abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 07:55:34 #51
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79596597
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Haha, dat heb ik ook vaak met dromen! Nou, welterusten dan maar weer .
Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinkt ) Voel je je al wat beter?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79596600
heb je 'The Baseballs' al? da's iig lekker vrolijk!

goedemorgen!!

Zit er weer klaar voor: studeren!! en ik heb EINDELIJK weer een beetje de druk en de drive om het ook echt goed te gaan doen! Dus vandaag weer een hele dag bikkelen!
Ja doei.
pi_79596603
Cali, als je vrolijke en chille (brr) muziek zoekt mag wat mij betreft Vampire Weekend niet ontbreken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:01:37 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79596667
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinkt ) Voel je je al wat beter?
Hihi . Ook met mijn echte naam kan weinig schattigs mee gedaan worden.

Het gaat vrij goed. Ik eet weer een heel stuk meer. Ik moet zelfs oppassen dat ik niet teveel eet (wel vrijwel allemaal gezonde dingen). Overdag denk ik er niet zoveel aan, maar ik droom er wel iedere nacht over en dat vind ik vervelend. Verder heb ik hem (op 2 mailtjes na) niet meer gezien of gesproken en dat voelt ook een beetje gek, maar misschien ook wel even verstandig.

Hoe is het met jou?
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:06:31 #55
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79596743
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hihi . Ook met mijn echte naam kan weinig schattigs mee gedaan worden.

Het gaat vrij goed. Ik eet weer een heel stuk meer. Ik moet zelfs oppassen dat ik niet teveel eet (wel vrijwel allemaal gezonde dingen). Overdag denk ik er niet zoveel aan, maar ik droom er wel iedere nacht over en dat vind ik vervelend. Verder heb ik hem (op 2 mailtjes na) niet meer gezien of gesproken en dat voelt ook een beetje gek, maar misschien ook wel even verstandig.

Hoe is het met jou?
Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!

Hier gaat 't goed hoor, lief dat je het vraagt Baal toch wel flink van m'n sollicitatie maar verheug me ERG op mijn vakantie En ik sta 5e voor een heel leuk huisje, dus hopelijk ligt er een brief dat ik mag komen kijken als ik terug kom

O, en the baseballs ken/heb ik idd, en thanks voor de tip DaDtje!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:13:11 #56
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79596852
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!

Hier gaat 't goed hoor, lief dat je het vraagt Baal toch wel flink van m'n sollicitatie maar verheug me ERG op mijn vakantie En ik sta 5e voor een heel leuk huisje, dus hopelijk ligt er een brief dat ik mag komen kijken als ik terug kom

O, en the baseballs ken/heb ik idd, en thanks voor de tip DaDtje!
We waren 4,5 jaar bij elkaar. Overdag denk ik er inderdaad weleens aan (we hebben natuurlijk veel herinneringen samen), maar niet op een manier dat ik er verdrietig van word gelukkig. Misschien droom ik er wel over, omdat ik er overdag niet zoveel mee bezig ben. Maar dat word vast ook een keer minder.

Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt! Het lijkt me verschrikkelijk om te moeten solliciteren, maar al helemaal als het moet op de manier hoe het bij jou ging. Bah. Heb je nog meer sollicitaties staan of is het nu even afwachten? Ik las al een paar keer dat je op wintersport gaat en iedere keer moet ik erom grinniken, omdat het voor mijn gevoel geen wintersporttijd meer is haha. Waar ga je naar toe?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:22:15 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79596995
Goeiemorgen! Om half 9 richting ziekenhuis voor verstandskiesjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79597010
oei sterkte!
Ja doei.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:26:40 #59
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79597064
Hè bah! Sterkte!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:30:56 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79597163
Twenks! Ik heb d'r zin an

Maarrrr ik ben gisteren nog wel meegenomen naar Alice in Wonderland (3D: dat hoeft in principe niet meer want ik heb de film met een permanente half-squint gekeken ) en de Cheshire cat is awesome Verder was de film wel okee
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79597166
Succes met de kiezen!
Voor wat het waard is: bij mij viel het erg mee.

The cat is Steven Fry toch?
Burton maakt geweldige films, maar deze durf ik niet te zien omdat ie waarschijnlijk tegen gaat vallen
pi_79597301
Streetlight Manifesto is ook vrolijke muziek . Verder luister ik momenteel vooral Ierse volksmuziek ( ) als voorpret voor mn vakantie dus dat zal ik je niet aandoen. En volgens mij vond je Mindless Self Indulgance ook wel leuk toen ik dat hier een keer liet zien (dat nanananana liedje), maar dat is iets minder vrolijk ...

Oeh succes Maria .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:41:23 #63
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79597344
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Chicolate het volgende:
Streetlight Manifesto is ook vrolijke muziek . Verder luister ik momenteel vooral Ierse volksmuziek ( ) als voorpret voor mn vakantie dus dat zal ik je niet aandoen. En volgens mij vond je Mindless Self Indulgance ook wel leuk toen ik dat hier een keer liet zien (dat nanananana liedje), maar dat is iets minder vrolijk ...

Oeh succes Maria .
Streetlight Manifesto luisterde ik altijd regelmatig met mijn ex! Inderdaad leuke, vrolijke muziek! Everything goes numb . Leuke herinneringen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 26-03-2010 08:46:58 ]
pi_79597598
Goedemorgen.

Succes vandaag Ewelina!

Sterkte Maria!
pi_79597691
Zeepje, da's wel een leuke bijnaam voor Rituals! Of Scrubje. Of Olijfje (naar de hamamset, daar zat een olijfcrempje bij)!
pi_79597734
Goeiemorgen!

Sterke met tentamens, kiezen en scriptiebegeleiders!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79597866
Goodmorning!

Succes met de kiesjes Maria, ik ga alvast duimen opdat je niet al te veel na-pijn hebt.

Calimero, ga je al dit weekend? Leuk hoor! Hoe is het weer in de bergen?

En Olijfje , ik vind dat je er heel knap mee omgaat!

Ik ga dit weekend oppassen op het neefje en nichtje van mijn vriend, en ik moet luiers gaan verwisselen en billen afvegen, brrrrrr. Mijn evil-plan is om ze het hele weekend wit brood en bananen te voeren
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:12:34 #68
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79597912
zeepje die vinnikleuk!

succes met je kiezen maria! mij viel het ook erg mee, neem braaf je pijnstillers ook als je nog niet zoveel pijn hebt dat voorkomt dat napijn te erg inslaat.

succes met je tentamen ewlina

ik heb vandaag voortgangsgesprek en ik zie er erg tegenop, maar, ik woog vanochtend wel 99,7 dus ik benécht onder de honderd gedoken nu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! dus dat verzacht de rest weer een beetje
Kwak
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:13:29 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79597932
ohja cali, ga je dit weekend al fietsen? alp d'huzes? of is dit gewoon vakantie? want ik wou je nog sponsoren... mn salaris is er nu dus het kan nu weer
Kwak
pi_79597957
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:

ik heb vandaag voortgangsgesprek en ik zie er erg tegenop, maar, ik woog vanochtend wel 99,7 dus ik benécht onder de honderd gedoken nu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! dus dat verzacht de rest weer een beetje
Kwak, je bent geweldig .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79597980
wat goed kwak!!!
Ja doei.
pi_79598095
Kwak!
pi_79598245
Kwak
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:26:08 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79598246
voor Kwak.

Ik schrok net even flink, want ik ben belangrijke papieren vergeten, maar gelukkig stonden die ook op m'n usb-stick .

Even een medische kwaal. Tussen spoilertags, want miss kan niet iedereen ertegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_79598288
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
99,7
Yeah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:29:06 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79598322
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 07:54 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ghe, nee dan komt onze muzieksmaak waarschijnlijk niet overeen

Succes met je voorbereidingen, is het al bijna af?
Ja, het kostte uiteindelijk nog geen uur .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 26 maart 2010 @ 09:31:47 #77
70532 loveli
N
pi_79598398
Gaat goed kwak! En succes met je voortgangsgesprek. En niet te snel dingen zeggen waar je spijt van kunt krijgen over stoppen
crap in = crap out
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:32:52 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79598427
Kwak Wat ben jij goed bezig

Moblo, ik zie je trouwkaartje, die is echt erg leuk!! Super idee!

O: kom yoghurt/vla/aardbeien/druifjes, 2 bakken koffie
S: poging tot hardlopen (zie er tegenop)
T;s:appel en peer, cracker roomkaas
L: 3 boterhammen ham, beschuit aardbeien
T's sinaasappel, cracker gekookt ei
D: denk zuurkoolovenschotel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:34:52 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79598480
vanuit de bieb, met de duutser naast me. we moeten vandaag allebei hard aan het werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79598532
Kwak, wat een ontzettend mooie mijlpaal maar vier het maar niet te uitbundig

Het is de tijd van de maand en ik ben bij vriend alleen thuis en ik kreeg helemaal gedachten over ontbijten met koekjes en chips... Heb het niet gedaan nog maar ik ben bang dat dat wel in mn hoofd blijft zitten, dat ik die dingen nodig zou hebben.
pi_79598533
Kwaaaaaaaak way to go! .

En nog een paar! . . .

Vikje, als je mij bedoelt; ik kon 'm hebben. . Pijnlijk. .
pi_79598701
Kramp en knarsende botten lijkt mij niet hetzelfde. Ik ben erg krampgevoelig; geen tips behalve genoeg slaap en niet teveel stress.
pi_79598762
En bananen eten!

Of is dat een fabeltje?
pi_79598799
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bananen eten!

Of is dat een fabeltje?
Een vijl onder je matras schijnt goed te helpen.
En het middel tegen álle kwalen: water.

Wat ik zeg: ik heb geen tips.
pi_79598805
Kwak, wat super zeg Het zet echt zoden aan de dijk, dat programma!
Ik heb er vandeweek niet meer op gereageerd, maar toen je zei dat je 'zen maar nog wel verdrietig' was, dacht ik echt mens, wat ga je vooruit!
Succes met je gesprek!

Maria, succes joh

Vik, anders eens naar de huisarts gaan en evt naar een fysio of mensendieck ofzo? Kan soms heel simpel te verhelpen zijn!
pi_79598820
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef sigme het volgende:
Kramp en knarsende botten lijkt mij niet hetzelfde. Ik ben erg krampgevoelig; geen tips behalve genoeg slaap en niet teveel stress.
Niet op de bank in slaap vallen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:48:37 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79598871
voor Kwak!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? vrijdag 26 maart 2010 @ 09:49:26 #88
70532 loveli
N
pi_79598898
Magnesium helpt tegen kramp. Bij knarsende botten ligt het eraan wat de oorzaak is. Glucosamine wordt geloof ik bveel gebruikt voor gewrichten. Visolie is sowieso goed voor je.
/duf
crap in = crap out
pi_79598923
Magnesium helpt mij ook niet.
pi_79598925
Mijn lijst voor vandaag:

O: 2 eitjes, ongeveer 200 ml volle yoghurt met siroop
T: 1 of 2 sinaasappels
L: volkoren flatbread met knoflookboter en een prutje van geroosterde paprika en walnoten
T: klein bakje doperwtensoep
T: avocado
S: half uur pilates (thuis)
D: couscoussalade met kip in sinaasappel-honingsaus en boontjes
T: wijn, chips

Extra beweging: 3x 3 km wandelen. Best aardige lijst, vind ik zelf. Veel, maar weinig zooi.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:53:26 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79599024
Ik ga idd even naar de huisarts denk ik, want het is echt niet leuk en ik heb het al jaren. Bovendien heb ik een bultje aan de binnenkant van m'n mond dat er ook al jaren zit en dat soms ook harder is dan anders. Ik zag laatst in Style by Jury ( ) een vrouw die ook al jaren een plekje had, maar dat bleek wel mooi huidkanker te zijn. Ik bedoel maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_79599235
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga idd even naar de huisarts denk ik, want het is echt niet leuk en ik heb het al jaren. Bovendien heb ik een bultje aan de binnenkant van m'n mond dat er ook al jaren zit en dat soms ook harder is dan anders. Ik zag laatst in Style by Jury ( ) een vrouw die ook al jaren een plekje had, maar dat bleek wel mooi huidkanker te zijn. Ik bedoel maar .
Jij hypochonder.
Dat bultje is waarschijnlijk een speekselkliertje dat een beetje verstopt raakt maar toch weer opengaat . Als het goed is zit dat bultje ook aan de andere kant.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:01:11 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79599283
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jij hypochonder.
Dat bultje is waarschijnlijk een speekselkliertje dat een beetje verstopt raakt maar toch weer opengaat . Als het goed is zit dat bultje ook aan de andere kant.
Nee. Alleen links. En al jaren dus.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:01:17 #94
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79599289
oh @CF: dankjewel voor je compliment net. ik voel me nog niet altijd heel "anders" maar stiekem ben ik al meer veranderd dan ik soms doorheb denk ik. zo heb ik nu absoluut geen zin om lunch te gaan maken om mee te nemen (de neiging is soms nog precies t zelfde) want dan kan ik straks snacken met de lunch. maar dat doe ik dus niet... ik ga zo gewoon radijsjes staan snijen en ham aan staan bakken etc...

de innerlijke strijd is veel minder sterk geworden... dus dankjewel dat je me er in bevestigt
Kwak
pi_79599745
Lijstje:

O: gekookt eitje, knabbelbacon met filet A. en ui.
L: 3 wasacrackers met filet A.
T: Griekse yoghurt, frambozen
S: hardlopen
T: wodka
D: volkoren spaghetti met gehakt,tomaten/groenten saus. .

[ Bericht 10% gewijzigd door conleche op 26-03-2010 10:34:29 ]
pi_79600034
Ik zit al een uur in de UB en het enige wat ik heb gedaan is online een boek bestellen en ik heb iemand gebeld. Not good.
pi_79600145
Lijstje:

O: 2 geroosterde boterhammen met smeerworst
T: mandarijn
L: 2 geroosterde boterhammen met avocado en gerookte zalm
T: appeltje
D: naanbrood, pittige boontjes en pittig rundvlees

Niet bijster veel, ik weet 't, maar ik ga gewoon vandaag niet nog meer eten, de hele dag op mijn reet zitten leren
Ja doei.
pi_79601266
O: halve bak kwark met muesli, lijnzaad, peer
S: 10 min roeien, 30 min crosstrainer, krachttraining
T: achterkantje van brood (dik stuk) met light jam
L: 2 boterhammen halvarine/2xkipfilet/komkommer, karnemelk
T: appel
D: wat de pot schaft op werk
T: denk een biertje met misschien wat lekkers

En kwak wat goed!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:59:51 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79601361
kwak

Gefeli meid!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79601793
Het begin van het einde heeft zich ingezet, heb al een dropje genomen en nu heb ik gezien dat meneer naast drop ook m&m's, chips, studentenhaver en pretzels op z'n salontafel heeft liggen Zo kan een mens toch niet lijnen!!
Gelukkig heb ik wel gewoon ontbeten met twee boterhammen met pindakaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')