Ik vind gewoon niet dat geloven iemand een beter mens maakt, en ik weet zeker dat iemand als Balkenende denkt van wel, en hij is geen slecht mens, maar stijgt wat mij betreft echt niet boven anderen uit wat normen en fatsoen betreft..quote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Klopt. De betutteling die het CDA toepast is voor ongelovigen gewoon zonder reden. Dat is lastig te verkroppen.
En paars gaat er ook niet van komen denk ik met deze economische situatie waarin er duidelijke keuzes op sociaal economisch gebied gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Paars heeft nu al 73 zonder GL.
Jij verlaat het zinkend PVV-schip ook erg makkelijk. Heb je die poster van de grote kleine witte leider die voor het raam hangt ook al verwijderd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
Hoppa, rechts heeft er weer 1 zetel bij. Pvv hoeft ook geen eerst te worden, 2e of 3e zou mooi zijn, Rutte for president!
Nog nooit gehad ook, daarbij is Wilders langer als je denkt, ik dacht ook dat hij klein was maar het schijnt niet zo te zijn. En nee, het pvv schip zinkt niet, integendeel, het zou een giga overwinning zijn als ze meer dan 13 zetels winst weten te halen. Daarbij, ik mag nog geen eens stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Jij verlaat het zinkend PVV-schip ook erg makkelijk. Heb je die poster van de grote kleine witte leider ook al voor het slaapkamerraam verwijderd?
Misschien komt er binnen 6 maanden bonje, kan je alsnog stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog nooit gehad ook, daarbij is Wilders langer als je denkt, ik dacht ook dat hij klein was maar het schijnt niet zo te zijn. En nee, het pvv schip zinkt niet, integendeel, het zou een giga overwinning zijn als ze meer dan 13 zetels winst weten te halen. Daarbij, ik mag nog geen eens stemmen![]()
Daarbij is d66 ook aan het zinken en stabiliseert de pvda al
Als Cohen premier wordt is die kans inderdaad aanwezig ja. Sowieso stem ik pvv of vvd, ik stem strategisch als ik mag stemmenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Misschien komt er binnen 6 maanden bonje, kan je alsnog stemmen
Ja, je kiest voor stabiliteit zie ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Cohen premier wordt is die kans inderdaad aanwezig ja. Sowieso stem ik pvv of vvd, ik stem strategisch als ik mag stemmen__! Ik wil wel namelijk dan 1 van die 2 de grootste wordt.
Haha jij hebt er echt nog niet veel kijk opquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Cohen premier wordt is die kans inderdaad aanwezig ja. Sowieso stem ik pvv of vvd, ik stem strategisch als ik mag stemmen__! Ik wil wel namelijk dan 1 van die 2 de grootste wordt.
Ik lees best veel boeken die aan dit soort dingen gerelateerd zijn, ik bekijk veel dingen op internet. Ik denk meer als jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha jij hebt er echt nog niet veel kijk op.
Ik denk het ook ja. Het feit dat je dat al denkt, geeft al aan dat je teveel denkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees best veel boeken die aan dit soort dingen gerelateerd zijn, ik bekijk veel dingen op internet. Ik denk meer als jou
Het zouden meer mensen sieren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Het feit dat je dat al denkt, geeft al aan dat je teveel denkt.
Maar iig wel goed om te zien dat je veel leest, dan verdiep je je tenminst erin.
Inderdaad.quote:
Als je het over cliche's hebt zegquote:Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe niet zo cliche![]()
http://pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139
Zeer rationeel en uitvoerbaar.
Als je nou echt zoveel nadacht zou je geen als/dan fouten maken. En geen jij/jou fouten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees best veel boeken die aan dit soort dingen gerelateerd zijn, ik bekijk veel dingen op internet. Ik denk meer als jou
Wijs die fouten dan eens aan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je nou echt zoveel nadacht zou je geen als/dan fouten maken. En geen jij/jou fouten.
Dat deed hij toch?quote:
quote:
Daar. Twee fouten in twee woorden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Al het lezen heeft je spelling nog geen goed gedaan.quote:
Wat vind jij dan van het voorstel van de PVV om rechters ook te kiezen? Dat opent immers de deur voor politieke rechtspraak en het wegvallen van een onafhankelijke waarborg die wetten ook inhoudelijk kan beoordelen en uitleggen? Met andere woorden: een fundamentele pijler van onze rechtstaat wil de PVV uithollen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij en dat andere vriendje van mij denken interesseert me werkelijk geen moer. Voel je vooral beter dan de ander, maar eigenlijk weet je diep van binnen dat je dat niet bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al het lezen heeft je spelling nog geen goed gedaan.
Vooral in complotten gelovenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van het voorstel van de PVV om rechters ook te kiezen? Dat opent immers de deur voor politieke rechtspraak en het wegvallen van een onafhankelijke waarborg die wetten ook inhoudelijk kan beoordelen en uitleggen? Met andere woorden: een fundamentele pijler van onze rechtstaat wil de PVV uithollen.
Uhm, het is toch een feit dat de rechter onafhankelijk dient te zijn? Als deze zich dan ook in een verkiezingscampagne dient te storten valt dit toch automatisch weg?quote:
Nou als je een beetje had opgelet bij al dat lezen dan wist je dat de kans dat een coalitie met gesettelde partijen minder snel klapt dan eentje met vers naar boven geschoten partijen zonder fatsoenlijke basisquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op zich is dat laatste niet geheel ondenkbaar, VVD zal dan wel weer financien en-of buitenlandse zaken/defensie opeisen, en PvdA sociale zaken/volksgezondheid.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoewel ik PvdA echt helemaal niks vind, sta ik niet geheel onwelwillend tegenover PvdA-VVD-D66, mits VVD haar stempel op het beleid kan drukken, en D66 haar stempel op het onderwijs kan drukken.
Het zou ook wel spannend zijn als zoiets overboord werd gezet, dat partijen dus departementen gaan doen die niet per definitie tot hun terrein wordt gerekend. Dus een PvdA/VVD-kabinet waar de PvdA de typische VVD-posten (Financiën, Defensie) gaat doen en de VVD de typische PvdA-posten (Sociale Zaken, Ontwikkelingssamenwerking).quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op zich is dat laatste niet geheel ondenkbaar, VVD zal dan wel weer financien en-of buitenlandse zaken/defensie opeisen, en PvdA sociale zaken/volksgezondheid.
Ah, sommige PVV'ertjes worden ook wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef MoneyTalks het volgende:
ik begin me echter toch zorgen te maken of de PVV wel in het kabinet wíl.
Dat zal niet gauw gebeuren.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Het zou ook wel spannend zijn als zoiets overboord werd gezet, dat partijen dus departementen gaan doen die niet per definitie tot hun terrein wordt gerekend. Dus een PvdA/VVD-kabinet waar de PvdA de typische VVD-posten (Financiën, Defensie) gaat doen en de VVD de typische PvdA-posten (Sociale Zaken, Ontwikkelingssamenwerking).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |