Hij gaat nu Jaap bellen om uit te vissen hoe het werkelijk zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
ik val net binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
ik val net binnen
Peter komt te vaak te laat volgens Johan?
Johan zegt dat hij er vanuit ging dat Peter er gisteren zou zijn, maar dat was dus niet zo.
Johan zat alleen maar te wachten en hij wil duidelijkheid.
Hij heeft geen zin in discussie op de chat. Hij wil Jaap bellen, vragen hoe het zit. Niet on stream.
Johan had duidelijk afgesproken met Peter dat hij om 19 uur de vraag maar raak zou doen.
Het is heel duidelijk alleen die verotte ogen blijven maar dicht zitten van Johan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?
Hoe veel duidelijker wil je het hebben. Lijkt mij.
Drama queen.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef danaqui het volgende:
Alsido lult zichzelf weer aardig tegen, maar ja dat zijn we wel gewent van hem
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Val ik ff met mn neus in de boter
Nu zijn Marian en Alsido het gesprek nog eens dunnetjes aan het overdoen.
Kom maar weer danquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
*lurkmodus, en als het weer leuk wordt () kom ik weer terug.
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.
Wel in de wereld van Alsido en Johan. Want zij hebben de organisatorische touwtjes in handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef mootie het volgende:
Als Jaap Peter belt en zegt dat hij niet meer nodig is in de show, dan hoeft Peter Alsido toch niet te bellen om dat te verifieren?
Dit is heerlijk amusement. Ik geniet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |