abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79605391
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

dat begreep ik al uit wat je schreef Maar dan nog zou hij je wel iets meer mogen steunen - hij weet toch wat jouw zwakheden zijn? Plus dat al dat gesnoep voor hem ook niet goed is
Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.

Lijstje tot nu valt heus wel mee
O: dubbele boterham pindakaas
T: dropje
L: dubbele boterham rundergehakt, 2 wortels
en véél thee.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:18 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79605476
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toen ik vandeweek die cursus had, ontbeet ik om half 7, en dan pas weer lunch rond twaalven.... Amai, ik werd helemaal duizelig van de honger! maar het zal ook wel iets van gewenning zijn; zeker mijn ochtend-T is belangrijk voor mijn functioneren
Is 't etentje nog ter ere van je verjaardag?
Ik ontbijt rond 7 uur, neem T1 rond 10:00 en dan lunch rond half 1. Works for me .

Etentje is met vrienden, gewoon gezellig! Wat ik al zei, beetje traditie geworden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_79605544
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hij zweeft tussen het evenwicht van betuttelend vertellen dat ik 'beter geen toetje kan nemen, jij wil afvallen' en 'ach, dit kan best joh, je ziet er goed uit'. Het is ook wel moeilijk om het goed te doen denk ik.

Heb ik ook met mijn vriendje. Hij vindt het helemaal niet nodig dat ik afval, maar ik heb hem wel gevraagd of hij er op wil letten dat ik niet te veel snoep. Dan krijg je het volgende:

Anna82 neemt een stukje chocolade
Vriendje ziet dit en merkt op: Je wilde toch niet meer snoepen?
Anna82 kijkt beledigd en zegt: Hoezo, vind je me dik ofzo? Grmbl.

Ik ben echt blij dat ik niet met een vrouw hoef samen te leven (excuses voor de mannen en Viking )
pi_79605582
Oh en wat een fantastische taart DaD! Ik dacht ook eventjes dat je hem zelf in elkaar had gepuzzeld

En gefeliciteerd met de mijlpaal Kwak, op naar de volgende!
pi_79605819
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ben je zoveel afgevallen de laatste tijd, Shiny? En de bakkerswinkel is wel leuk, bij die in Utrecht ben ik nog eens wezen lunchen met studiegenootjes!
Mbt verjaardagskado: een vuilniszak? Of anders iets van saunabezoek oids als ze dat leuk vindt? Iig niet iets tastbaars ofzo Of je neemt haar mee uit eten!

*gaat naar CUL om DaDs taart te bekijken* Edit: moooi! Die lijst om het plaatje ook!
Oja, sauna is wel een goeie! Ga ik even naar kijken. thanks

Weet eigenlijk niet of ik ben afgevallen, het lijkt niet echt zo, ik merk het eigenlijk alleen aan mijn broeken.
pi_79605913
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

is ook zo Ik ben inmiddels al zolang bezig met gezonderen/afvallen dat mijn Meneer er wel aan gewend is geraakt en zeer getalenteerd alle strikvragen en valkuilen weet te mijden
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:02:12 #132
236335 neen
schone schijn
pi_79606001
Zo, schoongemaakt, afgewassen enzo. Zo naar de ouwelui, nog die opdracht af proberen te maken. Dan naar voetbal en dan naar Groningen voor een verjaardag. Geen cadeau gekocht, voor de verjaardag van zaterdag ook niet en voor due van zondag ook niet. Wel veel lekker eten dus dit weekend
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:02:47 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79606017

Ja gave taart he!!!!! Hij was echt de grote topper van de dag, de oh's en ah's vlogen me om de oren En er zijn echt honderd foto's van gemaakt En hij was lekker!!! er zat botercreme met bokkepootjes in

mag mijn naam alleen van de foto af DaD?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:04:28 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79606063
Zo, ik heb mijn moeilijke klas weer overleefd. En wéér ging het fantastisch! Ik sta echt perplex! Ik geloof dat ik nu wel mag zeggen dat de problemen voorbij zijn: ze deden goed wat ik zei, werkten goed... de onruststoker heb ik na de les aangesproken om te zeggen dat ik vond dat hij heel goed meedeed en dat ik dat prettig vond. En toen zei hij: ik vind het zelf ook veel prettiger in de les nu. Je legt beter uit, er is meer structuur!

.

Aan het einde van de les wel flink wat gemopper op de lage cijfers, maar ze hadden maar 10 minuten om te zeuren, toen moesten ze alweer naar de volgende les. En degenen die een onvoldoende hebben gekregen hebben helemaal niet gemopperd, gek genoeg. Dus blijkbaar vonden ze het zelf ook wel terecht ofzo.

Nu even lunchen en dan weer lessen voor volgende week voorbereiden. En dan eind van de middag naar m'n ouders om daar vannacht ook te blijven . Ga ik even suffe spelletjes doen met mijn moeder, want dat vindt ze zo leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_79606148
Ik heb de foto verwijderd, LB.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:07:32 #136
236335 neen
schone schijn
pi_79606165
Kwak onder de 100! Goed hoor
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:10:35 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79606274
Suuuuuupermooie taart DaD! (ik heb hem nog gezien, want hij is gequote).

Ik wil voor mijn verjaardag een Kate Winslettaart .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:13:01 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79606348
Ik ga zometeen naar de stad, daar zijn mn twee beste vriendinnen als het goed is koffie aan het drinken
Zit nu nog even uit te rusten van gisteren het was echt een toffe dag

's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten (heb een zilvergrijze panty gescoord en daarna erg veel complimentjes, dus check! ) terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags. Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd Daarna nog een hele rits foto's natuurlijk op de twee trappen en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde! Ik heb flinks met DaD's visitekaartje rondgezwaaid, voor wie ook eens iets leuks wil Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.

Ohja, en tussendoor ook nog cadeautjes heel veel leuke cadeautjes

* blij is
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:13:55 #139
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79606376
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de foto verwijderd, LB.

Ik zal er eentje posten straks zonder naam!! Want hij mag natuurlijk wel gezien worden
pi_79606403
Klinkt als een geweldige dag, LB!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:15:23 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79606439
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zometeen naar de stad, daar zijn mn twee beste vriendinnen als het goed is koffie aan het drinken
Zit nu nog even uit te rusten van gisteren het was echt een toffe dag

's Ochtends heb ik me alleen maar lopen optutten (heb een zilvergrijze panty gescoord en daarna erg veel complimentjes, dus check! ) terwijl mijn vriend en die van mijn moeder hier de kamer verbouwden voor 's middags. Toen (zonder jas!) naar het Academiegebouw gefietst, waar ik om 12:00 mijn afstudeerpraatje kreeg. En het was echt een lief praatje, heel persoonlijk en gedetailleerd Daarna nog een hele rits foto's natuurlijk op de twee trappen en toen naar huis waar ik tot ieders verrassing ineens een superoriginele taart tevoorschijn toverde! Ik heb flinks met DaD's visitekaartje rondgezwaaid, voor wie ook eens iets leuks wil Nou, en daarna kwamen de hartige taarten, de borrelhapjes en de wijnglazen tevoorschijn.

Ohja, en tussendoor ook nog cadeautjes heel veel leuke cadeautjes

* blij is
Dat klinkt heel tof! Mooi dat het zo'n fijne dag was, en DaDtjes taart was idd awesome!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:16:14 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79606469
Ja, ik heb nog aan je gedacht toen ik op de trap van het Academiegebouw stond te poseren voor de afstudeerfoto Had wel zo'n idee dat je daar aan het studeren zou zijn!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:16:48 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79606495
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:

Ja gave taart he!!!!! Hij was echt de grote topper van de dag, de oh's en ah's vlogen me om de oren En er zijn echt honderd foto's van gemaakt En hij was lekker!!! er zat botercreme met bokkepootjes in

mag mijn naam alleen van de foto af DaD?
gefeliciteerd! fijn moment he?

ik heb zin in weekend
Kwak
pi_79606628
Wow, wat een prachtige taart DaD!
pi_79606797
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, ik heb nog aan je gedacht toen ik op de trap van het Academiegebouw stond te poseren voor de afstudeerfoto Had wel zo'n idee dat je daar aan het studeren zou zijn!
Ik kwam om ongeveer kwart over 12 terug van m'n pauze en toen heb ik nog een poosje staan kijken, maar dan ben ik net te vroeg geweest dus!

Wat voor leuke cadeautjes heb je gehad? .
pi_79606809
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gefeliciteerd! fijn moment he?

ik heb zin in weekend
Anders ik wel! Ik ga vandaag lekker vroeg naar huis
pi_79606856
Ik doe net alsof het maandag is en het weekend helemaal niet bestaat. .
pi_79606956
LadyBlack, heb je nu echt zo'n 'day-aftergevoel'?
Ik moest na mijn afstudeerpraatje nog twee tentamens doen, dat was een béétje jammerlijk
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:49:31 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79607735
Ik ben zo duf als een konijn, maar heb allemaal studiedingen te doen! Handig
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79607861
Wat fijn dat het leuk was LD! En wat een mooie taart DaD!! hulde!

Is er trouwens nog iemand die iets van Merel heeft vernomen? Heb haar al een tijdje niet zien posten! of ligt dat aan mij / heb ik iets gemist?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')