abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79583529
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Hoi Vandaag keurig gegeten, al zeg ik het zelf.

O: 2 boterhammen jam
T: banaan
L: 6 stuks sushi
T: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 kiwi's
S: één hardlooplesje (3x4 min lopen, tussendoor 2 min wandelen) en een kwartiertje fietsen
D: halve gepofte aardappel met yoghurt knoflooksaus, spinazie met een half eitje, varkenshaasje met champignons
wat eet jij weinig, hoe lang ben jij?
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:19:26 #277
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79583659
Phoe tijd voor lijstjes, vandaag niet zo heel flink maar denk toch dat ik onder de 2000 blijf, morgen en overmorgen terug Budapest, juist keuzes maken enzo hiephoi!

Lijstje:
O: appel, kiwi en sinaasappel met yogurt
T: kersen met yogurt
L: 2 croques met kaas en een toast met guacamole en 2 wortels (ik had echt super veel honger)
T: 3 speculaasjes en een bolletje ijs met een speculaasje in kruimels en een gebakken banaan bij
T: appel
T: banaan (want is laat als ik nu moet eten en dan nog sporten)
D: gewokte witte kool met mager varkens en kokoszoetzure saus, met roerbakrijst met ei, tomaat champignon
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79583704
Aaaaaaaaargh ik moet nu zelf mijn kleding wassen Gemeen!

En dan heb ik bijv. witte was, rode was, zwarte was, hete was en dan ben ik zeker de hele dag aan het wassen en ik heb niet een hele trommel vol per kleur dus dat is ook echt super oneconomisch
pi_79583769
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Diabox het volgende:

[..]

wat eet jij weinig, hoe lang ben jij?
Weinig? Het was ietwat een balans dagje, maar ik vond het wel prima! Ik ben 1.63m.

Misschien moet ik even gaan tellen, kan ik er nog iets bijgooien vanavond.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:21:54 #280
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79583796
Ik doe gewoon witte en kleur... Ander moet ik het echt duust keer doen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79583960
Ik was zwart en donkere sowieso apart met donker wasmiddel, blijven de kleuren langer mooi.
pi_79583993
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef P.F het volgende:
Aaaaaaaaargh ik moet nu zelf mijn kleding wassen Gemeen!

En dan heb ik bijv. witte was, rode was, zwarte was, hete was en dan ben ik zeker de hele dag aan het wassen en ik heb niet een hele trommel vol per kleur dus dat is ook echt super oneconomisch
Ik heb een rood dekbedovertrek, omdat ik anders idd altijd maar een halve trommel bonte was heb. Bij de witte was doe ik het onderlaken (=wit &groot). Zwarte was heb ik altijd zat, ik zwart.

Vandaag ook te weinig zwart, dus m'n winterjas meegewassen. Moest toch.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:33:21 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79584355
Mijn vriend wast
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_79584382
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend wast
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79584491
Als ik plek had voor een wasmachine had ik dat wel gedaan hoor, zo veel moeite is het niet om even ergens een wasje in te doen.

Maar dan heb ik bijv. 4 wassen en dan moet ik iedere 2 uur weer een was verwisselen. Dan kom ik naar mijn ouders om te wassen en daar maar een beetje thuis te blijven wachten tot de was klaar is..

Ik vraag wel of de moeder van mn vriendje mijn was ook doet
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:38:29 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_79584601
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn vriend wast
Wassen wil ik nog wel doen (mag niet altijd ), maar strijken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79584623
Hahaha ik voel mij gewoon heel zielig en niet meer welkom nu..

Ik snap het gewoon niet. Ik stofzuig best wel eens hun huis en ik was ook best vaak zelf, dan vul ik de was aan met hun kleding, lijkt mij logisch. Maar goed dat ga ik dan dus ook niet meer doen

pi_79584631
Ik heb m'n kapsel compleet verneukt. Ik was in de weer met m'n tondeuse alleen hij liep wat stroef... dus ik haalde het verlengstukje eraf en druppelde er wat grease overheen... En nu ben ik een skinhead.
pi_79584643
En de vaatwasser etc. ruimen ze dan ook maar zelf uit!!!
pi_79584726
Nachtwacht: Oeps

Pief, mijn moeder zegt nu nog wel vaker dat ik was mee moet nemen naar haar Wat ik niet doe, want ik laf zelf wassen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79584842
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dan heb je een vriendin uitgenodigd te komen eten, maar ben je de hele dag zo'n beetje druk geweest met van alles en nog wat en tegen de tijd dat ze dan moet komen ben je moe en heb je heul geen zin meer?

@VIk: zandkleur en dan een wit topje/t-shirt/blouse/tuniek?
Ja.

Ik heb overigens hetzelfde probleem als vik, maar dan met een zwart gilet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79584853
Ik vind het ook niet erg hoor, en ze was alleen en dan vouwt ze het een beetje om (mijn kleding meestal niet) dus het is niet zo dat ze uren staat te strijken of zo..

Ik vind het niet aardig !!!

En ik ken niemand die zelf zijn was bij zijn ouders doet en ik ben het ook eigenlijk niet van plan Het is zo onhandig
pi_79585020
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, en ze was alleen en dan vouwt ze het een beetje om (mijn kleding meestal niet) dus het is niet zo dat ze uren staat te strijken of zo..

Ik vind het niet aardig !!!

En ik ken niemand die zelf zijn was bij zijn ouders doet en ik ben het ook eigenlijk niet van plan Het is zo onhandig
En als je hun was er dan bij doet?
Of je gaat opsparen tot je bv. een hele trommel zwart hebt. Of dan maar halve wasjes draaien, op hun kosten
pi_79585049
Ik was trouwens altijd op kort, dat is 1 uur en 15 minuten.
pi_79585180
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een fellere kleur? Hallo, het is een knalroze shirtje .
Zwarte broek ga ik niet doen in de zomer iig .

Nu heb ik wel een excuus om een nieuwe broek te kopen . Ik moet sowieso flink inslaan als het echt lente wordt: veel nieuwe shirtjes, nieuwe broeken...
Ik bedoelde eigenlijk een fellere kleur in het algemeen, dus aangenomen dat je je 's ochtends aan ging kleden en je dacht, 'hmm ik had gister wit aan, eens kijken of ik nu een fellere kleur kan vinden'.

En je kunt vaak in allerlei kleuren bijvoorbeeld linnen broeken vinden rond deze tijd, als je tenminste van linnen houdt!

Ik ben verder ook niet heel modieus ofzo hoor, trek meestal wat van een stoel af ergens
pi_79585182
Over Savage Garden gesproken, dit vond ik ook altijd een lekker nummer.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:56:55 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79585453
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
Ik was trouwens altijd op kort, dat is 1 uur en 15 minuten.
Dat is ons 40 graden was... en dat is ons 'kort' rondje wandelen ook, dus als we terug komen van wandelen horen we de wasmachine nog piepen'
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:57:33 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79585483
Oeh, 2 voor 12..
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:58:01 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79585503
RPM was fijn en de salade lekker
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79586028
Ja dan moeten mijn 3 rode strings maar samen met mijn roze shirtje, beetje jammer maar ja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')