Als je je niet aangesproken voelt gaat het niet over jou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets.
[..]
Schoenen aantrekken? Ik ga nergens meer naartoe vandaag.
Jessus, je hebt toch notesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, gewoon niet meer doen ok?
Weet jij wel hoe laat het isquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sarcastisch zijn en iets sarcastisch bedoelen... dat is niet hetzelfde natuurlijk. Als je iets sarcastisch bedoelt heb je kennelijk gefaald in het sarcastisch zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Dit zijn van die dingen waarom Kees niet meer op de chat komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, je hebt toch noteshij heeft erom gevraagd
Ik notes> Waarom dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga nou niet zo ingewikkeld doen man!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sarcastisch zijn en iets sarcastisch bedoelen... dat is niet hetzelfde natuurlijk. Als je iets sarcastisch bedoelt heb je kennelijk gefaald in het sarcastisch zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Hebben ze daar ook notes ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarom Kees niet meer op de chat komt.
Als ik daar gezeik voel aankomen, ga ik er liever van weg tjet.Kom ergens voor de lol en vind ik het niet leuk log ik niet in.quote:
Zal ik je een note geven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Op oprechtheid ben ik slechts zelden te betrappen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo ingewikkeld doen man!
Samenvatting: Ik ben moe. Als je je oprecht boos maakt om dingen in SV dan is er echt iets mis.
Als je je aangesproken voelt dan heb ik het over jou.
Tevens zie PI.
Tegen jou ??? ben je nou helemaal gekquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik je een note geven?
Doe eens iets gemeens zeggen?
Dat is een note waardige post!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegen jou ??? ben je nou helemaal gek
Huh,quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een note waardige post!!
Komtie!
Die zit er NU op!!!!quote:
Hij moet gewoon hier komen.quote:
Dan had je hem maar aangelijnd moeten houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hier komen.
Zeg dat eens?![]()
Mijn laptop kan de streams nog maar slecht aan en hij moet eigenlijk nog mee tot mei.
sjokoeitjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paaseitjes. Die had Knoetske vanmiddag meegenomen voor Johan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Als je er zo'n last van hebt kijk dan gewoon niet! (ja ik weet het, ik vond dat ook een kut argument.)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef danaqui het volgende:
Johan is nu SVActueel aan het doen en hij gaat daarna vragen beantwoorden van de chatters over Peter.
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht uitgebreide verslagen!
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef spuitje het volgende:
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.
De beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.
Ik zag dat hij gisteren hier ook weer een slijm/charmeoffensief probeerde. En jammerlijk faalde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef mootie het volgende:
LS doet zijn uiterste best om zijn verjaardag te promoten, maar het mislukt jammerlijk.
Hij gaat nu Jaap bellen om uit te vissen hoe het werkelijk zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
ik val net binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
ik val net binnen
Peter komt te vaak te laat volgens Johan?
Johan zegt dat hij er vanuit ging dat Peter er gisteren zou zijn, maar dat was dus niet zo.
Johan zat alleen maar te wachten en hij wil duidelijkheid.
Hij heeft geen zin in discussie op de chat. Hij wil Jaap bellen, vragen hoe het zit. Niet on stream.
Johan had duidelijk afgesproken met Peter dat hij om 19 uur de vraag maar raak zou doen.
Het is heel duidelijk alleen die verotte ogen blijven maar dicht zitten van Johan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?
Hoe veel duidelijker wil je het hebben. Lijkt mij.
Drama queen.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef danaqui het volgende:
Alsido lult zichzelf weer aardig tegen, maar ja dat zijn we wel gewent van hem
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Val ik ff met mn neus in de boter
Nu zijn Marian en Alsido het gesprek nog eens dunnetjes aan het overdoen.
Kom maar weer danquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
*lurkmodus, en als het weer leuk wordt () kom ik weer terug.
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.
Wel in de wereld van Alsido en Johan. Want zij hebben de organisatorische touwtjes in handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef mootie het volgende:
Als Jaap Peter belt en zegt dat hij niet meer nodig is in de show, dan hoeft Peter Alsido toch niet te bellen om dat te verifieren?
Dit is heerlijk amusement. Ik geniet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |