Mocht jouw topic winnen, dan wil ik wel dat de titel veranderd wordt in: "Waar Viking geen geduld heeft."quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd welk topic het gaat winnen. Jij bent de rechtmatige topicopener, maar ik was eerder.
Sorry, ik ben geloof ik niet meer wakkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:35 schreef P.F het volgende:
@ Ewelina: Dat kan qua kleur natuurlijk prima, ik doelde op de hoeveelheid
Ziet er inderdaad goed uit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik post m'n lijst ook gewoon nog een keer, omdat ik er blij mee ben
O: 2 boterhammen; 1x nagelkaas, 1x pepercervelaat
T: -
L: 4 dikke plakken brood, 2x met kaas, 1x met iets worsterigs en 1x met kipkerriesalade, 2 glazen jus
T: banaan en een mandarijn
T: bak yoghurt met paar rozijnen
S: RPM
D: maaltijdsalade bacon/sla/ei/tomaat/partjes aardappel
uhhh dat heb ik 5 jaar lang gedaan, met hun was erbij, en dan vouwde ik ook al hun was en als ik studieweek of vakantie had dan streek ik ook nog...quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
En ik ken niemand die zelf zijn was bij zijn ouders doet en ik ben het ook eigenlijk niet van planHet is zo onhandig
Ik doe/deed dat dus op jouw manier maar ik bedoel helemaal gescheiden de was doen, dat vind ik raar!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
uhhh dat heb ik 5 jaar lang gedaan, met hun was erbij, en dan vouwde ik ook al hun was en als ik studieweek of vakantie had dan streek ik ook nog...
en in jaar 6 had ik eindelijk plek voor een wasmachine
dat dus!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef _Calimero_ het volgende:
Succes morgen Ewelina, met je tentamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Eigenlijk vanalles. Heb er nu vooral wat rustige dingetjes op staan (gare du nord, john mayer, jason Mraz, etc)quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat voor soort muziek vind je leuk?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:18 schreef neen het volgende:
Goed plan zeg! Dat ga ik ook even doenIk ken ze bijna allemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The thrills ken ik wel, en jamiroquai natuurlijk, is wel leuk! en the shins zegt me ook wel iets..
Ik houd van vrolijke en chille muziek. Wat ik hierboven al neerzette. En ik heb nu ook nog ' music for cocktails'
Jurk
stereophonics )Best of)
michael jackson (number ones)I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Te weird om uit te leggen! Ik wilde een poging gaan doen, maar toch maar niet...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:16 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen.
Waar had je over gedroomd Co?
Haha, dat heb ik ook vaak met dromen! Nou, welterusten dan maar weerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Te weird om uit te leggen! Ik wilde een poging gaan doen, maar toch maar niet...ik ga me nog maar eens proberen om te draaien, want het etentje was toch gezellig gister, dus lag er pas laat in.
Ghe, nee dan komt onze muzieksmaak waarschijnlijk niet overeenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga Calimero maar niet aan muziek helpen, want zoals een vriendin ooit eens zei: "Hey, heb jij eigenlijk ook vrólijke muziek?".
En ik zou om 6 uur opstaan om nog wat extra tijd te hebben om een les voor te bereiden, maar het lukte me niet. Nu heb ik 1,5 uur de tijd op school en ik hoop dat dat genoeg is. Ik vind het vaak zo lastig: inschatten hoeveel tijd ik nodig heb. Als ik denk dat het veel tijd kost, kost het weinig tijd en vice versa.
Succes met je tentamen, Ewelina!
Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook vaak met dromen! Nou, welterusten dan maar weer.
Hihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinkt) Voel je je al wat beter?
Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hihi. Ook met mijn echte naam kan weinig schattigs mee gedaan worden.
Het gaat vrij goed. Ik eet weer een heel stuk meer. Ik moet zelfs oppassen dat ik niet teveel eet (wel vrijwel allemaal gezonde dingen). Overdag denk ik er niet zoveel aan, maar ik droom er wel iedere nacht over en dat vind ik vervelend. Verder heb ik hem (op 2 mailtjes na) niet meer gezien of gesproken en dat voelt ook een beetje gek, maar misschien ook wel even verstandig.
Hoe is het met jou?
We waren 4,5 jaar bij elkaar. Overdag denk ik er inderdaad weleens aan (we hebben natuurlijk veel herinneringen samen), maar niet op een manier dat ik er verdrietig van word gelukkig. Misschien droom ik er wel over, omdat ik er overdag niet zoveel mee bezig ben. Maar dat word vast ook een keer minder.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!
Hier gaat 't goed hoor, lief dat je het vraagtBaal toch wel flink van m'n sollicitatie maar verheug me ERG op mijn vakantie
En ik sta 5e voor een heel leuk huisje, dus hopelijk ligt er een brief dat ik mag komen kijken als ik terug kom
O, en the baseballs ken/heb ik idd, en thanks voor de tip DaDtje!
Streetlight Manifesto luisterde ik altijd regelmatig met mijn ex! Inderdaad leuke, vrolijke muziek! Everything goes numbquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Chicolate het volgende:
Streetlight Manifesto is ook vrolijke muziek. Verder luister ik momenteel vooral Ierse volksmuziek (
) als voorpret voor mn vakantie dus dat zal ik je niet aandoen. En volgens mij vond je Mindless Self Indulgance ook wel leuk toen ik dat hier een keer liet zien (dat nanananana liedje), maar dat is iets minder vrolijk ...
Oeh succes Maria![]()
.
Kwak, je bent geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag voortgangsgesprek en ik zie er erg tegenop, maar, ik woog vanochtend wel 99,7![]()
![]()
dus ik benécht onder de honderd gedoken nu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! dus dat verzacht de rest weer een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, het kostte uiteindelijk nog geen uurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ghe, nee dan komt onze muzieksmaak waarschijnlijk niet overeen
Succes met je voorbereidingen, is het al bijna af?
Een vijl onder je matras schijnt goed te helpen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bananen eten!
Of is dat een fabeltje?
Niet op de bank in slaap vallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef sigme het volgende:
Kramp en knarsende botten lijkt mij niet hetzelfde. Ik ben erg krampgevoelig; geen tips behalve genoeg slaap en niet teveel stress.
Jij hypochonder.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga idd even naar de huisarts denk ik, want het is echt niet leuk en ik heb het al jaren. Bovendien heb ik een bultje aan de binnenkant van m'n mond dat er ook al jaren zit en dat soms ook harder is dan anders. Ik zag laatst in Style by Jury () een vrouw die ook al jaren een plekje had, maar dat bleek wel mooi huidkanker te zijn. Ik bedoel maar
.
Nee. Alleen links. En al jaren dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij hypochonder.
Dat bultje is waarschijnlijk een speekselkliertje dat een beetje verstopt raakt maar toch weer opengaat . Als het goed is zit dat bultje ook aan de andere kant.
ho stop, stapje terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het begin van het einde heeft zich ingezet, heb al een dropje genomen en nu heb ik gezien dat meneer naast drop ook m&m's, chips, studentenhaver en pretzels op z'n salontafel heeft liggenZo kan een mens toch niet lijnen!!
Gelukkig heb ik wel gewoon ontbeten met twee boterhammen met pindakaas.
Therapie-kwakz0r to the rescue!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef kwakz0r het volgende:
Onderken dat je er trek in hebt, maar breng meteen de gedachte in dat je je beter zult voelen als je het niet eet.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ho stop, stapje terug.
het feit dat het er ligt, en het feit dat je 1 dropje hebt gegeten betekent NIET dat je de rest ook maar op moet eten. Haal het uit het zicht, vertel meneer dat ie t maar even in de keuken moet bewaren en daar gaan halen als ie trek heeft.
Onderken dat je er trek in hebt, maar breng meteen de gedachte in dat je je beter zult voelen als je het niet eet.
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreestquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
hm, alweer terug van gesprekje met begeleider. buiten ene beetje vreemde spanning was ze qua opmerkingen in elk geval relaxed... nou ja... voor niks druk gemaakt... maar de druk blijft wel groot op me om me te bewijzen zeg maar... pfoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ksssssjt jij. Aan de studiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, stoer. Ik heb nog nooit met Excel gewerkt maar ik heb net wel een heel mooi ding gemaakt waarmee ik precies kan uitrekenen hoeveel een taart mij heeft gekost.
Heb gekeken; echt mooi!! En nu heb ik zin in taart.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ze 'm hier zelf wil posten of niet, maar ik heb 'm stiekem zelf wel al in het Taarten en cupcakes decoreren topic in CUL gezet..
Driewerf hulde!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ze 'm hier zelf wil posten of niet, maar ik heb 'm stiekem zelf wel al in het Taarten en cupcakes decoreren topic in CUL gezet..
Zorgen dat hij een geheime voorraadplek maakt waar hij al z'n rotzooi neerlegt zodat jij er geen last van hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het begin van het einde heeft zich ingezet, heb al een dropje genomen en nu heb ik gezien dat meneer naast drop ook m&m's, chips, studentenhaver en pretzels op z'n salontafel heeft liggenZo kan een mens toch niet lijnen!!
Gelukkig heb ik wel gewoon ontbeten met twee boterhammen met pindakaas.
Toen ik vandeweek die cursus had, ontbeet ik om half 7, en dan pas weer lunch rond twaalven.... Amai, ik werd helemaal duizelig van de honger! maar het zal ook wel iets van gewenning zijn; zeker mijn ochtend-T is belangrijk voor mijn functionerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja is echt een super restaurantje CF. Beetje traditie geworden om met vrienden van ons daar te eten. Echt altijd goed gewoon. En ik heb vanochtend alleen maar vergaderd, dus niks inspannend gedaan. Gaat echt prima.
We wonen niet samen hè, alleen soms. Misschien ging ie ervan uit dat het al op zou zijn voor ik zou komen, maar dan nog is het erg veelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen ik vandeweek die cursus had, ontbeet ik om half 7, en dan pas weer lunch rond twaalven.... Amai, ik werd helemaal duizelig van de honger! maar het zal ook wel iets van gewenning zijn; zeker mijn ochtend-T is belangrijk voor mijn functioneren
Is 't etentje nog ter ere van je verjaardag?
Nachtwacht, je hebt wel een punt, maar eigenlijk vind ik het ook echt wel lam van de vriend van PuffJe kerel hoeft niet mee te doen met je dieet, natuurlijk, maar zoveel snoeperijen in huis halen en dan ook nog eens gewoon op tafel leggen... Niet erg supportive.
dat begreep ik al uit wat je schreefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We wonen niet samen hè, alleen soms. Misschien ging ie ervan uit dat het al op zou zijn voor ik zou komen, maar dan nog is het erg veelRotzooi kan ie in het algemeen beter opruimen, maar het telt ook wel voor mezelf dat ik me in een andere omgeving dan m'n eigen kamer, het moeilijker vind om discipline op te brengen. Al lukt het met anderen erbij dan weer best goed, want dan wil ik nooit zoveel eten
(dáárom is ze zo dik...
)
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat begreep ik al uit wat je schreefMaar dan nog zou hij je wel iets meer mogen steunen - hij weet toch wat jouw zwakheden zijn? Plus dat al dat gesnoep voor hem ook niet goed is
Ik ontbijt rond 7 uur, neem T1 rond 10:00 en dan lunch rond half 1. Works for mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen ik vandeweek die cursus had, ontbeet ik om half 7, en dan pas weer lunch rond twaalven.... Amai, ik werd helemaal duizelig van de honger! maar het zal ook wel iets van gewenning zijn; zeker mijn ochtend-T is belangrijk voor mijn functioneren
Is 't etentje nog ter ere van je verjaardag?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.
Oja, sauna is wel een goeie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben je zoveel afgevallen de laatste tijd, Shiny? En de bakkerswinkel is wel leuk, bij die in Utrecht ben ik nog eens wezen lunchen met studiegenootjes!
Mbt verjaardagskado: een vuilniszak?Of anders iets van saunabezoek oids als ze dat leuk vindt? Iig niet iets tastbaars ofzo
Of je neemt haar mee uit eten!
*gaat naar CUL om DaDs taart te bekijken* Edit: moooi! Die lijst om het plaatje ook!![]()
is ook zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.
Dat klinkt heel tof!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zometeen naar de stad, daar zijn mn twee beste vriendinnen als het goed is koffie aan het drinken
Zit nu nog even uit te rusten van gisterenhet was echt een toffe dag
![]()
's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten (heb een zilvergrijze panty gescoord en daarna erg veel complimentjes, dus check!) terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags. Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd
Daarna nog een hele rits foto's natuurlijk op de twee trappen
en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde!
Ik heb flinks met DaD's visitekaartje rondgezwaaid, voor wie ook eens iets leuks wil
Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.
Ohja, en tussendoor ook nog cadeautjesheel veel leuke cadeautjes
* blij is![]()
gefeliciteerd! fijn moment he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja gave taart he!!!!! Hij was echt de grote topper van de dag, de oh's en ah's vlogen me om de orenEn er zijn echt honderd foto's van gemaakt
En hij was lekker!!!
er zat botercreme met bokkepootjes in
mag mijn naam alleen van de foto af DaD?![]()
Ik kwam om ongeveer kwart over 12 terug van m'n pauze en toen heb ik nog een poosje staan kijken, maar dan ben ik net te vroeg geweest dus!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik heb nog aan je gedacht toen ik op de trap van het Academiegebouw stond te poseren voor de afstudeerfotoHad wel zo'n idee dat je daar aan het studeren zou zijn!
Anders ik wel! Ik ga vandaag lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gefeliciteerd! fijn moment he?
ik heb zin in weekend
Ja dat vroeg ik me ook af, maar ik was bang dat ik idd iets had gemistquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Is er trouwens nog iemand die iets van Merel heeft vernomen? Heb haar al een tijdje niet zien posten!of ligt dat aan mij / heb ik iets gemist?
I dissaprovez ur submishinz!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef neen het volgende:
Zo, in de trein over 2.5 uur wel thuis
Lijstje:
O:yoghurt
T: koffie+appel
L: 2 boterhammen en een gekookt ei
weetniet + feestje
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
I dissaprovez ur submishinz!
Wel beter eten hoor.
Ga jij geen soepje eten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
NaanbroodIk probeer eten te verzinnen voor vanavond! Inspiratieloos
Nou ja Mariaatje, wat dacht je van naanbrood met een curry gerecht??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
NaanbroodIk probeer eten te verzinnen voor vanavond! Inspiratieloos
En weer een keer hardlopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
I dissaprovez ur submishinz!
Wel beter eten hoor.
Iets met gehakt dan maar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Anna: ik voelde net ineens met mn tong mn hechting!Dus ik denk dat het uitgewerkt begint te raken
Voelt niet zo leuk natuurlijk, maar meer vervelend dan echt WAAAH PIJN.
Oh en ik heb al twee dagen soep gegeten deze week! Ik denk eigenlijk dat ik vanaaf wel iets redelijk normaals kan eten (mocht ook van de kaakchirurg!), maar biefstuk oids ga ik maar niet aan beginnen
![]()
Co: lekkerrrr!Maareh. Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, heb je nu echt zo'n 'day-aftergevoel'?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kwam om ongeveer kwart over 12 terug van m'n pauze en toen heb ik nog een poosje staan kijken, maar dan ben ik net te vroeg geweest dus!
Wat voor leuke cadeautjes heb je gehad?.
Yuss! Net was het even naar maar toen heb ik er nog een paracetamol in gestopt en ik loop nu alweer te geitenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh Maria, heb je je kiezen laten trekken?? Ik meen te lezen dat het meevalt? Gelukkig maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook en ik vind het een hele leuke naam!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
Oooh LB ik weet je voornaam nu wel want ik heb in het taartentopic gelurkt net!
Niet iedereen had hem gezien denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik bedoel dan heeft het geen zin om hem hier wel weg te painten!
Ik was laatst nog met haar naar de filmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wat fijn dat het leuk was LD! En wat een mooie taart DaD!!hulde!
Is er trouwens nog iemand die iets van Merel heeft vernomen? Heb haar al een tijdje niet zien posten!of ligt dat aan mij / heb ik iets gemist?
Nee ik bedoel dat hij wel gequote is en dat je sowieso aan de bestandsnaam haar naam kan zien en dat de foto in de quote het nog doet. Snap jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Niet iedereen had hem gezien denk ik.
Huhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
LadyBlack, heb je nu echt zo'n 'day-aftergevoel'?
Ik moest na mijn afstudeerpraatje nog twee tentamens doen, dat was een béétje jammerlijk
skinny bitchquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
zeepjedie vinnikleuk!
succes met je kiezen maria! mij viel het ook erg mee, neem braaf je pijnstillers ook als je nog niet zoveel pijn hebtdat voorkomt dat napijn te erg inslaat.
succes met je tentamen ewlina
ik heb vandaag voortgangsgesprek en ik zie er erg tegenop, maar, ik woog vanochtend wel 99,7![]()
![]()
dus ik benécht onder de honderd gedoken nu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! dus dat verzacht de rest weer een beetje
Kan je de foto niet weg gooien en aan een moderator vragen of ze de quote aanpassen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het spijt me, LB.. Ik had wel al expres je username er niet bijgezet, in het taartentopic.
.
Gezellie! Is het leuk met vriendlief?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef AKnynke het volgende:
lijstje voor vandaag is so-so, ik ga er vanuit dat de lijstjes wel beter worden als vriendje weg is:
O: yoghurt met bramen en frambozen en muesli
T: appel
L: tostie met parmaham, sla
T: 4 tofifee's
T: handje cashewnoten
D: pasta met citroen, tijm, champignons en parmezaanse kaas met knoflookbrood..nog even een toetje verzinnen, er komen mensen eten en spelletjes spelen..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gezellie! Is het leuk met vriendlief?
Ja maar, verhuist jullie werk dan ook mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Voor 150.000 E heb je echt een kast van een huis in Duitsland,geweldig!
Sommige keukens ook, ongelooflijk
en we drinken een biertje en eten wat kaas. Dat mag ook nog op het lijstje!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
We zitten nu gezellig tegen over elkaar te studeren. Of, hij..ik heb geen zin meer..
Ik vind het eigenlijk best een OK lijstje. Nou ja, niet voor elke dag... Maarhet kan er heus mee doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en we drinken een biertje en eten wat kaas. Dat mag ook nog op het lijstje!
Net over de grens, dan is het nog maar 50 km... Maar het is alleen even kijken hoor want ik hou wel van het plaatsje waar we nu wonenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar, verhuist jullie werk dan ook mee?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een OK lijstje. Nou ja, niet voor elke dag... Maarhet kan er heus mee door
Ik ben dan weliswaar niet CF, maarrrr:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Heb jij nog een leuk recept voor een makkelijk en snel en lekker toetje?ik zit aan een crumble te denken, maar dat heb ik deze vrienden al zo vaak voorgeschoteld..
oeh, die nutella marshmellow mousse...lekker!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben dan weliswaar niet CF, maarrrr:
http://artofdessert.blogs(...)shmallow-mousse.html
http://ericasweettooth.bl(...)hazelnut-mousse.html
geen van beide gemaakt, maar ze stonden in mn foodgawker-faves
Is zij dat grietje naast Rihanna? Die heeft echt een stem als een.... ja als een wat eigenlijk?quote:
Rechts naast Beyoncequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is zij dat grietje naast Rihanna? Die heeft echt een stem als een.... ja als een wat eigenlijk?niet tof in elk geval!
Heee Pie Efjequote:
Is dat niet die Carrie Underwood?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
Fergie kan ook echt niet zingen trouwens!
En is die met de witte broek Natasha Bedingfield?En wie is het meisje links van Mariah Carey?
Met die leren broek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef P.F het volgende:
O ik lees dat Ciara er ook in zit maar wie is dat?
Mooi zoquote:
Met. Zonder vind ik vervelend want dan ga ik naar mijn eigen ademhaling luisteren en dat is naar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
Met of zonder muziek? Volgens mij heb ik hier geen muziek!
Ik ook op mezelf!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Met. Zonder vind ik vervelend want dan ga ik naar mijn eigen ademhaling luisteren en dat is naar.
Geebeetje: 5x!! Trots op je!!
Probeer eens een peil erop te trekken. Scheelt een stuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:27 schreef Chicolate het volgende:
Tentamen ging denk ik wel redelijk goed. Hoop ik. Kan er nooit echt een pijl op trekken bij dit vak.
Wat goed!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook op mezelf!Ben ook veel energieker en zit lekkerder in m'n fel vel
. En ik ben bezig met een hardloopschema en die doelen behaal ik ook telkens, dat is wel fijn. Heb je nog het gevoel ergens naar toe te werken
Mo krijgt blommen in d'r haarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
bruidskapster is er!ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreestDjiez, die hing bij ons altijd op de wc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht altijd dat ik de enige in Nederland was onder de 60 die het rijmpje kende![]()
Ik ken hem zo:
Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Djiez, die hing bij ons altijd op de wc!
Ik dacht altijd dat ik de enige in Nederland was onder de 60 die het rijmpje kende![]()
Ik ken hem zo:
Door 't lijden dat hij vreestIk twijfelde ook wat over de GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder, tsja, ik ben die van de Baedeker voor de vrouw he. Innerlijk was ik de zestig gepasseerd voordat ik 25 was. Tekenend dat jij het rijmpje ook kent, Laureline van Ravian.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
[..]
Ik ken hem zo:
Door 't lijden dat hij vreestIk ken 'm ook hoor. Mijn moeder zei dat altijd als ik naar de tandarts moest. Ik had dan ook de meest vreselijke tandarts die ooit geleefd heeft, dus het bleef vaak niet bij vrezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer eens een peil erop te trekken. Scheelt een stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rituals.. Hopelijk haal je je tentamen!
Ik heb echt een kuthumeur zeg..
Klinkt inderdaad rot! Ik zou ook balen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah. Ik ben alles een beetje zat. Zat dat ik al weken geen weekend heb gehad, zat dat ik nog stééds ongesteld ben, zat van de rugpijn, zat van m'n scriptie, m'n werk... Gaat wel weer over..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah. Ik ben alles een beetje zat. Zat dat ik al weken geen weekend heb gehad, zat dat ik nog stééds ongesteld ben, zat van de rugpijn, zat van m'n scriptie, m'n werk... Gaat wel weer over..
Och DaDjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hi Vampie! Hoe gaat het met je pootje? En de kindertjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt weer binnen gestrompeld....
Nu gaat het me lukken!
Pootje gaat beter.. Pin is er uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Hi Vampie! Hoe gaat het met je pootje? En de kindertjes?
de stop & shop of shop & stop is redelijk goedkoop! veel aanbiedingen ook! die zijn vaak alleen voor pashouders maar dan moet je bij de kassa even zeggen dat je niet uit de buurt komt en geen pasje hebt, dan doen ze t met een dummy pasje voor jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Even zwaaien vanuit Boston![]()
Geweldige reis gehad, fijn hotel, vandaag naar Salem geweest (koud!!!) en wezen inkopen. Leuk hier.Alleen die supermarkten, wat zijn die duur zeg
Heb jij uiteindelijk nog een betaalbare gevonden kwak?
[..]
Ik ken hem zo:
Door 't lijden dat hij vreestMijn ouders hebben dat op hun slaapkamer hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier, op het kantoor van m'n pa, hangt ook een geborduurd rijmpje. Of rijm eigenlijk.
Als je denkt: 'Ik ben verslagen' is de nederlaag een feit
Als je denkt: 'Ik zal niet versagen' win je op den duur de strijd
Als je denkt: 'Ik kan het niet halen' is de tegenslag op til
Want het overslaan der schalen hangt voornamelijk af van Wil (met een hoofdletter hè!)
Moedelozen gaan ten onder
Door hun twijvel (borduurfout van m'n moeder), door hun vrees
Vechters winnen door een wonder
Telkens weer de zwaarste race
Denk: 'Ik kán het' en dan gáát het
Iedereen vindt bij wilskracht baat
En in zaken wint de daad het
van het nutteloos gepraat
Als je jammert: 'Ik ben zwakker dan mijn grote concurrent."
blijf je levenslang de stakker die je ongetwijveld () bent.
Niet de Goliaths en de rijken tellen in de kamp voor zes
Maar de fermen die niet wijken
hebben vroeg of lsaat succes.
Ik vind hem wel leuk.
Tevens goedemorgen. Ik was om half 7 al wakker, maar ik mocht pas om half 9 beneden komen. Dus ik ga zo even douchen, ontbijten en dan nog even het centrum van Drachten in denk ik
.
Niet meer actief op Fok!
Oh, maar het belooft veel goeds!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
kapster was gisteren dus geweest. Aardig vrouwtje![]()
Heeft me overgehaald voor die dag wat hairextentions te nemen, want mijn haar is echt heel dun, futvrij en nou ja, ga zo maar door
ze had wel wat geprobeerd, en het komt in de richting van wat ik wil, maar omdat het niet echt lang is, en dus ook nog eens zo dun, wordt het 'm gewoon niet. Bovenkant enzo zijn prima, maar omdat 't vanaf boven moet (en niet vanuit onder kan, lijkt het alsof ik een of ander geschoren iets heb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met hairextentions wordt het dus wat 'weelderiger' en wat vrijer als het goed is.
maandag komt ze langs om de kleur uit te kiezen, en dan kom ze 3 juli het echte proefkapsel en de proefmake-up doen (doet ze ook!) dus helemaal top
Ga ondertussen nog wel even naar wat leuke kapsels zoeken waarvan ik denk 'dat vind ik wel leuk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |