Mo krijgt blommen in d'r haarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
bruidskapster is er!ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:37 schreef sigme het volgende:
[..]
De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreestDjiez, die hing bij ons altijd op de wc!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht altijd dat ik de enige in Nederland was onder de 60 die het rijmpje kende![]()
Ik ken hem zo:
Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Djiez, die hing bij ons altijd op de wc!
Ik dacht altijd dat ik de enige in Nederland was onder de 60 die het rijmpje kende![]()
Ik ken hem zo:
Door 't lijden dat hij vreestIk twijfelde ook wat over de GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder, tsja, ik ben die van de Baedeker voor de vrouw he. Innerlijk was ik de zestig gepasseerd voordat ik 25 was. Tekenend dat jij het rijmpje ook kent, Laureline van Ravian.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Djiez, die hing bij ons altijd op de wc!
Ik ken hem zo:
Door 't lijden dat hij vreestIk ken 'm ook hoor. Mijn moeder zei dat altijd als ik naar de tandarts moest. Ik had dan ook de meest vreselijke tandarts die ooit geleefd heeft, dus het bleef vaak niet bij vrezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Probeer eens een peil erop te trekken. Scheelt een stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rituals.. Hopelijk haal je je tentamen!
Ik heb echt een kuthumeur zeg..
Klinkt inderdaad rot! Ik zou ook balen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah. Ik ben alles een beetje zat. Zat dat ik al weken geen weekend heb gehad, zat dat ik nog stééds ongesteld ben, zat van de rugpijn, zat van m'n scriptie, m'n werk... Gaat wel weer over..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mjah. Ik ben alles een beetje zat. Zat dat ik al weken geen weekend heb gehad, zat dat ik nog stééds ongesteld ben, zat van de rugpijn, zat van m'n scriptie, m'n werk... Gaat wel weer over..
Och DaDjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hi Vampie! Hoe gaat het met je pootje? En de kindertjes?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:48 schreef vamperotica het volgende:
Vampje komt weer binnen gestrompeld....
Nu gaat het me lukken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |