of dat er stiekem een vuurwerkdepot in de buurt zat dat ontplofte ofzo
een vuurwerkdepot in Prinsenland??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja hier nog één! Ik zit in Prinsenland en vlakbij mijn huis is dus een vuurwerkdepot! Dus ik dacht echt even daaraan...tot ik hier las
http://www.echo.nl/kaart/rijnmond/ ? En dan afhankelijk van welke wijk je woont aanklikken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:43 schreef LostFormat het volgende:
Ken je Anthonetta Kuijlstraat? Soort bedrijventerreintje waar dus ook vuurwerk verkocht wordt enzo. Of het echt het hele jaar door opslagplaats is weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
een vuurwerkdepot in Prinsenland??![]()
waar??
Huh?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef ChatGirl het volgende:
-edit- hebt t al gevonden. Via dat boekje dus!
Ik vroeg waar je het had gevonden, maar toen ik op invoeren klikte, vond ik het ook meteen op de rabosite. De post was dus overbodig.quote:
Is ver genoeg weg voor mijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ken je Anthonetta Kuijlstraat? Soort bedrijventerreintje waar dus ook vuurwerk verkocht wordt enzo. Of het echt het hele jaar door opslagplaats is weet ik niet zeker.
Wel gaafquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Net een minicruise naar Newcastle geboekt.Cadeautje van de Rabobank (ik ben lid).
1 persoon is gratis, voor de andere betaal je wel.
Waar ligt die akker ergens?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:09 schreef Isegrim het volgende:
En tevens een hotelletje geboekt in Heilig Landstichting (ja, da's een plaats) voor na de potluck-meet op 8 mei.
Turk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef junkiexp het volgende:
Wij gaan morgen naar Leeuwarden met de trein![]()
En maandag terug met de vers opgehaalde auto voor erbij :
[ afbeelding ]
Kan niet wachten![]()
Haha, dan maar een turk, maar die wagens rijden wel heerlijk.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Eerst bezochten we de Off-Corso maar het wemelde buiten van de zwarten
Brr zwarten! Tjeempie zeg! Jij maakt wat mee!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:37 schreef FP128 het volgende:
Eerst bezochten we de Off-Corso maar het wemelde buiten van de zwarten en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |