abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:07:36 #101
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_79644340
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:30 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Als ik het zo zie, neigt het erg naar paars+. PvdA/VVD/CDA zie ik niet zo een twee drie gebeuren. Dat wordt een vechtkabinet,
Gelukkig............. krijgen we de golden 90's terug. Is ook wel nodig na de puinhopen van de Fortuyn revolte
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_79644399
Zolang de PVV niet in het kabinet komt, vind ik het wel goed.. Oh, en de Partij voor de Dieren, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_79645858
In elk geval geen SP groenlinks, die willen toch geen verantwoordelijkheid nemen. Daarnaast gaat NL dan over 20 jaar ten onder
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:19:59 #104
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79645911
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:18 schreef Frano het volgende:
In elk geval geen SP groenlinks, die willen toch geen verantwoordelijkheid nemen. Daarnaast gaat NL dan over 20 jaar ten onder
Laat me raden: je gelooft in de sprookjes dat rechts de rommel van links moet opruimen? Misschien handig om je dan te realiseren dat links de laatste 35 jaar niet geregeerd heeft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79645970
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Laat me raden: je gelooft in de sprookjes dat rechts de rommel van links moet opruimen? Misschien handig om je dan te realiseren dat links de laatste 35 jaar niet geregeerd heeft.
Maar goed ook, dan was het een enorme puinhoop geweest. Je ziet dat we in europa / wereld goed presteren (gezondheidszorg, welvaart, geluk).
  zaterdag 27 maart 2010 @ 16:23:43 #106
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79646013
En waarop baseer je die "enorme puinhoop"? Op je onderbuik?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79646050
Nee op gegevens van mensen die WEL verstand hebben van het doorrekenen van financiele plannen!
pi_79646893
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:24 schreef Frano het volgende:
Nee op gegevens van mensen die WEL verstand hebben van het doorrekenen van financiele plannen!
Heb je dan even een linkje voor ons?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79647277
cpb/dnb
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:14:56 #110
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79647367
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:22 schreef Frano het volgende:

[..]

Maar goed ook, dan was het een enorme puinhoop geweest. Je ziet dat we in europa / wereld goed presteren (gezondheidszorg, welvaart, geluk).
En in landen die linkser zijn geregeerd is dat niet het geval? Misschien eens naar Scandinavië kijken, dat in al die zaken op de meeste lijsten boven ons staat? Het rechts geregeerde Amerika scoort volgens jou beter op die punten? Vooral gezondheidszorg?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79647715
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:11 schreef Frano het volgende:
cpb/dnb
En dan nu een linkje waaruit blijkt dat met GL in de coalitie Nederland over 20 jaar ten onder is gegaan?
pi_79650853
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Zowel rechts als links blijven even groot, de zetels verschuiven alleen naar de Paars-partijen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van mij mag dit de uitslag worden. Geen enkele coalitie met de PVV haalt een meerderheid; wat betreft het CDA is de enige coalitiemogelijkheid PvdA-VVD-CDA maar het lijkt me niet dat ook maar iemand daar op zit te wachten. Paars+ is de enige realistische variant. Laat maar komen...
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_79650883
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:07 schreef partizan het volgende:

[..]

Gelukkig............. krijgen we de golden 90's terug. Is ook wel nodig na de puinhopen van de Fortuyn revolte
De puinhopen van 8 jaar Fortuyn

En paars mag het opruimen. De ironie...
pi_79654489
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En in landen die linkser zijn geregeerd is dat niet het geval? Misschien eens naar Scandinavië kijken, dat in al die zaken op de meeste lijsten boven ons staat? Het rechts geregeerde Amerika scoort volgens jou beter op die punten? Vooral gezondheidszorg?
Dat ligt niet aan links/recht, dat ligt aan de cultuur in Amerika. Ook de democraten zijn rechtser dan wij helaas. Linkse voorbeelden? Cuba en andere communistische landen staan onderaan op alle lijsten, lijkt me genoeg bewijs.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:51:16 #115
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_79655274
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:18 schreef Frano het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan links/recht, dat ligt aan de cultuur in Amerika. Ook de democraten zijn rechtser dan wij helaas. Linkse voorbeelden? Cuba en andere communistische landen staan onderaan op alle lijsten, lijkt me genoeg bewijs.
Een bewijs voor wat? Cuba moet je vergelijken met landen in de regio zoals Haiti en de Dominicaanse republiek. En dan ziet de vergelijking er plots heel anders uit.
Nederland moet je idd vergelijken met de Scandinavische landen en andere West-Europese landen.
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:34:21 #116
66444 Lord_Vetinari
pi_79656475
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 21:18 schreef Frano het volgende:

[..]

Grappig dat je Cuba noemt. Je weet dat Cuba een beter stelsel van gezondheidszorg heeft dan de VS, he?
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 23:10:43 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_79657371
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Grappig dat je Cuba noemt. Je weet dat Cuba een beter stelsel van gezondheidszorg heeft dan de VS, he?
Ja, dat stelsel is goed.
pi_79666864
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij vindt het beter, maar wat is beter?

Als het communisme succesvol was geweest was het nog wel in stand gebleven in succesvolle landen. Alleen dat is niet zo -> het werkt niet!
  zondag 28 maart 2010 @ 13:06:11 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_79667176
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef Frano het volgende:

[..]

Um, mensen die ziek zijn, worden geholpen? Zonder dat er gekeken wordt als ze de ER binnenkomen, of ze wel verzekerd zijn? Dat lijkt me toch echt een paar slagen beter, als je met een hartverzakking in een ambulance ligt. Ik hoor dan liever doktoren praten over wat ze eraan gaan doen, dan dat er eerst even opgebeld wordt, of men je wel mag helpen.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 14:06:16 #120
230491 Zith
pls tip
pi_79668828
quote:

[..]

Op zo'n beetje elk medisch vlak (bijv. kindersterfte bij bevalling) scoort het beter dan de USA, ze hebben 3x meer doctoren als percentage van de bevolking dan de USA, het is daarnaast ook gratis voor de inwoners en touristen, etc...

Zullen we de cijfers erbij pakken om te kijken of het beter is?
quote:
In 2007, the life expectancies at birth were as follows (World Bank data):
Cuba, 78.26 years;
World, 68.76 years;
Latin America and Caribbean, 73.13 years;
high income OECD countries, 79.66 years;
United States, 77.99 years.

The mortality rates for children under five in 2007 were as follows (World Bank):
Cuba, 6.5;
World, 68.01;
Latin America and Caribbean, 26.37;
high-income OECD, 5.71;
United States, 7.60.

The 2007 infant mortality rates published by the World Health Organisation in 2009 were:
Cuba, 5;
World, 46;
High income countries, 6;
United States, 6.
Nee, op het gebied van gezondheidszorg valt er niets op af te dingen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 28 maart 2010 @ 14:26:21 #121
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79669451
quote:

[..]

Als het communisme succesvol was geweest was het nog wel in stand gebleven in succesvolle landen. Alleen dat is niet zo -> het werkt niet!
Ja, want omdat het communisme gefaald heeft, is natuurlijk alles in een communistisch land slechter dan in een kapitalistisch land.

Er is een reden dat veel Amerikanen naar Cuba gaan om daar behandeld te worden, en dat is niet omdat het daar slechter is.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:42:33 #122
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_79669884
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:21 schreef Schadenfreude het volgende:

[..]

De puinhopen van 8 jaar Fortuyn

En paars mag het opruimen. De ironie...
De schuld afschuiven op Fortuyn, die geen dag in de kamer gezeten heeft... dit kan ook alleen maar van links komen ___!
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:58:24 #123
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79670325
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

De schuld afschuiven op Fortuyn, die geen dag in de kamer gezeten heeft... dit kan ook alleen maar van links komen ___!
Een woordgrapje is niet aan jou besteed hè?
  zondag 28 maart 2010 @ 16:26:40 #124
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_79673058
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Een woordgrapje is niet aan jou besteed hè?
In dit geval niet als er een serieuze ondertoon in zit, nee.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_79674974
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ik doel natuurlijk niet op de persoon Fortuyn, maar op het tijdperk Fortuyn. Het tijdperk waarin alles wat slecht was zogenaamd van paars kwam en alles anders zou worden. Het is nu acht jaar geleden dat 'de boel werd wakker geschud' en de puinhopen zijn aanzienlijk groter dan wat paars achterliet.

Ik zou ook niet zeggen dat de het tijdperk paars linkser was dan het tijperk Fortuyn. Vooral zakelijker en pramatischer ipv het populisme van nu. Het populisme waarmee na acht jaar geen enkel van de destijds 'benoemde' problemen is opgelost.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:32:49 #126
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_79689494
PVV weer 1 minder
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 28 maart 2010 @ 23:14:46 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79691531
Dat is ook wel mode tegenwoordig hè, tegen een partij zijn in plaats van voor een partij
Laffe huichelaar
  zondag 28 maart 2010 @ 23:19:26 #128
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_79691727
Is ook niet zo raar, want als de PVV aan de macht komt zal dat uiteindelijk voor iedereen slecht uitwerken, ook degene die op hem stemmen. De vraag is namelijk of zij naast de regels tegen allochtonen ook iets voor het fileprobleem hebben, want ga me nou niet zeggen dat je die (file) oplost door allochtonen een kopvoddentax te geven... Zo zijn er meer punten die zij niet op hun agenda hebben staan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_79692100
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Dat is ook wel mode tegenwoordig hè, tegen een partij zijn in plaats van voor een partij
Het is mode om tegen alles te zijn.
Ik durf niet eens meer te zeggen dat ik D66 stemmer ben, omdat ik toch weet dat ik daarop afgebrand ga worden, ipv van een normale vraag waarom ik die voorkeur nu heb.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:30:20 #130
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_79692135
D66 heeft goede plannen voor het onderwijs hoor
  zondag 28 maart 2010 @ 23:40:37 #131
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79692512
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Is ook niet zo raar, want als de PVV aan de macht komt zal dat uiteindelijk voor iedereen slecht uitwerken, ook degene die op hem stemmen. De vraag is namelijk of zij naast de regels tegen allochtonen ook iets voor het fileprobleem hebben, want ga me nou niet zeggen dat je die (file) oplost door allochtonen een kopvoddentax te geven... Zo zijn er meer punten die zij niet op hun agenda hebben staan.
Doe niet zo cliche
http://pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Zeer rationeel en uitvoerbaar.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_79692598
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
D66 heeft goede plannen voor het onderwijs hoor
...en is progressief.
...en niet racistisch.
...en is ECHT voor vrijheid van het individu.
...en laat zich niet in dat bejaarde links/rechts hokje stoppen.
...en is toekomstgericht.

Maar zo zie ik het toevallig, maar als iemand iets anders aanhangt, krijg je hele andere opmerkingen. Normale politieke discussies horen bij het verleden. Nu bestaat het enkel uit manieren om de mening van anderen af te branden met onzin-argumenten.
Ik merk dat ik het zelf ook al doe, bij de PVV, al is dat volgens mij terecht omdat het geen echte partij is, maar ook al bij het CDA, terwijl die al vele jaren meedraaien gewoon omdat ik persoonlijk niet tegen het gedrag van Balkenende kan en hem inschat als schijnheilige machtswellusteling, terwijl ik soms vergeet dat zo'n man ook al tig jaar de verantwoording probeerde te dragen voor een heel land, en ik beter wat genuanceerder had kunnen zijn door te zeggen dat hij daar naar mijn persoonlijke mening niet in geslaagd is.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:49:00 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79692791
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef Lamon. het volgende:

[..]

...en is progressief.
...en niet racistisch.
...en is ECHT voor vrijheid van het individu.
...en laat zich niet in dat bejaarde links/rechts hokje stoppen.
...en is toekomstgericht.

Maar zo zie ik het toevallig, maar als iemand iets anders aanhangt, krijg je hele andere opmerkingen. Normale politieke discussies horen bij het verleden. Nu bestaat het enkel uit manieren om de mening van anderen af te branden met onzin-argumenten.
Ik merk dat ik het zelf ook al doe, bij de PVV, al is dat volgens mij terecht omdat het geen echte partij is, maar ook al bij het CDA, terwijl die al vele jaren meedraaien gewoon omdat ik persoonlijk niet tegen het gedrag van Balkenende kan en hem inschat als schijnheilige machtswellusteling, terwijl ik soms vergeet dat zo'n man ook al tig jaar de verantwoording probeerde te dragen voor een heel land, en ik beter wat genuanceerder had kunnen zijn door te zeggen dat hij daar naar mijn persoonlijke mening niet in geslaagd is.
Als je vindt dat iedereen zijn eigen mening mag uitdragen, waarom brand jij dan wel een pvv stemmer af op zijn haar politieke voorkeur.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79692979
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als je vindt dat iedereen zijn eigen mening mag uitdragen, waarom brand jij dan wel een pvv stemmer af op zijn haar politieke voorkeur.
Ik brand nooit een PVV stemmer persoonlijk af, ik snap alleen niet dat een partij met een extreem links beleid zo geadoreerd wordt door rechtse kiezers, en ook omdat ze weten dat ze toch niet willen mee regeren.
Maar ik ben dan ook geen proteststemmer, ik stem op waar ik nog iets in zie, of ik stem liever niet. Dus als er geen enkele partij is die een positieve kijk heeft op hoe het verder moet inhoudelijk, dan is mijn stem gewoon blanco.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:10:03 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79693443
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik brand nooit een PVV stemmer persoonlijk af, ik snap alleen niet dat een partij met een extreem links beleid zo geadoreerd wordt door rechtse kiezers, en ook omdat ze weten dat ze toch niet willen mee regeren.
Maar ik ben dan ook geen proteststemmer, ik stem op waar ik nog iets in zie, of ik stem liever niet. Dus als er geen enkele partij is die een positieve kijk heeft op hoe het verder moet inhoudelijk, dan is mijn stem gewoon blanco.
PVV trekt over de gehele politieke linie stemmers, veelal bij het cda weg heb ik het idee. En ze hebben totaal geen links beleid, op die aow na dan. En dingen zoals ontslag bescherming en minimumloon afschaffen zijn ze gewoon voor, al gegeven ze dat niet grif toe. Voor de rest is het gewoon een echte rechtse partij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79693762
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

PVV trekt over de gehele politieke linie stemmers, veelal bij het cda weg heb ik het idee. En ze hebben totaal geen links beleid, op die aow na dan. En dingen zoals ontslag bescherming en minimumloon afschaffen zijn ze gewoon voor, al gegeven ze dat niet grif toe. Voor de rest is het gewoon een echte rechtse partij.
Hun beleid qua Europa valt volgens de oude maatstaven ook wel een beetje links uit hoor.
En ik hou gewoon niet van partijen die zich in negatieve zin op 1 ding richten, en dat de PVV in extreme mate een oplossing ziet bij het uitsluiten van Nederlanders die oorspronkelijk uit een ander land kwamen is toch wel hun spitspunt, en dingen zoals hoofddoekken of boeken verbieden is ook niet mijn ding.
Ik vind het een enge partij, maar dat betekent niet dat jij er niet op mag stemmen, enkel dat ik er persoonlijk niet op zit te wachten. Ik heb het wel gehad met negatieve redenen om politiek te worden, ik heb liever een vrolijker, en toch inhoudelijk geluid.
En ik bekijk D66 nog steeds met arendsogen hoor, als ik merk dat het toch weer een andere kant op slaat, ben ik zo weer terug naar mijn blanco stem.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:57:55 #137
177885 JoaC
Het is patat
pi_79694519
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:

[..]

En ik bekijk D66 nog steeds met arendsogen hoor, als ik merk dat het toch weer een andere kant op slaat, ben ik zo weer terug naar mijn blanco stem.
En terecht
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_79695031
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Met zo'n gekke extreemrechtse partij die een belangrijke rol vervult in de peilingen vind ik dat ook niet zo gek.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:22:19 #139
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_79699897
Peiling TNS Nipo vandaag in de Volkskrant:

CDA 24
PvdA 35
SP 9
VVD 25
PVV 18 (!)
GL 10
CU 8
D66 16
PvdD 2
SGP 2
TON 1

PvdA+VVD+D66+GL = 86
PvdA+VVD+D66 = 76
VVD+CDA+PVV = 67
PvdA+GL+SP+D66 = 70
PvdA+VVD+CDA = 84
  maandag 29 maart 2010 @ 11:43:07 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79700542
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef problematiQue het volgende:

CDA 24
PvdA 35
SP 9
VVD 25
PVV 18 (!)
GL 10
CU 8
D66 16
PvdD 2
SGP 2
TON 1

PvdA+VVD+D66+GL = 86
PvdA+VVD+D66 = 76
VVD+CDA+PVV = 67
PvdA+GL+SP+D66 = 70
PvdA+VVD+CDA = 84
Volgensmij klopt daar geen zak van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 29 maart 2010 @ 11:43:58 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79700570
Hoezo niet? Hij past niet in je straatje?
  maandag 29 maart 2010 @ 11:45:12 #142
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79700607
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef ethiraseth het volgende:
Hoezo niet? Hij past niet in je straatje?
Dat ook maar daar baseer ik mijn feiten niet op. Alle peillingen zitter er tot nu toe faliekant naast als het gaat om prognoses van de pvv.

Want 18 zou wel heel erg dramatisch
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_79700618
Paars zonder GL een virtuele meerderheid
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 29 maart 2010 @ 11:50:29 #144
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79700783
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef problematiQue het volgende:

CDA 24
PvdA 35
SP 9
VVD 25
PVV 18 (!)
GL 10
CU 8
D66 16
PvdD 2
SGP 2
TON 1

PvdA+VVD+D66+GL = 86
PvdA+VVD+D66 = 76
VVD+CDA+PVV = 67
PvdA+GL+SP+D66 = 70
PvdA+VVD+CDA = 84
Bron?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 29 maart 2010 @ 11:54:32 #145
158292 problematiQue
pi_79700895
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Bron?
Wat denk je zelf?
  maandag 29 maart 2010 @ 11:55:32 #146
158292 problematiQue
pi_79700925
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ook maar daar baseer ik mijn feiten niet op. Alle peillingen zitter er tot nu toe faliekant naast als het gaat om prognoses van de pvv.

En welk onderzoek staat er achter jouw 'feit' dat alle peilingingen er falikant naast zitten voor de PVV?
pi_79701011
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

PVV-kiezers prikken er nu doorheen en gaan weer terug naar waar ze vandaan kwamen. Vooral de VVD dus, die zie je ook omhoog klimmen in de peilingen.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 29 maart 2010 @ 11:57:45 #148
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79701013
quote:

[..]

Bron?
Peiling TNS Nipo vandaag in de Volkskrant

wat zou de bron zijn ja.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:01:25 #149
158292 problematiQue
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 12:13:16 #150
230491 Zith
pls tip
pi_79701609
quote:

[..]

Bron?
Ik heb de bron even voor je opgezocht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')