Hij snapt er echt helemaal geen sodeflikker van. Wat een farce.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:14 schreef mootie het volgende:
Marian: Peter wilde ook wat duidelijkheid geven naar de chatters en streamers.
Alsido: Naar de chatters en streamers?? Waarom dat dan?????
Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken zei hij ook nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:16 schreef mootie het volgende:
Johan heeft Jaap gesproken en volgens hem zit het allemaal toch wat anders. Maaaaaar hij gaat dat niet on stream bespreken.
Dat mogen we toch hopenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken zei hij ook nog.
Ik heb soms ook het gevoel dat ze af en toe ff naar de snackbar gaan voor de laatste instructiesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:13 schreef Jian het volgende:
Als daar inventieve mensen zouden rondlopen zou ik zeggen dat alles in scene is gezet om er een echte RLS van te maken, maar zoveel credits wil ik ze niet geven.
Dat er gewoon een heel stel scriptschrijvers achter zit. Maar dan zijn ze wel slecht in het bedenken van meerdere verhaallijnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb soms ook het gevoel dat ze af en toe ff naar de snackbar gaan voor de laatste instructies.
En dat terwijl TR om 18.30 begint..quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Johan had duidelijk afgesproken met Peter dat hij om 19 uur de vraag maar raak zou doen.
Hé! Zet geen vraagtekens bij de SV-logica!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
En dat terwijl TR om 18.30 begint..
Deze..? http://www.rt46.nl/site/tafelaars/wanders.htmlquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het bestuur van de Ronde Tafel, afdeling Schiedam is op bezoek. Ze gaan iets doen met het thema Te Land, Ter Zee en in de Lucht.
[ afbeelding ]
Peter!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Zou iemand mij misschien even kunnen en willen uitleggen hoe ik een afbeelding kan plaatsen hier? Als ik op afbeelding toevoegen klik moet ik een URL invoeren. Maar hij staat op m'n desktop. Snap er heulemaal niks van....
Heb weer wat leuks. ;-)
Je kunt naar http://www.tinypic.com gaan. Dan klik je naast het valje 'bestand:' op de 'browse' knop en dan kun je het bestand op je desktop selecteren, en die uploaden. Daarna krijg je in 4 invulvakjes te zien hoe je 'm op een messageboard kunt plaatsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Zou iemand mij misschien even kunnen en willen uitleggen hoe ik een afbeelding kan plaatsen hier? Als ik op afbeelding toevoegen klik moet ik een URL invoeren. Maar hij staat op m'n desktop. Snap er heulemaal niks van....
Heb weer wat leuks. ;-)
Hij versprak zich, maar rectificeerde dit onmiddellijk. Het ging niet over Marian, maar over Monique_Mootjequote:Op donderdag 25 maart 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
Johan: ik heb van de week een paar mensen gebeld en gezegd: nu stop je! Ik heb mensen zelfs uit mn telefoon gegooid, ik wil het niet meer. Van de week ook: zegt er iemand ja Marian is weer alleen, daar kun je overheen. En dan weet ik helemaal niet waar het over gaat! Ik wil dat niet. En we hebben ook al meerdere dreigementen gehad. En als het medewerkers betreft, weg ermee. We hebben intern afgesproken. . .. .en jaaaa er gaat een heleboel mis . . .
Niet te volgen hoor
Je moet je afbeelding eerst naar het net uploaden, daar zijn sites voor zoalsquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:52 schreef Peter.N het volgende:
Heb weer wat leuks. ;-)
doen die 2 het met elkaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij versprak zich, maar rectificeerde dit onmiddellijk. Het ging niet over Marian, maar over Monique_Mootje
[ afbeelding ]
In een normale wereld natuurlijk wel, dan verwacht je niet bedankt te worden door een collega, maar door je baas/opdrachtgever. Maar we weten natuurlijk hoe de wind in SV waait..quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:09 schreef mootie het volgende:
Als Jaap Peter belt en zegt dat hij niet meer nodig is in de show, dan hoeft Peter Alsido toch niet te bellen om dat te verifieren?
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Je wordt geband zonder reden, dan gaan mensen op een ander IP inloggen en krijg je dat.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:49 schreef Disana het volgende:
11:48 kankerhonden: val toch allemaal dood
11:48 kankerhonden: ban je moeder maar
Dat krijg je ervan als je mensen zonder een fatsoenlijke reden bant. Maar de chatters krijgen ook nog even een veeg uit de pan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |