Dank je, bamby!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dot doe tjet even de groetjes van bams.
Ga je roes uitslapen, dan zie je morgen alles weer een stuk helderderquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, ik wil nog wel wat kwijt: Suzzy is de mod en wordt behoorlijk afgezeken.. Als je dat hier op dezelfde manier doet kun je het voor een tijdje schudden. Heb er ook begrip voor en zo niet dan bel de rijdende rechter, dan kunnen we de verhaaltjes van twee kanten horen
En voor dat er gezevert wordt dat ik met haar slijm: we zijn al 4 jaar gelukkig getrouwd, dus dan mag ik ook wat
Ik ben niet "weg", ik verkies alleen even geen leven voor de camera. En sta al helemaal niet voor een gesloten deurquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef Wijnneus het volgende:
Wie zijn er weg nu of staan voor een gesloten deur?
1.Mera
2.Dottey
3.Spanningszoeker
4.LS
5.Mod Dirk
6.Hansie
7.Christian30
8.Peter
9.Leo was ik vergeten![]()
10.En HiDiHo vergeten![]()
11
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor liesjemaar ben gewoon boos weet je, weken doe ik op de chat de boel een beetje gezellig te houden,
maar nee hoor Liesje was eigenlijk wel goed van je, anders ging ik nog meer dingen roepen.
Suzzy is jouw vrouw?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, ik wil nog wel wat kwijt: Suzzy is de mod en wordt behoorlijk afgezeken.. Als je dat hier op dezelfde manier doet kun je het voor een tijdje schudden. Heb er ook begrip voor en zo niet dan bel de rijdende rechter, dan kunnen we de verhaaltjes van twee kanten horen
En voor dat er gezevert wordt dat ik met haar slijm: we zijn al 4 jaar gelukkig getrouwd, dus dan mag ik ook wat
Suzzy ziet er op toe dat hij iedere dag z'n pilletjes inneemt en zo in een roes blijft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen, dan zie je morgen alles weer een stuk helderder
Jij bent gewoon een schatje.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef Jian het volgende:
Ik haat Alsido, ........ o ja en Ludo Sanders natuurlijk ook
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die laatste post van mij was natuurlijk wel kwats. Maar nogmaals en ook @ mootie: Suzzy is geen kutwijf. Als je er een sport van wil maken een mod tot de grond toe af te breken moet je dat op Fok! doen, en als je denkt zo sterk in je schoenen te staan dan neem er alle FA's ook maar bij. LOL
Namen en rugnummers, niet van dat slappe gedoe!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
Het gaat meer om de mensen de het niet sarcastisch bedoelen.
Nee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, niet van dat slappe gedoe!
Onmiddellijk bannen van de chat van SV.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijken
*nog een sigaretje aansteekt en het even af kijktquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt dit niet onder het aanzetten tot muiterij ? Kan hier even een mod naar kijken
Zeg dan gewoon niets.quote:
Schoenen aantrekken? Ik ga nergens meer naartoe vandaag.quote:Iets met een schoen en aantrekken enzo.
Niet zo laconiek, hjij heeft wel mooi de vingers van Dr. Martijn gebroken, die schurk . Niet Alsido, maar Ludo natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een schatje.
En je weet best wat ik bedoel.
*Kuch.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je je niet aangesproken voelt gaat het niet over jou, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets.
[..]
Schoenen aantrekken? Ik ga nergens meer naartoe vandaag.
Jessus, je hebt toch notesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, gewoon niet meer doen ok?
Weet jij wel hoe laat het isquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sarcastisch zijn en iets sarcastisch bedoelen... dat is niet hetzelfde natuurlijk. Als je iets sarcastisch bedoelt heb je kennelijk gefaald in het sarcastisch zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Dit zijn van die dingen waarom Kees niet meer op de chat komt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus, je hebt toch noteshij heeft erom gevraagd
Ik notes> Waarom dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga nou niet zo ingewikkeld doen man!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Sarcastisch zijn en iets sarcastisch bedoelen... dat is niet hetzelfde natuurlijk. Als je iets sarcastisch bedoelt heb je kennelijk gefaald in het sarcastisch zijn. Of zie ik dat verkeerd?
Hebben ze daar ook notes ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen waarom Kees niet meer op de chat komt.
Als ik daar gezeik voel aankomen, ga ik er liever van weg tjet.Kom ergens voor de lol en vind ik het niet leuk log ik niet in.quote:
Zal ik je een note geven?quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Op oprechtheid ben ik slechts zelden te betrappen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo ingewikkeld doen man!
Samenvatting: Ik ben moe. Als je je oprecht boos maakt om dingen in SV dan is er echt iets mis.
Als je je aangesproken voelt dan heb ik het over jou.
Tevens zie PI.
Tegen jou ??? ben je nou helemaal gekquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik je een note geven?
Doe eens iets gemeens zeggen?
Dat is een note waardige post!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Tegen jou ??? ben je nou helemaal gek
Huh,quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is een note waardige post!!
Komtie!
Die zit er NU op!!!!quote:
Hij moet gewoon hier komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |