iPhonequote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had m'n iPhone een keer gewassen en daarna in de centrifuge gedaan
Die deed het ook niet meer
Goh.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had m'n iPhone een keer gewassen en daarna in de centrifuge gedaan
Die deed het ook niet meer
Ja hij doet het alquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 dagen op de kachel/in de zon laten.
Druk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja dat was heel simpel, ik maakte een uurtje schoon bij de ABN en ging toen gelijk pizza's bezorgen. ( Gelijk aansluitend, tot een uurtje of 8 - 10).
Schoonmaken was 2 dagen per week en dan de volgende week 3 dagen.
Pizza bezorgen was 3 dagen per week.
En ik werkte op andere dagen bij de dierenarts.
Op die andere twee dagen dus.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.
Beter had je een echte telefoon terug gekregenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had weer een nieuwe gekregen van de verzekering
Mja, als het bekend zou zijn dat ik hier zou zitten bij vrienden en zo, zou ik het niet zo erg vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als ik een fok!ert ga meeten dan ga ik solo.
Ik deed stage ernaast, 6 dagen in de week van half 8 tot 3 uur 's middags.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Druk.![]()
Ik moet ook geld maar heb helemaal geen zin om naast mijn school/stage te gaan werken.
Hier is het niet zo taboe. Iemand die ik ken ging een meisje dat hij van een online spel kende meeten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dus.![]()
Als ik een fok!ert ga meeten dan ga ik solo.
Oh, ik heb wel vaker mensen via internet ontmoet hoor, dat wel. Maar niet van Fok.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier is het niet zo taboe. Iemand die ik ken ging een meisje dat hij van een online spel kende meeten.
electronica kan wel wat hebben iddquote:
Waar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik ben dus geïrriteerd![]()
Mijn werk zou met een aanbod (salaris) komen om mij hier vast in dienst te nemen, zodat ik stop bij mijn detacheringsbureau.
Ik wil dat ze opschieten, want ik wil naar de hypotheker om een huisje te kopen!!!
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, als het bekend zou zijn dat ik hier zou zitten bij vrienden en zo, zou ik het niet zo erg vinden.
Tering he!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik deed stage ernaast, 6 dagen in de week van half 8 tot 3 uur 's middags.
Was op het einde redelijk overwerkt
Hoorn, Noord-Holland...quote:
Mensen van marktplaats, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel vaker mensen via internet ontmoet hoor, dat wel. Maar niet van Fok.
En jij vind het raar dat ze zo tegen je doet?quote:
tering.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh zo...
Ja dat was heel simpel, ik maakte een uurtje schoon bij de ABN en ging toen gelijk pizza's bezorgen. ( Gelijk aansluitend, tot een uurtje of 8 - 10).
Schoonmaken was 2 dagen per week en dan de volgende week 3 dagen.
Pizza bezorgen was 3 dagen per week.
En ik werkte op andere dagen bij de dierenarts.
Op die andere twee dagen dus.
Ik heb wel 20 fok!erts op mijn fok! msn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand van FOK! ontmoet, ik heb ook nog nooit iemand van FOK! op msn gehad ofzo
Maar zaterdag was alleen van half 8 tot 12.quote:
Ze kan het gewoon niet hebben. That's allquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij vind het raar dat ze zo tegen je doet?
Nee, MySpacequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen van marktplaats, bijvoorbeeld.
Maar dan spreek ik voor mezelf.
Meestal waren dat best normale mensen
Ik houd van werken.quote:
Over het algemeen wel positieve ervaringen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, MySpaceMensen in Amerika, UK of Nederland (bijv bij concerten).
Ik denk dat over het algemeen heel erg vreemde mensen niet zo gauw iemand zullen meeten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (insert plaatje).quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voeg me even toe danquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb wel 20 fok!erts op mijn fok! msn.
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mwa, misschien moet je gewoon lief tegen haar doen. Hoewel ik het idee heb dat je het al aardig verprutst hebt en niks meer goed kan doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef wise het volgende:
[..]
Ze kan het gewoon niet hebben. That's all
quote:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoorn, Noord-Holland...
Gaat alleen een beetje kut worden omdat ik het de eerste 3 jaar in m'n eentje zal moeten betalen...
Watdan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.![]()
Niks gebeurd ofzo maar sprak half negers/Nederlands/Engels en was fucking groot en oogte eng.
Maar hij was eigenlijk wel vriendelijk.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, misschien moet je gewoon lief tegen haar doen. Hoewel ik het idee heb dat je het al aardig verprutst hebt en niks meer goed kan doen.
Nja ik ga pas 9 maanden met m'n vriendin, ze is pas 19 en moet nog minimaal 3 jaar naar school voordat ze een inkomen krijgtquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had via marktplaats opeens een kankergrote illegale neger voor de deur die iets kwam ophalen wat ik aanbood.![]()
Niks gebeurd ofzo maar sprak half negers/Nederlands/Engels en was fucking groot en oogte eng.
Maar hij was eigenlijk wel vriendelijk.
Jawel hoor. De meeste nog steeds gewoon contact mee. Sommigen ook niet, maar dat komt gewoon omdat het contact verwatert.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over het algemeen wel positieve ervaringen?
Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat over het algemeen heel erg vreemde mensen niet zo gauw iemand zullen meeten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen (insert plaatje).
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb eigenlijk niet echt iets vreemds meegemaakt, behalve een compleet gezin wat onze gratis inboedel wilde hebben en ruzie ging maken over waar het nou eigenlijk naar toe zou gaan (ze hadden twee zoons).
Die vrouw zei van tevoren al: ja mijn man heeft hartproblemen en hij is chagrijnig.
wtf?
Het lijkt me ook wel moeilijk om contact te houden over zulke grote afstanden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. De meeste nog steeds gewoon contact mee. Sommigen ook niet, maar dat komt gewoon omdat het contact verwatert.
Die waar half PUB aan de tieten van Liiszle zit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar het plaatje.![]()
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wateringenpop?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toen![]()
Mag ik die plaatjes wel uitprinden dan?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.
Ah k. Nouja ik was ook 19 toen ik ging samenwonen en studeer ook nogquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik ga pas 9 maanden met m'n vriendin, ze is pas 19 en moet nog minimaal 3 jaar naar school voordat ze een inkomen krijgt
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik die plaatjes wel uitprinden dan?
Mja ach, je stuurt elkaar een mailtje zo af en toe. Het zijn ook geen mensen in de categorie vrienden of zo.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel moeilijk om contact te houden over zulke grote afstanden.
Ohquote:
Wauw, jullie zijn al vet lang samen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah k. Nouja ik was ook 19 toen ik ging samenwonen en studeer ook nogMaarja, wij waren toen al 3 jaar samen. En we huren, ook een groot verschil natuurlijk
Oh die.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk het omnal plaatje. Letters zijn gehusseld zodat de search 'm niet zal vinden.
Sommige dingen zijn zo iets typisch voor jou hequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vond 2kaartjes voor een feest op 31-12-2008 en die zette ik toen op marktplaats. savonds kwamen er 2meisjes langs om die dingen op te halen voor 50euro.. maar eigenlijk wou ik er maar 1verkopen toen![]()
Tweede vraag: wil ik dat wel, eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn hamster gratis gekregen, ook via marktplaats
Een lame plaatje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
nou!! Wanneer?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Liefhebbers voor Rock am Ring? Ik denk dat ik ze maar verpats.
ik wil wel mee met jequote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Ja zulke plaatjes zijn op mijn netvlies gebrand.quote:
OH IK IK IK IK IKquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
5,5 jaar, maar dat heb ik echt al ZO vaak gezegd hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wauw, jullie zijn al vet lang samen.![]()
!!
Klinkt als een homo feestquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Had ik ze naar de politie moeten brengen alszijnde een gevonden voorwerp?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn zo iets typisch voor jou he.
JONG HELEMAAL NIETquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik genoodzaakt die dagen met een kontplug in te lopen.
Ja, maar ik onthoud die dingen niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
5,5 jaar, maar dat heb ik echt al ZO vaak gezegd hier
Wat lul je nou weerquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Had ik ze naar de politie moeten brengen alszijnde een gevonden voorwerp?
Ehm...quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan ben ik genoodzaakt die dagen met een kontplug in te lopen.
Stel je voor dat je ALLES onthoudt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik onthoud die dingen niet.
BAMquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet het nooit met onze dakkapelbouwert!
Nou ja, jij zegt het.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ikquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, elke keer als ik iets heb gepost en hij gaat terug naar de pagina blijft ie hangen bij de 1e post, na 10 keer F5'en doet 'ie het pas normaalIemand anders ook last van?
ja ik ook somsquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Jezus, elke keer als ik iets heb gepost en hij gaat terug naar de pagina blijft ie hangen bij de 1e post, na 10 keer F5'en doet 'ie het pas normaalIemand anders ook last van?
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ALLES onthoudt.
Maar op fok vind ik hem wel zo over komen, HOI IK BEN DEVVIE NGHIGHIGHGIGIHGHIGIH IGHGIHGHIGHIquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, maar mijn verbinding wordt continu geherintialiseeerd (oid) en dan moet ik ook op F5 rammen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Same here, dingen die ik nog weet van toen ik 6wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
Mobiel fok! op mijn iPhone werkt ook niet lekker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef L0t.. het volgende:
Arme jij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, in het echt onthoud ik echt gewoon niet normaal veel dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |