Suzzy ziet er op toe dat hij iedere dag z'n pilletjes inneemt en zo in een roes blijft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen, dan zie je morgen alles weer een stuk helderder
Jij bent gewoon een schatje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef Jian het volgende:
Ik haat Alsido, ........ o ja en Ludo Sanders natuurlijk ook
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die laatste post van mij was natuurlijk wel kwats. Maar nogmaals en ook @ mootie: Suzzy is geen kutwijf. Als je er een sport van wil maken een mod tot de grond toe af te breken moet je dat op Fok! doen, en als je denkt zo sterk in je schoenen te staan dan neem er alle FA's ook maar bij. LOL
Namen en rugnummers, niet van dat slappe gedoe!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat meer om de mensen de het niet sarcastisch bedoelen.
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, niet van dat slappe gedoe!
Onmiddellijk bannen van de chat van SV.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijken
*nog een sigaretje aansteekt en het even af kijktquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijken
Zeg dan gewoon niets.quote:
Schoenen aantrekken? Ik ga nergens meer naartoe vandaag.quote:Iets met een schoen en aantrekken enzo.
Niet zo laconiek, hjij heeft wel mooi de vingers van Dr. Martijn gebroken, die schurk . Niet Alsido, maar Ludo natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schatje.
En je weet best wat ik bedoel.
*Kuch.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je je niet aangesproken voelt gaat het niet over jou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets.
[..]
Schoenen aantrekken? Ik ga nergens meer naartoe vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |