quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, prikken hebben we eind feb al gehaald. Hep. A, DTP en gele koorts.
Ik vind het heel spannend allemaal.. enige waar ik beetje nerveus over ben is de hoogte... en dan met name de angst voor hoogteziekte. We hebben wel een medicijn mee, maar dat zijn ook geen snoepjes. Enige remedie is verder: afdalen. En dat zou wel veel verpesten, aangezien die zoutvlakte bijvoorbeeld op zo'n 5 km hoogte ligt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:
[..]Ja dat zijn dus de berichten die ik níet wil horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ja, ik heb een jongetje hè?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
houden je kids van dino's tink? aan de oostkust heb je een paar plekken waar je dino-voetsporen kunt bekijken, in elk geval in connecticut ergens...
ik pak even mn reisgids erbij (heb de capitoolgids van New England)quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind vliegen ook doodengZie dan ook best op tegen morgen.
[..]
Ja, ik heb een jongetje hè?We gaan in ieder geval dino#s kijken in het museum, maar echte voetsporen zijn natuurlijk nog beter. Weet je nog waar precies?
Hij leeft nog..quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja dat zijn dus de berichten die ik níet wil horen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Syrena het volgende:
Fipo?
Ik ben alleen naar Cuba gevlogenEn terug
Ook overgestapt in Madrid trouwens. Daar was ik nog het bangst voor, dat ik de weg naar de terminal niet zou vinden (je moet met zo'n trammetje) en dat ze m'n koffers zouden kwijtraken bij het overladen.
En dat iedereen kon zien dat ik 1000 euro cash bij me had
Die heb ik ook. Paginanummers zijn primaquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik pak even mn reisgids erbij (heb de capitoolgids van New England)
zal even een lijstje posten met een paar dingen anders!
Mijn man wil dat ik morgenvroeg nog naar de dokter ga om valium oid te halen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, gewoon niet gaan slapen, dan ben je morgen kapot en val je in het vliegtuig wel in slaap. Dat wordt ook mijn tactiek denk ik.
Vreselijk, als iedereen in het vliegtuig slaapt, behalve jijquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, gewoon niet gaan slapen, dan ben je morgen kapot en val je in het vliegtuig wel in slaap. Dat wordt ook mijn tactiek denk ik.
Ik jat wat oxazepam van mn vader denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn man wil dat ik morgenvroeg nog naar de dokter ga om valium oid te halen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
Wat een aparte combi Tink, sandwichspread en boter. Nu doe ik zelden ergens boter onder, maar met sandwichspread lijkt het me al helemaal...bijzonder.
Op zich ben ik er ook niet echt dol op. Ben één keer geupgrade naar business omdat ik een niet te stelpen bloedneus had en dat was een lange vlucht naar Miami en dat was wel echt heerlijk. Zo jammer dat dat zo idioot duur is, want honderd euro xtra had ik er zo voor over gehad!! Een vriendin van mij maakt documentaires en heeft een slechte rug en die laat in haar contract altijd vastleggen dat ze business vliegt. Scheve blikken van de rest van de crew, maar daar heeft ze schijt aan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Co, dat is inderdaad eng, zegIk ben niet bang voor vliegen, ik vind het gewoon onplezierig: de kleine stoeltjes, de herrie, de droge lucht....
Ah kijk, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof dat het er twee met sandwichspread en 3 met boter waren.
Ah joh, wij moesten afgelopen kerst in 20 minuten overstappen incl bagage door customs halen (yay VSquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit hoeven overstappen tijdens een vliegreis.
Maak me dus ook geen illusies dat ik een cool imago weet op te houden.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 24 maart 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, wij moesten afgelopen kerst in 20 minuten overstappen incl bagage door customs halen (yay VS), en haalden onze vlucht ook nog (het was eigenlijk 75 minuten, maar vlucht was ruim vertraagd).
Hoeveel tijd heb je om over te stappen?
Wij moeten volgende week overstappen op Ataturk, Istanboel. Ruim twee uur de tijd en het schijnt dat dat tegenwoordig vernieuwd is en een halve shopping mall
Wij hadden met kerst richting VS ook een upgrade. Zo fijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Op zich ben ik er ook niet echt dol op. Ben één keer geupgrade naar business omdat ik een niet te stelpen bloedneus had en dat was een lange vlucht naar Miami en dat was wel echt heerlijk. Zo jammer dat dat zo idioot duur is, want honderd euro xtra had ik er zo voor over gehad!! Een vriendin van mij maakt documentaires en heeft een slechte rug en die laat in haar contract altijd vastleggen dat ze business vliegt. Scheve blikken van de rest van de crew, maar daar heeft ze schijt aan.
Ik had op de terugweg van Puerto Rico ook slaappillen geslikt, maar zelfs toen heb ik maar een halfuurtje geslapenquote:Toen naar Egypte was het best een luxe vlucht trouwens, met maaltijd, snack, eigen dvd speler, de tijd vloog! Was ook maar 5 uur natuurlijk. En slapen in een vliegtuig is ook bijna nooit gelukt. 1x toen ik 3 stoelen voor mezelf had en languit kon liggen. Ik ben anti slaappil eigenlijk, maar misschien een keer het overwegen waard.
Geen pinapparaten op Cuba & bij banken kun je ook geen geld opnemen. Enige optie is cash meenemen en daar wisselen. Ik moest voor mezelf cash meenemen en voor T. want die vloog vanaf Mexico. En ze hebben het liefst euros en geen dollars.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Waarom ga je met zoveel cash op reis, dan?
Oh, dat is inderdaad goed te doen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah! Even opgezocht:
*LA8001Q 11MAY AMS-MAD 0800 1030
2*LA5101Q 11MAY MAD-LIM 1245 1850
Op de terugreis hebben we anderhalf uur. Komt wel goed denk ik
Nope, creditcard kan ook niet. Tenminste, januari 2008. De laatste twee dagen zaten we in een casa samen met een Zwitsere jongen die geen cash meer had en al drie dagen vruchteloos aan het proberen was om met z'n cc geld op te nemen. Ging gewoon niet. Dat was in Havana trouwens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad goed te doen!
Syrena, je kunt er toch wel gewoon met creditcard betalen? Tenminste, dat hoorde ik van vrienden. Het lijkt mij echt uitermate a-relaxed om met veel cash te reizen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Paginanummers zijn prima
quote:massachusetts:
Salem (heksendorp) diverse musea in het historische centrum
Concord (niet concord new hampshire) - Walden Pond State reservation, 915 Walden street(natuurpark, Henry David Thoreau woonde er een poosje, wordt gezien als de geboorteplaats van de natuurbescherming)
Plymouth - waar de pelgrims aankwamen, musea, ook een cranberry museumhistorisch museum plimoth plantation open april tot november (nagebouwd dorp) 137 warren ave. ws. dus nog dicht...
cape cod national sea shore (hele mooie typische new england kust)
Rondrit Mohawk trail (natuur en resten indianen) 95 km. start route 2A in Orange (eindpunt bij mount greylock)
Connecticut:
Mark Twain house. picturesque gothic stijl huis, waar mark twain woonde. gebouwd om op mississippi stoomboot te lijken qua stijl. mark tawin museum (daarnaast het harriet beecher stowe museum - letterlijk het huis ernaast, schrijfster van den negerhut van oom tom)
351 farmington avenue, west hartford. gesloten op dinsdagen
daar in de buurt als je richting farmington gaat, ik dacht de west-4 kun je naar het hillstead museum. huis gebouwdn door vrouwelijke architect voor haar ouders, hun hele kunstcollectie (impressionisten) hangt er. mooie parkgrond eromheen, lieve gidsen en ook activiteiten voor kinderen. 35 mountain road. maandag gesloten. als je vanuit west hartford komt en voorbij het hillstead museum verder rijdt op main street door famrington kom je langs de bibliotheek waar ik gewerkt heb, en iets verderop zit dan een supermarkt, heb je niks aan, maar wie weet kom je er toevallig, dan kun je mij daar spartelend in een sneeuwhoop langs de weg verbeelden, met volle boodschappentassen.
dinosaur state park, 400 west street, rocky hill, tentoonstellingen maandagen dicht, park dagelijks open. 500 dinosaurusvoetsporen, diaromatentoonstelling met het verhaal van dino's in connecticut, replica van een daar gevonden dinosaurus. je mag gipsafdrukken maken van de sporen (van te voren informeren wat je nodig hebt) picknickterrein
washington (connecticut) institute for american indian studies, nagebouwd algonquin dorp, tentoonstelling, in lithcfield
new england air museum bij bradley international airport, windsor locks. grootste luchtvaartmuseum van noordoosten vs, 80 vliegtuigen, in twee hangars, simulator van de gunman tracer www.neam.org
new haven en yale university - leuk stadje!
vermont:
ben and jerry's ice cream factory rte 100, waterbury. rondleidingen van 30 minuten, producten proeven
shelburne museum - hulde aan driehonderd jaar ameirkaanse vindingrijkheid - soort openluhctmuseum met station, circusbuilding, een lighthouse, een schip. rte 7, 11 km ten zuiden van burlington
new hampshire:
america's stonehenge: oude amerikaanse monolieten. heaverhill rd. north salem. graven en een offertafel, 3 tot 4000 jaar oud.
canterbury shaker village
rondrit lake winnipesaukee, 113 km, sa=tart alton, bij de kruising van highways 11 en 28. meer met wel 274 eilandjes en omringd door bergen. antiekwinkeltjes.
white mountains, white mountain national forest
mount wahsington hotel and resort - bretton woods vn verdrag werd hier getekend. in bretton woods.
franconia notch state park, i-93 frankonia nothc parkway, flume gorge bezoekerscentrum
huh, jij eindigt met ontbijt,quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
OT: daglijst
half blikje cashews
mini-magnum
5 boterhammen met sandwichspread en boter
5 boterhammen met salades
paar paaseitjes
2 weetabix met melk
Rare eetdag.
Ik vind Londen eigenljk nog best aan de prijs. Drie dagen Londen met z'n 2-en was de laatse keer ongeveer net zo duur als een maand reizen door Frankrijk een jaar of 10 geleden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef neen het volgende: En nog een keertje naar Londen, dat sowieso want dat is goedkoop
Ik heb in thailand toen van die slaappilletjes gehaald, daar kan het zonder recept. Voor in de lange nachtelijke busreizen waar ik anders werkelijk geen oog dicht doe.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik jat wat oxazepam van mn vader denk ik![]()
.
Ja, nou ja ik hoef er geen hotel enzo te regelen gewoon logeren en bier drinken zegmaarquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind Londen eigenljk nog best aan de prijs. Drie dagen Londen met z'n 2-en was de laatse keer ongeveer net zo duur als een maand reizen door Frankrijk een jaar of 10 geleden.
Ik weet dat ik geen DaD heet, maar ga je je huisje dan ook online zetten ofzo? (ik informeer voor mn ouders, denk dat ze het in die omgeving prachtig zouden vinden)quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga Frankrijk heel goedkoop verhuren, dus als jullie dat willen?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:33 schreef Chicolate het volgende:Oh en opstijgen met een vliegtuig is zo heerlijk
. In je stoel gedrukt en eindelijk écht weg zijn. Leukste was toen we heel snel moesten zijn, geen tijd om vaart te maken of de baan af te rijden, maar vanuit stilstand meteen de lucht in
.
Ja ik heb nu wel last van allerlei pijntjes, dus die twee dagen rust volgens het schema kan ik wel goed gebruiken. Zaterdag weer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Ik zag net dat je netjes 3km hebt gelopen nachtwachtprima.
Roadtrip lijkt me ook nog wel lachen, dat is zo'n vaag plan voor dit jaar alleen is dat afwachten met iedereen want ik ga sowieso niet alles in m'n eentje rijden. De meeste van m'n vrienden hebben namelijk geen rijbewijsof willen alles perfect geregeld hebben.
En mijn buitenland dingen zijn eigenlijk nooit echt reizen helaas, wel dingen zien natuurlijk en een aantal dagen onderweg maar voor de rest doe ik eigenlijk vaak vrijwilligerswerk want dan kan ik bijna gratis ergens heen zegmaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |