sjokoeitjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paaseitjes. Die had Knoetske vanmiddag meegenomen voor Johan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Als je er zo'n last van hebt kijk dan gewoon niet! (ja ik weet het, ik vond dat ook een kut argument.)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef danaqui het volgende:
Johan is nu SVActueel aan het doen en hij gaat daarna vragen beantwoorden van de chatters over Peter.
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht uitgebreide verslagen!
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef spuitje het volgende:
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.
De beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.
Ik zag dat hij gisteren hier ook weer een slijm/charmeoffensief probeerde. En jammerlijk faalde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef mootie het volgende:
LS doet zijn uiterste best om zijn verjaardag te promoten, maar het mislukt jammerlijk.
Hij gaat nu Jaap bellen om uit te vissen hoe het werkelijk zit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
ik val net binnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ie er nu concreet over?
Of is dat een hele stomme vraag?
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
ik val net binnen
Peter komt te vaak te laat volgens Johan?
Johan zegt dat hij er vanuit ging dat Peter er gisteren zou zijn, maar dat was dus niet zo.
Johan zat alleen maar te wachten en hij wil duidelijkheid.
Hij heeft geen zin in discussie op de chat. Hij wil Jaap bellen, vragen hoe het zit. Niet on stream.
Johan had duidelijk afgesproken met Peter dat hij om 19 uur de vraag maar raak zou doen.
Het is heel duidelijk alleen die verotte ogen blijven maar dicht zitten van Johan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan ligt de 'fout' / het 'probleem' toch overduidelijk bij Alsido die opeens begon te steigeren en die Peter fijntjes liet weten dat zijn eventuele komst eerst nog onderwerp van interne vergadering was?
Hoe veel duidelijker wil je het hebben. Lijkt mij.
Drama queen.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef danaqui het volgende:
Alsido lult zichzelf weer aardig tegen, maar ja dat zijn we wel gewent van hem
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
Val ik ff met mn neus in de boter
Nu zijn Marian en Alsido het gesprek nog eens dunnetjes aan het overdoen.
Kom maar weer danquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
*lurkmodus, en als het weer leuk wordt () kom ik weer terug.
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat Marian zich in de luren leggen door Alsido? Op de een of andere manier schat ik haar net iets slimmer in dan het merendeel van de mensen die daar rondlopen.
Wel in de wereld van Alsido en Johan. Want zij hebben de organisatorische touwtjes in handen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef mootie het volgende:
Als Jaap Peter belt en zegt dat hij niet meer nodig is in de show, dan hoeft Peter Alsido toch niet te bellen om dat te verifieren?
Dit is heerlijk amusement. Ik geniet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef Jian het volgende:
ha ha ha, ik vind deze show leuker als die hele Jaapshow
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doet haar uiterste best om Alsido het ook vanuit een ander standpunt te laten zien.
Hij snapt er echt helemaal geen sodeflikker van. Wat een farce.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef mootie het volgende:
Marian: Peter wilde ook wat duidelijkheid geven naar de chatters en streamers.
Alsido: Naar de chatters en streamers?? Waarom dat dan?????
Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken zei hij ook nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef mootie het volgende:
Johan heeft Jaap gesproken en volgens hem zit het allemaal toch wat anders. Maaaaaar hij gaat dat niet on stream bespreken.
Dat mogen we toch hopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken zei hij ook nog.
Ik heb soms ook het gevoel dat ze af en toe ff naar de snackbar gaan voor de laatste instructiesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Jian het volgende:
Als daar inventieve mensen zouden rondlopen zou ik zeggen dat alles in scene is gezet om er een echte RLS van te maken, maar zoveel credits wil ik ze niet geven.
Dat er gewoon een heel stel scriptschrijvers achter zit. Maar dan zijn ze wel slecht in het bedenken van meerdere verhaallijnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb soms ook het gevoel dat ze af en toe ff naar de snackbar gaan voor de laatste instructies.
En dat terwijl TR om 18.30 begint..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Johan had duidelijk afgesproken met Peter dat hij om 19 uur de vraag maar raak zou doen.
Hé! Zet geen vraagtekens bij de SV-logica!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat terwijl TR om 18.30 begint..
Deze..? http://www.rt46.nl/site/tafelaars/wanders.htmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het bestuur van de Ronde Tafel, afdeling Schiedam is op bezoek. Ze gaan iets doen met het thema Te Land, Ter Zee en in de Lucht.
[ afbeelding ]
Peter!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Zou iemand mij misschien even kunnen en willen uitleggen hoe ik een afbeelding kan plaatsen hier? Als ik op afbeelding toevoegen klik moet ik een URL invoeren. Maar hij staat op m'n desktop. Snap er heulemaal niks van....
Heb weer wat leuks. ;-)
Je kunt naar http://www.tinypic.com gaan. Dan klik je naast het valje 'bestand:' op de 'browse' knop en dan kun je het bestand op je desktop selecteren, en die uploaden. Daarna krijg je in 4 invulvakjes te zien hoe je 'm op een messageboard kunt plaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Zou iemand mij misschien even kunnen en willen uitleggen hoe ik een afbeelding kan plaatsen hier? Als ik op afbeelding toevoegen klik moet ik een URL invoeren. Maar hij staat op m'n desktop. Snap er heulemaal niks van....
Heb weer wat leuks. ;-)
Hij versprak zich, maar rectificeerde dit onmiddellijk. Het ging niet over Marian, maar over Monique_Mootjequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
Johan: ik heb van de week een paar mensen gebeld en gezegd: nu stop je! Ik heb mensen zelfs uit mn telefoon gegooid, ik wil het niet meer. Van de week ook: zegt er iemand ja Marian is weer alleen, daar kun je overheen. En dan weet ik helemaal niet waar het over gaat! Ik wil dat niet. En we hebben ook al meerdere dreigementen gehad. En als het medewerkers betreft, weg ermee. We hebben intern afgesproken. . .. .en jaaaa er gaat een heleboel mis . . .
Niet te volgen hoor
Je moet je afbeelding eerst naar het net uploaden, daar zijn sites voor zoalsquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Heb weer wat leuks. ;-)
doen die 2 het met elkaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij versprak zich, maar rectificeerde dit onmiddellijk. Het ging niet over Marian, maar over Monique_Mootje
[ afbeelding ]
In een normale wereld natuurlijk wel, dan verwacht je niet bedankt te worden door een collega, maar door je baas/opdrachtgever. Maar we weten natuurlijk hoe de wind in SV waait..quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef mootie het volgende:
Als Jaap Peter belt en zegt dat hij niet meer nodig is in de show, dan hoeft Peter Alsido toch niet te bellen om dat te verifieren?
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Je wordt geband zonder reden, dan gaan mensen op een ander IP inloggen en krijg je dat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Disana het volgende:
11:48 kankerhonden: val toch allemaal dood
11:48 kankerhonden: ban je moeder maar
Dat krijg je ervan als je mensen zonder een fatsoenlijke reden bant. Maar de chatters krijgen ook nog even een veeg uit de pan:
En terwijl zijn vrijwilligers de boel afbreken, blijft Johan op zijn roze wolkje zitten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Je wordt geband zonder reden, dan gaan mensen op een ander IP inloggen en krijg je dat.
help die jongen dan een handje Ccquote:
Johan doet het zelf, hij wil vrijwilligers (lees: mensen die doen wat hij wil en daarna de macht grijpen)quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
echt, Alsido helpt SV om zeep,
Ik kan niet in zijn computer kijken, hč ...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:03 schreef Toverheks het volgende:
help die jongen dan een handje Cczit maar te wachten en te wachten, wil het vervolg wel lezen.
Daar zat Tineke de Nooij zeker met d'r vette batterij op?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Knoetske zegt dat Radio Veronica op een boor is begonnen.
Of via je FOK! fotoboekquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn computer kijken, hč ...
Uploaden via tinypic: een kind kan de was doen.
huh deze snap ik ff niet op een boor??quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:04 schreef Disana het volgende:
Knoetske zegt dat Radio Veronica op een boor is begonnen.
Boot, heksjequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh deze snap ik ff niet op een boor??
Waarbij de grap is dat Knoetske voortduren spel-, typ- en grammaticafouten maakt en voor SV ook werk achter de computer gaat doen 'omdat ze daar al 15 jaar op zit'quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boot, heksjede t zit naast de r op je toetsenbord, kan gebeuren
Was die batterij in die tijd ook al zo vet dan? Kon het niet live volgen he, hadden nog geen streamsquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zat Tineke de Nooij zeker met d'r vette batterij op?
oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANAquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boot, heksjede t zit naast de r op je toetsenbord, kan gebeuren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:14 schreef Peter.N het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal....Even kijken of het lukt: [ [url=
Anders lees je mijn reactie op Mera even, want ik bedoel er iets anders mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANA![]()
ja ze zijn begonnen op een boot, knap van Groupie Knoetske dat ze dat zomaar weet
We maken allemaal weleens een fout maar Knoetske denkt dat ze alles met de pc zomaar kan als ze maar de juiste programma's heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahhaa sorry, want ja als er 1 fouten maakt ben ik het wel, Sorry DISANA![]()
ja ze zijn begonnen op een boot, knap van Groupie Knoetske dat ze dat zomaar weet
Zijn er hier geen creatievelingen meer zoals tijdens BB en DGK, die wat leuke fotobewerkingen kunnen maken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef shomila het volgende:
Wil ik het hele verhaal typen staat het eral.![]()
Wat een zooitje zeg bij SV en wat een vieze gluiperd is die Alsido zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |