quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zo je caps aanzetten en zo, hè
Welneequote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet zo je caps aanzetten en zo, hè
Slaap lekker, opstaan morgen zal niet meevallenquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef Toverheks het volgende:
ga nu naar bed, lekker slapen en dromen over van ales en nog wat is, zolang het maar niet over SV gaat.
slapp leker jullliestraks
Slaap lekker heksjequote:Op donderdag 25 maart 2010 00:40 schreef Toverheks het volgende:
ga nu naar bed, lekker slapen en dromen over van ales en nog wat is, zolang het maar niet over SV gaat.
slapp leker jullliestraks
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb Dotje net gesproken ja was mijn schuld stom maar ja heb ff gezoend met dotje alles is weer oke.
Hij Leest ook gewoon hierquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dot doe tjet even de groetjes van bams.
Dank je voor het doorgeven, Dotquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij Leest ook gewoon hier![]()
Maar ik zal het doen!
Dank je, bamby!quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Dot doe tjet even de groetjes van bams.
Ga je roes uitslapen, dan zie je morgen alles weer een stuk helderderquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, ik wil nog wel wat kwijt: Suzzy is de mod en wordt behoorlijk afgezeken.. Als je dat hier op dezelfde manier doet kun je het voor een tijdje schudden. Heb er ook begrip voor en zo niet dan bel de rijdende rechter, dan kunnen we de verhaaltjes van twee kanten horen
En voor dat er gezevert wordt dat ik met haar slijm: we zijn al 4 jaar gelukkig getrouwd, dus dan mag ik ook wat
Ik ben niet "weg", ik verkies alleen even geen leven voor de camera. En sta al helemaal niet voor een gesloten deurquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:51 schreef Wijnneus het volgende:
Wie zijn er weg nu of staan voor een gesloten deur?
1.Mera
2.Dottey
3.Spanningszoeker
4.LS
5.Mod Dirk
6.Hansie
7.Christian30
8.Peter
9.Leo was ik vergeten![]()
10.En HiDiHo vergeten![]()
11
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor liesjemaar ben gewoon boos weet je, weken doe ik op de chat de boel een beetje gezellig te houden,
maar nee hoor Liesje was eigenlijk wel goed van je, anders ging ik nog meer dingen roepen.
Suzzy is jouw vrouw?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, ik wil nog wel wat kwijt: Suzzy is de mod en wordt behoorlijk afgezeken.. Als je dat hier op dezelfde manier doet kun je het voor een tijdje schudden. Heb er ook begrip voor en zo niet dan bel de rijdende rechter, dan kunnen we de verhaaltjes van twee kanten horen
En voor dat er gezevert wordt dat ik met haar slijm: we zijn al 4 jaar gelukkig getrouwd, dus dan mag ik ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |