Omdat je het niet goed uitlegt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aaaarggghhhh waarom moet je sommige dingen echt 700 keer herhalen voor mannen het snappen?.
Wat is er zo moeilijk aan: "Zou je de kachel uit willen doen als je gaat slapen?" Of: "Als je de bakplaat hebt afgewassen, wil je die dan naast de oven leggen en niet erin?"quote:
Ja dat.quote:
Balen Cali!! Geen klik dus? Wel goed van je dat je wortelen hebt gekocht!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja dat.
Gesprek liep niet heel lekker, ik voelde me wat aangevallen af en toe en denk dat zij dat ook wel opgepikt zullen hebben. Morgen word ik gebeld, maar nu baal ik even flink. Had op station een choco-cookie gekocht en moest daarna avondeten bij de AH halen, heb ipv nog meer koekjes een zak wortelen gehaald.
Oh, dat heeft niets met snappen te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan: "Zou je de kachel uit willen doen als je gaat slapen?" Of: "Als je de bakplaat hebt afgewassen, wil je die dan naast de oven leggen en niet erin?"
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef P.F het volgende:
waarom heb je nog steeds die quote van miss_s in je sig staan?
Ja, het was heel erg persoonlijk, niks over werk of over wat ik kan ofzo, maar allemaal over mijn persoonlijkheid, en of ik tegen collega's durf te zeggen als er iets is enzo. Nou ja, ik vind mezelf iemand die met veel mensen overweg kan, ben niet zo moeilijk en zit niet zo snel ergens mee, maar volgens mij hebben zij nu het idee dat ik niks durf te zeggen als ik ergens mee zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, Cali! Kreeg je zulke rare vragen? Goed van de wortels!.
Zulke mannen ken ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat heeft niets met snappen te maken.
Da's gewoon half of helemaal niet luisteren.
Ik ga in mei! 5 dagen (inclusief reis-dagen), ik heb er zo'n zin in!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef P.F het volgende:
Waarom gaat iedereen nu op vakantieHoe relaxt!!
Jaaa!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Savage Garden! Heerlijk! Zo fout, maar ook daarom wel geweldig
Jaaaquote:
Dat nummer staat nog steeds in mijn Favorietenlijst op m'n iPod en hij komt dus meerdere keren per week langsquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Deze ook:
Ik heb beide nummers destijds grijs gedraaid(singletjes-tijd enzo!)
Fixed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zulke mannen ken ik ook. Dat doe ik zelf ook.
Haha dan kom ik naast jou zitten ^^. Veel interessanter dan tentamens leren!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
*Plaatsje naast Maria zoekt......
*deelt popcorn*quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
*Plaatsje naast Maria zoekt......
Hmmm lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nomnomnom, *geeft wat door aan Chico........
Noes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb gedroomd over jou vannacht Maria. Je was lerares zumba (serieus) en er waren heel veel dames in een kleedkamer, en toen kwam jij (een soort van) maar was je niet de leuke en mooie Maria die we kennen maar stond er opeens een compleet andere vrouw die Maria heette en lang was en stom. Dus toen was ik teleurgesteld
Ik las XM-bakquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm lekker. *geeft XL-bak weer terug aan Maria. Of wil iemand anders nog?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef sigme het volgende:
Is het zoute popcorn? Met boterrrrrrrrrrrrr?
Dat weet ik allemaal! Of nouja dat denk ik. Ik zou het wel leuk vinden om je een keer in het echie te zien!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: het is welke popcorn je wilt! (voordeel van imaginair snacken!)*geeft bak door aan Sigme*
Oh en boter bij popcorn![]()
[..]
Noes!![]()
Zumbales geven is dan wel heel tof, maar ik ben niet lang!(1.68 en hopelijk ook niet stom!
en officieel geen
Maria!) Tijd om te meeten, want ik wil niet te boek staan bij Shinyface als een stommelangeMaria
Mag ook hoorquote:
Dito! Toen ik Chico meette waren we het erover eens dat we een keer een triple mini-meet moeten doen omdat jij ook niet eng bent (Chico heeft jou al ge-meet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal! Of nouja dat denk ik. Ik zou het wel leuk vinden om je een keer in het echie te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dan heb je een vriendin uitgenodigd te komen eten, maar ben je de hele dag zo'n beetje druk geweest met van alles en nog wat en tegen de tijd dat ze dan moet komen ben je moe en heb je heul geen zin meer?
@VIk: zandkleur en dan een wit topje/t-shirt/blouse/tuniek?
Hihiquote:
Soms wel, mede ivm opruimen voordat de gast in kwestie arriveert, maar de zin komt terug zodra ze er zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens? Dan heb je een vriendin uitgenodigd te komen eten, maar ben je de hele dag zo'n beetje druk geweest met van alles en nog wat en tegen de tijd dat ze dan moet komen ben je moe en heb je heul geen zin meer?
Helpdesk bellen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met mijn eigen verjaardagsfeestje dit jaar. Maar ik heb het eigenlijk bijna altijd met mensen die 's avonds komen.
Faal ik ben mn wachtwoord voor mn werkmail vergeten. En online is er geen 'wachtwoord vergeten' knopje.
[..]
Hihi![]()
Neuh dat hoeft niet, laat mn mail automatisch doorsturen naar mn hotmail dus ik zie wel alle mail. Ik moet nu alleen een docent mailen, maar dat moet dan maar vanaf hotmailquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Helpdesk bellen?![]()
Tevens:Soms is het heerlijk om met mede-studiebollen te kunnen mekkeren over studieperikelen waarvan velen niet wakker liggen
Maar hij heeft dus nog niet bij je gepoept?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
De meneer van de storingsdienst cv- ketel drinkt zijn koffie met melk, lust graag kaas, heeft eerst laboratoriumschool gedaan maar toen toch mts.
Hij lust ook graag 7-up en een cakje..
Hij is in 24 uur al 5 x geweest
Hahahaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Maar hij heeft dus nog niet bij je gepoept?
De meneer die hier scharniertjes kwam vervangen wel, die is ook maar 1x langsgeweest![]()
Vik, ik zou 'm op een zwarte broek doen, met een zwart shirtje. Maar ik ben dan ook een fan van zwart
Dan doe je hem toch even af voor de fotoquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben vandaag weer naar de kapper geweestWas helemaal niet de bedoeling, ik ben precies vier weken geleden nog geweest. Maar we gingen naar het Kruidvat en die ligt naast de kapperszaak en mijn moeder zei ineens: En ik ga NU naar de kapper, tis nu niet druk.
En voor ik het wist ging ik mee. En nu heb ik weer een Rachel-kapselAlleen de powny is een pietsie te lang gelaten (altijd wat te zeuren overhouden
). En geen foto, want ik heb mijn stomme bril op
Ja, daarom kun je beter zo min mogelijk regelenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
En heb je ook al weer eens warm water gehad in die 24 uur?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
De meneer van de storingsdienst cv- ketel drinkt zijn koffie met melk, lust graag kaas, heeft eerst laboratoriumschool gedaan maar toen toch mts.
Hij lust ook graag 7-up en een cakje..
Hij is in 24 uur al 5 x geweest
Topquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:25 schreef Syrena het volgende:
Nou, brief is af. Denk ik.
Ik vond net in de Outlook-agenda nog de datum van m'n Endnote-cursus, dus m'n CV is ook weer up-to-date.
Lijkt me wel leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme![]()
[..]
Dito! Toen ik Chico meette waren we het erover eens dat we een keer een triple mini-meet moeten doen omdat jij ook niet eng bent (Chico heeft jou al ge-meet!)
Over een aantal weekjes hebben Chico en ik weer vrije tijd (studiebollen-faal
) en dan gaan we weer meeten dus misschien kan het dan!
Nee maar we kunnen gelukkig gewoon douchen op het werk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En heb je ook al weer eens warm water gehad in die 24 uur?
Ik kwam gister bij mijn moeder vandaan die al drie dagen de cv-monteur over de vloer heeft, scrollde het topic door en kwam jouw storingspost tegen..
Ik heroverweeg de plannen voor een mini-cv in m'n stadshuis, volgend jaar.
Een fellere kleur? Hallo, het is een knalroze shirtjequote:Op donderdag 25 maart 2010 20:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Van die neutrale kleuren idd kan altijd Vik! Of je kan een wat fellere kleur als topje nemen en een zwarte broek? Maar das dan misschien iets feestelijker.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
HoiVandaag keurig gegeten, al zeg ik het zelf.
O: 2 boterhammen jam
T: banaan
L: 6 stuks sushi
T: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 kiwi's
S: één hardlooplesje (3x4 min lopen, tussendoor 2 min wandelen) en een kwartiertje fietsen
D: halve gepofte aardappel met yoghurt knoflooksaus, spinazie met een half eitje, varkenshaasje met champignons
Weinig? Het was ietwat een balans dagje, maar ik vond het wel prima! Ik ben 1.63m.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:16 schreef Diabox het volgende:
[..]
wat eet jij weinig, hoe lang ben jij?
Ik heb een rood dekbedovertrek, omdat ik anders idd altijd maar een halve trommel bonte was heb. Bij de witte was doe ik het onderlaken (=wit &groot). Zwarte was heb ik altijd zat, ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef P.F het volgende:
Aaaaaaaaargh ik moet nu zelf mijn kleding wassenGemeen!
En dan heb ik bijv. witte was, rode was, zwarte was, hete was en dan ben ik zeker de hele dag aan het wassen en ik heb niet een hele trommel vol per kleur dus dat is ook echt super oneconomisch
Wassen wil ik nog wel doen (mag niet altijdquote:
Ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:50 schreef conleche het volgende:
En als je hun was er dan bij doet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:43 schreef P.F het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor, en ze was alleen en dan vouwt ze het een beetje om (mijn kleding meestal niet) dus het is niet zo dat ze uren staat te strijken of zo..
Ik vind het niet aardig!!!
En ik ken niemand die zelf zijn was bij zijn ouders doet en ik ben het ook eigenlijk niet van planHet is zo onhandig
Ik bedoelde eigenlijk een fellere kleur in het algemeen, dus aangenomen dat je je 's ochtends aan ging kleden en je dacht, 'hmm ik had gister wit aan, eens kijken of ik nu een fellere kleur kan vinden'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een fellere kleur? Hallo, het is een knalroze shirtje.
Zwarte broek ga ik niet doen in de zomer iig.
Nu heb ik wel een excuus om een nieuwe broek te kopen. Ik moet sowieso flink inslaan als het echt lente wordt: veel nieuwe shirtjes, nieuwe broeken...
Dat is ons 40 graden was... en dat is ons 'kort' rondje wandelen ook, dus als we terug komen van wandelen horen we de wasmachine nog piepen'quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef Syrena het volgende:
Ik was trouwens altijd op kort, dat is 1 uur en 15 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |