Omdat je het niet goed uitlegt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aaaarggghhhh waarom moet je sommige dingen echt 700 keer herhalen voor mannen het snappen?.
Wat is er zo moeilijk aan: "Zou je de kachel uit willen doen als je gaat slapen?" Of: "Als je de bakplaat hebt afgewassen, wil je die dan naast de oven leggen en niet erin?"quote:
Ja dat.quote:
Balen Cali!! Geen klik dus? Wel goed van je dat je wortelen hebt gekocht!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja dat.
Gesprek liep niet heel lekker, ik voelde me wat aangevallen af en toe en denk dat zij dat ook wel opgepikt zullen hebben. Morgen word ik gebeld, maar nu baal ik even flink. Had op station een choco-cookie gekocht en moest daarna avondeten bij de AH halen, heb ipv nog meer koekjes een zak wortelen gehaald.
Oh, dat heeft niets met snappen te maken.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan: "Zou je de kachel uit willen doen als je gaat slapen?" Of: "Als je de bakplaat hebt afgewassen, wil je die dan naast de oven leggen en niet erin?"
Is dat erg dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef P.F het volgende:
waarom heb je nog steeds die quote van miss_s in je sig staan?
Ja, het was heel erg persoonlijk, niks over werk of over wat ik kan ofzo, maar allemaal over mijn persoonlijkheid, en of ik tegen collega's durf te zeggen als er iets is enzo. Nou ja, ik vind mezelf iemand die met veel mensen overweg kan, ben niet zo moeilijk en zit niet zo snel ergens mee, maar volgens mij hebben zij nu het idee dat ik niks durf te zeggen als ik ergens mee zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer, Cali! Kreeg je zulke rare vragen? Goed van de wortels!.
Zulke mannen ken ik ook.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat heeft niets met snappen te maken.
Da's gewoon half of helemaal niet luisteren.
Ik ga in mei! 5 dagen (inclusief reis-dagen), ik heb er zo'n zin in!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:59 schreef P.F het volgende:
Waarom gaat iedereen nu op vakantieHoe relaxt!!
Jaaa!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
Savage Garden! Heerlijk! Zo fout, maar ook daarom wel geweldig
Jaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |