abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79551555
Het vorige deel: Slank de lente in # 991 chaotisch maar maar wel zonnig

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_79551628
Co, dat is inderdaad eng, zeg Ik ben niet bang voor vliegen, ik vind het gewoon onplezierig: de kleine stoeltjes, de herrie, de droge lucht....
pi_79551645
Fipo?

Ik ben alleen naar Cuba gevlogen En terug Ook overgestapt in Madrid trouwens. Daar was ik nog het bangst voor, dat ik de weg naar de terminal niet zou vinden (je moet met zo'n trammetje) en dat ze m'n koffers zouden kwijtraken bij het overladen.

En dat iedereen kon zien dat ik 1000 euro cash bij me had
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:43:40 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79551662
In het vliegtuig stappen gaat prima, maar zodra die deur dichtgaat ben ik niet meer voor rede vatbaar en is het maar goed dat ik in zo'n riempje zit. Een leeg pakje sportlife was na de vlucht naar Rome verworden tot iets ter grootte van een knikker. Zo fijngeknepen.

No wonder dat Duvel mn hand dan niet wil vasthouden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:44:24 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79551712
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, prikken hebben we eind feb al gehaald. Hep. A, DTP en gele koorts.

Ik vind het heel spannend allemaal.. enige waar ik beetje nerveus over ben is de hoogte... en dan met name de angst voor hoogteziekte. We hebben wel een medicijn mee, maar dat zijn ook geen snoepjes. Enige remedie is verder: afdalen. En dat zou wel veel verpesten, aangezien die zoutvlakte bijvoorbeeld op zo'n 5 km hoogte ligt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:46:04 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79551803
Ik hou ook niet zo van vliegen. Vooral stijgen en landen vind ik verschrikkelijk. Ik word er enorm licht van in m'n hoofd en krijg soms ontzettend pijn aan m'n oren. Eén keer kwam er een dag na het vliegen een bloedprop uit m'n oor .
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:46:12 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79551811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:44 schreef Rituals het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zijn dus de berichten die ik níet wil horen
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:46:32 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79551834
Ik vind vliegen ook doodeng Zie dan ook best op tegen morgen.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

houden je kids van dino's tink? aan de oostkust heb je een paar plekken waar je dino-voetsporen kunt bekijken, in elk geval in connecticut ergens...
Ja, ik heb een jongetje hè? We gaan in ieder geval dino#s kijken in het museum, maar echte voetsporen zijn natuurlijk nog beter. Weet je nog waar precies?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79551838
Hoi! Ik ben nog steeds dik.
Verder weet ik niets over reizen enzo oh behalve dat mn oren pijn doen met vliegen en dat ik dan altijd bang ben dat mn trommelvlies scheurt!
pi_79551861
ah daar zijn jullie!
Kwak
pi_79551904
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind vliegen ook doodeng Zie dan ook best op tegen morgen.
[..]

Ja, ik heb een jongetje hè? We gaan in ieder geval dino#s kijken in het museum, maar echte voetsporen zijn natuurlijk nog beter. Weet je nog waar precies?
ik pak even mn reisgids erbij (heb de capitoolgids van New England)

zal even een lijstje posten met een paar dingen anders!
Kwak
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:47:59 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79551917
Tink, gewoon niet gaan slapen, dan ben je morgen kapot en val je in het vliegtuig wel in slaap. Dat wordt ook mijn tactiek denk ik .
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:48:04 #13
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79551926
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat zijn dus de berichten die ik níet wil horen
Hij leeft nog.. . Op jezelf letten en dan komt het echt goed!
pi_79551939
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef Syrena het volgende:
Fipo?

Ik ben alleen naar Cuba gevlogen En terug Ook overgestapt in Madrid trouwens. Daar was ik nog het bangst voor, dat ik de weg naar de terminal niet zou vinden (je moet met zo'n trammetje) en dat ze m'n koffers zouden kwijtraken bij het overladen.

En dat iedereen kon zien dat ik 1000 euro cash bij me had
Waarom ga je met zoveel cash op reis, dan?

Madrid is de afgelopen jaren trouwens veel beter geworden; een jaar of 4 geleden, toen ze nog aan het bouwen waren, was het echt een chaos! Vreselijk! (nu doe ik net alsof ik een enorme wereldreiziger ben en altijd op Madrid overstap ).
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:48:26 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79551948
OT: daglijst

half blikje cashews
mini-magnum
5 boterhammen met sandwichspread en boter
5 boterhammen met salades
paar paaseitjes
2 weetabix met melk

Rare eetdag.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:49:13 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79551987
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik pak even mn reisgids erbij (heb de capitoolgids van New England)

zal even een lijstje posten met een paar dingen anders!
Die heb ik ook. Paginanummers zijn prima
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:49:43 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79552005
Ik heb nog nooit hoeven overstappen tijdens een vliegreis.

Maak me dus ook geen illusies dat ik een cool imago weet op te houden .
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:49:58 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79552020
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, gewoon niet gaan slapen, dan ben je morgen kapot en val je in het vliegtuig wel in slaap. Dat wordt ook mijn tactiek denk ik .
Mijn man wil dat ik morgenvroeg nog naar de dokter ga om valium oid te halen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:50:10 #19
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79552036
Wat een aparte combi Tink, sandwichspread en boter. Nu doe ik zelden ergens boter onder, maar met sandwichspread lijkt het me al helemaal...bijzonder .
pi_79552050
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vreselijk, als iedereen in het vliegtuig slaapt, behalve jij Terwijl je eigenlijk helemaal gesloopt bent. Richting VS hebben ze meestal toch wel leuke films en series enzo?
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:51:12 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79552094
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn man wil dat ik morgenvroeg nog naar de dokter ga om valium oid te halen.
Ik jat wat oxazepam van mn vader denk ik .
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:51:19 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79552102
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Rituals het volgende:
Wat een aparte combi Tink, sandwichspread en boter. Nu doe ik zelden ergens boter onder, maar met sandwichspread lijkt het me al helemaal...bijzonder .
Nee. Ik geloof dat het er twee met sandwichspread en 3 met boter waren.
pi_79552104
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Co, dat is inderdaad eng, zeg Ik ben niet bang voor vliegen, ik vind het gewoon onplezierig: de kleine stoeltjes, de herrie, de droge lucht....
Op zich ben ik er ook niet echt dol op. Ben één keer geupgrade naar business omdat ik een niet te stelpen bloedneus had en dat was een lange vlucht naar Miami en dat was wel echt heerlijk. Zo jammer dat dat zo idioot duur is, want honderd euro xtra had ik er zo voor over gehad!! Een vriendin van mij maakt documentaires en heeft een slechte rug en die laat in haar contract altijd vastleggen dat ze business vliegt. Scheve blikken van de rest van de crew, maar daar heeft ze schijt aan.

Toen naar Egypte was het best een luxe vlucht trouwens, met maaltijd, snack, eigen dvd speler, de tijd vloog! Was ook maar 5 uur natuurlijk. En slapen in een vliegtuig is ook bijna nooit gelukt. 1x toen ik 3 stoelen voor mezelf had en languit kon liggen. Ik ben anti slaappil eigenlijk, maar misschien een keer het overwegen waard.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:52:49 #24
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79552176
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Ik geloof dat het er twee met sandwichspread en 3 met boter waren.
Ah kijk, dat verklaard een hoop .
pi_79552201
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit hoeven overstappen tijdens een vliegreis.

Maak me dus ook geen illusies dat ik een cool imago weet op te houden .
Ah joh, wij moesten afgelopen kerst in 20 minuten overstappen incl bagage door customs halen (yay VS ), en haalden onze vlucht ook nog (het was eigenlijk 75 minuten, maar vlucht was ruim vertraagd).
Hoeveel tijd heb je om over te stappen?

Wij moeten volgende week overstappen op Ataturk, Istanboel. Ruim twee uur de tijd en het schijnt dat dat tegenwoordig vernieuwd is en een halve shopping mall
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')