Dat nummer staat nog steeds in mijn Favorietenlijst op m'n iPod en hij komt dus meerdere keren per week langsquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Deze ook:
Ik heb beide nummers destijds grijs gedraaid(singletjes-tijd enzo!)
Fixed!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zulke mannen ken ik ook. Dat doe ik zelf ook.
Haha dan kom ik naast jou zitten ^^. Veel interessanter dan tentamens leren!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
*Plaatsje naast Maria zoekt......
*deelt popcorn*quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
*Plaatsje naast Maria zoekt......
Hmmm lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nomnomnom, *geeft wat door aan Chico........
Noes!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb gedroomd over jou vannacht Maria. Je was lerares zumba (serieus) en er waren heel veel dames in een kleedkamer, en toen kwam jij (een soort van) maar was je niet de leuke en mooie Maria die we kennen maar stond er opeens een compleet andere vrouw die Maria heette en lang was en stom. Dus toen was ik teleurgesteld
Ik las XM-bakquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hmmm lekker. *geeft XL-bak weer terug aan Maria. Of wil iemand anders nog?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:20 schreef sigme het volgende:
Is het zoute popcorn? Met boterrrrrrrrrrrrr?
Dat weet ik allemaal! Of nouja dat denk ik. Ik zou het wel leuk vinden om je een keer in het echie te zien!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sigme: het is welke popcorn je wilt! (voordeel van imaginair snacken!)*geeft bak door aan Sigme*
Oh en boter bij popcorn![]()
[..]
Noes!![]()
Zumbales geven is dan wel heel tof, maar ik ben niet lang!(1.68 en hopelijk ook niet stom!
en officieel geen
Maria!) Tijd om te meeten, want ik wil niet te boek staan bij Shinyface als een stommelangeMaria
Mag ook hoorquote:
Dito! Toen ik Chico meette waren we het erover eens dat we een keer een triple mini-meet moeten doen omdat jij ook niet eng bent (Chico heeft jou al ge-meet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal! Of nouja dat denk ik. Ik zou het wel leuk vinden om je een keer in het echie te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |