Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dat begreep ik al uit wat je schreefMaar dan nog zou hij je wel iets meer mogen steunen - hij weet toch wat jouw zwakheden zijn? Plus dat al dat gesnoep voor hem ook niet goed is
Ik ontbijt rond 7 uur, neem T1 rond 10:00 en dan lunch rond half 1. Works for mequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen ik vandeweek die cursus had, ontbeet ik om half 7, en dan pas weer lunch rond twaalven.... Amai, ik werd helemaal duizelig van de honger! maar het zal ook wel iets van gewenning zijn; zeker mijn ochtend-T is belangrijk voor mijn functioneren
Is 't etentje nog ter ere van je verjaardag?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.
Oja, sauna is wel een goeie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben je zoveel afgevallen de laatste tijd, Shiny? En de bakkerswinkel is wel leuk, bij die in Utrecht ben ik nog eens wezen lunchen met studiegenootjes!
Mbt verjaardagskado: een vuilniszak?Of anders iets van saunabezoek oids als ze dat leuk vindt? Iig niet iets tastbaars ofzo
Of je neemt haar mee uit eten!
*gaat naar CUL om DaDs taart te bekijken* Edit: moooi! Die lijst om het plaatje ook!![]()
is ook zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.
Dat klinkt heel tof!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zometeen naar de stad, daar zijn mn twee beste vriendinnen als het goed is koffie aan het drinken
Zit nu nog even uit te rusten van gisterenhet was echt een toffe dag
![]()
's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten (heb een zilvergrijze panty gescoord en daarna erg veel complimentjes, dus check!) terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags. Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd
Daarna nog een hele rits foto's natuurlijk op de twee trappen
en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde!
Ik heb flinks met DaD's visitekaartje rondgezwaaid, voor wie ook eens iets leuks wil
Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.
Ohja, en tussendoor ook nog cadeautjesheel veel leuke cadeautjes
* blij is![]()
gefeliciteerd! fijn moment he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ja gave taart he!!!!! Hij was echt de grote topper van de dag, de oh's en ah's vlogen me om de orenEn er zijn echt honderd foto's van gemaakt
En hij was lekker!!!
er zat botercreme met bokkepootjes in
mag mijn naam alleen van de foto af DaD?![]()
Ik kwam om ongeveer kwart over 12 terug van m'n pauze en toen heb ik nog een poosje staan kijken, maar dan ben ik net te vroeg geweest dus!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik heb nog aan je gedacht toen ik op de trap van het Academiegebouw stond te poseren voor de afstudeerfotoHad wel zo'n idee dat je daar aan het studeren zou zijn!
Anders ik wel! Ik ga vandaag lekker vroeg naar huisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gefeliciteerd! fijn moment he?
ik heb zin in weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |