Dan had je hem maar aangelijnd moeten houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon hier komen.
Zeg dat eens?![]()
Mijn laptop kan de streams nog maar slecht aan en hij moet eigenlijk nog mee tot mei.
sjokoeitjesquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, paaseitjes. Die had Knoetske vanmiddag meegenomen voor Johan.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
Als je er zo'n last van hebt kijk dan gewoon niet! (ja ik weet het, ik vond dat ook een kut argument.)
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:13 schreef danaqui het volgende:
Johan is nu SVActueel aan het doen en hij gaat daarna vragen beantwoorden van de chatters over Peter.
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik verwacht uitgebreide verslagen!
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:18 schreef spuitje het volgende:
Volgens Johan wordt er nogal veel gespeculeerd, dingen die niet waar zijn.
De beelden waren niet mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gespeculeerd? Peter heeft het zwart op wit gezet. En dat ziet er niet fraai, maar zeker ook niet ongeloofwaardig uit. Laat staan speculatief.
Ik zag dat hij gisteren hier ook weer een slijm/charmeoffensief probeerde. En jammerlijk faalde.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef mootie het volgende:
LS doet zijn uiterste best om zijn verjaardag te promoten, maar het mislukt jammerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |