Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook vaak met dromen! Nou, welterusten dan maar weer.
Hihiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:55 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met jou, Rituals (hmmpff, jouw naam is niet om te vormen of te verkleinen... tot iets wat schattig klinkt) Voel je je al wat beter?
Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hihi. Ook met mijn echte naam kan weinig schattigs mee gedaan worden.
Het gaat vrij goed. Ik eet weer een heel stuk meer. Ik moet zelfs oppassen dat ik niet teveel eet (wel vrijwel allemaal gezonde dingen). Overdag denk ik er niet zoveel aan, maar ik droom er wel iedere nacht over en dat vind ik vervelend. Verder heb ik hem (op 2 mailtjes na) niet meer gezien of gesproken en dat voelt ook een beetje gek, maar misschien ook wel even verstandig.
Hoe is het met jou?
We waren 4,5 jaar bij elkaar. Overdag denk ik er inderdaad weleens aan (we hebben natuurlijk veel herinneringen samen), maar niet op een manier dat ik er verdrietig van word gelukkig. Misschien droom ik er wel over, omdat ik er overdag niet zoveel mee bezig ben. Maar dat word vast ook een keer minder.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn dat het ok gaat, je zult zien dat het steeds een beetje beter gaat. Ik denk dat die dromen komen omdat je er (wellicht onbewust) ook overdag toch wel mee bezig bent. En das ook niet zo gek natuurlijk, jullie hadden een lange relatie toch? Zo iets heeft toch flinke impact op je leven!
Hier gaat 't goed hoor, lief dat je het vraagtBaal toch wel flink van m'n sollicitatie maar verheug me ERG op mijn vakantie
En ik sta 5e voor een heel leuk huisje, dus hopelijk ligt er een brief dat ik mag komen kijken als ik terug kom
O, en the baseballs ken/heb ik idd, en thanks voor de tip DaDtje!
Streetlight Manifesto luisterde ik altijd regelmatig met mijn ex! Inderdaad leuke, vrolijke muziek! Everything goes numbquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:38 schreef Chicolate het volgende:
Streetlight Manifesto is ook vrolijke muziek. Verder luister ik momenteel vooral Ierse volksmuziek (
) als voorpret voor mn vakantie dus dat zal ik je niet aandoen. En volgens mij vond je Mindless Self Indulgance ook wel leuk toen ik dat hier een keer liet zien (dat nanananana liedje), maar dat is iets minder vrolijk ...
Oeh succes Maria![]()
.
Kwak, je bent geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag voortgangsgesprek en ik zie er erg tegenop, maar, ik woog vanochtend wel 99,7![]()
![]()
dus ik benécht onder de honderd gedoken nu, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! dus dat verzacht de rest weer een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja, het kostte uiteindelijk nog geen uurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ghe, nee dan komt onze muzieksmaak waarschijnlijk niet overeen
Succes met je voorbereidingen, is het al bijna af?
Een vijl onder je matras schijnt goed te helpen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bananen eten!
Of is dat een fabeltje?
Niet op de bank in slaap vallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:42 schreef sigme het volgende:
Kramp en knarsende botten lijkt mij niet hetzelfde. Ik ben erg krampgevoelig; geen tips behalve genoeg slaap en niet teveel stress.
Jij hypochonder.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga idd even naar de huisarts denk ik, want het is echt niet leuk en ik heb het al jaren. Bovendien heb ik een bultje aan de binnenkant van m'n mond dat er ook al jaren zit en dat soms ook harder is dan anders. Ik zag laatst in Style by Jury () een vrouw die ook al jaren een plekje had, maar dat bleek wel mooi huidkanker te zijn. Ik bedoel maar
.
Nee. Alleen links. En al jaren dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij hypochonder.
Dat bultje is waarschijnlijk een speekselkliertje dat een beetje verstopt raakt maar toch weer opengaat . Als het goed is zit dat bultje ook aan de andere kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |