ja, maar ik wil het gelijk goed doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tozz, ik heb al bijna 4 jaar een otoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef TheKC het volgende:
Ik heb WF gisteren gemeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!1!1!
0 topics op naam. 14.gif
Omdat je een burger bent, en geen topvrouw die meer bonus dan salaris int!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Bohh, ik moet de belastingdienst ook nog 400 euro betalen en ik heb geen idee waarom
quote:
ik krijg geld, weet niet hoeveelquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Bohh, ik moet de belastingdienst ook nog 400 euro betalen en ik heb geen idee waarom
hmm, post dat 06-nr eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Devvie het volgende:
Telefoon ging net, dus ik neem op
Was het iemand van de fysio voor mn zusjemaar mn zusje is er niet dus ik geef dr 06nummer
hoor ik 10sec later getril, is dat dus die telefoon van mn zusjewaarom heb je dan een mobiele telefoon als je hem toch niet meeneemt
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Devvie het volgende:
Telefoon ging net, dus ik neem op
Was het iemand van de fysio voor mn zusjemaar mn zusje is er niet dus ik geef dr 06nummer
hoor ik 10sec later getril, is dat dus die telefoon van mn zusjewaarom heb je dan een mobiele telefoon als je hem toch niet meeneemt
Come again?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
M.M. Saadzoy wordt opgeroepen in het AD.![]()
Ik krijg nog ¤450.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
en nu?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
M.M. Saadzoy wordt opgeroepen in het AD.![]()
Heb je twee werkgevers gehad, vorig jaar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben wel een topvrouwquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat je een burger bent, en geen topvrouw die meer bonus dan salaris int!
06-78465522quote:
een hijgende stemquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!![]()
![]()
Hij kan iig goed cavia's immiteren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij neemt met een geforceerde meisjesstem die telefoon op en hoort dat ze naar de gynaecoloog moet!![]()
![]()
Why?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Hela.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
HAHA JIJ BENT GRAPPIG!!!1!!!!quote:
Hoeveel redenen wil je?quote:
Why?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken.
Niet. Ik zag je alleen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
Oh wacht, wij hebben al 's 'gemeet'. [ afbeelding ]
EN WAS HET GEZELLIG?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 zelfs, maar niet tegelijkertijd, dus dan kun je toch overal loonheffingskorting voor krijgen of niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je twee werkgevers gehad, vorig jaar?
Ik krijg 219 euro terug![]()
![]()
@ parkpop?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
quote:
quote:
En Henk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan iig goed cavia's immiteren.
er werd opgenomen. Dus maar snel opgehangenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
06-78465522
[..]
een hijgende stem
mmmmmmmmbeeeergtje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN WAS HET GEZELLIG?Hij zei niet eens wat tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
KWquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat hem dan de hele tijd op dt fouten wijzen.
Weet ik tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen me.
IK BEN GEWOON NIET ZO GOED IN REKENEN EN TAAL!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat hem dan de hele tijd op dt fouten wijzen.
True.quote:
quote:
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
3 zelfs, maar niet tegelijkertijd, dus dan kun je toch overal loonheffingskorting voor krijgen of niet?Plus ik krijg elke maand een bedrag uitgekeerd van een levensverzekering, maar geen idee of dat dan ook als loon geldt en of daar dan loonheffingskorting op zit..
Weer zo'n grap die zichzelf schrijft.quote:
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo heel moeilijkquote:
Leg nou maar gewoon uit, pinda!quote:
Wat is dat voor bullshit?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.
Je zei niets en je zwaaide niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.Vandaar het woord tussen aanhalingstekens.
[..]
GODMILJAAAAR!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weer zo'n grap die zichzelf schrijft.
Hij durfde niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jezus wat domquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.
Ik wist niet dat je mij zag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei niets en je zwaaide niet.Norse eikel.
Als je een vaste klant bent, dan zie je mij misschien ookquote:
Jij en welk leger?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leg nou maar gewoon uit, pinda!Anders kom ik je opzoeken!
Werk ik bij de belastingdienst?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overFOK!
.
KAN JE TOCH ZWAAIEN, DAN ZIE IK TOCH DAT ER IEMAND ZWAAIT. Dickhead.quote:
ziet er toch niet uitquote:
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een vaste klant bent, dan zie je mij misschien ook
Ga je nou weer onaardig tegen me doen?quote:
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijdquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jezus wat domSnap echt niet waarom dat is
Moet je dat per se uitleggen dan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overFOK!
.
Ik weet wel hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.
ehquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijd
Hence, helemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet zo goed hoe jij eruit ziet.
Then I still would have had to explain a lot.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
KAN JE TOCH ZWAAIEN, DAN ZIE IK TOCH DAT ER IEMAND ZWAAIT. Dickhead.
Nee die harses van jou is kermis zeker.quote:
Wat is daar moeilijk aan?quote:
Ik weet zeker dat ze er naar zullen vragen en ik hou niet van liegen, so....quote:
Ik was toch niet naar je toegekomen. Ik zat wel lekker met m'n biertje.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Then I still would have had to explain a lot.
Hmm nouja, wel fucking dom allemaal weer. Gelukkig kan ik het in één keer betalen nu.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, misschien heeft het bij jou een andere reden, maar ik heb ook 3 werkgevers gehad ooit en dan wel tegelijkertijd
Nee, we weten wel hoe jij eruit ziet.quote:
3 banen tegelijk. Hoe doe je dat?quote:
Wat moet je anders zeggen dan?quote:
Oh zo. Ik vond het een beetje klinken alsof je bij elke bekende die je tegenkwam verantwoording moest afleggen over waar je hem/haar van kent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze er naar zullen vragen en ik hou niet van liegen, so....
Paint van Crack niet gezien ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, we weten wel hoe jij eruit ziet.
quote:
Paint jezelf eens.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Paint van Crack niet gezien ofzo?
quote:
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je haar kent en mee gaan praten?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaan ze vragen waarvan je haar kent en dan wordt het al snel awkward.
Oh zo...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
3 banen tegelijk. Hoe doe je dat?
ochted, middag en 's avonds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |