Dat deed hij toch?quote:
quote:
Daar. Twee fouten in twee woorden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees best veel boeken die aan dit soort dingen gerelateerd zijn, ik bekijk veel dingen op internet. Ik denk meer als jou
Al het lezen heeft je spelling nog geen goed gedaan.quote:
Wat vind jij dan van het voorstel van de PVV om rechters ook te kiezen? Dat opent immers de deur voor politieke rechtspraak en het wegvallen van een onafhankelijke waarborg die wetten ook inhoudelijk kan beoordelen en uitleggen? Met andere woorden: een fundamentele pijler van onze rechtstaat wil de PVV uithollen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees best veel boeken die aan dit soort dingen gerelateerd zijn, ik bekijk veel dingen op internet. Ik denk meer als jou
Wat jij en dat andere vriendje van mij denken interesseert me werkelijk geen moer. Voel je vooral beter dan de ander, maar eigenlijk weet je diep van binnen dat je dat niet bent.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Al het lezen heeft je spelling nog geen goed gedaan.
Vooral in complotten gelovenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van het voorstel van de PVV om rechters ook te kiezen? Dat opent immers de deur voor politieke rechtspraak en het wegvallen van een onafhankelijke waarborg die wetten ook inhoudelijk kan beoordelen en uitleggen? Met andere woorden: een fundamentele pijler van onze rechtstaat wil de PVV uithollen.
Uhm, het is toch een feit dat de rechter onafhankelijk dient te zijn? Als deze zich dan ook in een verkiezingscampagne dient te storten valt dit toch automatisch weg?quote:
Nou als je een beetje had opgelet bij al dat lezen dan wist je dat de kans dat een coalitie met gesettelde partijen minder snel klapt dan eentje met vers naar boven geschoten partijen zonder fatsoenlijke basisquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op zich is dat laatste niet geheel ondenkbaar, VVD zal dan wel weer financien en-of buitenlandse zaken/defensie opeisen, en PvdA sociale zaken/volksgezondheid.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoewel ik PvdA echt helemaal niks vind, sta ik niet geheel onwelwillend tegenover PvdA-VVD-D66, mits VVD haar stempel op het beleid kan drukken, en D66 haar stempel op het onderwijs kan drukken.
Het zou ook wel spannend zijn als zoiets overboord werd gezet, dat partijen dus departementen gaan doen die niet per definitie tot hun terrein wordt gerekend. Dus een PvdA/VVD-kabinet waar de PvdA de typische VVD-posten (Financiën, Defensie) gaat doen en de VVD de typische PvdA-posten (Sociale Zaken, Ontwikkelingssamenwerking).quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Op zich is dat laatste niet geheel ondenkbaar, VVD zal dan wel weer financien en-of buitenlandse zaken/defensie opeisen, en PvdA sociale zaken/volksgezondheid.
Ah, sommige PVV'ertjes worden ook wakkerquote:Op donderdag 1 april 2010 13:57 schreef MoneyTalks het volgende:
ik begin me echter toch zorgen te maken of de PVV wel in het kabinet wíl.
Dat zal niet gauw gebeuren.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Het zou ook wel spannend zijn als zoiets overboord werd gezet, dat partijen dus departementen gaan doen die niet per definitie tot hun terrein wordt gerekend. Dus een PvdA/VVD-kabinet waar de PvdA de typische VVD-posten (Financiën, Defensie) gaat doen en de VVD de typische PvdA-posten (Sociale Zaken, Ontwikkelingssamenwerking).
TIP: niet in discussie gaan met PVV stemmers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhm, het is toch een feit dat de rechter onafhankelijk dient te zijn? Als deze zich dan ook in een verkiezingscampagne dient te storten valt dit toch automatisch weg?
Dat is geen complot, maar een simpele conclusie.
Ah, de Hond wil een dag vóór de Politieke Barometer zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe peiling De Hond:
[ afbeelding ]
VVD voor het eerst sinds januari vorig jaar weer groter dan de PVV.
Ik ben wel voorquote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Het zou ook wel spannend zijn als zoiets overboord werd gezet, dat partijen dus departementen gaan doen die niet per definitie tot hun terrein wordt gerekend. Dus een PvdA/VVD-kabinet waar de PvdA de typische VVD-posten (Financiën, Defensie) gaat doen en de VVD de typische PvdA-posten (Sociale Zaken, Ontwikkelingssamenwerking).
typische partijposten bestaan alleen in de beeldvorming.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:05 schreef freako het volgende:
[..]
Sterk argument!quote:Op donderdag 1 april 2010 17:42 schreef n3z het volgende:
[..]
TIP: niet in discussie gaan met PVV stemmers.
Uitkomst is altijd hetzelfde:
1. Links complot
2. je hebt nooit gelijk
3. als je ze uitlult, ontwijken ze naar andere onderwerpen (of ontwijken ze je vragen)
4. Zie 1,2 en 3
Lijkt er niet op, staat ook niet op de site...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Nieuwe Politieke Barometer komt over een kwartiertje ofzo?
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt er niet op, staat ook niet op de site...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |