abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:08:25 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79510705
Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1430112 >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door _Calimero_ op 23-03-2010 22:13:37 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:09:05 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79510733
tvp!

Ha! En fipo
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:10:31 #3
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79510797
Terug van EHBO, niet bij gelezen, stuk meer gegeten vandaag en ik ga naar bed.
Your body. Your soul. Your rituals.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:12:50 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79510931
Slaap lekker, Rituals!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79510952
Oooohoooo nog 9, spanning, spanning!

Dit was tevens mijn tvp
pi_79510974
TVP voor morgenavond, ik ga ook naar bed.

Fijn dat het eten weer beter gaat, Rituals
pi_79510993
in before the lock. ofzo
Kwak
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:14:17 #8
236335 neen
schone schijn
pi_79511000
ik heb een hele make up discussie op msn tevens tvp
het lijkt niet wat het is
pi_79511019
CF, wat raar van die mannen, ik kan het mij haast niet voorstellen dat ze echt zo gemeen zijn?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:14:53 #10
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79511025
Ik ga zo ook maar slapen denk ik. Heb nog een beetje honger, maar te lui om iets te pakken/maken/smeren
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79511142
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef neen het volgende:
ik heb een hele make up discussie op msn tevens tvp
En kun je me nog wat tips geven?
pi_79511143
Hmpff.. Ik probeer al weken een boek te kopen @ MP maar de verkopers haken steeds af
pi_79511342
tvp.
pi_79511371
Hmmmmmmm ik heb geen idee wat mooi is bij een donkere huid,
ja misschien een beetje knalkleuren, fusia etc..,. Of je ogen met knalblauw en je lippen alleen met vaseline. Zo iets. Denk dat dat wel tof is Of alleen knal/fel roze lippenspul en je ogen gewoon rustig

(en misschien om kringen om je ogen en mond een beetje verdoezelen maar die heb je volgens mij niet)

niet van dat oranje/bruine/gouden make up. dat maakt bleek.
pi_79511763
Tvp. Moe. Ik zal blij zijn als het zondagavond is. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79511968
Tvp vanuit bed. Ik laf mijn telefoon. Wou alleen dat ik de smileycodes uit m'n hoofd wist :p
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:32:24 #17
236335 neen
schone schijn
pi_79511975
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

En kun je me nog wat tips geven?
Ik kan wel een keertje met je naar de Mac dan zal ik alles even haarfijn uitleggen.
pi_79511987
Nou kijk ik ben normaal best naturel (dus alleen wat mascara en rouge en soms lippenstift. Maar ik moet voor het een ander er af en toe iets verzorgder uitzien ofzo dus ik wil geen fushia kleuren oid, wel redelijk natuurlijk aangezien het ook vaak voor overdag is. En ik heb een lichtbruine kleur dus die harde kleuren maken me al snel heel clownesk

En ik heb wel kringen onder mijn ogen dus dat dan ook, maar das niet zo moeilijk. Maar het is een beetje lastig zo denk ik om uit te leggen.

Ik zie echt al voor me dat ik in zo'n winkel kom en vraag om advies en dat dan zo'n soort mister Jay van ANTM zegt: giiiiiirl, you're a mess! Ofzo
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:51:21 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79512964
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit te snoepen van de vulling voor LadyBlack's taart met een stukje afgesneden biscuit. .
Hey!

Wordt ie mooi??
pi_79512998
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Stom van de wedstrijd! Ik duim voor joe

Ik denk dat ik dan ook tijd heb, leuk! We gaan dan wel PMen! Spanning gezond? Ik voel me trouwens de laatste tijd wel blakend, blozend, etc.! Dat wel! Ik voel me ipv een vadsige zeekoei eerder een mollig kalf wat door een lentewei dartelt Dus er is ook positiviteit hoor! Ik moet ook eigenlijk niet zo zeuren
Het vriendje vertroetelt mij door mn gemekker aan te horen en veel te knuffelen! I approve!
Ja is goed tegen die tijd .

*mental image* Kalfjes zijn lief en goed enzo! En terecht dat jeje zo voelt tegenwoordig, want jij bent heul geen vadsige dikke zeekoei . Maar zeuren hoort erbij, als er stress is . Goed vriendje heb je .

[/smiley overload]
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kan wel een keertje met je naar de Mac Saladebar dan zal ik alles even haarfijn uitleggen.

@Calimero: even aankijken is waarschijnlijk het beste ja . Ik merkte er niets van dat ik op een te lang board stond, tot ik een paar dagen later een boardje kreeg dat juist veel te kort was. Opeens gingen mn bochten super en begon het board te klapperen als ik vaart maakte .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79514013
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou kijk ik ben normaal best naturel (dus alleen wat mascara en rouge en soms lippenstift. Maar ik moet voor het een ander er af en toe iets verzorgder uitzien ofzo dus ik wil geen fushia kleuren oid, wel redelijk natuurlijk aangezien het ook vaak voor overdag is. En ik heb een lichtbruine kleur dus die harde kleuren maken me al snel heel clownesk

En ik heb wel kringen onder mijn ogen dus dat dan ook, maar das niet zo moeilijk. Maar het is een beetje lastig zo denk ik om uit te leggen.

Ik zie echt al voor me dat ik in zo'n winkel kom en vraag om advies en dat dan zo'n soort mister Jay van ANTM zegt: giiiiiirl, you're a mess! Ofzo
Ik had vandaag een soort fusia kleur op die nog net natuurlijk leek, zo iets is mooi! Srsly
pi_79514318
Vandaag 2-3 uur in de zon gefietst en ook nog een tijdje er in gelopen, ondanks dagcreme met spf 15 toch een roze tintje !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 23 maart 2010 @ 23:30:23 #23
70532 loveli
N
pi_79514710
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga lekker op een terras zitten En ik heb in navolging van XM mijn knalrode, kick-ass lak peeptoes met onwijze hoge hak aangetrokken. En een mooie jurk aangetrokken en een paars vestje. Zo.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
CF! brrrr..

Zelf werk ik met 103 mannen en 5 vrouwen, vink wel gezellie Dus
Bij mij dezelfde verhoudinge. Prima vol te houden, maar heb me wel aardig moeten bewijzen in het begin.

En wat betreft make-up, pas op een bruidsbeurs me voor een tientje laten opmaken. Toen ik thuis kwam keken m'n neefjes en nichtjes me vies aan, na afboenen waren ze weer blij. Nee, olijfkleurige oogschaduw staat me niet. Oogpotlood ook niet. Wel met een tientje korting een potje foundation gekocht waarmee ze m'n gezicht hadden ingesmeerd en dat is de beste die ik ooit heb gehad. Ook de duurste.
crap in = crap out
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:48:57 #24
236335 neen
schone schijn
pi_79515396
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Om plakjes komkommer op haar ogen te leggen? Nee, ik bedoel natuurlijk de Mac van http://www.maccosmetics.com/ leer mij make-up kennen.

Morgenavond ga ik dus bbq'en en ervoor als het goed is met de bbq mensen een rondje fietsen. Ik regel het bier alleen moet ik niet drinken dus ook een flesje spa rood erbij

[ Bericht 19% gewijzigd door neen op 23-03-2010 23:58:01 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:49:42 #25
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79515422
ik ben bij MAC in de mall in connecticut heel fijn opgemaakt, en als ik mn make up doe zoals zij het deden krijg ik elke keer weer complimenten
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')