Why?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zou Fas, S_a, Crack_, wd en Bobby wel willen mieten ooit.
Voor Bragi, Bt en MiVer ben ik een beetje bang.
Hela.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
Nee oké, Bobby en BP en 4ebe en Chai en reetveter wil ik almaal meeten en ynuhh zie ik op lowlands.
HAHA JIJ BENT GRAPPIG!!!1!!!!quote:
Hoeveel redenen wil je?quote:
Why?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, MiVer is een goeie gozer, die zou ik ook wel meeten. Maar Bragi en Bt inderdaad... daar moet ik wel even over nadenken.
Niet. Ik zag je alleen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
Oh wacht, wij hebben al 's 'gemeet'. [ afbeelding ]
EN WAS HET GEZELLIG?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 zelfs, maar niet tegelijkertijd, dus dan kun je toch overal loonheffingskorting voor krijgen of niet?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je twee werkgevers gehad, vorig jaar?
Ik krijg 219 euro terug![]()
![]()
@ parkpop?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hela.
quote:
quote:
En Henk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan iig goed cavia's immiteren.
er werd opgenomen. Dus maar snel opgehangenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
06-78465522
[..]
een hijgende stem
mmmmmmmmbeeeergtje
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN WAS HET GEZELLIG?Hij zei niet eens wat tegen me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
KWquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat hem dan de hele tijd op dt fouten wijzen.
Weet ik tochquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen me.
IK BEN GEWOON NIET ZO GOED IN REKENEN EN TAAL!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat hem dan de hele tijd op dt fouten wijzen.
True.quote:
quote:
Als het niet tegelijkertijd is wel, maar omdat je meerdere werkgevers hebt gehad (in 2009) moet je bijbetalen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
3 zelfs, maar niet tegelijkertijd, dus dan kun je toch overal loonheffingskorting voor krijgen of niet?Plus ik krijg elke maand een bedrag uitgekeerd van een levensverzekering, maar geen idee of dat dan ook als loon geldt en of daar dan loonheffingskorting op zit..
Weer zo'n grap die zichzelf schrijft.quote:
Ik was daar met m'n vrienden en m'n vriendin. Had geen zin om ze te moeten uitleggen overquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zei niet eens wat tegen me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |